ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Olaaaaaaaa,

Daphne, hahahaha, coupe warhoofd, hahahaha, leuk. Ik zie het al helemaal voor me.
    Zoals ik eerder zei, test moet je doen als je het nodig vind, als je kan wachten moet je dat doen. Follow your heart, meestal weet deze het beter dan ons hoofd. Als het voelt dat het goed is, dan is het gewoon goed.

Bumba, de andere is ook een jongetje, maar hij lijkt helemaal niet op mijn vriend. Ik pest hem af en toe, dat hij binnenkort met 2 hele verschillende kleintjes rond gaat lopen. Mijn ouders zijn portugees, dus ik verwacht toch dat mijn kind hele erge portugeze trekken zal hebben. En de andere lijkt een beetje op een hindoestaans beebje.
    Dus straks loopt hij rond met een kleine hindoestaan en een kleine portugees.
    Vind hij wel grappig.
    Weet je, hij geeft ons veel aandacht, knuffelt veel met me en doet een hoop voor me. Hij vind het geweldig als ik tikkertje lig te spelen met de kleine om het ook te voelen. Hij is wel een beetje bang om niet te hard op mijn buik te drukken, maar hij heeft hem al een paar keer voelen schoppen.

Christy, hoe voel jij je??? Vermoeidheid is wel lastig. Had ik ook, toen bleek ik ijzertableten nodig te hebben. Sindsdien voel ik me beter.
    Mischien moet je het doorgeven en kunnen ze dat controleren.

Met mij gaat het goed. Mag mijn kinderwagen ophalen.....joepie en dan ga ik echt de laatste dingetjes kopen.
    Ben begonnen met kleren wassen, wat een bergggggggggg.
    Kan ik de kasten van de kleine opruimen en alles klaarzetten voor zijn komst. Kan niet wachten.

2. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jellybean: wat heerlijk! Lekker de laatste dingetjes aan het regelen en alles klaarmaken. Fijn dat het wat beter loopt tussen jou en je vriend.

Daphne: nog 1,5 week in spanning, woei! Ik denk aan je.

Bumba: Hoe gaat het met jou?Heeft je man de bloeddrukmeting al gehad?

Christy: Hey hoi, leuk dat je er weer bent. leuk dat je de schopjes nu goed voelt!

Met mij alles goed, deze week 3 dagen achterelkaar werken dus dat is wel pittig vind ik. Daarentegen heb ik een weekend van 4 dagen straks, ook fijn!

Meiden, ik heb jullie hulp nodig. Weten jullie nog een leuke meisjesnaam? Zoon heeft een scandinavische naam (in de trant van Lars, Sven maar dan dus anders ;)) dus daar moet het wel beetje bijpassen. Verder mag ie niet beginnen met een A,K of M en niet eindigen op een T ivm achternaam. Het liefst 2 lettergrepen of meer. En verder heb ik geen eisen hoor ;)

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Sorry EMjee, maar ik heb niks met scandinavische namen, had je om marokaans, portugees, spaans of zelfs engels gevraagd dan had ik je kunnen helpen.
    Maar van het lijstje van Daphne vond ik zeer zeker een aantal leuk, namelijk Britta en Daynah
    Succes ik vond het een echte moeilijke taak om naam te verzinnen.
    We zijn er gelukkig wel uit.

4. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Daphne! Ik vind Vita en Lise-Lotte erg leuk. De naam hoeft trouwens niet persé scandinavisch te zijn hoor, maar moet er wel een beetje bij passen.

Ben benieuwd naar jullie naam Jellybean! In welke sfeer is jullie naam? Zo te lezen iets exotisch in elk geval.

We denken nog even verder, als jullie nog iets leuks tegenkomen, hoor ik het graag natuurlijk :).

Heb nu lekker weekend, heerlijk.

5. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    halloooooooooooohooooooooooooo

Is daar iemand? Iedereen van het mooie weer aan het genieten? Tenminste...hier is het aardig lekker vandaag. Even wennen aan dat uur, altijd weer raar de eerste dag.

Daphne gefeliciteerd met je nichtje! en ik zal aan je denken deze week, poeh hee wat spannend.

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne gefeliciteerd met je nichtje.
    Leuk hoor.
    Al op kraamvisite geweest?

Jellybean fijn dat het goed gaat met jou en je man.

Emjee uit de bloeddruk test kwam ook niets uit.
    Snap er niets van.
    Met die fietstest had hij een bloeddruk van 175/213.
    Nu moet hij gaan nadenken of hij een kasje voor hartritme stoornissen wil laten inplanteren.

