hey meiden, zag eentijd geleden dat jullie vroegen hoe het met me ging...sorry voor de late reactie, heb er overheen gelezen! Hier gaat het opzich wel goed, ik heb PCO en zit nu in de 2de rond Clomid.. dit keer 100 mg. Heb waarschijnlijk deze week mijn eisprong ( rare kwaaltjes gehad al) en hopen dat het nu eens aangeslagen is! We zijn druk aan de klus geslagen deze week.. dus ben erg benieuwt of dat heeft geholpen! Ik hoop het zo! Vind het zo jammer dat het niet spontaan kan allemaal...
Goedenavond @ Daphne: ik had toen ook meegedaan aan MvM. Was zo zenuwachtig voor die test. Zo raar aangezien ik 5 dikke posi testen paar daagjes van te voren had was ik nog bang dat die test geen posi streepje gaf Word jij niet misselijk van die flessen? Bah kon die geur echt niet weerstaan. Wat leuk een nieuwe fiets kopen! @Christy: ahh wat sneu voor je kleintje Hoe gaat het nu met hem? @Emjee: is zeker niet leuk zo vaak ziekenhuis in (heb zelf idd ook ijdens zwangerschap veel gehad pff) hopelijk is alles goed bij je!! Leuk he geboortje kaartjes uitzoeken Kon niet wachtten tot ik ze binnen had. @wendyenrichard: ah meid dat is minder! hopelijk groeit er snel een mooi wondertje in je buik! Ik gun het je van harte. Aahh heb maandag de uitslag. Ik duim dat er niks mis is met de schildklieren. Heb echt geen zin om er medicatie voor te moeten nemen dan duurt het nog langer allemaal. Ik hoop zo dat ik dit jaar eindelijk weer eens zwanger mag zijn en blijven. Stiekem zou het leuk zijn als de pendel uitkomt van Caruli
Hoi meiden. Wat is het stil hier. Veronique ik hoop dat het meevalt maandag. Hoe hebben ze dat getest, met bloed afnemen? sterkte meid. Ik hoop ook voor je dat caruli gelijk heeft en dat je zwanger bent augustus. Doe ik ook mee goed? ik heb een pendel voor september.
Ik kwam ook even kijken of veronique al een uitslag had. Maar nog niks. Daphne ik hou ook niet van voetbal, en het gekke is dat ik hier alleen zit met toch de tv aan. Wel met lappie op schoot hihi. Vind het wel grappig het is hier doodstil buiten. Niemand. Ooh en daphne ik hoop natuurlijk ook eerder maar de moed is me in schoenen gezakt en ik denk dus van niet. Ben benieuwd deze week is weer een half jaar geleden dat mn man onderuit gegaan is dus nu is weer de tyd.Blegh.
Hey meiden, Normaal gesproken kijk ik ook nooit voetbal, maar Nederlands elftal vind ik altijd wel leuk hoor. Wel gezellig (als ze winnen tenminste). Net dus ook even gekeken, was toch thuis. @Bumba: ooh het is wel spannend dat het nu weer een half jaar geleden is... helemaal omdat je de oorzaak niet weet. Probeer er maar niet teveel aan te denken, zal wel moeilijk zijn. @Veronique: al wat bekend? Mijn kleine man heeft een enorm recalcitrante bui vandaag, dus ik ben gesloopt.... zal blij zijn als ie in zn nest ligt, pffff. Er liggen puzzelstukjes door werkelijk de héle kamer, meneer vertikt het om ze op te ruimen en ik heb de energie niet om ze op te rapen... Ben blij dat ik morgen nog een dagje kan werken, haha
Emjee wat gaat het snel zeg al bijna 34 weken. Wanneer ga je met verlof? En hoe is het nu met het kamertje? Daphne toch gekeken. hahaha is toch anders nu he. En wat een luxe dat je op je werk voetbal mag kijken. Nu zit ik me helemaal op tevreten. Man lief is nog niet thuis. Heeft niet gebeld niets. En zie net op hyves dat zijn collega al om 18.14 op hyves was en thuis. Pffff.kan ik zo pist om worden.Neem een mobieltje mee. Ik kan dus hem ook niet bellen. Zou je hem niet.....
