Hey Daphne, was net aan het bijlezen. Meid ik vind het super vervelend voor jou. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. Heb altijd het idee dat wat je ook zegt niet genoeg is.............dus dan een hele dikke cyberknuffel. Leuk zo'n 3-wieler, ben benieuwd hoe ze erop reageerd. BUmba, alsnog gefeliciteerd met je mannetje..............wanneer gaan jullie testen? Ik duim me suf voor je. Emjee, lekkerrrrrrrrrr Parijs..................maar dan denk ik ook aan veeeeeeeeeeeel lopen. En dat kan ik nu zeker niet hebben. Christy goed te horen dat het goed gaat met je...........leuk een jongen. Heb je nog kleertjes van je zoon bewaard? En de babykamer uitzet? OF moet je weer alles nieuw halen? Ik ben vorige week voor een meting geweest. Kleine is een beetje boven gemiddelde, niet extreem. Maar gyno heeft nu besloten dat ik in week 38 ingeleid wordt. Dat zal rond 12 mei worden dus. Spannend. Moet nog 2 weken werken en dan zw-verlof, dan 2 weekjes wachten en dan 14 weken met mijn kleine.........joepieeeeeeeeeee
@Daphne: ben benieuwd of je nog een tip kan bedenken Gelukkig ben ik al meerdere keren in Parijs geweest, waardoor er geen dingen zijn die we persé moeten zien. Dus hopen op mooi weer en lekker op een terrasje 8) Leuk een 3wieler voor Estelle! Ik ben op MP aan het kijken voor een 12 inch fietsje. Wel fijn dat je cyclus weer op gang komt. Bij mij was ik bij de eerste ongi na de mk het wel 3 weken lang..... dus niet schrikken als het toch nog een beetje van slag is hoor. @Jellybean: ooh, wat een raar idee dat je al weet wanneer je gaat bevallen! Of niet? Het is eigenlijk wel makkelijk om te weten. Waarom dit besluit eigenlijk? Ivm je suiker? En nog maar 2 weekjes werken! Heerlijk! Ik ga hier zo eens in huis aan de slag, de hele ochtend aan het lummelen geweest, wat boodschapjes gedaan etc. Maar eerst een broodje.
ha dames ik zal mijn verhaal ook ff doen. ik was sinds gisteren erg misselijk hoesten aan de diaree en hoofdpijn gewoon niet lekker .! savonsd had ik buikpijn en myn vriend zei van doe een test ik zei nee is toch nega.. vanmorgen nog geen ongi . dus ik maar getest met clear bleu zwanger / niet zwanger !! en ik was zwanger
Hey dames, Ik ga even ego vandaag. Kon het niet laten en heb getest, negatief natuurlijk. Ik weet dat het vroeg is. Mijn banner staat op 26 dagen ook nog eens. En toch ben ik er ziek van. bahh! Heb al twee weken allerlei kwaaltjes.En ik ben al eerder zwanger geweest dus weet ook wat je kan voelen. Zou ik dan toch een cyclus hebben van 28 dagen? Of zou het dan toch niet zwanger zijn? Pfff ..ik weet het niet meer. Daphne kan jou wel een handje geven. Ik heb het er echt mee gehad!! Sorry voor het geklaag.
Ahhhhhhhhhhhhh ze ziet er super gelukkig uit met haar fietsje. Bumba, je hebt te vroeg getest................:x.....nog een paar dagjes wachten, ik duim duim duim voor je.
Thanks Daphne voor de tips, we zullen het wel zien wat we gaan doen, laten het ook maar een beetje afhangen van het weer. Krijg binnenkort een winstuitkering op het werk, 3x raden waar ik dat over de balk ga smijten Wat een superleuke foto! Wat een schatje, zo vrolijk. @Bumba: ooh nee Bumba, te vroeg getest. Foei foei, je bent de testfabrikant weer aan het sponsoren Zondag nieuwe poging??? Tuurlijk ben je er klaar mee! Ik gun je gewoon een hele snelle zwangerschap toe! Het zou zo leuk zijn als ik jullie allebei mag feliciteren binnenkort. Fijn weekend!
Daphne wat een superblij meisje. Mooie meid hoor. Altijd leuk effe spammen met je kleintje. Soms wil ik jullie ook even showen maar je weet nooit wie er meeleest he? We zijn het met zijn tweeen zat. Voel jij je al wat beter? Emjee lekker zo'n bonus. Ennuh ...ik denk in parijs?? (haha) Shoppen voor de baby of voor jezelf? Jellybean hoe is het. De laatste loodjes. Bijna verlof heerlijk. Is je babykamer al af? All ik weet dat het te vroeg was maar ja je verstand zegt iets anders dan je gevoel. Jullie snappen het wel.(hoop ik ) Hier nooit iemand te vroeg getest?????? Ben ik echt de enige?
