Arme, arme Daphne. Ik heb met je te doen meid! Maar vrijdag komt steeds dichterbij! Ons zoontje is ook met de vacuümpomp gehaald. Maar het was zoals de gyn zei, een makkelijke vacuümbevalling. Het laatste bochtje wou niet en met de vacuüm was 'ie er binnen 1 wee. Ik was ook helemaal uitgeput, daarom wilde het ook niet meer volgens mij. Zoon had wel een punthoofdje was binnen een paar dagen weg hoor. Nadeel van de vacuum is alleen dat je ze uit voorzorg al flink inknippen. Vandaar dat ze bij mij ook behoorlijk lang moesten hechten. Maar geen ruptuur zoals jij Bumba, oei oei, het verbaast me dat je daar nog zo positief op terugkijkt! Ik zit nu op een grote bal achter mn laptop heb ik van een vriendin gekregen, schijnt goed te zijn voor het bekken. Mwah, baadt het niet, dan schaadt het niet. MOrgen lekker weer een daggie vrij, jammer dat het weer een beetje omgeslagen is...
Hoi ladies, Emjee ik had geen totaal reptuur hoor. Scheelde weinig maar mijn tussenschotje was nog heel. Heb daar helemaal geen nare herrinneringen aan. Zoie zo niet aan mijn bevalling. Wij hebben tussen de weeen door echt gelachen. De gyn kwam ook bij ons bed zitten omdat er in de kamer ernaast zo'n zeikerd lag en bij ons was het gezellig. Hoe is het met jou. het gaat wel hard nu he? Daphne bijna vrijdag. Ik zit vrijdag op zp om je nieuws te zien. ben zo benieuwd. Jij gaat een heel mooi spercieboontje zien. (hihi)
Goeie morgen dames, Als jullie het niet erg vinden heb ik jullie bevallingsverhalen overgeslagen. De mijne komt steeds dichterbij, dus blijf liever geloven dat het een hele makkelijke bevalling wordt, hihihihihihi. Daphne nog 1 nachtje slapen en dan mag je naar de zkh. Duim voor je meid. Emjee en Bumba, ik draag nog steeds dezelfde kleren. Ben in het begin heel veel afgevallen, dat gewicht is nu terug en ik ben 2 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap. Buik is wel groot en anders nu. Draag geen spijkerbroeken omdat ik ze niet lekker vind zitten, maar in principe kan ik nog al mijn kleren aan. Heb helemaal geen zwangerschapskleding aangeschaft. Niet 1. Ik heb ook weinig last van zw-kwaaltjes. Af en toe opgezwollen beentjes en pijn in mijn bekken. Gisteren had ik zo'n harde buik, wat niet echt lekker is, maar voor de rest loop ik vrolijk rond en doe ik gewoon alles wat ik normaal deed. Heerlijkkkkkkkkkkk. Zodra kleine is geboren zal ik jullie allemaal een PB'tje sturen met zijn naam. Vanmiddag heb ik een groeimeting echo en daarna mag ik met de gyno babbelen. Hoop meer duidelijkheid te krijgen over de datum van geboorte. Denk zelf niet dat ik het vol ga dragen, aangezien ze al hebben gezegd dat het geen kleine baby is. Oke, ga nu verder aan het werk. Saludos
@Jellybean: ja, je kan er maar beter onbevangen ingaan de eerste keer Ach, hou maar in gedachten dat er veel maar gezinnen met 1 kind zouden zijn als het de moeite niet waard is. Met zo'n pas geboren wurm in je armen ben je alles op slag vergeten, echt waar. Ongelooflijk dat jij je eigen kleding nog past! Wel heerlijk inderdaad, lekker makkelijk. @Daphne: het is toch juist fijn dat je hier je zenuwen kan uiten, gewoon doen hoor, wij zeggen het wel als het te gek wordt Lief dat je mannetje zo meedenkt, lekker even met zn tweetjes uit eten! Hoe laat moet je morgen? @Bumba: Okee...een bijna-totaal-ruptuur dus. Zo gezellig als het bij jou was, was het bij mij niet hoor. Maar nou moet ik wel zeggen dat ik toen ik in het ziekenhuis aankwam al volledige ontsluiting had en mn persweeën moest tegenhouden... daar werd ik niet echt gezellig van. Bij mij gaat het nu echt hard ja, ook met de buikgroei. Gister schrok iemand toen ik zei dat ik nog 4 maanden moest, hahaha. Dat is echt anders dan de vorige keer, toen verbaasden mensen zich erover dat ik al bijna uitgerekend was. Wij zijn nog niet uit de naam, wel een aantal opties die we allebei leuk vinden. Heb m'n vriend wel kunnen overtuigen van het geboortekaartje, jeej! Vorige keer was dat echt lastminute werk. Had een gratis proefkaartje aangevraagd en die vond 'ie ook heel mooi gelukkig. Vanmiddag misschien even naar Ballorig ofzo, geen zin om de hele middag thuis te hangen met die regen. Daphne: heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes morgen, ik hoop echt goed nieuws te lezen morgenavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees mee hoor meiden! Jellybean, je eigen kleren nog aan??? Tjeezzzz Hahah, ik zit al een poosje in de positiekleding, maar da's ook niet erg! Daphne, ga zeer zeker aan je denken hoor morgenochtend! Mijn duimen draaien volop!