@Bumba: ja, het gaat vreselijk hard. Ik werk deze week nog en volgende week en dan verlof (nog maar 6 daagjes!!!)... ben er wel aan toe nu hoor, hoewel er op het werk nog heel veel ligt, maar ik moet me er bij neerleggen dat ik het allemaal moet overdragen.... hmmm, ben daar niet zo goed in. Manlief al thuis? @Daphne: nou inderdaad, wat een luxe dat jullie in de kantine mochten kijken! Ik was vrij vandaag, maar anders was het via de radio luisteren geweest denk ik. Kamertje is eigenlijk wel klaar. Nog wat schilderijtjes aan de muur en dan wordt het kleertjes en beddegoed wassen en dat soort dingen. Heerlijk idee vind ik het.
sorry meiden voor het lang wachtten maaarrr,,, de uitslag was zelfs ZEER GOED!!! (jaren was dit echt steeds op en af) En zondag de laatste pil hopelijk is mijn lichaam nu echt goed in orde en kan volgende beebje hopelijk goed blijven zitten Ben al bijna een maand zwanger worden pillen aan slikken van etos. Hier druk weekendje gehad wel gezellig verder. Op werk had ik in de middag verlof want wij mogen tijdens de wk wedstrijd van Nederland niet werken. Konden daar wel op scherm mee volgen was ook drank en hapjes enz. Wel leuk maar toch maar liever thuis gekeken. @ Bumba: had gewoon bloed laten prikken bij de HA zelf. Normaal moest ik altijd naar ziekenhuis hiervoor was dus ff wennen. Meid hoop zo dat je snel zwanger mag raken. Pendel voor jou in sept. zou idd leuk zijn liefst eerder natuurlijk Manlief veilig thuis gekomen? @Daphne: wanneer mag je naar de vk gaan? Ben zo benieuwd @ Emjee: spannend de laatste lootjes beginnen nu! Blijf je volgen hoor wanneer de kleine komt Wel fijn dat kamertje zo ver als af is!
He meiden, Veronique fijn dat de uitslag goed was. Hoop dat je snel zwanger bent en dat het ook lekker blijft zitten. Is het wat die pillen van de etos?? Daphne tweede zwangerschap gaat altijd harder he? Je buik is al uitgerekt van de eerste. Oohhh ik zou helemaal smelten als dat gezegd wordt. Ik vind mamma nu al leuk klinken. Manlief is thuis gekomen maar wel een beetje beroerd. Vanmorgen gaan werken en om half 10 weer thuis, hij was heel erg moe en zijn lichaam gaf toch wel aan dat het weer tijd was. Dus hij is uit voorzorg naar huis gekomen.
ik was ff topic aan zoeken haha was hem even kwijt @Daphne: spannend benieuwd dinsdag hoe het bij de vk verlopen is. Schattig he als de kleintjes dat zeggen. Joshuah hier zegt zo schattig I LOVE YOU aahhh dan smelt ik gewoon. Ik vind dat zo mooi als je buik gaat groeien! @Bumba: fijn dat je man wel goed is thuisgekomen! Dat hij maar goed uitrust, zijn lichaam geeft het idd niet voor niets aan. Ik lees heel veel posi dingen over etos zwanger worden pillen. Is altijd meegenomen vind ik nee beiden moeten wij snel zwanger wordne en blijven
En daar ben ik................ Sorry dames, druk druk druk en moe moe moe. Kleine Jayton heeft de laatste 2 weken heel veel last van darmkrampjes, dus ben min of meer heel veel bezig met hem. Slaap tekort, voeding tekort, alles te kort heb ik nu. Gebruik sinds gisteren Infacol en het lijkt alsof het minder erg is. Hij heeft wel krampjes maar kan veel makkelijker poepies laten, waardoor hij sneller over de pijn heen is. Mijn wond gaat beter, wordt kleiner, is niet meer ontstoken en ziet er veel beter uit. Heb getracht om mee te lezen en hoogte punten eruit gehaald. Daphne.........gefeliciteerd meid.................super mega blij voor je. Echt leuk. Je 2de wondertje is onderweg. Emjee, schilderijtjes zijn leuk. Ik ben helaas niet zo creatief. Ik zal echt mijn best doen om mee te lezen en gelijk te reageren, maar nu ga ik effe slapen aangezien hij dat ook doet.
