ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey meiden,

Hier ben ik weer na hele lange tijd!! Teveel gebeurd en gewoon te druk gehad maar echt te druk ook :$

Wij zijn eindelijk verhuisd naar ons nieuwe huisje en ons prinsje die heeft het er reuze naar zijn zin zo leuk. Alles gaat zo snel hij praat ook nu zoveel en helpt overal mee zo lief gewoon :D op werk gaat ook super betaald ook lekker goed en heb het er reuze naar mijn zin.
    Heb helaas ook minder leuke nieuws: heb vorige week een miskraam gehad en best hevig ook :( het is al de 3e op 1 jaar tijd! vorige week precies 1 jaar geleden de 1e miskraam gehad was even moeilijk. Maar moet positief blijven. En als alles goed is gaan wij volgend jaar trouwen :D

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik heb wel alles bijgehouden steeds met lezen maar kan niet snel eventjes alles meer onthouden.

@ jellybean: yeey meid nog eventjes!! Wat je beste kunt meenemen naar ziekenhuis is nu allemaal al gezegd geworden. Eventueel schoon shirt voor je vriend? soms kunnen mannen het erg warm krijgen en gaan ze behoorlijk zweten :p

@ Daphne: Aahh nee meid!! het was je zo gegund! was echt blij voor je dat je eindelijk zwanger was. Hopelijk is het volgende keer goed raak. Je weet wat ze zeggen he je bent schijnbaar na een miskraam vruchtbaarder ;) enne wat ziet Estelle er zo leuk uit op de foto!

@ Bumba: balen dat je zolang hebt moeten wachtten maar eindelijk is je ongi wel doorgekomen gelukkig :)

Sorry meiden ik ben andere eventjes te vergeten maar ik hoop dat ik weer meer kan mee volgen (hoopte ik de vorige keren ook :))

3. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Heej Veronique, leuk dat je er ook weer eens bent. Wat naar dat je weer een miskraam mee hebt moeten maken :( Je moet inderdaad positief blijven, maar kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is. Misschien wel fijn dat je dan ook iets anders hebt om naar uit te kijken: trouwen! Leuk hoor.

@Bumba: fijn dat de ongi nu is doorgezet, kan je weer verder. Wij gaan ook bijna altijd naar Frankrijk. En Noord Frankrijk is goed te rijden hoor met een kleintje! Gewoon lekker veel stops maken en geen haast hebben. Wij hebben ons vorig jaar laten verleiden een dvd-speler te kopen voor in de auto en ik moet zeggen dat dat wel HEEL goed bevallen is. Maar wij moesten de terugweg ook wel bijna 2 dagen rijden.

@Daphne: lekker zeg, de vakantie al geboekt! En ooh ja binnenkort ga je ook naar Spanje. Heerlijk!

Bij ons is de voorpret voor Parijs ook begonnen, beetje op google streetview zitten kijken naar het hotel en dan krijg je er toch wel veel zin in :) (hoewel ik er stiekem best een beetje tegenop zie, 4 dagen zonder de kleine man :))
    De mensen van de fiets mailden me eindelijk dat het fietsje al is verkocht. Nou ja, jammer. Verder zoeken dan maar.

Geniet allemaal lekker van het mooie weer 8)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

Ik lees nogsteeds mee maar helaas erg druk gehad! Zal proberen wat meer te reageren :)

Hier een update, ben bij de gynecealoog geweest en ik blijk PCO syndroom te hebben, zwaar balen dus maar er worden er genoeg zwanger mee! Op dit moment heb ik een opwekmiddel ( gister laatste pil) en nu wachten op mijn menstruatie. Daarna begin ik met clomid 50 voor het opwekken van mijn eisprong.. en dan maar klussen, zet meneer 1,5 week aan t werk hahaha.

liefs

5. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wendy leuk dat je weer meeschrijft. Balen dat ze pco hebben vastgesteld.Maar idd positief blijven er worden er veel zwanger van met een beetje hulp. Ben wel benieuw hoe je gaat reageren op de hormonen. Sterkte en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Emjee en daphne oke dus ik moet veel stoppen.Heb nog niet geboekt wat we willen zit allemaal al vol.En we mogen wel opschieten want het is al over 4 weken.
    Welke streek is het altyd waar jullie heen gaan? En heb je dan altyd mooi weer want boven in frankrijk kan dat denk ik wel eens wisselen.

