ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne haha jouw man heeft SUPERZAAD !!!!!
    Blijft misschien lang leven. Hoop dat die van mij dat ook heeft hihi.(denk het niet)
    Fijn dat je een keer extra op controle mocht komen.
    Lijkt me zeker leuk om met je kindje te gaan.
    Zal het onthouden.(mocht het ooit nog gaan gebeuren)

Hier gisteren avond geklust.
    Ik heb het idee dat ik mijn eisprong vroeger heb.Heb last van vruchtbaar slijm en lage rugpijn en gerommel in mijn buik.
    Ga zo maar eens even ov testjes halen.
    Hoop het zo dan hebben we goed geklust kwa eitijd.
    Weten jullie wanneer je ei springt als die klachten beginnen???

2. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne wat knap dat je dat nog weet.
    Volgende week woensdag wordt hij twee.
    Wat gaat het hard he ongeloofelijk!!!

Je hebt toch nog geklust voor je wegging toen.
    Tenminste dat zei je toen dat je dat zou doen hihi.

X

3. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Het gaat hard zeg je bent al weer over de 14 weken.
    Haha het wordt ook een meisje. En nu zeker.
    En natuurlijk zijn wij het sterkere geslacht. Vrouwen zijn zelfs als ze ziek zijn sterker.Wij gaan altijd maar door.

Ja het wordt een thomas de trein feest. Hij is er helemaal gek van.Dan heb ik ook nog een grote versie die gek is van treinen.Die heeft een model spoorbaan boven van 6 m lang en 3 breed.Dus kortom het zit echt in de genen.
    Wel leuk in oktober gaan we naar het thomas de trein weekend in limburg. Pappa heeft er nu al zin in hahaha.
    Er komen ongeveer 35 man.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

#464 Tulp21, 10 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2010
    Dag dames hier alles goed :D pff ben echt zenuwachtig nu gister de hele dag buikpijn krampen alsof ik ongi word echt vreemd heb ik nooit!! Mijn vriend zei al miss een goed teken? I hope so!! Ik wil zo graag weer een kleine erbij en duurt nu te lang gewoon! Enne hoera ons topic bestaat vandaag 1 jaar!! Kwam laatst de oude tegen vandaar dat ik dat weet.

@Daphne: wel fijn dat je het hartje mocht luisteren is toch weer een fijne gerust stelling en je tip zal ik zeker onthouden ik hoop dat ik snel mag volgen samen met bumba
    .De uitzending begint idd pas in april en ga ik zeker weten weer kijken!
    @Bumba: tijd gaat snel zeg leuk dat je kleine alweer 2 word! Staat je de nee periode te wachtten ;) ze worden zo snel groot! Leuk een weekend thomas de trein is dat niet in simpelveld? Heb er laatst iets over gelezen dacht er ook al aan om met joshuah heen te gaan is toch in de buurt.

5. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Veronique haha hij zegt nog geen nee dus dat is makkelijk.
    Dat is in simpelveld ja.Schijnt helemaal geweldig te zijn heb ik gehoord. Je moet er wel snel bij zijn met kaartjes hoor.

Het word spannend voor jou dus.
    Wanneer is je nod?

Daphne alles goed?

Waar zijn alle andere meiden???
    Mis jellybean ook al sinds de kleine man geboren is.

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Te laat om iets lekkers te bedenken.
    Maar dat is vast wel gelukt.
    Heerlijk he zo dag met je kindje. Ik ben vandaag lekker mijn zoon naar de markt geweest (nou ja marktje).
    Ik kan daar ook zo van genieten.
    En ik ben benieuwd met nee zeggen. Hij praat nog niet zo veel maar sinds vandaag begint het een beetje te komen.

Er komen zo ongeveer 11 kindjes op het feestje.
    Van de week even traktaties maken.Heb ik erg veel zin in.

Meiden waar zijn jullie????

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Meiden nog even on-topic.
    Ik ben maandag begonnen met ov testjes.
    Een heel licht streepje.Ik weet dat deze net zo donker moeten zijn als bij de teststreep maar dat worden ze bij mij nooit.
    Dinsdag weer getest helemaal niks (spierwit).
    Zou ik mijn eisprong dan al gehad hebben.
    Test zoiezo vanavond verder maar ik vind het wel raar.
    Normaal heb ik zo 4 dagen een streepje. Had zelf al het gevoel dat mijn ei eerder was. Zou mooi zijn. timing van klussen was dan perfect en een kortere cyclus.

Graag jullie mening.

8. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Dat is nog eens een oogst.
    Ik hou er niet van, wel van frambozen.Heb een struik in de tuin maar zo'n oogst heb ik nog nooit gehad.:D

De kleine dingen worden zeker extra leuk.
    Zo vind ik eendjes voeren met die kleintjes ook zo leuk.Zijn ze net zelf dat ze kunnen lopen enzo lopen ze met zo'n zak brood te slepen.Erg leuk gezicht.
    En estelle richting eigenwijs vind ik toch stiekum altyd wel grappig en ze luisterde goed.
    Wat doet ze dan allemaal?

