Plannen uh ja werken. Lief dat ze dat zegt zeg. Dat ze je miste. Hoe is het verder met je. Komen de kwaaltjes al?? Emjee jeee bijna verlof. En wat heb je een mooi weer daarvoor. Lekker met buikie in het zwembad 8) Veronique ik maak me ook geen zorgen hoor. Het komt vanzelf wel. En als ik een lijst maak met de woorden die hij zegt is die best lang. En verder is hij ook vrij snel met alles. En echt een supervrolijk mannetje. Dus ik geniet ervan. Hier al een week dikke vette keelpijn:x Bah dan weet je pas hoe vaak je slikt. En een druk op mijn oren bah. Hoop dat het nu snel weg is. Ohh en denk trouwens dat het niet raak is deze maand
Daphne foto???? Hier een keel en oorontsteking. Is geen pretje. En krijg ook niks van ha omdat ik bezig ben voor een tweede.:x Paracetamol. Nou slik dat maar eens als je hele keel openligt (tenminste zo voeld het) Ik denk dat het niet raak is omdat ik geen symptomen heb. Nu ik erover nadenk voel ik me ook niet echt lekker door die keel/oor onsteking. Dus ach het kan theoretisch nog maar toch denk ik van niet.
Ik ben zo'n slechte pillenslikker. Ik heb nu een penecelinekuur gehad. Maak ik dat doosje open zitten er gewoon joekels van pillen in. Mochten door appelmoes ook zei ze. Heb het geprobeerd maar krijg het gewoon niet weg. Volgens mij wordt het nog even doorbikkelen met die pijn. Blegh.
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel stees bijgelezen... alleen niet alles onthouden, sorry!!! Daphne, alles goed dus bij de vk!!! Super! Wanneer mag je nu weer heen??? Hahhaah kersen! Heb je nu een verslaving???? Is wel een mega gezonde dan toch??? Bumba, wat waardeloos zeg dat je zo'n keelpijn hebt! Klinkt als fikse keelontsteking! Mijn duimen draaien hoor meis!! Emjee, VERLOF!!! Lekkerrrrrr!!! Hier gaat het ook aardig. Veel trammelant op het werk ivm de te werken dagen per 1 feb. Ze willen dat ik op ma-wo-vrij ga werken, terwijl ik in mijn contract ma-di-do heb staan. Dus ik ga er niet mee akkoord... Wel flink waardeloos zo vlak voor m'n verlof.... Positieve is dat ik na vandaag dus nog maar 3 daagjes hoef te werken en dan pas 16 jan weer hoef te beginnen! Jahoe!!!! M'n kleine ventje is ziek... die heeft de vijfde ziekte... arm schaap, zit compleet onder de vuurrode vlekjes Hopelijk knapt 'ie snel op... Heeft het sinds maandag en het duurt zo'n 8 tot 12 dagen.... Iedereen een hele fijne dag! Pas op met de warmte want ik geloof dat het erg heet wordt vandaag!
Christy wat een gezeur op je werk. Vind het ook raar dat ze daar mee komen 3 dagen voor je verlof. Je verlof is er lekker om te relaxen voordat de baby komt en niet om je druk te maken over je werk. Snap die bazen soms niet. Ben je er wel klaar voor? Kamertje enzo klaar? Jellybean joehoe where are you????? Daphne ja keelpijn is echt niks. Ben bij de dokter geweest en het schijnt echt erg te zijn. Het gaat naar mijn oren en mijn keel hoef je aan de buitenkant ook niet aan te raken (dan zit ik op 10 hoog)hihi. Heb gezegd dat ik slecht pillen kan slikken en wat kreeg ik pillen van 1,5 cm. Nou heb mijn best gedaan maar krijg ze niet weg. Dus nu mag ik vanmiddag gaan ruilen voor een drankje. Hoe is het verder met jou? Het is al juli nu dus nog even en dan mag je voor je echo. Spannend hoor. Heb je zelf een gevoel wat het gaat worden? Ik ken je niet maar ik denk een meid. Mijn zoontje doet mee aan de blijste baby van het jaar. Ooh en als ik al die fotos zie van die kleintjes. Dan lijkt die van mij al weer zo groot.
