@ Emjee: gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter!! Hoe gaat het nu met jullie verder? Is wel heftig zeg 2 operaties in korte tijd. Wat is de naam van jullie dochtertje als ik vragen mag? @ Daphne: ik heb de pillen afgelopen weekend ontvangen. Vond het briefje erbij heel lief van je zelfs mijn vriend @ Bumba: ik moet eerlijk bekennen ik zie nooit aan mijn slijm wanneer ik vruchtbaar ben veranderd nooit echt veel bij mij maar vind het wel raar dat je zolang ongi bent?
Hey meiden, Nou mijn ongie was erg raar. Het begon met heel weinig en toen niks meer. Een dag niks en toen begon het weer en hevig. Daarna nog wat troep (sorry voor de dethails hihi). Tot zondagavond. En maandag had ik al weer meer slijm.Is bij mij een teken dat mijn ei eraan zit te komen.
Daphne heel veel plezier morgen. Geniet ervan. Ik kom morgen even spieken hoe het met je minimensje (meisje) gaat. X Bumba
@Daphne: je hebt als het goed is vandaag je eerste echo gehad hoe is het gegaan? Pff volgende week weet ik of ik een posi of nega test in handen heb spannend Heb sinds afgelopen maandag (afgelopen zat. eisprong gehad) steeds maar krampjes alsof ik ongesteld moet worden en zelfs behoorlijk veel slijmverlies kent iemand dit ook? Vind dit echt vreemd heb normaal nooit krampen alleen als ik al ong ben geworden anders helemaal niet. Zou wel grappig zijn als ik nu of komende maand zwanger ben. Dan ben ik in April uitgerekend en mijn 1e en laatste vmk was in April! Mijn 2e vmk was in aug. vorig jaar toen had ik dit topic geopend wat gaat de tijd snel zeg!
Daphne vertel.... We zijn nieuwschierig!!! Hoe was het en hoe vond estelle het?? Veronique ik duim voor je. Veel slijm kan een goed teken zijn. Ik hoop het voor je.
Kwam even kijken voor daphne nieuws. Supergoed dat alles goed was. Misschien wordt het wel een valentijnskindje. Hoe vond estelle het? Snapt ze het een beetje? Meid geniet ervan. Mooie echofoto.
Leuk he hoe die kleintjes ermee omgaan. Denk dat ze er meer van begrijpen dan dat wij vaak denken. Ooh ja een keizersnee is vaak eerder natuurlijk. En het is zeker een mooie datum. (wij hebben ook zo'n mooie datum.) En voor estelle is het natuurlijk heel gek om op de echo iets te zien wat je zo niet ziet. Maar het is wel erg leuk dat ze er zo in mee gaat. Geniet er maar van voor je het weet ben je met zijn viertjes. Enne waar blijft die buikfoto???hihihi Volgens mij is het deze maand weer niks hier. Of ik moet een late eisprong hebben. Dan hebben we vanavond nog een kansje. Ga mijn banner maar eens even bekijken.
Hahaha die foto wordt wel vaak uitgesteld. Volgens mij ben je hartstikke slank dus kom op met die foto. Het is alleen je buik maar...hihihi Kans benutten ach het is een heel verhaal. Het is moeilijk uit te leggen omdat ik het niet op het forum wil zetten. Maar voor ons deze maand geen kans (zucht) We zijn deze maand een jaar bezig met een paar maanden dat we niet serieus geklust hebben rond mijn ei omdat mijn man toen niet echt lekker was die reden weten jullie met dat vallen enzo. Het is heel erg frustrerend omdat ik het niet hier wil neerzetten omdat je nooit weet wie er mee leest. En het zou wel eens opluchten denk ik. Mijn familie en vrienden weten nergens van. We zouden deze maand naar de dokter mogen omdat hij ons nu niet zolang wil laten lopen als de eerste keer maar ja....wat doen we. Gaan we wel of gaan we niet. Ik zeg er vaak niks over hier. Hoor liever leuk nieuws over anderen ondanks dat ik jullie niet echt '' ken''. Ach ooit komt het bij ons hopelijk goed. Maar dan moeten we wel opschieten .
Fijn dat iedereen er zo leuk op reageerd. Is ook erg leuk nieuws. Lief dat je zo reageerd. Ik zal er eens over nadenken. En bedankt voor je pb.
Hoi meiden, Nog even een update van mijn kant. Daphne, ik zie dat je een goede echo hebt gehad. Super! Lekker genieten van het wonder in je buik. Hier gaat alles inmiddels goed. Het meisje is erg rustig en tevreden, wat erg fijn is na zo'n bevalling met complicaties. Het is nu 2 weken geleden en ik ben langzaam herstellende. Vooral de aanwezigheid van een mannetje van 3 maakt het soms zwaar. Vandaag is hij naar het kdv, dus heb ik een dagje alleen met mn meisje . Maar we genieten met volle teugen hoor van ons gezinnetje. En vanaf volgende week is vriendje 3 weken vrij dus alle tijd om bij te komen. Jullie waren nog nieuwsgierig naar de naam. Ik zal hem hier achterstevoren vermelden (en binnenkort weer verwijderen): sïoL Ik blijf meelezen hier hoor en Bumba ik wens jou ook snel zo'n wonder in je buik!!!
