ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bumba en Daphne! Zijn wij de enigen die dit topic nog in leven houden???
    Waar is iedereen toch gebleven?

Ik ben zondag toch niet naar Ballorig gegaan hoor, zag de bui al hangen. Hebben heerlijk thuis op de bank gehangen, zoontje filmpjes gekeken en ik mn boek uitgelezen (nieuwste van Dan Brown, mooi!). Na zo'n dag voel ik me altijd wel ontzettend lui, dus vanochtend lekker naar buiten geweest. Maar mn bekken werkte niet heel erg mee, dus vanmiddag maar weer kalm aan gedaan.

Balen Daphne van die gekke afscheiding etc. Erg verwarrend lijkt me dat inderdaad. Was je vorige cyclus ook niet kort? (of haal ik nu mensen doorelkaar?) Sterkte met afwachten...... Net als Bumba lijkt het me echt ontzettend grappig als het deze (pauze)ronde raak blijkt te zijn :p

Bumba, weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen, Kan me voorstellen dat de moed in je schoenen zakt, maar het voorjaar komt eraan. Ik heb ergens eens gelezen dat vrouwen dan vruchtbaarder zijn dan in het najaar. Dus..... Toi toi toi!

2. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne is idd balen zo.
    Je weet gewoon niet waar je aan toe bent zo.
    Ende ene vrouw heeft wel bloed met een zwangerschap en de andere niet, dus dan weet je nog niets.
    Wordt ook altyd gek van die onzekerheid.

Emjee lekker zo'n luier dag.
    En aan het einde van zo'n dag ben je helemaal gaar.
    Maar toch wel relaxed.
    Heerlijk hoor.
    Wel balen van je heupen zeg.
    Kan je dan helemaal niet meer lopen op zo'n moment?

En ja ik sta hier nog voor een eisprong.
    Maar bij ons zegt dat niet zoveel.
    Ik wil niet het hele verhaal op het internet hebben.
    Hier kan toch iedereen komen meelezen he?
    Hoop dat jullie het begrijpen.
    Maar ga wel mn best doen hoor.
    Alleen is het de vraag of het zin heeft.

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    kleurboek
    dvd van dora
    brandweerauto met geluid(weet alleen niet of de ouders dat zo leuk vinden haha)
    puzzle(heb je in leuke koffertjes)
    duplo

4. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne het ligt eraan wat je wil uitgeven.
    Maar idd puzzeltjes,playmobile123, bal,kleurpotloden met kleurboek, vingerverf, houten trein, hout speelgoed (ikea),smartville.
    Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Hoop voor jou dat het raak is.
    Bij estelle had je toch ook bloedverlies toch?

5. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne:Genoeg tips dus! Onze zoon is blij met alles op wielen, maar dat geldt natuurlijk niet voor alle jongetjes. Veel plezier in de indoorspeeltuin! Volgens mij vinden alle kindjes het helemaal geweldig. Vaak hebben ze wel een afgebakend deel voor de wat kleinere kindjes.

@Bumba: snap dat je niet alles hier wilt schrijven hoor (hoewel ik wel nieuwsgierig aangelegd ben ;)), hoop dat het jullie binnenkort gewoon lukt!
    Als ik zoveel last heb, kan ik nog wel lopen hoor, maar doet elke stap pijn. Vandaag ging gelukkig weer een stuk beter, het is echt met ups en downs.

Ik doe trouw mn oefeningetjes en merk dat ik al veel aan de tips van de fysio heb, dus heb goede moed. Maar wat veel leuker is: over precies 1 weekje hebben we de 20 weken echo en kan ik jullie vertellen of het een meisje of jongetje is :D

6. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne, ik denk zelf al heel lang dat het een meisje is. Vooral omdat m'n zwangerschapskwalen heel anders zijn dan bij m'n zoontje. Maarrrrrrr.....ik dacht bij zoon ook dat het een meisje was, dus echt betrouwbaar is mijn info niet :p Het maakt me echt niks uit trouwens, jongen-meisje lijkt me leuk, maar 2 boys lijkt me ook wel wat hebben. Gelukkig kan je zelf niet kiezen, zou een onmogelijke keuze zijn.