Heeeeeeeey meiden, Ik ben er nog hoor! Sinds afgelopen woensdag verlof en ik ben een beetje ingestort... moe moe moe en het weer helpt ook niet echt hè. Vind het echt veel te warm, pfffffff. Maar goed, gelukkig hoef ik voorlopig niet te werken. Vandaag zoon naar kdv gebracht, dus ik kan lekker met de beentjes omhoog. Verder is mijn bloeddruk steeds een beetje schommelend en op het randje Onderdruk rond de 85/87 met soms uitschieters naar de 90. Had gehoopt dat het bij een 2e beter zou gaan, maar het lijkt er nog niet echt op. Om de 3 a 4 dagen moet ik nu naar de vk om te meten en urine te testen. Nou ja, alles beter dan die controles in het ziekenhuis en elke dag is er weer eentje dichterbij de datum! @Daphne: ik denk ook dat die van jou een meisje is, geen idee waarom eigenlijk we zullen het zien of we allemaal gelijk krijgen. Vk heeft bij ons afgelopen maandag nog even kunnen bevestigen dat het een meisje is tijdens de liggingsecho, toch fijn! Vervelend die misselijkheid, ik weet er helaas alles van. Wat bij mij het beste hielp was regelmatig kleine beetjes eten (geen vette dingen). @Bumba: Bah zeg, keelonsteking is niet tof! Hopelijk ben je er snel vanaf, het is helemaal geen weer om ziek te zijn. @Christy: Jee, balen van zo'n gedoe op je werk inderdaad. En natuurlijk net de dagen dat je niet wil werken met kleine kids. Wat is de reden dat de dagen anders worden? Een werkgever heeft namelijk helaas wel het recht om dat soort dingen aan te passen in een contract als de noodzaak aangetoond kan worden. Ik hoop voor je dat het allemaal nog losloopt. Fijne dag allemaa! Vanmiddag iedereen voor de buis voetbal kijken??
Goedemiddag meiden Hier druk druk gehad en mijn zoontje die 2 juli 2 jaar is geworden!! Wat gaat de tijd erg snel zeg! Hij is vrijdag ook voor het eerst naar de peuterschool geweest en heeft daar mogen uitdelen samen met nog een ander kindje die die dag jarig was. Gisteren groot feest met allemaal leuke cadeau's @Daphne: ik wacht geduldig af. Vind het al erg lief van je dat je ze me opstuurd yeey nog even en dan heb je je eerste echo! Ben zo benieuwd! @Emjee: Ah meid, hoop dat alles goed blijft gaan en je een fijne bevalling tegemoet komt en een gezond meisje in je armen mag vast houden! Duurt niet lang meer zie ik spannend!!! Bumba: Hoe gaat het nu met je? Is de keelpijn nu wat minder? Enne,, nog niet ongi geworden? ik zie dat je 4 dagen overtijd bent! @ Christy: Balen dat je baas er nu ineens mee aankomt. Komt hopelijk allemaal wel goed Beterschap met je zoontje! Heeft die van mij ook gehad is zo zielig he Heb je er iets voor gekregen om in te smeren tegen de jeuk en de bultjes?
hey meiden, ook ik meld me weer even.. we hebben een zaadonderzoek gehad.. en zie onderschrift.. er is niks gevonden onze wereld staat even stil op het moment! We weten dit sinds 1,5 week en hebben het al over hoe nu verder? We hebben gekozen om te gaan voor een donor... is een mega lange wachtlijst voor. Ik ga voorlopig toch niet aan de anticonceptie dus wie weet gebeurd er in de tussentijd een wonder.....