Hahaha Bumba, nee ik heb nooit te vroeg getest. (Maar wel heel regelmatig na een negatieve test, toch nog maar eens proberen, en nog eens..... dus ik heb de kas van CB ook flink gespekt hoor) Kan me je gevoel wel heel goed voorstellen hoor, maar je schiet er niets mee op, als je zo vroeg test kan hij vals positief zijn (als het vruchtje niet goed innestelt, wat heel vaak gebeurd) of vals negatief zijn (als je nog niet genoeg hcg hebt). Dus......als ik jou was, zou ik het nie meer doen, echt zonde van de test. En ja, het geld gaat in Parijs over de balk. Ik denk voor de baby, zoveel is het ook niet hoor, maar wel een leuk extraatje. Vergeet ik bijna dat ik m'n lief ook nog een etentje had beloofd maar ja, dat gingen we sowieso wel doen. Vandaag lekker lummeldagje. Geen verplichtingen, alleen even kijken of het lukt vandaag een fietsje te scoren voor de kleine man.
Ha emjee dus jij hebt ze ook gespekt . Ik denk dat veel meiden dat wel doen. Ja ach ik kan er niets aan doen ben nou eenmaal erg nieuwschierig aangelegd . Lekker hoor zo'n lummeldagje. Is het nog gelukt een fietsje te scoren? Ben je voor een nieuwe gaan kijken of via mp. Ennuh heerlijk geld uitgeven in parijs. En helemaal als het voor babykleding is. Zo leuk.Je ging samen met je vriend toch? Hier zijn we ook aan het kijken voor vakantie maar alles wat wij wilde zit vol . Heb nu geen zin meer dus ga even lekker surfen op het net. Ohh ja vergeet ik haast. Wij hebben een groot speeltoestel gekocht voor de kleine. 2 ribben uit mijn lijf maar zo leuk. Ik ben er superblij mee en hij vrijdag helemaal.
Ooh leuk Bumba een speeltoestel. Je bedoelt voor buiten neem ik aan? Met glijbaan enzo? Ik ben voor een fietsje op mp aan het kijken. Mijn zoon kennende wordt die fiets toch overal neergekwakt dus vind het eigenlijk zonde om een nieuwe te kopen. Dat doen we wel een keertje bij een grotere fiets. Heb een bod gedaan op een mooi fietsje, maar daar hoor ik nog niets van. Staat geen tel. nummer bij anders had ik gister effe gebeld. Ben ook nog niet overboden, dus wacht maar rustig af. Waar willen jullie heen op vakantie? Frankrijk toch?
Oh Bumba, ik heb na mijn mk in juni zeker de zwangerschapstest branche opgespekt.............daarvoor had ik daar geen last van........maar daarna was het drammatisch. Behalve toen ik uiteindelijk zwanger bleek te zijn, want ik had het pas op mijn NOD door..........maar dat kwam door verhuizing enz. Wat zegt je gevoel?? Een speeltoestel is altijd leuk voor de kleintjes, wij hebben een vrij groot balkon, dus ik zal ook wat in die richting doen als de onze wat groter is. Emjee, lekker zo'n extratje en vooral nu, kan je tijdens je vakantie van die leuke hebben dingen kopen. En een lekker etentje is ook altijd leuk. Gaat je kleine ook mee naar Parijs? Of is het meer een romantisch reisje? Trouwens bij het kopen van kleren in Frankrijk moet je wel een beetje opletten met de maten, heb van iemand begrpen dat kleintjes daar wat kleiner zijn dan onze kleintjes, waardoor wat bij ons maat 44 is, is bij hun bijvoorbeeld maat 50. Iets in die trend was het. Mischien weet Daphne er meer over. Daphne hoe is het met je? Ongi weg? Moet zeggen dat ik het erg fijn vond deze maanden zonder ongi...........maar dat ga ik dubbel en dwars inhalen als ik het van anderen moet geloven. Nu ronde voor je meid. Met mij gaat het goed. Kleine beweegt super veel. Ruimte wordt minder, dus voel hem vaker. Hij doet me gelukkig zelden pijn. Als het goed is wordt ik over 1 maand ingeleid. Volgens de gyno groeien de kleintjes echt heel veel de laatste paar weken, in principe willen ze dat bij mij voorkomen, want dat vergroot de kans ook op hypos bij geboorte. HUn ervaring is dat kleintjes die met 38 weken geboren zijn, ze hun suiker behoefte beter en sneller onder controle krijgen dan als ze wachten tot de 40ste week. Dus het is puur ter betere controle op mijn kleine. Ik vind het eerlijk gezegd niet erg. Vind het super prettig dat ik al weet wanneer ik mijn kleine kan verwachten. Kamer is klaar, tasje is klaar, alles is klaar. Voor degenen die in het ziekenhuis zijn bevallen (volgens mij jullie allemaal), wat moet ik meenemen. Voor mezelf heb ik nu: piyama's, ondergoed en verzorgingsspullen, weet niet of ik van die hele grote maandverbanden moet meenemen of krijg ik die van hun zolang ik daar lig? Voor hem: rompertjes, sokjes, pijama's en mutjes. Moet ik flesjes meenemen voor het geval ik geen genoeg melk heb? of wordt het in het ziekenhuis geregeld?
