ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland

als er iets kwam dan zit het wel goed denk ik
    want er komt nie voor niks iets tog:D;)

o leuk hoelaat ga je teste:p

ik begrijp dat je aleen roze verlies hebt dus dan zit het wel goed
    geen rood bloed geeft moed!

2. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar ik weet niet of het dan uit maakt als ik roze verlies heb.
    of dat invloed kan hebben op de test.
    ik denk dat eind van de middag ga testen.
    als het goed is komen mijn testen vandaag binnen, had ze namelijk besteld. hihihi.
    groetjes

3. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne dus nu weet je eingelijk nog niets.
    Balen zeg dat ze je zo laten lopen.
    Hadden ze niet even een inwendige echo kunnen maken.
    2 april is toch veel te lang.
    Ik zou terug bellen en vragen of het vandaag nog kon omdat je nergens anders meer aan kan denken.
    Sterkte!

4. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: Oef...dat is nog wel lang wachten zeg. Fijn dat je je wel rustig voelt. Maar kan me inderdaad voorstellen dat een echo nog niet veel zin heeft
    Was die eerste test die je deed echt een duidelijke streep? Ik heb namelijk ooit een keer een vaag positieve test gehad en werd bij 5 weken alsnog "ongesteld". Dit was achteraf gezien waarschijnlijk ook een vmk. Vind het rot om te zeggen, maar bij mij was het echt net als een gewone ongesteldheid, zonder gekke stolsels oid.
    Ik blijf keihard voor je duimen, 50% kans dat het goed is, is toch best veel!

5. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ik duim ook voor je.
    Is het niet hetzelfde als bij estelle.
    Ja dat vergeet je vaak he na een tydje.
    Maar omdat je toen ook bloed had.
    Weet je nog of het ook zo was.
    Mijn buurvrouw was bij haar zwangerschap ook aan het bloeden.
    Helder rood bloed en haat zoon is nu twee.
    Dus misschien zegt het ook niet zoveel.
    Snap je bezorgdheid hoor.
    Maar er zijn vrouwen die het hebben.
    Duimen dat jij er 1 van bent.

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wel lekker dat de test knal positief was.
    Misschien idd een vaatje of iets.
    Het vrouwenlichaam zit raar in elkaar. Haha om over dat mannenlichaam maar te zwijgen.(grapje).
    Dat ukkie blijft gewoon lekker zitten.

Hier vanmorgen weer naar het zh met mannetje.
    Hij moest een fietstest en deze hebben ze maar gestopt omdat zijn bloeddruk skyhi werd.
    Zijn hart zag er supergoed uit.
    Was niets mis mee.
    Ik heb altyd gezegd dat het zijn bloeddruk was.Zou het dan toch?
    MMM had ik toch dokter moeten worden.

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland

hai hoe is het met jou?

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland

vind het wel erg voorje al die tijd in onzekerheid zeg...:x
    sterkte meid ik kom morgen weer bijlezen

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallooo, daar was ik weer. Gisteravond wilde ik net zp op gaan toen internet eruit knalde...

Daphne: fijn dat het bloeden gestopt is, wat een spannende tijd zeg voor jullie. Heb je niet de neiging om nog een test te doen? Zou ik wel hebben denk ik. Ik blijf hard voor je duimen....

Bumba: hey dokter Bumba :D Bloeddruk dus? Hebben ze dat nooit eerder onderzocht dan? Wat gek! Kunnen ze er nu gericht wat aan doen?

Ik kreeg vandaag mn internetbestelling binnen met wat babykleertjes :) Mn allereerste jurkje! Zo schattig. Vandaag had ik op het werk 2x een bloedneus. Schrok me rot! Dacht dat ik wat snotterig werd, maar ineens liep het er als een gek uit. Meteen gegoogeld want ik heb in de vorige zwangerschap een hoge bloeddruk gehad. Maar gelukkig betekent dit tijdens een zwangerschap niet meteen dat je een te hoge bloeddruk hebt. Leek me ook al sterk, want maandag was deze nog prima in orde.

Hoe zou het met alle andere meiden zijn?

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Daphne gelukkig is het bloeden gestopt.
    En nog symtomen, ook dat is goed.
    Het duurt nog lang tot de echo.
    Vind het knap dat je er zo rustig onder bent.