Wendyenrichard wat erg. Ik weet eingelijk niet wat ik moet zeggen. Ik kan me voorstellen dat je wereld stil staat. Is dit het eerste zaadonderzoek? Wil je geen valse hoop geven (ben geen dokter)maar het veranderd bij een man steeds he? Ken iemand die dit ook heeft. Daarna veranderde het en had hij er een paar. Toen zijn ze met ivf begonnen. 3 pogingen mislukt en nu hebben ze een kindje op de natuurlijke manier nog wel (zonder hormonen). Ik blijf duimen voor je. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar voor nu sterkte meid. Daphne nog even (heeel lang). En dan je eerste echo. Spannend hoor. En wel leuk dat iedereen zegt een meisje. Ben benieuwd hoe het gaat met estelle dalijk in een gewoon bed. Beseft ze dat er een baby komt?? Emjee lekker verlof. Geniet ervan meid. En heb je het weer bericht gezien? Hou je het nog vol met deze warmte? Veronique nog gefeliciteerd met je zoontje. Wat gaat het snel. Tegenwoordig mogen ze al vroeg naar de psz zeg. Mijn zoon gaat in november. Maar die is nu al niet meer uit de klas te krijgen bij zijn nichtje. Vond hij het leuk? Zeker wel even slikken toen je wegging? Hier een rare ongsteldheid. Twee dagen een beetje bloed op inlegkruisje en toen niks meer. Sorry voor de dethails hihi. Wel gevoelige borsten. Hoor je die niet te hebben voor en tijdens je ongesteldheid. Ik weet het niet. denk niet dat ik zwanger ben ofzo hoor maar vind het wel raar. Kan het eingelijk geen ongesteld noemen. de keelpijn is weg (gelukkig, ik werd echt gek)fikse ab kuur doet wonderen.
@bumba en Daphneenestelle, ik weet inderdaad dat het kan verschillen. Maar er was geen enkele zaadcel gewoon.. dus ze konden ook niks over de kwaliteit zeggen. Dit was zijn eerste onderzoek, ik word ook gelijk stop gezet met clomid.. ene kan fijn andere kant eng! Hij moet eind aug weer zaad inleveren, en dan hopen dat er iets inzit... mochten er een paar zwemmers in zitten dan gaan we ook voor IVF.. Kan het ook zo verschillen dat je 1 maand helemaal niks heb, en na die 3 maanden wel? hij moet nu dus 2 maanden verder weer laten testen.. maakt het ook nog uit of je veel sex hebt gehad of niet?
Wendyenrichard regelmatig sex is altyd goed. Omdat het dan vaak ververst wordt zeg maar. Het zaad bij een man in zijn lijf wordt iedere drie maanden ververst. Dus vandaar dat er tussen de testen minimaal 3 maanden moet zitten. Mijn man is bij onze eerste ook getest. Kwam niet zon beste uitslag uit. Er zijn zoveel dingen die meespelen. Mijn man was ziek geweest (griep), strak ondergoed, warmtehaard bij die plek, gezond eten of het ontbreken daaraan,roken, drinken en zo kan je wel even doorgaan. Heb wel een andere tip voor je. Zet je vriend op de vitaminepillen met extra zink erin. Is goed voor het zaad. En bewezen na een paar maanden beter zaad. En het beste voorbeeld tada....dat is mijn zoon. Ik weet dat het makkelijk praten is maar zo is het echt niet bedoeld. Ik weet precies hoe je je voeld. Ze kunnen tegenwoordig zoveel. Sterkte meid. Daphne vergat ik nog te zeggen leuk shirt. Ben benieuwd naar de reacties. Zou denk ik ook even wachten maar dan als reden dat ze het misschien voor jurgen zijn verjaardag per ongeluk tegen iemand zegt. hihi nou bij mij is de ongiehel losgebroken. Maar het blijft raar. Twee dagen dan een dag niks en dan breekt het los.mmm weet niet wat ik ervan denken moet.Het had een leuk cadeautje geweest voor mijn verjaardag. Maar helaas.