@Bumba: Jammer meis! Het was je zo gegund. Ben je erg verdrietig? Dat mag natuurlijk, maar straks vol goede moed verder hoor. @Jellybean: Mijn beste tip voor als je naar het ziekenhuis gaat: neem iets te eten mee (sultana's oid), vooral ook voor de aanstaande papa's (die krijgen niks van het ziekenhuis).En ik had zelf ook best vaak even zin in iets. Verder hoef je niet veel mee. Kleren en een badjas voor je zelf. Kleertjes voor de baby, hoewel ze ons zoontje eerst in een ziekenhuispakje gehesen hadden. En je toilettas (tandenborstel, shampoo ed). Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je moet blijven, ik hoefde maar 1 nachtje Die enórme maandverbanden hebben ze daar wel. Wel handig om daar thuis ook nog van te hebben, maar die zitten wel in het kraampakket als je dat hebt van je verzekering. En ik heb toen nog best lang van die dikke Kotexverbanden gebruikt. Dunnere versies zaten niet lekker bij mn hechtingen (sorry hoor), wil je dit allemaal wel horen??? Wij hebben nog steeds geen reactie op het fietsje, ga maar weer eens verder kijken. Ze vragen 60 euri en ik heb 40 geboden en ben nog steeds niet overboden. Hoor niks van die lui en er staat geen telnr bij... Vanochtend wel een leuk opbergbankje voor op zoons kamer gekocht voor als straks de commode van zijn kamer af gaat. Was in de aanbieding bij de Praxis. Nu nog even lekker van het mooie weer genieten vandaag, heerlijk.
Hoi hoi, Jellybean het gaat wel hard nu zeg. Nog 4 weekjes. Je kan wel lekker lang genieten van je verlof met kleintje dan. Ik ga je geen lijst meer geven daar zou hetzelfde op staan als hierboven vermeld. Behalve zorg dat je zelf ook je mobiel bij je hebt om eventueel je vriend te bellen. Het ene ziekenhuis is daar vlotter in dan het ander.(mijn zwager was net op tyd omdat ze nog niet wilde bellen want het duurde nog wel even). En niet iedereen heeft daar last van hoor van 6 weken bloedingen. Was van voor tot tussenschotje uitgescheurd 3 lagen. Vol met hechtingen geen last gehad. Toen onze kraamhulp weg ging had ik bijna geen bloed meer. En na 4 weken was ik gewoon weer ongesteld. Dus het kan ook anders. Niet naar alle horror verhalen luisteren hoor. Emjee ik heb echt een hekel aan zulke mensen. Als je iets op mp zet hou het dan ook in de gaten. Ben hier ook aan de opruim. Hadden ze geboden ik mail dat het goed is krijg ik bij nader inzien wil ik het toch niet. Bied dan ook niet. Heb je er al weer 1 gevonden? Wat voor zoek je eingelijk? Heeft jou zoontje al door hoe hij moet fietsen? leuk die opbergbankjes. Daphne hoe is het met je. Ben je weer aan het werk? Kan me voorstellen dat je lichamelijk niet helemaal de oude bent. Hier nog geen ongesteldheid. Het is heel raar, de laatste twee weken allerlei symptomen en nu niks meer (behalve mijn buik dan). Als je ongie wordt heb je toch juist wat meer afscheiding of niet? Ik heb totaal niks. We wachten het maar weer af.
Ik zou ook alvast contant geld in de tas doen. Stel dat je door de zenuwen je portemonnee vergeet. Je zult toch parkeergeld moeten betalen bij het ziekenhuis en je vriend/man wil tijdens het wachten misschien nog wat te eten & drinken kopen in het ziekenhuiswinkeltje. Succes!
Daphne fijn dat je je beter voeld. En idd dat zonnetje doet wonderen bij iedereen. Mensen zijn toch vrolijker dan. Dus je hebt lekker genoten van je meisje. Vind het knap hoe je er mee omgaat. Hier vanmorgen wezen zwemmen met mijn kleine man. En ja ik weet niet wanneer de ongie komt dus ob gebruikt voor de zekerheid. Daar zat een klein beetje bruin op maar verder nog niets vandaag. Maar het is onderweg. Blegh. Emjee ik ben er wel ziek van. Maar ja dat helpt niet he? Dus maar weer naar een volgende maand. Daphne en ik worden tegelijk zwanger hahaha. Ik loop nu wel een paar dagen achter. Deal daphne???
Daphne deal. Wat leuk dat ze zo aan het zingen is. Ik wacht hier op het gaan praten maar jongetje he...duurt wat langer geloof ik. Wil estelle niet slapen dan? En lekker vakantie. En natuurlijk altyd leuk om zo'n vakantieadresje te hebben. Hoe doen jullie dat met rijden? Wij gaan waarschijnlijk ook naar frankrijk maar dan bovenin. Wij zijn zelf al niet van die verre rijders naar andere landen maar willen het toch een keer proberen. Dus ben erg benieuwd hoe jullie dat doen. Hier ben ik ongie geworden. Heel raar gegaan allemaal. Maar ja nu weten we tenminste wat he. Ik had niet meer getest heb braaf geluisterd naar jullie hihi. Morgen een ochtendje extra werken en dan lekker met mijn mannetje naar buiten. Tot morgen.