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Nu even ego en het past precies bij het onderwerp.

Ik dacht dus ongesteld te zijn geworden. Maar nu twijfel ik.
    Sorry voor de dethails (schrijf je dat zo).
    Ik heb twee x een dun streepje bruinig/bloed gehad (echt heel weinig). En nu helemaal niks meer. Ook niet bij het afvegen.
    Iemand een idee????

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Veronique ik lees nu pas dat je een mk gehad hebt.Wat erg.
    En ook al de derde. Loop je nu bij een gyn?

Wel genoeg afleiding maar ik kan me indenken dat je daar ondanks de drukte van het verhuizen wel aan blijft denken.
    Sterkte meid en ik hoop dat het gauw raak is en dat het dan lekker bij je blijft zitten.

X

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne zou dat zin hebben?
    Naar mijn idee had ik vorige week zondag ongesteld moeten worden met 26 dagen. Er even vanuit gaan dat ik ernaast zat en ik een cyclus van 28 dagen zou hebben zou dat dus dinsdag geweest zijn. Dinsdag met babyzwemmen uit voorzorg een ob ingedaan die was een klein beetje bruin. Toen dacht ik nog he bahh het komt eraan. Verder niks die dag. Woensdag en donderdag een heel dun klein streepje met maandverband. Toen dacht ik ik doe een inlegkruisje om want hier ga ik geen mndverband voor dragen. Dan wissel ik wel weer als het erger wordt. Maar er is niets meer geweest. Ja net een beetje roze slijm. Heel raar. Toen ik bij mijn zoon zwanger was kwam er gewoon niets meer. Dus dat was duidelijk.
    En die rugpijn he die heb ik nu al vanaf eisprong. Ach misschien moet ik maar afwachten. Ben een beetje bang voor een teleurstelling. Had me er net bij neergelegd dat het eraan kwam.

Sorry voor het lange verhaal.

9. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ik ga wel testen.
    Er is helemaal niets meer gekomen.
    Pijn in mijn rug blijft zeer doen, en net was ik kotsmisselijk tegen het overgeven aan.
    En ik ben echt wel eens een dag of twee te laat geweest maar ik heb het nog nooit 1 keer overgeslagen. Dus het is zeker raar.
    We wachten het af.

Thanks voor je antwoord.

10. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: ik zou nog een paar daagjes wachten en dan toch nog eens testen hoor. Misschien was je eisprong wat later? Of kan dat niet? Je symptomen kunnen zowel wijzen op naderende ongi als zwangerschap volgens mij. Spannend.

@Wendy: balen meid, PCO. Maar zoals de rest ook al zegt: je kan er in elk geval zwanger mee raken. Collega van mij was binnen 1 ronde met medicatie zwanger. Succes meid!

@ Daphne en Jellybean: hoe gaat het bij jullie?

Hier een avondje alleen. Vriend heeft feestje van z'n werk, ik kon ook mee maar het is met allerlei activiteiten en ik heb lang getwijfeld of ik dat wel zag zitten. Nu lukte het niet meer om oppas te vinden... ach, ik vond het ook niet zo erg om thuis te blijven, maar nu 'ie net weg is, vind ik het wel weer jammer. Maar ja, volgend weekend een heel weekend met z'n tweetjes!

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @bumba, al getest? zijn wel symptomen... mijn duimen draaien voor je!

@meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, ja ik lees veel positieve
    verhalen en heb nu nog geen last van de hormonen, zit nu te wachten op mijn ongi.... dag 2... ben benieuwt hoelang het nog duurt want die buikpijn blijft... goed teken denk ik zo :)

@emjee, ben je alweer 25 weken zwanger? Gaat hard!!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi dames.