@bumba, ik zal die vitaminepillen halen straks! hij moet binnen 2 maanden opnieuw laten testen.. dus niet die 3 maanden. Ze weten natuurlijk niet precies wanneer het ververst word.. dus misschien daarom die 2 maanden? Kan het ook zijn dat het zaad gewoon "op" was voor deze maand? Dat het bijvoorbeeld een dag was dat er ververst zou worden?
@wendyenrichard: wat een rotnieuws meid blijf moed houden wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Ook ik wilde zeggen laat je man vitaminetabletten nemen waar zink en foliumzuur erin zit. Zou schijnbaar erg goed zijn voor de zaad kwaliteit kan nooit kwaad @Daphne: Leuke shirt! @Bumba: Hier mogen ze zodra ze 2 zijn al naar school. Mijn zoontje ligt voor op veel dingen vandaar dat wij hem al meteen lieten gaan. Merk nu ook al na 3 x dat hij het echt fijn vind. Vandaag heeft hij zijn eerste knutselwerk gemaakt. Een kroontje met hup holland hup op en vandaag kwam er een moeder op mijn vriend af ahh dat is joshuah,, ze vroeg het zich al af omdat haar dochtertje maar constant over joshuah had haha meneer valt dus blijkbaar al vroeg in de smaak bij de meisjes haha maar yeey het is in begin echt moeilijk om hem te moeten achterlaten! Balen van je ongi meid! word tijd dat het snel bij jullie raak is. Ik blijf duimen!! Nou hier gaan we niet meer wachtten tot Aug. maar zijn zelfs nu al deze maand begonnen konden beiden niet meer wachtten Mijn vriend is zo lief hiermee. Is voor mij vreemd natuurlijk omdat wij er nu samen voor gaan en bij Joshuah was het letterlijk onverwacht. Komt hij na de daad zegt ie zo: Moet je niet met je benen omhoog liggen? Haha waar heeft ie dat nou weer vandaan? Ik dacht dat ik de enige was die er echt mee bezig is. Hij wilt er alles aan doen zodat het snel raak is maar helaas is dat niet altijd mogelijk. Word een spannende maand deze maand
Goedemorgen meiden!!! Jahoeeeeeeeeeeeeeeee, vandaag m'n laatste dagje voor m'n verlof! Ik is happy!!!!!! Ben er ook wel klaar mee nu... de rust hier is aardig wedergekeerd, ga redelijk goed weg nu, maar 't is wel goed zo.... Heb rechtsbijstand er op gezet en dan is 't afwachten wat m'n rechten zijn... Wendy, pff meis, wat erg zeg... Eerste wat inderdaad door mijn hoofd spookte was ook dat zaadtesten altijd wel een momentopname zijn... En ik dacht ook meteen aan de vitaminepillen!!! Kan me voorstellen dat dit een enorme onzekere periode voor jullie is zeg en ik leef dan ook enorm met jullie mee! Heel veel sterkte!! Daphne, wat een supershirt zeg!!! Errug leuk! Ik wil graag nog voor de jongens ieder een shirtje straks. Zelfde kleur, Damiën de opdruk: Broer van ... en de baby de opdruk: Broertje van Damiën Hoe voel je je??? Bumba, hmmm, wat een ellende weer met hoe het gaat rondom je cyclus... Bah, die onzekerheid is echt een drama... Het zou alleen al fijn zijn als je "gewoon" eens de regelmaat had in hoe alles verliep... Mijn duimen blijven heel hard voor je draaien hoor meis! Dikke knuf voor jou! Emjee, doe je wel rustig aan meis??? Goed op jezelf passen hoor! Ik hoop dat de rust voor jou ook wederkeert en je "fijn" kunt bevallen straks!!! Veronique, nog gefeliciteerd met je zoontje!!! Heeft 'ie een leuke dag gehad? Wat een leeftijd alweer he!!! Damiën gaat ook sinds hij 2 is naar de psz en het gaat hartstikke goed! Vind het helemaal geweldig! Als je de ontwikkeling van hem ook ziet sinds die tijd, niet normaal!! Pikt ontzettend veel op van de andere (oudere) kindjes! De juffen zijn ook helemaal weg van 'm... Ik citeer: het is echt een schatje! Dit weekend heerlijk naar Wijk aan Zee! Oh, we hebben er zo'n zin in! Gezellig in het strandhuisje bij een mede oktobermama (nog van Damiën, elkaar leren kennen via oktobermama's hier op zwp en nu nog steeds contact via ons eigen forum met zo'n 15 mama's ). Nou, ga gauw verder met afronden, haha! Tot snel!
