Ha Meiden! Nog maar een kleine maand...en dan is het alweer 2009! Dat is het jaar dat wij mogen gaan proberen een kindje te krijgen...superspannend! Nou ben ik op zoek naar nog meer meiden die nog even moeten wachten tot 2009 en er dan ook voor gaan, het lijkt me leuk om hier samen te kletsen! Nu tijdens het wachten en straks als we aan de klus zijn! Dus wie oh wie moet er net als ik nog even wachten? En wanneer gaan jullie ervoor? Direct in januari of nog wat later? Wanneer stop je met de pil, of ben je misschien al gestopt? Ik ben benieuwd! Wat ons betreft: ik ben sinds september alvast gestopt met de pil (ik had genoeg van die hormonen!) en we gaan ervoor in februari. Het op tijd stoppen met de pil is geen overbodige luxe gebleken, want mijn cyclus is nog altijd niet regelmatig. Hopelijk komt daar snel verbetering in!
Ik ben al gestopt en ben al bezig met klussen maar dit is me eerste pilloze maand dus eigenlijk vanaf ongeveer januari kan ik ''echt'' beginnen Maar ik ga proberen 2009 te halen qua zwanger worden
hi , Ik ga er nu al voor , maar ga in 2009 zeker mee doen ! ik heb in juni een bbz gehad , en helaas nog niet zwanger Maar gaat helemaal goed komen in 2009 !
Hoi hoi! Wij gaan halverwege januari stoppen met de pil! Net als jij heb ik een hekel aan al die hormonen, maar we zetten nog even door...nog 2 strips en dan gaan we ervoor! Ik ben benieuwd hoe het ontpillen mij zal bevallen; uiteraard hoop ik er niet al te veel last van te krijgen. Maar dat zien we dan wel weer, voorlopig kijken we er nog lekker naar uit Ik hoop dat je cyclus snel wat regelmatiger wordt! Leeft de (hopelijk!) toekomstige papa lekker met je mee?
@Marjon, wat naar van je BBZ. Ik hoop zeker voor je dat 2009 jullie jaar gaat worden dan! @Amaryllis, spannend, nog maar anderhalve maand! Ik hoop ook voor je dat je niet teveel last krijgt van het ontpillen, en wie weet is het wel snel raak, dan heb je niet eens tijd om er last van te hebben De (hopelijk) toekomstige pappa ziet het ook helemaal zitten hier! Tenminste, hij zegt het niet met zoveel woorden, maar hij is er wel mee bezig. Ik merk dat hij het veel vaker heeft over collega's die zwanger zijn, of dat hij verhalen naverteld over wat kinderen deden, of hoe het met kinderen gaat van bekenden. De uiteindelijke beslissing om ervoor te gaan is ook bij hem vandaan gekomen, zo leuk vond ik dat! We wisten al een hele tijd dat we kinderen wilden, maar we stelden het steeds uit. Hij heeft toen de knoop doorgehakt dat we er in februari voor gaan, nu geen uitstelgedrag meer, de rest van onze wensen moeten zich maar aan de kinderwens aanpassen, die staat nu voorop! Hoe is dat bij jullie partners? Zien die er ook net zo naar uit als jullie? Het is maar goed dat er dit forum is he, want hoe graag mijn mannetje ook kinderen wil, ik geloof niet dat hij geïnteresseerd is in dingen als ontpillen, cyclussen, tekenen van eisprong en ga zo maar door. Alleen het klussen en het eindresultaat
hier vindt manlief het ook erg spannend ! Ik heb al 2x gedacht dat het weer raak was maar helaas houdt mijn lichaam me na de bbz enorm voor de gek ...Kan daardoor enorme moodswings hebben en das voor manlief niet zo prettig .. Wij hebben al wel het geluk dat we al 2 dondersteentjes hebben mogen krijgen !
hey meiden ik ga er in 2009 ook weer helemaal voor! ik zei dat eind 2007 ook.... 2008 wordt mijn jaar maar helaas nog niet zwanger. onze beeb moet gewoon een wonder baby worden hoe lang we er dan aan gewerkt hebben. allemaal succes in 2009 hopelijk doen jullie er iets korter over. groetjes
wat vervelend puck ! Om zolang bezig te zijn , bij ons duurt het nu wat langer , aar we hebben al2wondertjes en dat geeft wel het vertrouwen dat het kan ,of de bbz zou onverhoopt meer schade aan hebben gebracht dan dat we en ook gyneacoloog verwacht hebben , maar daar gaan we niet vanuit .. Jij zit denk ik al wel in de mmm? Ik ga duimen dat 2009 en zie aan je banner dat je gelukje misschien ook nog net in 2008 kan beginnen ,, en dat je helemaal gaat toppen !