Emjee oohhhh leuk je eerste jurkje.
    Lijkt me zo leuk een koningswens.
    Maar ook een mannen gezin lijkt me leuk.
    Ach het maakt me niet uit als ik maar zwanger wordt en een kindje krijg.
    Dus eerst dat maar eens.
    Voel jij goed verder?
    En ook al een hoge bloeddruk gehad tydens je zwangerschap.
    Hier nog een. Mocht ook niet meer thuis bevallen.
    Ben je al met je kamertje bezig?
    Ik zou helemaal los gaan.

Leyshena hoe is het met jou?

Mannetje van "dokter bumba" moet vrijdag naar het zh voor een 24 uurs bloeddrukmeter.
    En dan kijken wat er uit komt.
    Ik denk dat hier meer uit komt dan uit het hartkastje.
    Bij de fietstest had hij na 5,5 minuut een bloeddruk van 175/213.
    Dus is de test gestopt.

11. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen dames,

Daphne: een voorzichtige felicitatie.............nog 2 weekjes en we kunnen het uitschreeuwen voor je.
    Ik heb aan het begin ook beetje bloed verlies gehad en het waren inderdaad bloedvaatjes.
    Wel hatelijk dat wachten, maar heb gedulde meid.
    Ben super blij voor je.
    Hebben jullie het al aan Estelle verteld?

Emjee: bloedneus is normaal, heb ik ook gehad. Bij mij was het niet helemaal een bloedneus, maar had constant bloed bij het snuiten. Heel irritant, maar toen zij de dokter dat het normaal was.
    Je eerste jurkje................jeej, dat is zo leuk. Ik zou me waarschijnlijk niet eens meer kunnen inhouden en een hoop jurkjes kopen. Heb nu ook heel veel kleding gekocht voor de kleine.
    Heb uit Amerika kleding besteld, die komen waarschijnlijk morgen aan, kan niet wachten om in mijn doosje te kijken.
    Wat zegt je kleine van je zwangerschap?

Bumba: of moet ik dokter Bumba zeggen...............bloeddruk dus..........oke, ik zal het tegen die neef van mijn vriend vertellen, want wie weet heeft hij daar ook last van en ze blijven het maar bij de hart zoeken.
    Hoe is het met je kleine jongen?

Met mij gaat het goed. Heb het echt megdruk op mijn werk. Nog 5 weken werken en dan thuis zitten voor 16 weken.
    Weet niet of ik daar blij om wordt, denk dat ik me mischien ga vervelen. Dan zullen jullie me zeker hier vaker zien.
    Nou weet het niet, we zullen het zien. Het is mijn eerste, dus weet het niet.
    Vanmiddag naar de verloskundige voor een checkup.
    Kleine schopt als een gekkie, vooral als ik in bed lig. Ik lig dan tikkertje met hem te spelen, heel erg grappig.

Dames take care en tot gauw weer.

12. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: nou beter dat ze je mannetje een 24 uurs bloeddrukmeter om doen! Hopelijk komen jullie daar verder mee.
    Jij had dus ook te hoog toen je zwanger was? Ik mocht inderdaad ook niet meer thuis bevallen. We zullen zien hoe het deze keer gaat, volgens de vk heb ik deze keer minder kans erop.
    We zijn nog niet echt met het kamertje bezig. Eerst moeten we de kamer helemaal leeg maken. Heb al wat dingen op Marktplaats verkocht, maar we moeten echt nog flink aan de slag. Maar eigenlijk willen we de tuin ook nog aanpakken voor de zomer :$ weet het niet hoor, of dat hem nog wordt...

@Daphne: Ooh jij dus ook veel bloedneuzen gehad? Ja, je schrikt er steeds zo van hè. Maar ben blij nogmaals te horen dat het heel normaal is. Zoon begint het een beetje door te krijgen, maar wat er echt gaat gebeuren dringt nog niet tot hem door. Zei vandaag tegen hem: er zit een zusje voor jou in mama's buik. Neeeeeeee, zei hij, een meisje! Hahaha.
    Fijn voor je dat Estelle zo lief was, soms kunnen kinderen juist op de verkeerde momenten een draak zijn. Jij kan inderdaad niets anders doen dan afwachten. Knap hoor dat je geen test doet, dat brengt misschien alleen maar meer onzekerheid. Heeft de vk daar nog iets over gezegd?