Jammer dat je ongi toch is doorgezet! Hoezo is maart 2x spannend?

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen allemaal,

Kom effe langs om te laten weten dat ik nog leeffffffffff, hihihihii
    Ik heb het zooooooooooo druk op mijn werk, super druk op mijn werk en dan kom ik thuis.........plons ik op de bank en heb geen zin in andere dingen.
    Daarnaast ben ik super gevoelig, geirriteerd en jaloers...........ik heb dus extreme last van hormonen.
    Is er een middel om dit te verminderen?

Negenmaanden beurs was super super druk. Veel mama's met veel kinderen. Heb een paar leuke dinge gekocht wat nodig waren, zoals de borstkolf en de flessenverwarmer. Wat prijs betreft, 5 euro goedkoper dan in de winkel. Dan moet je afvragen of het dan de moeite waard is om in de drukte rond te lopen, terwijl je zwanger bent voor 5 euro minder.
    Vriendlief was niet geamusseerd van de drukte.

Wel super mooi ingerichte kamers, waar je idee kunt opdoen.
    En ik heb Babyface kleertjes gekocht voor 4 euro. Super goedkoop dus.

Hoe is het verder hier?
    Beloof dat ik nu weer elke dag zal meelezen en proberen te reageren tussen de drukte door.

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee spannend de 20 weken echo.
    Alle echos maar als je het gesacht wil weten deze natuurlijk helemaal.
    En als je gelijk hebt en het is een meisje kan je helemaal los.
    Tenminste dat zou ik doen.
    Wel zonde van al je bewaarde kleerdjes van je zoon.
    Maar het is idd maar goed dat we niet kunnen kiezen.
    Mij zou het ook niets uitmaken wat het zou worden als ik zwanger was.
    Nu eerst dat maar eens haha.
    Wanneer heb je je echo??

Daphne twee keer kans in maart.
    Kijk daar heb je wat aan toch?
    Jammer dat het nu niet raak was.
    Had toch wel leuk geweest juist in deze maand.

Jellybean de beurs is druk ja.
    Ligt er ook wel aan wanneer je geweest bent.
    Vond je vriend het niet leuk of alleen de drukte niet?
    En die hormonen tja daar is helaas niets aan te doen.
    Ja bevallen maar laat hem nog maar even lekker een poosje bij zijn mamma zitten.
    Gaat het al wat beter met jou en je vriend?

Dames mijn mannetje heeft de waterpokken.
    Ik vind het zo'n zielig gezicht dat kleine lijfje onder de waterpokken.
    Hij heeft er tot nu toe nog geen last van maar dat gaat nog wel komen ben ik bang.
    En hier wordt het deze maand weer niks hoor bahhh!!!
    Heb er de balen van!

9. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne heb je geen peesontsteking?
    Dat is iets wat steeds terug komt.
    Hoop het niet voor je want het is geen pretje.

Hoop dat het hier ook zo verloopt met de pokjes.
    Hij zit helemaal vol (maar niet op zn benen).
    Is wel hangerig en heeft verhoging.
    Heeft de hele middag bij mij op de bank zitten spelen.
    En daaraan kan ik het merken want dat is helemaal niets voor hem.
    Maar idd je kan het maar gehad hebben he.
    Het schijnt te heersen.

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: welkom terug! Als ik jou zo hoor ben ik blij dat ik niet ben geweest naar de 9maandenbeurs. Sommige aanbiedingen lijken inderdaad heel voordelig, maar of het nu echt zo goedkoop is??? Maar jij hebt in elk geval mooi wat dingen aangeschaft. Zijn jullie al met het kamertje bezig?
    En die hormonen....pfff, praat me er niet van. Ik erger me aan de kleinste dingen, wordt emotioneel om de gekste dingen etcetera. Het gaat allemaal weer over uiteindelijk, al duurt het inderdaad wel even. Dat emotionele is nooit helemaal overgegaan trouwens, net of moeder worden een extra gevoelsluikje openzet ofzo.