Hier niks bijzonders.
    Lekker weertje gehad en veel buiten geweest.
    Mannetje vind het helemaal super en gaat s'avond mopperend mee naar binnen om te eten.
    Het is dat het een lekkere eter is anders....haha
    En verder ben ik aan de klus haha zoals wel meer dames hier.

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne hou je het nog vol.
    Nog steeds symptomen?

Jellybean ik ben zo benieuwd naar jou naam voor je kindje.
    Gaat het nu wel de achternaam van je vriend krijgen?
    Heb jij een linkje waar je die kleerdjes uit america besteld?
    Ben ook benieuwd.

8. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Halllo dames,

Oh wat een heerlijk weer hadden we vandaag.
    Kinderwagen is binnen. Vrijdag zijn we naar Groningen gereden, we hadden op zaterdag een kinderfeestje. Heel erg gezellig.
    Vandaag pas teruggereden.
    Naam van de kleine vind ik zelf niet zo exotisch. Een beetje Amerikaans, eindigend met een TON net als de vader.
    En ja, hij krijgt de achternaam van mijn vriend. Ik had niks meer tegen hem gezegd en vandaag vroeg hij plotseling wanneer we naar de gemeente zouden gaan om de kleine op te geven. Vond het super leuk.

Daphne: super gefeliciteer dmet de nieuwe aanwinst bij jullie in de familie. Hoe gaat het met jou? Voel jij je nog goed?
    Nog een paar dagjes wachten, ik blijf aan je denken.

Bumba: ik heb zelf van JC Penny besteld, had ook op Sears gekeken, die hebben ook leuke spullen.

Emjee: hoe is het met de buikje? of moet ik buik zeggen. Ik kan nu mijn spijkerbroeken niet meer aan. Niet dat ze niet passen, maar zitten echt niet lekker bij mijn buik.
    Heb volgens mij 4 broeken die nu nog lekker zitten. Moet het nog maar 4 weken zien vol te houden wat kleding betreft, dan kan ik joggingbroeken de hele tijd dragen, hihihihii.

Voor de rest gaat het goed met mij.
    Kleine is al de hele dag super bezig............gisteren kon ik mijn hand op een plekje zetten en precies voelen dat hij daar lag, weet niet of het een hand of been was of mischien iets anders, dus durfde niet veel op te drukken of vast te houden. Mijn vriend schrok ervan..hihihhi

9. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey dit hebben we al besproken, maar hebben jullie nog leuke sites waar ik geboortekaartjes kan bekijken?

10. music4life

music4life Niet meer actief

damesss goeiemorgen!!!!
    ik heb vanacht weer een beetje bruin bloedverlies gehad heeel weinig wel... za avond beetje en gisteravond beetje! ik hoop dat het goed komt...mischien innesteling

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne ik duim voor je voor vrijdag.
    Heb je geen bloedverlies meer gehad?
    En als de symptomen er ook nog zijn zal het wel goed zitten toch?
    Haha zou leuk zijn wanneer ben je dan uitgerekend begin december.
    Zou wel grappig zijn juist de maand die je niet wou. Ach komt ook wel weer goed toch met die feestdagen.
    Ja hier eindelijk weer een kans.(mn derde kans pas sinds juli):)
    Ik probeer mijn ei ook op te sporen om te kijken wanneer hij springt.
    Heb gisteren pas een ovulatietest gedaan. Beetje dom weet ik maar ik had zoiets van zal toch wel weer geen kans zijn.
    Dus vanavond weer een testje.Eingelijk hoop ik dat hij gisteren of vandaag geweest is.
    Weer afwachten meer kunnen we niet doen.
    En kijken of er nog een kans komt vanavond voor de zekerheid.:D

Jellybean ik ga een kijken of ik wat kan vinden.
    Denk dat je een creditcard nodig hebt of niet (die heb ik niet).
    Nu ben ik helemaal nieuwschierig naar je naam.
    En kan ik uit jou verhaal nou opmaken dat je nog steeds je eigen kleding aan hebt :$.
    Fijn dat je vriend er toch mee bezig is.
    Ja meid nog een paar weekjes....

Emjee hoe is het met jou meid.
    Nog vol te houden?
    En ben jij al uit de naam?
    Ennuhh ben je nog los gegaan met shoppen?

music4life ik heb geen idee.Het zou een innesteling kunnen zijn maar daar heb ik geen ervaring mee.
    Nooit bloedverlies gehad tijdens de innesteling.