Emjee mooie naam. En idd wat daphne zegt neem je tijd en zorg dat je eerst goed hersteld. Ik heb geen ervaring met een ks maar hoor altijd dat het erg heftig is. Hoe vind je kleine man zijn zusje? Lekker genieten hoor van je gezinnetje. En thanks. Mijn enorme dip van gisteren is nu een minidipje aan het worden hihi. Heb lekker genoten van mijn kleine man vanmorgen bij het zwembad. Wat een heerlijk mannetje is het toch. Heb ook zulke leuke fotos gemaakt. *smelt* Maar ja daardoor wil je er juist nog 1 he??
Gelukkig alles goed. Mooi om te horen he. Het blijft een wonder. En ik weet zeker dat je van nr2 net zo veel gaat houden van estelle. Gaat vanzelf denk ik. Niks mooier om te zien dat je meisjes straks met elkaar 'spelen'. Hoe klein ook. Zie ik nu heel veel bij mijn nichtjes. Die spelen ook veel en de jongste heeft twee moeders. Komt goed.
@Daphne: haha wat is dat toch leuk om te zien he als ze alles nadoen en wat een heerlijke kletskous Fijn dat alles zo goed gaat met je kleintje in de buik! @Emjee: Mooie naam heeft je meisje zeg! Hoe gaat het nu met je verder? En hoe vind je zoontje het? Ben zo benieuwd wanneer het hier eens raak is Dit topic bestaat 10 aug. (kwam het toevallig laatst tegen met iets anders te zoeken) 1 jaar!
hallo, wij kan mij helpen?? 9juli 1e dag ongi 19-20-21-22 flink gekust vanaf vandaag erg moe beetje ziekachtig gevoel.. Kan het zijn dat ik al zwanger ben? bij mijn 1e zwangerschap totaal geen klachten gehad. Dank jullie wel
@Daphne: Wat een goed nieuws leuk zeg! Ik had ook de placenta aan de voorkant maar voelde met 15 weken al de schopjes en mijn vriend met 19 weken. Ik zie dat je in Sept voor de 20 weken echo gaat wil je het geslacht dan ook al weten? Hoe gaat het verder met iedereen hier? Hier zijn wij al voor de 2e ronde bezig en wij gaan meedoen met babyboom! De opnames beginnen eind aug en wij gaan de eerste opnamedag met 100 stellen tegelijk testen. En juist in die periode is mijn NOD dag zou zo leuk zijn als ik daar een posi streep krijg te zien ik blijf hopen haha ga er natuulijk vanuit dat het niet zo is dan is teleurstelling niet zo groot
Ja eind aug beginnen de opnamens en de aftrap begint met 100 stellen tegelijk testen Hoe of wat verder horen wij dan wel. het komt in ieder geval pas in april 2011 op tv. Het was bij ons idd erg vroeg! En wat je zegt over het hartje dat klopt. Hier hoorden wij pas het hartje met precies 12 weken!! Hadden wel al een echo gezien met 8 wk waar hartje mooi op klopte. Ze konder het gewoon niet zo goed vinden haha Ben benieuwd wat het gaat worden! Ook hier hou ik niet van neutrale kleding het moet of stoer zijn of lief maar niet te babyachtig (als je me begrijpt wat ik bedoel? ) Wanneer gaan jullie op vakantie? Pff moet hier nog 1 week werken en dan pas eindelijk vakantie
Ikke ben er nog wel Vind het hier ook erg rustig waar is iedereen??? Hoe gaat het met Christy?? duurt niet lang meer als het goed is
JJJJJJJJJJJJaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor daar ben ik weer !!!!! Ga vanaf nu weer meekletsen. Zit nog na te trillen van de afkikverschijnselen (hihi) Veronique wat leuk dat je meedoet met het programma. De vorige serie was ik net zwanger en heb ik heel wat afgejankt. Ook omdat wij ook net uit die situatie kwamen. Mooi programma. daphne gelukkig is alles weer goed bij de echo. Altijd een opluchting. Voel je je verder ook goed? Het is stil hier zeg!! X Bumba.
jaaaaa eindelijk weer een reactie het is zo stil hier!!! @Bumba: ja ben ook benieuwd naar komend seizoen hoe dat gaat worden. 22 aug is de eerste opname dag en laat dat nou juist mijn nod dag zijn eerste seizoen heb ik ook helemaal gevolgd was ik ook net zwanger. En afgelopen week weer alles nog eens terug gekeken en weer vond ik het zo mooi! Wij gaan binnenkort toch een weekje weg naar safaripark beekse bergen met schoonouders gezellig heb er echt zin in En word spannend deze maand! heb sinds kort ovutesten gebruikt en gisteravond was het duidelijk positief dus meteen aan de klus geweest. Ik hoop zo dat het eindelijk eens raak is wil zo graag een 2e verder alles goed met iedereen?
Leuk hoor babyboom. Ik zou het niet durven. Je komt toch wel met je kop op tv.Iedereen herkent je. Iedereen kent je verhaal. En volgens mij zou ik er dan nog meer mee bezig zijn.(als dat al kan) Hoop dat het raak is voor je. Ik zal duimen. Ga ook maar weer eens ov testjes halen.