@Bumba: Ooh jee de waterpokken. Niet leuk. Onze zoon heeft het al gehad voordat 'ie 1 jaar was. Vond het ook zooooooo zielig. Voordeel was wel dat 'ie ze niet open kon krabben. Hopelijk knapt je mannetje snel op! Volgens mij is meestal het ergste voorbij als de plekjes op hun hoogtepunt zijn. Heb je ook iets in huis tegen de jeuk? Ik had iets van VSM geloof ik.
    OOh ja, ik ga inderdaad helemaal los met kleertjes kopen als het een meisje is :D

@Daphne: Ahaa, zo bedoel je 2x spannend in maart. Balen van je pols! KLinkt inderdaad wel als peesontsteking zoals Bumba zegt. Kan je geen brace laten aanmeten? Dat heeft bij een vriendin van mij erg geholpen.

Ga nu even Wie is de Mol kijken. Eens zien of ik het nog kan volgen, heb een aantal afleveringen gemist geloof ik.

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne dat is echt klote een peesontsteking.
    Daar kom je NOOIT meer vanaf.
    Ik heb het ook en iedere keer als je iets teveel doet is hij er weer.
    Geen pretje dus.
    Wat wel helpt is een brace.

Emjee ik heb van vsm ja.
    Mentholpoeder mag pas vanaf twee jaar.
    Ik moet zeggen dat hij af en toe alleen even wrijft aan zijn oortje en verder niet krabt ofzo.
    Ik denk dat we het hoogtepunt nu gehad hebben.
    Gisteren was een drama dag.Hij hing als een aapje aan me (letterlijk).
    Maar ja dat mag he als ze ziek zijn.Heb dan ook niets gedaan.
    Wel raar hoor je altyd actieve kind dan zo op de bank zien zitten.
    En niet willen slapen en dan bij mamma op de buik in slaap vallen.
    Heb stiekum ook wel een beetje genoten ervan hihi.

Wat is het rustig hier.

12. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad echt stil hier!

@Bumba: ooh ja, ik ken het, het hangaapjes gedrag. Mijn zoontje was laatst ergens heel erg verlegen zodat hij ook helemaal aan mij hing. Ik vond het stiekem ook wel gezellig :) Hoe gaat het nu met je zoontje? Zijn de plekjes al ingedroogd?

@Daphne: echt balen van je pols zeg! Hopelijk valt er iets aan te doen. Merk je ook een patroon wanneer het erger wordt? En de voorjaarsmoeheid...klinkt me ook bekend in de oren, hoewel het nu met het zonnetje in de woonkamer. Ben je misschien heel druk, op je werk of privé? Dat veroorzaakt bij mij namelijk vaak ook misselijkheid en vastzittende gewrichten. Wil je niks aan praten hoor, maar misschien dat daar ook een oorzaak ligt.

Ik ga vanavond voor de 2e keer naar de bekkenfysio. Als het aan mij ligt, voorlopig de laatste keer. Met de huidige oefeningen gaat het gewoon hartstikke goed. Gister 2 uur zonder problemen in de IKEA gelopen, hoefde ik 3 weken geleden echt niet aan te denken. Maar ik zal even afwachten wat zij ervan zegt.
    Dan morgenmiddag de 20 weken echo, vind het wel spannend. Vooral of alles goed is natuurlijk, hopelijk wordt het na morgen echt genieten van de 2e helft!

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Zo ook ik kom eens even een einde maken aan de stilte hier :D.
    Beetje te saai toch?

Daphne lekker hoor een extra dagje vrij en goed voor je peesontsteking.
    Ooh ik weet heel goed (helaas) hoe dat voeld.
    En iedere keer komt het weer terug.
    Ik moet zeggen sinds ik minder werk bijna geen last meer.

