Whaaaaaaaa daphne. Foto, foto, foto. En natuurlijk al een voorzichtige felicitatie. Ennuh grind tillen, ben je helemaal..........JE BENT ZWANGER !!!!! Emjee ik vind ze helemaal leuk. Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? Ennuhh leuke naam hoor. Haha er zijn er een paar die geen namen van kindjes noemen hier.(geloof dat ik er ook 1 ben) Waarom doe jij dat eingelijk niet leest er iemand mee? Meiden wat een lekker weer. Dacht nu kan het dus heb ik aan 1 kant de bankirai in de olie gezet (schuttingen). Ben ik gewoon verbrand maar ja wel maar aan 1 kant hahaha. Morgen maar de andere kant anders loop ik zo voor lul he? Hahaha.
Ik heb al de hele week een raar gevoel in mijn buik. Alsof ik een eisprong heb ofzo. Heel raar. En deze maand geen kans op zwangerschap dus....
@Daphne: ooh wat een spannende dag heb jij gehad! Hoop echt dat het helemaal goed is en je dit weekend een bevestiging krijgt! @Bumba: ik heb heb van die schildercanvasjes gekocht bij de Action en daar stofjes overheen gespannen (met nietjes vastgezet aan de achterkant) en uit andere stofjes dingetjes geknipt en erop geplakt met lijm. Simpel, simpel en goedkoop. Stofjes besteld bij De Stoffenkraam | stof, stoffen, modestof, modestoffen, katoen, ongebleekt, ongebleekte, feeststoffen, feeststof, zelfmaak, tule, voering, decoratiestoffen, decoratiestof, fleece, linnen, gordijnstof En jij morgen inderdaad maar even met je andere kant in de zon gaan staan, hihi. Ik noem inderdaad nooit namen hier. Weet zo geen mensen die meelezen hoor, maar ja, heel veel mensen weten van mij ook niet dat ik hier actief ben. En omdat er best wel persoonlijke dingen besproken worden, wil ik gewoon anoniem blijven en dus ook niet "google-baar"
Goedemorgen! Yes, yes, yes Daphna!!! Wiehieeeeeeeeeeeeeeuw!!!! Wat goed! Inderdaad, foto, foto, footoooooo Oh meid, mijn duimen draaien zo hard!!! Hmm, een nee fase... fijn (NOT)! Hahhaa, dat ze dat dan zegt over kusjes, zoooo schattig!!! Damiën heeft tegenwoordig de neiging als ik zeg dat hij iets niet mag om dan heel hard en eigenwijs NEE te zeggen en dan doet hij er zo'n prrrrt geluid achteraan... Klinkt als lekker puh met je tong (als je begrijpt wat ik bedoel)... Ik moet dan echt even de andere kant op kijken, want het is zo grappig, maar dan zeg ik wel meteen dat ik liever niet heb dat hij zo'n grote mond heeft... Stelletje wijsneuzen Emjee, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Echt exact wat ik ook in gedachten had qua opzet zeg maar!!! Heel mooi! Snap het wel hoor mbt je anonimiteit! Zou ook beter zijn om niet met namen te strooien, maar ik ben veel te veel flapuit om daar elke keer aan te denken Bumba, wat vreemd zeg... Kan het zijn dat je 2x een eisprong hebt of zeg ik nu iets heel raars???? Wanneer hebben jullie weer kans?? Dan weet ik wanneer ik weer extra hard mag duimen Hier gaat het goed hoor, al merk ik dat dingetjes als 8x met een volle gieter op en neer lopen om met Damiën de plantjes water te geven, EN een wasje draaien, ophangen en afhalen EN de vloer dweilen allemaal net ff teveel is voor 1 dag Frustreert me enorm want ik ben geen stilzitter Moet ook echt verder, zit ook in werktijd Tot later allemaal!
Hier een berichtje in vakantietijd nog steeds. Emjee ik vind ze echt heel leuk. Ga vanavond een kijken naar je linkjes. Misschien ook leuk voor de vervolg kamer. thanks iig. Daphne en? Hoe bedoel je we zijn nieuwschierig . Komt goed misschien knalt hij er wel vanaf straks. Christy en emjee haha hier nog zo'n flapuit. Maar toch zeg ik nooit namen en waarom weet ik niet. Er leest ook niemand mee voor zover ik weet. En niemand weet dat ik meeschrijf. Maar... ik ben wel googlebaar, maar alleen als je ook achternamen weet. Dus eingelijk kan het geen kwaad denk ik. Ik vind het altijd wel leuk om te weten met wie je schrijft. En de foto's van daphne vind ik ook altijd leuk om te zien (die "kennen "we al) Maar ik weet ook niet hoe ik hier een foto moet plaatsen. Kan je die dan ook weer weg halen? Meiden vinden jullie voor een jongetje dat twee wordt een thomas de trein feestje kunnen???? Mijn zoon liep van de week uit zichzelf uitnodigingskaartjes uit te zoeken in de winkel. Wat ik ook deed hij kwam steeds bij tdt uit. En ook vandaag in de intertoys 20 minuten lang. tot vanavond.