Daphne, aaaaah, je voelt je dus gewoon kl*te??? Mag je best zeggen hoor, hahaha! Die algehele malaise is gewoon drama... En dat hoef je voor mij niet onder stoelen of banken te steken. Zo herkenbaar het "boos" doen tegen je oudste... Ik kon echt avonden huilen omdat ik het gevoel had dat ik Damiën tekort deed... Terwijl hij er totaal niet onder geleden heeft, maar het is meer je eigen gevoel! Dikke knuf, ik hoop dat je snel opknapt. Geef er maar gewoon aan toe als je de mogelijkheid hebt. Slaapt Estelle nog 's middags??? Woensdag de echo, wat enorm spannend!! Oh, kan me wel voorstellen dat Estelle nu ook graag het shirt wil dragen haha!!!! Ja, met de eerste ben je nog een stuk onbevangener he... Bereid je maar vast voor op je 20 weken echo (als je die laat doen), dan spookt er nog veel meer overbezorgdheid door je hoofd
Daphne balen dat je je zo voeld. En klagen mag hier hoor. Niemand die er wat van zegt. Hoop dat je je snel beter voeld. Nog even en dan je echo. Ben benieuwd wat estelle ervan vind. Oh en ik ben vandaag jarig. hihi. Weer een jaartje ouder. Vind er niks aan hoor ouder worden. Veronique wat goed dat hij het leuk vind. Lijkt me idd moeilijk weg te brengen de eerste keren. Ik moet er zelf eingelijk nog niet aan denken maar het komt ook voor ons al aardig dichtbij. Hoop dat je goed nieuws hebt deze maand. Jellybean gaat alles goed?? Christy heerlijk verlof. Geniet er maar van voor je het weet is het weer voorbij. Je hebt iig lekker weer. Hier is de ongie bijna weer voorbij. En ook de ab kuur .
Hey lieve meiden! Jullie hebben me een tijdje gemist..... Dit is omdat ik inmiddels op 6 juli bevallen ben van onze prachtige dochter... Het was een heftige bevalling die geëindigd is in een spoedkeizersnee omdat de hartslag van het kindje enorm daalde tijdens de heftige weeën. Een paar uur daarna ben ik opnieuw geopereerd om een scheurtje in de baarmoeder te herstellen. Hierdoor was ik ook enorm veel bloed verloren dus ben een paar dagen compleet van de wereld geweest. Na 5 dagen ziekenhuis zijn we sinds gister allemaal thuis en gaat alles supergoed! Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!
Emjee gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje. Wat balen van je bevalling zeg. Kan je wel lekker genieten nu of heb je veel pijn? En hoe vind zoonlief het? Meid geniet er lekker van. Ohh en nog even nieuwschierig mogen we de naam weten of hou je die liever geheim (begrijp ik ook hoor ) Bumba.
Hoi even een snelle reactie van mij. Ben lekker aan het soppen maar heb even een vraag. Hebben jullie ook wel eens dat je vruchtbare slijm alweer komt terwijl je je laatste dag ongie bent? Bij volgt alles elkaar op zeg maar. Ga weer verder soppen. Tot later.