Hier gaan het twee lange weken worden denk ik.
    Op een of andere manier ben je er niet zo mee bezig als je geen kans hebt die maand. Je bent er wel mee bezig maar op een andere manier.Nu er weer een kansje is denk ik aan niets anders meer.....pffff!!

Ik ga even kijken naar die site en even lezen bij de mammas.
    Dan dweilen.

12. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig! Er is weer lekker bijgekletst hier.

@Bumba: Jeej! Ook weer een spannende maand voor jou! En ja, dan ben je er natuurlijk wel weer veel mee bezig... Wat raar trouwens dat er niets uit het onderzoek van je man is gekomen. Zo blijft het maar onduidelijk hè, vervelend!

@Jellybean: Net als Bumba vraag ik me af, of je tot nu toe je eigen broeken nog aan had?!?!? Of bedoel je de zwangerschapsspijkerbroeken? Mijn buik is nog niet echt groot, maar ik pas mn eigen broeken toch al een tijdje niet meer hoor.

Dit vind ik leuke kaartjes sites (maar volgens mij hadden we al eens geconstateerd dat onze smaken een beetje verschillen ;))
    - kaartmix.nl
    - patriciamaria.nl (denk dat wij hiervoor gaan, één van de fotokaartjes)
    Misschien zie je toch iets leuks hiertussen.
    En anders gewoon even googlen op geboortekaartjes, er zijn ontelbare sites.

@Daphne: wat "fijn" dat de symptomen zo duidelijk blijven! Meid ik leef met je mee. Tis dat ik vrijdag moet werken anders zou ik een kaarsje voor je branden. Nog een paar dagen volhouden inderdaad.

Zo, ik ga hier eens even het huishouden doen en wat opruimen, want daar is het hele weekend weer eens niet van terecht gekomen. Die studeerkamer komt zo nooit leeg :( Dnek dat we wat meer druk op de ketel nodig hebben, maar ja tegen die tijd kan ik niet zoveel meer meehelpen. Sorry schat ;)

13. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: tsja, dat is wel een risicootje hè...dat je kind totaal niet fotogeniek is, hahaha. Heb ik ook al over nagedacht. Nja, doen we alleen een handje of voetje ofzo ;)

En ja, sommige zaken moet je voor vk's en gyns een geheim laten :). Van mijn gyn mocht ik op het eind niks meer in het huishouden doen en geen supermarkten meer bezoeken. Jeetje, waar moest ik dan mijn tijd mee vullen. En ik elke keer maar hopen dat ik haar niet tegenkwam in de winkel (is vlakbij het ziekenhuis namelijk...)

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey meiden,

Ik was tot op de dag van bevalling nog lekker op stap hoor.
    Voelde me goed en het valt er niet zomaar uit zei ik dan.
    Ben bevallen met 41 weken en een dag.
    Ook iedereen vroeg steeds ben je het al zat.
    Uhh nee.
    En dan die koppen hahaha.

Emjee het schiet idd niet op met die bloeddruk.
    En ook alles op zijn gemakje he in het ziekenhuis.
    Ben je al wel begonnen met het kamertje of niet?

Daphne een geplande ks?
    Die krijg je toch niet zomaar.
    Lijkt me een hele ingreep laat mij maar lekker gewoon bevallen hoor.
    Daarna ben je gelijk klaar en met een ks moet je in het ziekenhuis blijven toch 5 dagen?
    En dan maar twee dagen kraamhulp.
    Dat vond ik juist zo leuk lekker thuis in je eigen omgeving.

All weten de zwangeren onder ons al of ze thuis of in het ziekenhuis gaan bevallen??

Leyshena (zoiets was het toch) gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Zag bij een ander toppic dat je zwanger was.

Joehoe andere meiden meldplicht!!

15. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne ik voelde me toen ook goed.
    Had wel een grote buik maar ik kreeg een jongen en dus had ik zo'n echte voetbal van voren.
    Van achter zag je niks.(12 kg aangekomen).
    Ik wilde thuisbevallen maar mocht niet omdat vanaf 20 weken mijn bloeddruk te hoog was.
    Dus ben in het zh bevallen en moest 1 nacht blijven.
    Ik scheet 7 kleuren voor de bevalling. Mensen hadden tegen me gezegd als je denkt dat je haast dood gaat ben je er bijna.
    Nou ten eerste ben ik niet op mijn bekkie gevallen maar dat is iets wat ik nooit tegen iemand zal zeggen.
    Ten tweede is het niet waar ! (meiden die zwanger zijn).
    En als ik zon bevalling zou krijgen als met mijn zoon wil ik er wel twaalf!! Maar als ik dat zeg zeggen mensen vaak maar dan heb je het zeker makkelijk gehad?
    Nee hoor! Ook ik had flinke weeen en rugweeen ook nog eens.
    Binnen twee uur alleen op je zhbedje van 1 naar 7 cm.
    15 uur bezig in totaal dan he. En toen ik mocht persen vielen mijn persweeen weg! Dus je raad hem al de pomp erop.
    Nou dan weet je niet wat je meemaakt er is geen houden meer aan.
    Je lichaam neemt het totaal over.
    Binne 24 min was hij er Met de navelstreng om zijn nekje dat wel.
    Gyn kon hem net opvangen. Ik had van te voren gezegd dat ik ging luisteren naar wat ik moest doen en dat hem ik gedaan.Persen was ook persen.En als dat in 1 wee 3 keer moest dan deed ik dat.(dat is het halve werk luisteren).
    Ik heb een week lang gehoord dat ze het zo vaak niet meemaken en dat het erg snel was voor een eerste kindje.

MEIDEN DIE ZWANGER ZIJN....HIER VOLGT EEN WAARSCHUWING VOOR HET LAATSTE DEEL HAHAHAHA!!

Daarna was ik 3 lagen van voor tot achter uitgescheurd.Gyn heeft een uur gehecht (vond ik het ergste van de bevalling)

Daarna lekker op de kamer.Ik moest maar naar bed maar dat heb ik niet gedaan.Zag eruit of ik zelf op bezoek kwam.
    Mijn zus was zwanger dus we hadden allebij nog een buik (die is niet gelijk weg) dus in het zh werd gevraagd wie er net bevallen was. Haha moest je die koppen zien als ik zei dat ik het was.

Nou heel verhaal geworden SORRY!

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne in jou geval kan ik het me voorstellen.
    maar volgens mij mag je het wel proberen toch na een ks.
    Of zeggen ze dan gelijk dat het niet mag?
    Hoe voel je je verder nu.Nog steeds symptomen?

Vind het ook spannend nu hoor.Ik heb gisteren nog een tesje gedaan en geen eisprong te bekennen.Ik denk dat ik hem eergisteren gevoeld heb.
    Is dan wel van maar 1 keer want ik dacht natuurlijk dat hij later kwam.

17. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Jeh wat en verhaal zeg.
    dan zou ik ook voor een ks gaan denk ik.
    Nee hoor ik heb het juist andersom.
    Laat mij maar gewoon bevallen.
    En daen is niet met de pomp gehaald daar bedoelde ik de weeenopwekkers pomp mee.
    Dat lijkt me ook erg als ze je kindje halem met een vacuum pomp.
    Mijn neefje heeft daar de hele bovenkant van zn hoofje aan open gehaald.
    Heeft weken geduurd.

Maar hoe voel je je nu?

Ik twee dagen geleden mijn ei gehad en nu hele erge lage rugpijn bah! Maar dat had ik bij de eerst ook.spannend.Toen heb ik alles gevoeld.

Oh mijn mannetje wordt wakker.
    Effe met hem kroelen.

Doeg.

18. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat een bevallingsverhalen, als ik wat meer puf heb, zal ik die van mij ook uit de doeken doen.
    Kan wel vast verklappen dat ik het hechten net als Bumba het vervelendst vond van de hele bevalling. De artsassistent zei: nou, de verdovingsprikken zijn vervelender dan het hechten dus laten we het maar zonder verdoving doen. Nou werkelijk! Het had geen minuut langer moeten duren of ik had hem gemaand om alsnog die verdovingsprikken te zetten!

Spannend voor jullie Bumba en daphne! Vrijdag komt al mooi dichtbij.

Ooh ja, Daphne ik had ook een te hoge bloeddruk, maar ik merkte daar zelf helemaal niks van. Heel gek, want dan heb je ook niet de neiging om rustiger aan te doen. Moest ik mezelf echt toe dwingen.

Morgen weer meer, nu ga ik mijn bedje op zoeken.
    Slaap lekker allemaal!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames..

ik heb eigenlijk toch best wel een dringende vraag

volgens de berekeningen zou ik gisteren of vandaag mijn in nesteling hebben
    en ik werdt wakker