Nou ik ben vandaag ongesteld geworden. (dus ik heb de testfabrikanten niet meer gesponserd).
    Het is allemaal echt heel erg raar gegaan maar ja...nieuwe ronde nieuwe kansen (zei ze dapper pffff).

Ik ga er weer vandoor wilde het jullie alleen even laten weten.

X

13. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bumba: Jammer meis! Dus toch doorgezet... Gelukkig heb je niet meer testen gedaan. Hoop houden hè!

Ik moet straks om 11 uur naar de tandarts, 2 gaatjes vullen. Brrrrrrrr, ik vind de tandarts zo verschrikkelijk, lig altijd te shaken in die stoel. Straks even zoontje naar een vriendin brengen en dan zo rielekst mogelijk proberen te worden :$

Gister trouwens heerlijk naar een grote buiten speeltuin geweest, ben gewoon een beetje verbrand, wat een heerlijk weer was het.

14. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ola allemaal,

Heerlijk weekendje achter de rug. Gistern effe naar de strand, lekkerrrrrrrrrrrrrrr.
    Gezellig bij vrienden geweest, heerlijk spareribs gegeten. Ik ben gewoon een tevreden mens.
    Met buikje gaat het goed. Hij beweegt graag. Nog 3 weekjes.......pfffffffffff het gaat zo snel.
    Dit is mijn laatste week op werk.

Bumba, jammer meid........maar zoals je zelf zegt, het wordt een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen.
    Gewoon goed benutten meid.

Emjee, bah tandarts, ik heb er een super hekel aan..........ben al meer dan 1 jaar niet geweest, omdat ik gewoon niet tegen de pijn kan. Ik heb wat volgens mij slechte tanden zijn.......bijna al mijn tanden zijn gevuld.........en de vulling is weleens afgebroken..........en ik heb al ik weet niet hoeveel wortelkanaalbehandelingen gehad. Dus al met al ik heb trauma opgelopen bij de tandarts, hihihihihihi.
    Ik hoop dat het niet pijnlijk is geweest.

Daphne, leuk idee plantjes voor Estelle zelf zetten, Leert ze gelijk hoe ze die moet verzorgen.
    Ik heb zelf ook een bak op het balkon staan. Zal volgende week als ik vrij ben een en ander doen met dat bak voor dat de kleine is geboren.
    We gaan sowieso in de loop van deze week een BBQ kopen, want die hebben we niet meer. Wij zijn echte BBQ mensen, we baalden zaterdag dat we geen BBQ hebben, verschrikkelijk.

WendyenRichard, ik heb weinig verstand van dat PCO, maar heb wel vaak gelezen dat meiden daarmee zwanger worden. Nu nog effe geduld met de ongi. Duim voor je dat het allemaal snel gaat.

15. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Mijn tandartsbezoek viel mee! M'n tandarts deelt zijn praktijk sinds kort met een nieuwe. Echt super, ze deed alles heel rustig, lichte alles toe. Had wel een verdoving genomen, dat is daarna wel irritant, maar van de hele behandeling lekker niks gemerkt. Dat hebben we lekker weer gehad! De assistente vertelde nog wel een verhaal van familie van haar die onlangs bevallen was en waar het bij de geboorte een jongetje bleek te zijn terwijl bij de 20weken echo een meisje was gezegd :$ Oeps....moeten we toch maar een jongensnaam achter de hand houden?

@Jellybean: JEETJE wat gaat het snel, nog maar 3 weekjes! Goed idee een BBQ kopen. Moet zeggen dat wij vorig jaar ook vaak de electrische grill hebben gepakt, ook makkelijk. Hebben jullie alles klaar voor de baby?

@Daphne: leuk hè met die kleintjes de tuin in? Mijn zoontje wil elke dag een keer met zijn jip en janneke-gietertje de tuin rond, heerlijk toch.

16. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een stilte hier!!!

@Daphne: ik kon zelf niet heel goed zien dat het een meisje is, maar de echoscopist was 100% zeker, dus ik denk dat we er maar op moeten vertrouwen.
    Meis, wat heb je naar gedroomd! Achteraf misschien wel te verklaren dus. Maar je moet jezelf niet schuldig voelen hoor, je bleef gewoon hoop houden en op dat moment voelde dat het beste. Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt hoor.

Ik heb al weekend! Jeej!

Hoe is het met de rest?

17. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey hey, wat is het toch rustig hier.............is iedereen van het goed weer aan het genieten.
    Nou ja, ik vind het nu best wel frisjes, maar voorspelling voor weekend is super.

Daphne, voel je zeker niet schuldig..........je had hoop en dat mag iedereen hebben. Trouwens bij jou zou het normaal zijn, want met Estelle had je ook bloeding gehad en pas later bleek dat je zwanger was. Ik weet dat het niet makkelijk af te schudden is, maar toch proberen.
    We gaan van het weekend eentje in de Makro bekijken....eentje van de merk Sunny volgens mij....zo'n gas gebeuren willen we hebben. Lekker makkelijk schoon te maken.

Emjee, had het toevallig erover met mijn vriend, stel dat er toch een meisje uitkomt....stel :$. Maar wij hebben duidelijk tot 2 keer toe gezien dat het een jongen is.........we konden het niet missen.
    Ik zou wel schrikken.....hihihihihihi
    Alles is klaar, kleine moet moet komen, daar wachten we op.
    Hij beweegt super veel deze dagen.........soms lijkt het wel alsof die het helemaal heeft gehad daarbinnen.
    Hij moet nog rusitg 2 weekjes wachten en dan kan hij komen, want veels te vroef is ook niet goed.

Bumba hoe gaat het met je?

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Zo wat is het hier rustig zeg iedereen zeker van het weer genieten :D
    Strakjes met mijn zoontje en petekindje naar de dierentuin heb er zin in :)

@Emjee: het kan altijd dat ze het mis hebben mijn tante zou ook een meisje krijgen had alles roze gekocht enz..word de kleine geboren is het een jongen heeft ie roze kleertjes in begin moeten dragen ;)maar dit komt heel weinig voor!

@Daphne: nare droom zeg!! Hier had ik laatst ineens een droom dat ik aan bevallen was van een meisje thuis in onze nieuwe woning :)

@Jellybean: Hoe gaat het nu met je? nog eventjes en dan is jou kleintje er ben zo benieuwd :D

Ah meiden kom ik vrijdag thuis had mijn vriend foto's gemaakt zag ik onderstaande foto begon ik spontaan te huilen :) wat groeit mijn prinsje hard zeg! :) kon de foto niet ontnemen vind deze zo mooi! :)

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne leuke foto van estelle.
    Hier ook vandaag een zonnebril gekocht. Hij vind het reuze interessant.
    Ben benieuwd, heb je kwaaltjes??

Veronique mooie droom.
    En wat een mooi mannetje. Het gaat hard he?
    Hoe oud is hij nu?

Jellybean nog even.
    Ben je er al klaar voor.
    En je hebt nu verlof toch?

Emjee hoe is het met jou?

Sorry hoor heb alles gelezen maar ben het alweer kwijt.
    Hoop niet dat ik iemand vergeet.

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Ben eind van de middag teruggekomen uit Parijs. Het was super! Heel mooi weer gehad, heerlijk genoten, maar ook héél blij dat we ons mannetje net weer bij opa en oma opgehaald hebben.
    Ligt weer lekker in zijn eigen bedje te slapen. Hij had ons trouwens niet eens gemist, vindt het prima bij opa en oma, hahaha.

Morgen lees ik weer even goed bij hoor, straks naar bed, want ben wel supermoe en moet morgen weer werken.

doei.

Deel Deze Pagina