Verandering is niet erg maar alles tegelijk kan ik me voorstellen dat dat te veel wordt.
    Heeft jurgen het naar zijn zin bij zijn nieuwe baan?

Emjee heel veel plezier morgen bij je echo.
    Geniet ervan.
    Mogen wij ook weten wat het is?
    Ik denk een meisje :D.
    Fijn dat het beter gaat met je bi.
    Ennuhh ikea altijd leuk.

Jellybean meldplicht !!!!:)

En alle andere meiden natuurlijk ook.

Hier drogen de wp op.
    Het is nog wel met alles mamma en aapiesgedrag ;).
    Er zitten nu allemaal korstjes op en toen ik hem vanmorgen uit bed haalde leek het wel of er ook al weg waren.
    Ook heeft hij er twee hoektanden en een kies bij (nog een vliesje).
    Arm mannetje alles tegelijk.

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne idd weg met die zooi.
    Dat soort dingen heb ik nooit geslikt.
    Ik heb het al jaren en het beste medicijn is gewoon rust.
    Nou ja gewoon.
    Een keer was het zo erg en ik maar doorgaan met werken ( toen 60/70 uur per week) dat de huisarts me een mitella had omgedaan en als ik niet luisterde werd het een operatie.
    Uuhhh....ik heb maar geluisterd want die operatie geeft ook geen zekerheid.
    Dus echt een tip pak je rust!

En wat de wp betreft kan ik mij daar ook wel in vinden.
    Hier is het nog een combie van de wp en twee nieuwe hoektanden en een kies die op punt van doorkomen staat.
    Verder is hij al wel weer gezellig maar ik moet hem wel steeds tillen.

15. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even snel melden hoe de echo was:

Helemaal goed, alles lag netjes op schema qua groei. Ennnnnn............ het is een meisje!
    Mijn gevoel klopte dus, ik vond de zwangerschap al zó anders dan bij zoon, het moest haast wel. Superleuk dus, maar wel raar om het nu te weten, dan wordt het ineens een echt mensje ofzo, heel gek. Het echte besef moet nog komen geloof ik.
    Mijn vermoeden dat de placenta aan de voorkant zou liggen, klopte ook. Ik moet voortaan toch wat meer op mn gevoel gaan vertrouwen denk ik ;)

Dus, ik kan aan het shoppen, jeej! Weet al hoe ik mijn tijd in Parijs ga vullen eind april, hahaha.

Vanavond lees ik jullie verhalen even bij hoor, nu even nagenieten.

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee GEFELICITEERD !!!!!!
    Superleuk een koningswens.
    En nu......SHOPPEN !!!
    Ohh ik zou helemaal los gaan.

En lekker genieten ervan.
    Wel een raar idee he nu nu je het weet.
    Super meid ben blij voor je.
    Hoe vond je vriend het een meid?

17. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: want vond vriend ervan? Tsja....ik weet het eigenlijk niet, was teveel bezig met mijn eigen verwondering :) :) Hij moest vanavond ook weg, dus we hebben het er nog niet uitgebreid over gehad. Maar het maakte hem op voorhand ook niets uit wat het werd, dus ik ga ervan uit dat hij het net zo leuk vind als ik, haha.
    Fijn dat de waterpokjes wat indrogen, dan is het ergste leed geleden volgesn mij.

@Daphne: ahaa, je hebt het patroon al ontdekt, lijkt me ook wel heftig de veranderingen die jullie nu meemaken. Maar zoals Bumba al zegt: rust rust rust! Reuze moeilijke opdracht met een baan en een kleine in huis... Lekker vooruitzicht in elk geval die vakantie! Heerlijk.

Het is echt raar, ik moet zo omschakelen. Op websites ineens kijken bij "meisjes". Afgelopen 3 jaar natuurlijk alleen bij jongens gekeken. Van het weekend de kleertjes op zolder uitzoeken.

Nu nog even tvkijken en dan lekker slapen. Truste!