Of een drieling !!!! Haha. Geintje wilde je niet gek maken hoor. Ik zal ook duimen voor je. En een miskraam kan jij niet niet ontkennen hoor. Volgens mij bloed je dan veel meer. En met stolsels enzo. Dan voel je je echt wel anders (heb het bij mijn zus drie x gezien) Positief.JIJ KRIJGT GOED NIEUWS MORGEN!! Je hebt toch ook duidelijke symptomen. Jellybean neeeeeeee je moet juist het ergste verwachten dan valt het mee. (deed ik ook ) En idd wat emjee zegt kijk hoe snel wij weer denken aan een tweede. En je eigen kleding nog aan .Wow!!! Ik had met 11 weken al zw kleding aan en dat was echt nodig niet omdat ik het zo leuk vond. Emjee dat betekent ook dat een eventuele tweede bevalling alleen maar tegen kan vallen 8). Daar moet ik dan weer niet aan denken hihi. Ja bij jou gaat het ook hard nu. Al bezig met kamertje enzo? En snapt de kleine al dat er een zusje aan komt? Oja ennuh ....buikfoto?? Hier ben ik van de 1 op de andere minuut ineens strontverkouden geworden. Hoe kan dat nou he? En het is nog steeds erg spannend. Misschien krijgt mijn mannetje wel een laat verjaardagcadeautje deze maand. Hij is vandaag jarig. En dit is geen grapje hahaha . Hoop dat hij een beetje vroeg thuis is.Vind het altyd zo leuk om met die kleine zijn cadeau te geven.
Bumba, van harte gefeliciteerd met je mannetje!!!! Jahooe! Lekker taart eten!!! Mijn duimen draaien volop meis dat er zich een prachtig (met liefde ) bevrucht eitje in je buikkie aan het nestelen is! Ik ga helemaal met je mee voor dat verlate verjaardagskado!!! Hihi, ben er helemaal hyperdehyper van Hier alles goed hoor! Het gaat steeds ietsies beter! Beeb is met vlagen heel druk, Rogier kan hem of haar ook al zo goed voelen! Is toch iets om van te genieten, want bij deze tweede gaat de zwangerschap toch iets meer langs me heen Dinsdag de 20 weken echo! Vind het heel spannend!!!
Ooh nee daphne wat erg voor je/jullie. Ik had zo'n goede hoop uit jou verhalen dat het bloeden gestopt was. Meid ik weet niet wat ik moet "zeggen". Sterkte iig. Is wel alles weg of hebben ze dat niet kunnen zien? Beetje een rotvraag nu maar zit je ook niet op te wachten als je weer naar het zh moet. Nogmaals sterkte meid.
Christy bij de tweede maak je het denk ik ook niet zo bewust mee als bij de eerste. Lekker dat alles goed met je gaat. En bedankt voor de felicitaties (alle meiden hoor). Ja ik hoop ook op een laat verjaardagscadeautje. We moeten het afwachten he? Hoe is het met jou? Wil je weten wat het wordt of niet? Ben je al met het kamertje begonnen? Ga maar eens wat te eten klaar zetten. Bahh daphne ik denk de hele tyd eraan. Had het zo gehoopt voor je.