@Jellybean: Wow, jouw verlof komt lekker dichtbij! Geloof me, je gaat je echt niet vervelen tijdens je verlof. Je kan alles lekker uitgebreid doen. Wat langer uitslapen, kopje koffie, krantje en de ochtend is al voorbij :) Bij mij sloeg de vermoeidheid best toe toen ik stopte met werken, dus heerlijk tussen de middag ook nog even een slaapje af en toe. Geniet vooral van de rust meid tijdens je verlof, alles op jouw tijd kunnen doen. Oeh, ik verlang er ook alweer naar. Hoe is het met je vriend, alles weer een beetje gekalmeerd?

Meiden wat is het superweer hè! Ik heb vanochtend viooltjes gehaald, die gaan we zo eens even in de potten gooien :)

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Emjee ja hoor hier ook een hoge bloeddruk. Ik moest in het zh bevallen en toen ik daar kwam om te bevallen was mijn bloeddruk super.
    De tuin doen is het nu wel mooi weer voor.
    En lekker rustig doen heb ik niet gedaan hoor in mijn verlof.
    Liep al vet overtyd en nog lekker gaan shoppen en naar de markt enzo.
    Heerlijk!

Jellybean heerlijk verlof.
    Je gaat je echt niet vervelen hoor.
    Tyd voor dingen waar je normaal geen tyd voor hebt of die er niet van komen.
    Genieten jullie nu samen een beetje of is het toch ieder voor zich?

Daphne wat knap zeg.
    Dat je niet test, lijkt me heel moeilijk.
    En wat kan je genieten van je meisje dan he.
    Lekker ook weer naar buiten met ze.
    Van mij mag het weer lekker zo blijven. Maar morgen is het alweer minder. Jammer !

Hier net de visite de deur uit.
    Ben vandaag vijf jaar getrouwd.
    Lijkt als de dag van gisteren.
    Ik ga lekker douchen en naar mn bedje.

Tot morgen.

14. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    ik ben verkouden

tgaat verder wel goed maar
    heb nog krampen vanaf zondag dus al rug en buikkramp
    heb net ineens een natte onderbroek geen slijm aleen nat
    en een hele vochtige vagin

kent iemand dit??

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Leyshena misschien eisprong?

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne lekker hoor een bad.
    Alhoewel ik moet zeggen dat hij hier gebruikt wordt sinds daen er is.
    Daarvoor misschien twee keer per jaar.
    Nu wel vaak, zeker met kinderen leuk.
    Hoe groot wordt hij?
    Wij hebben 1meter breed x 1,95 lang.

En wat voor auto gaat het worden of gaat jurgen eerst kijken?

Mooi he dat kinderen voelen wanneer je even een knuffeltje nodig hebt.
    Sinds hier de wp over zijn heb ik ook mijn kroelerige mannetje terug. En daar geniet ik van hoor haha.

Hoe is het verder met de bloedingen?
    En met de symptomen?

17. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: ooh, mooi dat de symptomen duidelijker worden. Het blijft nog wel een beetje spannend hè. En? Nieuwe auto gekocht? Wij wel vandaag :D Zijn al weken aan het rondkijken, maar afgelopen week moest onze auto helaas nog een reparatie ondergaan omdat we er anders echt niet mee door konden rijden... Toen zag ie nog wel wat dingetjes die aan vervanging toe waren. Dusss, onze missie vandaag: nu echt zo snel mogelijk een andere! Het is een Peugeot 307 SW geworden, met een mooi panoramadakkie. We zijn er superblij mee. Volgende week zaterdag kunnen we hem halen. Een Scenic is ook mooi, hebben mijn ouders ook.

@Bumba: Gefeliciteerd met je 5 jarig jubileum! Heb je er nog iets aan gedaan? Fijn dat de waterpokken over zijn, zieke kindjes = niet leuk. Heerlijk ja zo'n groot bad! Wij hebben geen bad. Het was kiezen of een douche of een bad en dan in bad douchen, niet zo'n grote badkamer. Met kids is een bad wel heel makkelijk ja.

Ik heb nu echt een gigadip, zit te gapen gapen. Vriendje heeft een wedstrijd vanavond, dus denk dat ik vroeg in mn bedje lig. Fijn weekend nog!

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Dames,

Emjee: leuk een peugeot 307, heb ik ook, alleen geen dakje. Geweldige auto, ik denk dat de jouwe een station wagen is (SW), de mijne is wat ze volgens mij de coupe noemen. Gewoon 4 deurs bla bla bla. Wel een super heerlijke auto, heb het al bijna 2 jaar.