Jellybean. Ooh darmkrampjes verschrikkelijk!! Vond dat zo erg. Je bent zo machteloos. Mijn mannetje heeft er tot 16 weken last van gehad. Gaat verder alles goed? En hoe vind je vriend het? Kan hij zijn aandacht goed verdelen. Meid geniet lekker. En wel goed voor jezelf blijven zorgen he. Is belangrijk ook voor jayton.
Hey meiden, Even kort berichtje van mij. Bloeddruk was vandaag binnen de toegestane marges gelukkig, dus nog geen doorverwijzing naar de gyn! Jippie! Kindje was zelfs al een klein beetje ingedaald, dat verklaart de wee-achtige buikpijn die ik van de week had. Dacht bijna even dat het begon Jellybean: leuk weer iets van je te horen! Goed te lezen dat het goed met je gaat. Ooh ja, die krampjes.... heel vervelend! Wat ook weleens helpt, klinkt heel gek hoor, maar is een föhn op het buikje richten (niet te dichtbij natuurlijk!). Door de warmte kunnen ze wat beter ontspannen en doet het minder pijn en het monotone geluid van een föhn schijnen babies ook fijn te vinden. Ik heb het weleens geprobeerd en het hielp niet altijd, maar soms wel en een vriendin van mij zweerde bij deze methode. Volgende keer weer meer van mij, Groetjes!
Emjee fijn dat je bloeddruk goed was. Wat hoor je dat toch vaak he de laatste tyd. Ik had ook een te hoge bloeddruk toen ik zwanger was. Het gaat om je onderdruk en deze was bij mij vaak tegen de 100 en 1 keer 105. Iedere keer naar het ziekenhuis aan de ctg .Mocht niet meer alleen komen en iedere keer koffertje mee en de kans dat ik mocht blijven. En toch is hij pas met 41+1 geboren hihi. Dus hoop voor jou dat het zo blijft. Leuk om aan de ctg je kindje te horen maar niet drie keer in de week de hele ochtend. Heb je al foto's van je kamertje??? Daphne kan me voorstellen dat je smelt. Zou ik ook doen. Lijkt me ook erg leuk als ze gaan praten. Zoonlief begint een paar woordjes te zeggen en dat vind ik al erg leuk. En als moeder kan je al snel een gesprekje voeren met je eigen kind. Anderen halen het er vaak nog niet uit. fijn dat je je goed voeld. En misselijkheid hoort erbij en geeft wel aan dat het echt zo is toch? Ennuh ....buikfoto??? Hier heb ik mijn eisprong volgens mij nu al. Mijn banner staat ook niet goed. Was eerder ongie geworden vorige maand (veel eerder) maar wist niet meer precies welke dag. Volgens mij donderdag al en moest eingelijk dinsdag erop zijn. Zal hem even verranderen.
het is rustig hier @ Jellybean: leuk iets van je te horen! Krampjes zijn zo zielig weet je wat ook goed helpt: Sab-Symplex. Zijn druppels die je kunt toevoegen in de voeding en echt ze helpen zo goed. Had ik er toen maar eerder van geweten mijn zoontje had er toen ook veel last van Hopelijk gaat het snel over. @Daphne: yeey gaat snel zeg nu al bijna 8 weken! ben zo benieuwd dinsdag als je bij de vk geweest bent. Fijn als je nog etos pillen over hebt wil ik ze wel overnemen van je Hoe vond jij ze om te gebruiken en hoelang gebruikte je ze al? @Emjee: fijn dat je bloeddruk nu binnen de marges ligt. Ik had altijd een te lage bloeddruk. Kon geen kwaad zeiden ze. Totdat ik met 37 weken ineens op controle een te hoge bloeddruk had en kleine ook weinig voelde. Kon 3 dagen in ziekenhuis blijven. Bleek achteraf dat de hoge bloeddruk teken was van het beginnen van de bevalling bij mij. @Bumba: het is echt fijn als ze al gaan praten. Nu merk ik pas hoe fijn het is nu de kleine duidelijk kan zeggen of hij pijn heeft en waar en of hij wilt eten en drinken en ook wat! gewoon uit zichzelf hij geeft nu alles aan. Ook als hij naar de wc moet plassen is ech een verschil dan dat ze maar paar woordjes kunnen zeggen of alleen maar wijzen. Hoe gaat het verder met jou nu? Aahh hopelijk is het deze ronde raak voor je! Aaah vandaag de laatste pil !! Ben zo benieuwd wanneer het eindelijk raak is kan niet wachtten