Ooh nee, Daphne, wat naar voor jullie Moest vandaag werken, en heb meteen zodra ik kon gekeken of je al een berichtje had neergezet. Hoewel je er misschien al wel rekening mee houdt, blijft het verschrikkelijk moeilijk. Je blijft toch altijd hoop houden hè. In gedachten ben je al met van alles bezig. Een heeeeeeeeeeele dikke knuffel van mij. Als je er weer aan toe bent, zien we je hier wel weer verschijnen. En gebruik ons vooral om je verdriet en frustraties te uiten, daar zijn we voor.
Ik ga nu weer twijfelen. Is het zo of niet. Ben er heel erg mee bezig omdat ik toch wel dingen heb die ik met mijn zoon ook had. Maar nu twijfel ik weer.... Heb veel afschijding hebben jullie dat ook na je ei? En was je toen zwanger of niet? Emjee mooi gezegd.
Daphne: Groot gelijk meid, inderdaad lekker een wijntje nemen of 4 Je mag jezelf best een beetje in de watten leggen. Wat zit een lichaam toch vreemd in elkaar hè?! Ik ben ook altijd misselijk als ik spanning heb. Hoop dat je toch nog van dit lange weekend kunt genieten op de een of andere manier. Bumba: tjsa....ik had altijd na mijn ei wel afscheiding en toen ik zwanger was ook. Hmmm...sorry daar wordt je niet echt wijzer van Wel het idee dat het meer was toen ik zwanger was, maar dat kon ik eigenlijk pas achteraf vaststellen, weet niet of het met zwanger zijn te maken had. Dus.....je gaat gewoon een spannende week tegemoet He meiden, ik ga weekend houden, het weer valt nog mee dus straks nog even naar buiten denk ik.
Daphne hoe is het met je. Heb veel aan je gedacht. Het is toch k*t en zeker met deze dagen bah. En hoe is jurgen eronder? Hoop dat je je gedachten een beetje heb kunnen verzetten met de paasdagen. Voor jezelf en voor je meisje. Emjee mmm daar heb ik idd niks aan. Maar eingelijk wist ik zelf het antwoord al maar je wordt zo onzeker he? Dus vraag je het toch. Jij leuke dagen gehad?
Ah Daphne, nee!!! O meid, wat vind ik dit erg voor jullie... Had zo op het beste gehoopt.... Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen meis. Heel veel sterkte en als je wilt praten kun je altijd bij ons terecht he! Megaknuffel!!!!!
Hoi meiden, Hier ook drukke dagen gehad. Het lijkt zo langzamerhand wel Kerst met al die activiteiten en uitgebreid eten en drinken. Maar wel gezellig. Daphne: ja, je moet er inderdaad wel de tijd voor nemen, het hakt er best wel in. Gun jezelf de tijd en de ruimte. Lekker even een paar dagen vrij heb je verdiend. Ik moet zeggen dat ik het pas écht los kon laten toen ik weer zwanger was. Dus ik hoop dat het bij jou ook snel gebeurt!!! @Bumba: hoe lang nog voor je NOD? ben voor je aan het duimen hoor. Christel, hoe is het met jou? Ga nu lekker voor de tv, mannetje is naar de IKEA omdat hij 2 onderdelen van de kast kapot heeft gemaakt bij het in elkaar zetten. Wilde hij 2e paasdag wel even halen....euhmmm...ik dacht het niet. Vind ik dan veel te druk. Nu is ie uit zichzelf vanavond gegaan (is 3 kwartier rijden voor ons). Ben blij, want nu kan de kast op zolder snel af en kunnen we verder met opruimen. Jeej.