Bumba, waarom niet joh! Hij geeft duidelijk zijn voorkeur aan Damiën heeft zo'n lantaarn-tjoektjoek-trein-ding van TDT en hij vindt 'm geweldig en is ook nog maar 2... Gaat er om wat ze zelf leuk vinden toch? Wanneer is het zover???? Heb eigenlijk geen idee hoe je foto's weer kunt verwijderen... Je kunt ze natuurlijk ook in je album zetten en dan later weer verwijderen!
Volgens mij kunnen ze niet googlen op alleen een voornaam. Er zijn meer hondjes die fikkie heten. En ook ik zeg nooit mijn man. Maar ik ben wel getrouwd. Ennuhh als je googled op mijn naam bumba krijg je studio 100 hahahaha.
Dat is zeker een mooie naam. Ben je al wat wijzer?? Nog getest?? Zit heerlijk met lapie in de tuin. Zwembadje staat warm te worden voor als hij zo wakker wordt. Van mij mag het voorlopig zo blijven maar helaas dinsdag alweer 16 graden.
Dat zijn goede berichten. En idd een streep is een streep. Duim voor je voor een dikke vette streep. En ik kom morgen zoiezo even spieken voor nieuws. Ja het wordt iedere keer leuker, net wanneer ik denk leuker kan het niet. Het is ook echt genieten he? Ik ben niet het badje in gegaan is zo'n klein bumba badje (hoe toevallig hahaha). Beetje klein voor mamma's dikke billen. Ik heb altijd een grote van 3,5 duizend liter in de tuin. Maar is zoveel werk op te zetten voor drie dagen zon in nederland. En als hij staat dan is hij er niet uit te slaan maar dan moet mamma wel mee. Hier is de ongie alweer aan het doorbreken.Bleghh met dat mooie weer. En ik begin langzaam te denken dat ik nooit zwanger wordt van een tweede. Sorry meiden maar baal een beetje. Mijn vent wordt er ook niet jonger op. En ik ook natuurlijk niet.
@Daphne: je houdt het spannend. Meldt je ons aub dat die streep heul heul heul dik en vet op je test is verschenen dit weekend !!!!??? Dan kan ik ook weer rustig slapen Enneuh....mmmmm pistache-ijs, krijg er spontaan zin in... @Bumba: ooh lekker zo'n groot zwembad in de tuin. het is inderdaad een heel gedoe altijd en soms zit ie er dan 10 minuten in en dan is het weer gebeurd :x denk er dus nog even over na met het weer mindere weer in aantocht. Meis, ik snap dat je baalt! Ik had er zelfs al geen vertrouwen meer in dat ik ooooooit nog zwanger zou raken en jij bent nog wat langer bezig dan ik was. Maar je moet hoop houden hoor! En je frustraties natuurlijk hier blijven spuien (als dat op lucht tenminste.. Morgen weer prachtig weer, dus lekker in de tuin hangen en 's avonds bbq-en met de buurtjes. Prettig weekend allemaal!
Daphne GEFELICITEERD !!!! Hij is erg duidelijk. Maar ook bij de eerste zie ik ook een duidelijk streepje hoor. Super. Geniet ervan. Meiden bedankt. Ik baal gewoon omdat mensen die iedere maand kans hebben er al een poos over doen. Laat staan als je maar 4 kanzen per jaar hebt. En ach ...ik weet ook wel dat je er maar 1 nodig hebt. Maar ja dat is makkelijk gezegd. En ik heb ook geen zin om de medische molen in te gaan na de zomer. Nou ja je moet het hele verhaal kennen om het te begrijpen. Ga nog even genieten van het weer. XX
@Daphne: de eerste zou ik niet vertrouwen, maar vind de tweede echt wel heel duidelijk hoor. Gefeliciteerd!!!!!