Daphne: het is zeker spannend bij jou..........ik zou niet kunnen wachten tot 2 april. Durf je niet tussendoor een test te doen? Meid doe wat je hart je aangeeft, als je het geduld hebt om te wachten, dan moet je dat zeker doen.
    Een Scenic is ook een mooie auto. Een vriendin van mij heeft er eentje, al een paar jaar. Rijd ook super lekker, het is een hoge auto vind ik, heerlijk.
    En een bad, tja, ik heb er eentje, we wonen sinds september in dat huis en we hebben het nog geen van beiden gebruikt. Je brengt me wel op het idee om een semi-romantisch avondje in bad met vriend te regelen.
    Ik geloof wel dat het met kinderen leuk en makelijk is.

Bumba: hoe is het met de bloeddrukkast afgelopen? Hebben ze wat kunnen zien? Waarschijnlijk heb je nog niks gehoord.

Met mij gaat het goed. Bij de vk vorige week ging het goed, moest wel heel lang wachten en dat irriteert me mateloos. 1 april heb ik weer een groeimeting (echo), en daarna naar de gyno. Dan ben ik 32 weken.
    Van het weekend hebben we kamertje van de kleine in orde gemaakt. Zaterdag werd ik verrast met een baby-shower, heel erg leuk. Veel spulletjes gehad, mooie taart, het was een super verrasing. Mijn nichtje heeft het samen met mijn vriend georganiseerd.
    Met mijn vriend en ik gaat het goed.............ben nu minder gevoelig en we kunnen weer lekker kletsen en elkaar begrijpen. We maken goeie afspraken, wat hij normaal niet kan, hij heeft begrepen dat ik een afspraken mens ben, dat ik van tevoren wil weten of hij beschikbaar is voor mij of dat hij naar zijn kleine moet.
    Zijn kleine is echt een super mooi kindje.........met van die grote donkere ogen, helaas lijkt hij weinig op mijn vriend, maar mischien komt dat nog.
    Het voelt nu in ieder geval wel goed en we doen allebei ons best om het zo te houden.

19. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Dag meiden!
    Allereerst: :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

TE ERG... heel erg dat ik zo lang niet geweest ben! Zo druk met vanalles thuis & op 't werk en nog wat en gewoon echt niet fit genoeg om 's avonds m'n laptoppie op te starten. Het gaat echt af en aan. Gelukkig gaat het volgens mij met de kleine uk wel goed, voel hem of haar sinds 2 weken en Rogier voelt het af en toe ook al bij een flinke kick ;)

Hoe gaat het verder met iedereen???
    Daphne, wat lees ik nu??? Gefeliciteerd!!!! Pff, moeilijk hoor, zo in onzekerheid zitten! Wat zegt je gevoel? In die zin is het "redelijk positief" dat je dit ook hebt gehad bij Estelle en het misschien bij je hoort of niet??? Mijn duimen draaien hoor!

Jellybean, jemigdepemig wat ga jij hard met je weken, hahahaha!!
    Lekker naar de 9 maanden beurs geweest! Super zeg! Ja die drukte he! Ik moet zeggen dat Rogier daar ook helemaal gek van geworden zou zijn :D Ben in november naar de Margriet Winter Fair geweest (aanrader, hoe oudbollig het ook klinkt ;)) en daar was het ook zo poepiedruk, maar wat leuk!!
    Hoe is 't met jou en je mannetje?

Bumba, hoe is het meid!? En met je kleine mannetje? Net de wp gehad las ik? Ik ben er ook een groot voorstander van om Damiën ergens te droppen waar het "heerst" hoor :) Hij is nu bijna 2,5 en heeft ze nog niet gehad... Hoe eerder (na 1 jaar uiteraard ivm kans op terugkomen) hoe beter vind ik... Maar ja... tot op heden nog geen uitbraak geweest op de psz ;)

Laat het ff hierbij, ga nu ff lunchen met de collega's! Probeer weer bij te blijven meiden!!!

Liefs Christy

20. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Christy leuk dat je weer mee komt kletsen.
    Gaat het goed met je?
    Je bent net te laat damien had even langs kunnen komen hoor.
    Even een wp meeting hahaha.
    Heeft ie het door dat er een baby bijkomt.
    En heerlijk gevoel he dat schoppen.

Daphne hoe is het met je nu?

Jellybean blij dat het beter gaat met jou en je vriend.
    Komt het toch nog goed voor de geboorte.
    Misschien lijkt jou kindje straks wel op hem.
    Hij had toch al een jongen?
    Meestal lijken jongetjes op pappa.
    Die van mij iig wel (is een overdruksel, is gewoon eng).

Deel Deze Pagina