Hoi meiden, Hier ook drukke dagen geweest. Ben ook altijd wel weer blij als het voorbij is. Leek wel of mijn huis ontplofd was met drie kinderen. Haha. Daphne neem wel de tyd om het te verwerken of het een plaatsje te geven. Ook samen, het is niet niks. Lief van estellen net een knuffel op het juiste moment te geven. Fijn dat je drukke dagen gehad hebt even afleiding. Weten die mensen het niet of heb je het wel verteld. Emjee gebruik van maken hoor als mannen actief worden. Eer het weer gebeurt hahaha. Hier wel iig.Ook fijne dagen gehad? Christy gefeliciteerd een zoon lees ik. Leuk hoor een echt mannengezin. Wat zal jij verwend worden. Geniet ervan. Jellybean meldplicht !!!! Ja het blijft spannend. Maak mezelf ook wel een beetje gek. Nee het is niet zo ! Ja het zou wel kunnen ik heb dit en dat.... En zo gaat dat al 1,5 week maar daar weten jullie alles van. Ik zou willen testen maar ja het is veel te vroeg. Morgen lekker met mijn mannen naar blijdorp.( we hebben een weekje vakantie). Gezellig en afleiding. Heb al 1,5 week hele erge lage rugpijn bah !! Het is bijna zondag.
Hoi hoi! Meiden, hier is alles vandaag super gegaan hoor met de echo! Vond het vanmiddag na het lezen van het slechte nieuws van Daphne echter even niet het moment Inderdaad, we krijgen er een knul bij! We zijn hartstikke blij! Een meisje was ons om het even geweest hoor, we sprongen bijna uit ons velletje van blijdschap toen we elk orgaantje en lichaamsdeel hadden gehad en het er ECHT helemaal goed uit zag Dus dat was en is echt het allerbelangrijkste! De echograaf vroeg ons voor die tijd of we het geslacht wilden weten en we zeiden dus ja... Zet 'ie dat echoding op mijn buik, flop, volop tussen de benen van ons ventje, hahaha! Hij zei: O ja hoor, dit is overduidelijk een mannetje! Binnen 5 seconden Zo grappig! Bumba, oooh wat ontzettend spannend! Hier draaien met duimen overuren hoor! Wauw, ik hoop het zo!!! Pff wat een explosie in je huis dan zo met al die kids he! Ken het als mijn 3 neefjes hier zijn geweest.... dan weet ik even niet waar ik moet beginnen, haha! Emjee, jahoe, goed idee van manlief haha! Inderdaad, vasthouden dat gevoel van 'm haha! Fijn als je dan de bende weg kan werken he! Opruimen is toch echt wel ff nodig soms... Ik wacht nog op mijn nesteldrang Allemaal een hele fijne aaf en tot gauw!
Christy ik heb precies hetzelfde gehad. Echoapparaat erop en hopla "een piemel (tje)". Haha was erg leuk en over duidelijk. Mensen vonden het raar dat ik geen meisjesnaam had maar dat was niet nodig iedere keer zag je als eerste dat in beeld. Gefeliciteerd met je goede echo. Daphne hoe is het meid? AAn t genieten van het weer? Emjee ook denk ik. Ga ik ook maar eens doen. Moet eingelijk strijken maar loop alweer de hele week met een brace (peesontsteking).Bahh.
@Christy: gefeliciteerd met je goede echo! Fijn dat alles goed was, dat is inderdaad het allerbelangrijkst. Bij ons was ook binnen een paar seconden het geslacht bekend. Die echo-scopisten hebben daar gewoon een neus voor volgens mij. @BUmba: Oeh, zondag kan je dus testen, span-nend!!! Balen van je peesonsteking! Wij hadden de vorige keer ook geen meisjesnaam hoor, hoewel ik de laatste dagen wel heb gedacht, en wat als???? Maar tegenwoordig kunnen ze het zo goed zien, dat ze het echt wel aangeven als er twijfel is. @DAphne: leuk, nieuwe schoenen! Ik moet ook weer op pad. heb nog wel zn winterschoenen, die zijn knalblauw en kunnen ook nog wel in de zomer. Meestal koop ik nog een paar classic adidasgympjes erbij. Ideaal omdat die neus van rubber is. Ik moest helaas werken gister en vandaag, dus ik hoop dat er nog wat van het mooie weer over is voor morgen Over twee weekjes gaan we lekker naar Parijs! Zin in. We zijn allemaal dingen aan het bedenken waardoor ik niet veel hoef te lopen, want dat wil echt niet meer met mn bekken. Dus er staat al een boottocht en een bustrip op de planning, hahaha lekker toeristisch.