@ Puck: volgens mij duurt wachten dan heel lang! Vervelend voor je, ik hoop dat het nu snel raak mag zijn. Hier leeft mn vent ontzettend met me mee. Tot voor kort wist hij wel dat hij graag papa wilde worden, maar ik moest het er niet teveel over hebben. Dan kwam het wel erg dichtbij! Hij had zoiets van: wordt jij maar gewoon zwanger, dan wen ik daarna wel aan het idee. Maar pas vroeg ik hem of er iets was wat hij ooit nog graag met me zou willen doen. Gewoon in het algemeen. Na een tijdje na te denken zegt hij: 'He, da's vreemd...ik zat te denken over een gave vakantie, over samen een huis verbouwen...maar eigenlijk wil ik gewoon samen met jou een kindje krijgen!' Hij was er helemaal stil van. Lief he?! Ik wist niet wat ik hoorde...
Wat lief Amaryllis! Heerlijke he dat soort momenten! @Puck, wat vervelend dat het zo lang duurt bij jullie! Ik hoop heel hard voor je dat 2009 een wonder mag brengen dan. Of misschien zelfs nog nèt in 2008? @Marjon, ja wat kan je lijf je voor de gek houden he. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet denken, en zeker na zo'n BBZ is het allemaal toch wat extra spannend lijkt me. Gelukkig maar dat jullie al twee wondertjes hebben, dat maakt de wens voor dit kindje natuurlijk niet kleiner, maar je weet wel dat alles in principe 'werkt'! Is er na de BBZ ook een eileider verwijderd of iets dergelijks? Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat dus sorry als het eigenlijk een domme vraag is!
Ik heb echt het id dat je lichaam je voor de gek kan houden en niet zo beetje ook als ik hier zo vanalles lees
Mijn eileider is gespaard maar wel erg beschadigd dat houdt in dat je ong bij volgende zwangerschap kans van 1 op 4 a 5 hebt dat je het weer krijgt , mijn andere eileider is helemaal ok ....... Dus is zeker spannend !
dank je wel voor de lieve berichtjes. marjon: ik ben helemaal gecontroleerd bij de gyn en mijn mannetje ook. alles was gelukkig goed. we moeten nog een half jaartje proberen ben ik dan nog niet zwanger dan gaan ze verdere stappen ondernemen. amary: wat een lief verhaal van je ventje echt ontroerend.
2009 mag ook ons jaar worden.. riepen wij vorig jaar over 2008 en wij heel enthousiast begonnen... maaaaaaaar nu in de MMM.... anyway,,.. hopelijk mag het bij jullie wel snel raak zijn ! en mogen deze wegen(MMM) voor jullie bespaard blijven! liefsss kanjer
He Kanjer , ik hoop voor jullie ook at 2009 jullie jaar wordt ! Het lijkt als je begint allemaal zo vanzelfsprekend en jammer genoeg is dat niet altijd zo ! Ik ga duimen voor jullie ! knuffel M@rjon
Hi meiden, Ik zou graag bij jullie mee willen kletsen. Ik zou me eigen even voorstellen, Ik ben Isra 26 jaar en sinds april dit jaar een hele trotste moeder geworden van een zoon Ryan. Al heel snel na mijn bevalling had ik al kriebels voor een 2de kindje, maar aangezien ik met een keizersnede ben bevallen heeft de gyn mij geadviseerd om toch een klein jaartje te wachten. Ook mijn vriend wilde nog even wachten en vollop genieten van het mooiste wat in zijn leven is gekomen. Maar zo langzamerhand begint het bij hem ook weer te kriebelen en hebben we besloten om er in maart voor te gaan. Hij wilde graag dat Ryan kan lopen voordat we gaan "klussen" voor een 2de kindje. Aangezien hij al staat, ja ja het is een rappe man gaan we er stiekem vanuit dat hij in maart wel loopt haha! En dan heb ik ook geluisterd naar de gyn om een klein jaartje te wachten Nou meiden ik hoop dat 2009 ons jaar gaat worden!
Rosa hopelijk wordt je cyclus snel regelmatig zodat je wat maar inzicht hebt in je vruchtbare dagen. Danna nou meid heel veel succes in januari! Marjon heftig meid een bbz. Ik hoop voor je dat het snel mag lukken. Wel fijn dat je eileider gespaard is gebleven, maar schrok er wel van dat er nu grote kans is dat het weer kan gebeuren. Amaryllis het ontpillen bij mij viel de vorige keer heel erg mee. Leuk ook he hoe die (toekomstige) papa's hier mee omgaan. Rosa ik klets al anderhalf jaar mee op dit forum en vind het ook fijn dat je er met al je vragen etc terecht kunt. Puck jij ook al lang bezig zeg. Gelukkig is er bij jullie beide niks geconstateerd wat een eventuele zwangerschap in de weg zou moeten zitten. Nou ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn zodat je van de verder mmm bespaard blijft. Amaryllis wat lief zeg van je vriend hoe hij er tegenover staat. Kanjer wat balen zeg dat jullie in de mmm zitten. Maar tegelijkertijd ook wel fijn dat die mogelijkheid er tegenwoordig is. Nou zet hem op hopelijk 2009 ook jou jaar.
Isra ook welkom hier, leuk dat jullie voor een tweede gaan! Ik heb dit weekend niet zoveel tijd, zal maandag wel weer even de berichtjes lezen verder!
isra welkom hier succes met zwanger worden leuke naam van je zoon ryan groetjes kanjer ik herken het helemaal laten we hopen dat het in 2009 wel gaat lukken