Daphne ik kan me voorstellen dat het genieten is als ze gaan praten. Lijkt mij ook zo leuk. Alhoewel ik het nu ook zo leuk vind. Ondanks dat hij nog niet echt kan praten heb je toch al hele gesprekken met zon kleintje. Echt genieten. Leuk idee ook met die cake die ga ik onthouden. Waar koop je die stiften? En mijn ei....tja was wel erg verrast. Moet zeggen dat ik er eingelijk niet meer aan gedacht had omdat ik niet precies wist wanneer ik nu ongesteld was geworden. Maar na terugrekenen was dat donderdag (geloof ik ). Maar heb hem wel goed benut. Dus nu weer op het wachtbankje. En ook nu al verschijnselen (tenminste...ik hoop het) Bij mijn zoon had ik drie dagen na de eisprong al symptomen. En wist ik dat het zo was. Veronique leuk he dat praten. was jou zoontje er vroeg bij met praten?? Die van mij niet echt hoor zegt wel een hele waslijst aan woordjes maar gaat je echt niet nazeggen als jij dat wil. Maar er komen iedere dag nieuwe woordjes bij. Alleen wat ze er soms van maken vind ik zo leuk. Bijv een koe=boei poes=poe, op=ba enz. Laatste pil. Lijkt me zo tegenstrijdig voor je als je zwanger wil worden en toch even aan de pil moet. Maar nu de laatste. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en het ook lekker blijft zitten. Ben vanavond naar de kapper geweest. Heb me een bos met krullen nu. Heerlijk. Ik wordt altijd al jonger geschat maar nu helemaal
Daphne en en ?? Hoe was het bij de vk? Heb je een echo gehad? Er is niet veel afgegaan, net een puntje. Mijn zusje is jonger dan ik maar ze schatten mij altijd jonger hihi. Op mijn werk zei er iemand vorige keer dat meisje (hij was wel net nieuw) hahaha. Meisje, ik wordt 33. Maar toch leuk. En spannend ach ja ik denk het niet. Heb alleen nu lage rugpijn. Ne mijn ei wel meer maar nu niet. Dus het zal wel weer niet.
@ Daphne: mail terug maar,, hoe is het gegaan vandaag???? Ik hoop dat jullie een klein wondertje hebben mogen zien op de echo! @ Bumba: Ja, ik weet niet mijn zoontje is echt overal vroeg mee ook met praten. En echt heel erg duidelijk sta er gewoon versteld van. Zegt ook alles op wat er in de boekjes staan en kan gewoon al zeker tot 10 tellen en de cijfers ook lezen ach ja hij is gewoon overal snel in denk ik dan. Jou zoontje ligt echt op schema hoor. Geen zorgen maken hij gaat heel snel al zinnen praten maar wel heel erg leuk En geniet ervan dan. Vanochtend ook kwam de kamer op, mijn zoontje naar me toe meteen mama, love you! aaahh dan smelt je echt als de kleintjes dat zomaar uit het niets zeggen Ja was even vreemd de pil maar benieuwd nu hoelang het gaat duren ik hoop dat ik donderdag gewoon ongi word. Leuk zeg krullen! Zijn ze goed gelukt? Ik duim nog steeds voor je dat deze maand jullie maand is!
Daphne....hoe was het bij de vk???????? Hier alles goed, vrijdag en dinsdag nog werken en dan eindelijk verlof. heerlijk! Maandag aanstaande hebben we nog een liggingsecho. Het is allemaal een beetje dubbel deze week, want een bekende van mij heeft deze week tijdens de 20 weken echo te horen gekregen dat het kindje helemaal niet goed is en ze moeten er binnenkort afscheid van nemen..... Pffffff echt zo heftig dat ik me bijna schuldig voel dat alles goed gaat bij ons.... besef je wel weer even hoe dankbaar je moet zijn als het allemaal goed gaat!!! Lieve meiden, ik plof op de bank, straks heb ik meer tijd om alles bij te houden hier. Zoon laat ik lekker doorgaan naar het kdv zodat ik zelf ook wat rustdagen heb in de week (om te internetten, hahahaha).
Even snel... Daphne dat moet zijn na mijn ei. Ik had na mijn ei symptomen maar nu niet meer. Weer te snel getypt. Kom later terug om uitgebreid te reageren.