Dag meiden, Alles goed?? Lang (weer ) niet hier geweest! en nog steeds niet zwanger Ik ben weer even terug aan de pil gegaan om mijn cyclus op orde te krijgen. Is nu mijn laatste strip. Ben nu ook zwanger worden vitamine aan nemen zelfs mijn vriend is vitamines aan nemen zo lief! Morgen ga ik naar de huisarts en alles voorleggen hoe of wat vanwege 3 x eerdere vmk's. Ik ben er pas achter gekomen wanneer je een te trage of snelle werkende schildklier hebt je daardoor vaker een vmk krijgt. Aangezien ik weet dat er iets met mijn schildklier was wil ik mij hierop laten onderzoeken en kijken of nu wel alles goed is Ik hoop zo dat dezezomer een keer goed is Daphne: Wat lees en zie ik nou Super Gefeliciteerd meid en deze keer blijft alles hopelijk goed gaan!! Jellybean: Gefeliciteerd met je zoontje Jayton! Verder alles goed met jullie? Bumba: meid kan me goed voorstellen dat het niet leuk is ik gun het je echt van harte!!
Jajajajjajaaaaaaaaaaa, Daphne, van harte gefeliciteerd! Die staat er echt dik meis! Joepie! Ben heel blij voor jullie! Wanneer ben je uitgerekend? Begin februari???? Bumba, haha, je omschrijft het helemaal goed... Net als je denkt dat het niet leuker kan met de leeftijd, komt er toch weer iets bij Zoooo leuk!! Meis, ik leef echt enorm met je mee... Ik heb eigenlijk ook geen woorden die je zouden kunnen opbeuren. Wij hebben even het gevoel moeten ervaren hoe is het is om in onzekerheid te zitten OF er nog wel een tweede bij kon komen en het is gewoon verschrikkelijk... Toch blijven mijn duimen heel hard voor jullie draaien want het is jullie zo gegund! Veronique, wat fijn dat je vriend ook zo goed meedenkt en doet! Heel verstandig om dat uit te laten zoeken! Er is inderdaad een verband en als dat bij jullie de reden is, is het heel goed om dat vast te laten stellen, dan kun je er ook iets mee doen! Sterkte! Miranda, ja joh?? Gefeliciteerd zeg!!! Daphne, aaaaah wat leuk zeg dat Jurgen het zo heeft gebracht!!! Lief hè Hier gaat het aardig, kleine man is erg druk in de buik, kleine man thuis ook Wat een energie! Zaterdag heerlijk samen in het bad gezeten buiten... Damiën z'n Little Tikes grote glijbaan er bij in gezet dus die is wel 50 keer naar beneden gezwietst hahaha!!! Enige vervelende is dat het met de kamer van Damiën niet echt opschiet. Mijn ouders hebben moeten behangen zaterdag en zondag, zodat deze week het laminaat er nog in kan. Mijn ouders gaat zondag voor 17 dagen naar Tenerife, dus vanaf dan moeten we het zelf doen... En Rogier regelt helemaal niks... Ben er erg verdrietig van geweest gisteravond omdat ik daar enorm teleurgesteld van ben... Damiën is zo'n schatje, hij verdient het gewoon dat hij op tijd over kan naar zijn mooie nieuwe kamertje. Moet er niet aan denken dat het zo kort van tevoren is en hij het idee krijgt dat hij "plaats moet maken" voor de baby Maar goed, hopelijk is het deze week af... Iedereen een hele fijne dag en tot later!
Christy geef hem een schop onder zijn ....!!!! Neem aan dat hij het ook op tyd wil afhebben. Herkenbaar hoor...mannen die klussen. Mijne kan het heel goed maar eer dat er begonnen wordt pfffffff. Daphne wat leuk dat jurgen het al verteld heeft en ook de manier waarop. Zelf zou ik eerder langs gaan. Of wonen ze niet in de buurt? Kan me voorstellen dat je de echo eng vind. Maar ondanks alles toch proberen te genieten. Het blijft een wonder. Jellybean MELDPLICHT!!!! Hoe is het met je en met je lieve kleine jayton?
hey meiden, Ben dus gisteren naar de HA geweest was een nieuwe aangezien ik verhuisd ben en beetje te ver van mijn andere HA woon. Hij is echt een leuke HA die we nu hebben. Mocht meteen gaan bloed prikken en moet maandagochtend terug bellen. Mocht het zo zijn dat er iets met mijn schildklier is krijg ik daar medicatie voor. @ Daphne: word echt spannend nu! Laat je wel je echo foto zien dan? Hebben jullie het Estelle ook al verteld? @ Christy: poeh meid ik snap niet waarom sommige mannen het niet kunnen inzien het is toch zo frustrerend als je zo kort dag hebt en nog zoveel moet doen om het af te hebben! Ik hoop voor je dat alles snel af komt en je daarna nog wat kunt genieten.