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Emjeeeeeeeeee, gefeliciteerd met je meisje.......je weet, ik had voorkeur voor een meisje en moet eerlijk toegeven dat ik jongetje heel leuk en stoer vind, maar als ik in een winkel sta dan kijk ik ook naar meisjes kleren en dan koop ik ook wat voor een vriendin die een meisje heeft van 6 maanden.
    Maar leuk meid, nou heb je eentje van elk.
    Wat ga je met de kleertje van de kleine man doen?

Bumba: gelukkig gaat het nu goed met je kleine man.....zo zielig als ze ziek zijn.
    En rust helpt altijd, merk ik zelf ook. Ik heb al een tijdje last van mijn rechterschouder, heb geen idee hoe het komt. Ben helaas nog niet naar de dokter geweest. En de waarom niet is heel simpel, ik ga nu al zo vaak naar het ziekenhuis dat nog een afspraak erbij mij gek zou maken.

Daphne: je meisje blijft toch wel vaker bij je ouders slapen? ontsteking aan je pols lijkt me inderdaad niks. Het zou voor mij niks zijn, want zit de hele dag te typen of te muizen.

Met mij gaat het goed..........ben nu plotseling weer veel rustiger, wat hormonen betreft. Voor de rest heb ik het constant druk, maar probeer wel mijn rust te nemen.
    Babykamer is vorig week geleverd, ziet er schattig uit.
    Heb nog geen foto gemaakt omdat ik het nog niet heb opgemaakt, dat komt nog.
    Gisteravond een bijeenkomst gehad in het ziekenhuis, uitleg gehad over de verloskamers, pijnbestrijding en borstvoeding. Allemaal heel erg handig om te horen.
    Ik moet vanaf nu om de 2 weken voor controle in het ziekenhuis zijn, de ene keer bij een verloskundige die ik nauwelijks begrijp en de andere keer bij mijn gyno.
    Kleine groeit en groeit en groeit. Voel hem nu heel goed en hij speelt voetbal in mijn buik, wordt s'nachts wakker door zijn geschop, hihihhi, wel leuk.
    Gedurende de dag is hij meestal heel rustig, maar s'avonds en s'nachts maakt hij een feestje. Het is een avond jongen net als de vader.
    Ze kunnen wel al zien dat het geen 6 pond kindje is en dat ik er goed aan heb gedaan door geen maatje 50 te kopen. Wordt een dikkertje.........hihihihihi. Hadden we al verwacht gezien mijn diabetici.
    Nou dit was mijn verhaal voor vandaag, ga weer aan het werk, is hoog nodig.

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Jellybean oh oh je weet wat ze zeggen he.
    Als je kindje geboren is heeft het vaak hetzelfde ritme als in de buik.
    Dat word s'nachts wakker en overdag slapen hahaha.
    Nee komt goed hoor.
    Fijn wat van je te horen.
    En het gaat nu opschieten zeg.
    Bijna verlof.

Emjee ooh leuk al die kleine kleerdjes weer uitzoeken.
    Had je echt jongenskleerdjes of ook veel neutraal.

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jellybean: Hey! Welkom terug. Fijn te horen dat het goed met je gaat. Dat wordt inderdaad leuk de eerste weken! Dan is je ventje ook 's nachts in de weer :D komt wel weer goed hoor.
    Leuk dat je het kamertje al hebt, wordt het toch allemaal wat realistischer.
    Ik moet juist heel erg wennen aan de meisjeskleertjes. Had gister een schoenenfolder in mn handen. Zag juist alleen maar leuke jongensschoenen :$

@Bumba: heb gister een doos met kleertjes doorgenomen en kwam erachter dat ik niet zoveel neutraal heb, komt ook doordat we wisten dat het destijds een jongen was. Ach ja, maakt niet, kan ik lekker shoppen. M'n moeder en mn zus gaan ook helemaal los, dus dat komt wel goed, hahaha. Was het jou nog gelukt om wat te verkopen via MP?

Fijne avond!

Deel Deze Pagina