Veronique fijn dat je zo'n arts hebt. Hier is dat niet altyd zo. En het is in zo'n situatie toch wel fijn dat er echt geluisterd wordt. Wanneer weet je de uitslag?? Daphne ik heb ook meegedaan aan mvm. En als ik ooit nog zwanger wordt doe ik zeker weer mee. Je moet gewoon in een beker plassen en dan overgieten. En zit je op je werk plas je gewoon op de toilet. Dus je doet het alleen als je thuis bent. Stel dat je ouders het niet hadden geweten voige keer had je dan niet verteld dat je een mk had gehad?? Wat ga je als cadeau kiezen bij de mvm?? Haha nieuwschierig ik.....nee toch??? hihi
Goedemorgen!!! Hahaha, meer dames met achterlopende klussers thuis merk ik Gelukkig schiet het nu erg lekker op. Laminaat ligt er in, gordijnen hangen, Ikea kast is in elkaar gezet... Nu nog even bedenken waar we e.e.a. (boekenplanken, vakjes/accesoirezak/lamp) gaan ophangen, maar da's een luxeprobleem. Moeten ook nog een traphekje monteren, maar die moet nog gekocht worden... Daphna, wahoei, fijn is dat altijd dat de test van MvM ook positief is Heb zowel bij Damiën als bij deze zws meegedaan. Al ging het deze keer minder makkelijk ivm de misselijkheid. Gewoon plassen als je thuis bent en er aan denkt... niet te gespannen mee omgaan! Oh, dat serviesje hebben wij ook beide keren gekozen. Helaas heeft de beker van Damiën het al een tijd geleden begeven (vaak omgegooid of van tafel gevallen en toen een barst onderin). Kleine vent heeft nu een andere gekregen! Zo, hier is de beeb echt enorm druk! Beweegt heel vaak z'n kontje via m'n flank zeg maar **AUWIE** Dinsdagavond nog met Damiën bij de spoedeisende hulp gezeten. Meneer bewoog zijn rechterarm niet meer... Rogier had niet gezien wat er precies gebeurd was. Hoogstwaarschijnlijk z'n glijbaan opgeklommen bij de trap en toen weggegleden, maar blijven hangen aan de armpjes... Ze vermoedden een twijgbreuk in de bovenarm, maar uiteindelijk bleek het een zondagsarmpje (elleboog uit het kommetje) te zijn... Dat heeft 'ie links al 3x gehad, nu was rechts dus aan de beurt... Arm schaap Gaat nu wel weer goed, maar hij heeft een ietsiepietsie traumaatje aan het zkh overgehouden volgens mij
@Daphne: Ooh, fijn zeg dat je nog even een positieve test had als bevestiging. Ik heb tot mijn grote schaamte niet mee gedaan met MvM, heb er gewoon niet aan gedacht. Hoe voel je je verder? Ben je misselijk? En wat heb je gestemd? Ik wist het ook niet hoor, heb uiteindelijk D66 gestemd (niet te links en niet te rechts naar mijn idee) Ben benieuwd wat voor regering we gaan krijgen! @Christy: Och wat sneu voor je mannetje! Ik hoorde laatst voor het eerst van een zondag elleboogje. Kende die term helemaal niet, maar erg vervelend lijkt me. Errug herkenbaar hoor een man die klusjes laat liggen. Die van mij kan rustig een hele middag verklooien achter de laptop met van alles en nog wat. En dan ineens krijgt ie op een dag de geest, haalt ie een karretje en brengt allemaal rotzooi weg, schildert ie een muurtje en zet ie kasten in elkaar zodat het babykamertje nu bijna klaar is Alleen de commode moet nog van de een naar de andere kamer en wat schilderijtjes ed ophangen. @Veronique: Fijn zo'n meedenkende HA! Zo voel je je tenminste meteen serieus genomen. Hopelijk kun je iets met de uitslag! @Bumba: Hoe is het met jou? Afgelopen maandag was bij de vk mn bloeddruk aan de hoge kant (onderdruk van 89). Moet nu na een week weer terug komen, ben bang dat als ie dan niet lager is, ik naar de gyn wordt doorverwezen. En de gezondheid van het kindje staat voorop natuurlijk, maar ik heb daar zó geen zin in....(heb het bij de 1e zwangerschap ook gehad) weer zo vaak naar dat stomme ziekenhuis waar je altijd zo lang moet wachten. Maar ja, ik zal me er bij neer moeten leggen... Heb maandag de geboortekaartjes besteld, woei! leuk hoor, dan wordt het ineens wel heel echt.