Mijn test van gisteren avond gaf een heel licht streepje.
    En ik heb de andere bewaard en daar staan als je goed kijkt ook allemaal lichte streepjes.Vind het erg verwarrend of ik mijn eisprong nu al gehad hebt of nog moet krijgen. Heb wel lage rugpijn maar geen pijn in mijn buik ofzo.
    Normaal op een cyclus van 28 dagen zou ik morgen mijn ei moeten krijgen dat houd in dat ik dan vanavond een streep moet hebben die ervanaf knalt.Nou na deze hele lichte streepjes geloof ik niet dat hij ineens zo duidelijk is binnen 1 dag.
    Haal me ook weer vanalles in mijn hoofd. Net een hele vieze klodder slijm (sorry voor de dethails ;))maar niet doorzichting maar spierwit.Bleghh!!
    We wachten maar af vanavond.

Wordt vervolgd.......

9. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hahaha echt leuk om te lezen wat ons nog te wachten staat.
    Zo te lezen heb je een leuke ondernemende dochter.
    Daar hou ik van (beter dan zo'n stille willie).

Mijn man kwam al thuis met plannen voor vanavond dus ben benieuwd....

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Oh en vergeet ik nog te zeggen.
    Hier is tandenpoetsen helemaal geweldig. Het liefst 6x per dag.

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hay eindelijk weer een berichtje van mij.
    Je wil het niet geloven maar weer problemen met mn laptop en ik heb er geen verstand van.
    Dus ja dan krijg je afkickverschijnselen.

De plannen bevielen wel.
    Ik had de 4de dag na mn ei roze slijm dus ben benieuwd.

En ook ik heb liever een ondernemend kindje.
    Hier ook 1 hoor.
    Hij is alweer 2 nu wat gaat het snel zeg.Hij wordt ineens zo groot.

12. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Sorry, heb echt schandalig lang niets van me laten horen. Maar ja, jullie weten hoe het is om een pasgeboren baby te hebben. Druk druk en dan met name met die oudste die op dit moment alle aandacht opeist, zou 'ie iets te kort komen ;) ??? Hij vindt het aan de ene kant heel leuk een zusje, maar aan de andere kant wordt alle verandering en kraambezoek (wat we nog steeds iedere week nog wel een paar keer hebben) hem soms een beetje teveel.

Ons kleine meisje doet het heel erg goed. Zit ondanks haar 3 weken te vroeg alweer netjes op de gemiddelde groeicurve. Ze is echt heel lief en tevreden, huilt alleen als ze honger heeft of er iets dwars zit. Heerlijk.

Mijn eigen herstel gaat best langzaam, doordat mn hb nog niet op peil is, ben ik nog snel moe. En mn buik doet ook nog best pijn. Maar ja, het was het allemaal waard, dat dan weer wel.

@BUmba: weer met de ovulatietesten begonnen! Ze hebben mij toen wel inzicht gegeven. Ik had trouwens ook witte afescheiding toen ik zwanger was!
    @Daphne: wat fijn dat alles goed gaat, 15 weken alweer. Willen jullie ook weten wat het is?

He de groetjes, en ik kom zo af en toe nog wel even buurten hoor!

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey meiden even snel een reactie van hieruit: IK BEN ZWANGER!!!!! :D totaal niet verwacht! Nu hoop ik zo dat alles goed blijft gaan! Zal snel weer reageren is hier druk druk!

14. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hey dames,

Eindelijk weer berichten.
    Waaronder 1 hele goede.

Veronique van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    En eens moet het goed gaan toch dus dat wordt echt deze keer.
    Weet dat het heel eng is na een mk en zeker meerdere maar probeer ook te genieten he?

Daphne gefeliciteerd met je huwelijksdag.
    Wat gezellig naar texel.
    Ben ook steeds van plan een keer te gaan maar het komt er niet van.zijn jullie met zn tweeen of met zn drieen gegaan?
    Hoop dat je het leuk gehad hebt.

Emjee wat leuk dat het zo goed gaat.
    we hebben lang niks meer gehoord maar dat begrijpen we wel hoor ;)
    hoop dat je zelf ook goed en snel hersteld.

Hier snap ik er helemaal geen hol meer van!!
    Ik dacht een vroege eisprong te hebben maar op vrijdag werd de test donkerder maar toen waren de testen op.Als hij donker wordt komt je ei.Dus geklust en toen had ik dag 4 wat roze slijm.En nu vandaag op dag 23 bloed dus ik lijk ongie te worden.
    Ik snap er niks meer van jullie?8)
    Wordt er wel depri van.
    Bahh.

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Daphne: Balen van je kampeervakantie uiteindelijk wel fijn dat estelle daarna weer rustig werd. dankje voor de felicitatie.
    De opnamens waren gisteren was een lange maar vooral leuke dag!
    hihi en waarom broertje? :p wij stiekem hopen (en denken) een zusje ;) maar belangrijkste als alles maar goed gaat! ben 30 april zoiets uitgerekend leuke datum :)

@Bumba: dankjewel. Deze keer hoop ik ook dat alles goed gaat vast en zeker! :D

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Even een kort berichtje van mij (sorry).

Heb wel wat bloedverlies maar niet veel.
    Laat het dan maar gewoon doorzetten.

Ik ben stiekem de hoop een beetje aan het opgeven.

17. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Het gaat nu wel steeds raar zo ja.
    Kijk maar naar mijn cyclus onder mijn banner.

Ik ben het gewoon zat.
    Sorry voor mn geklaag maar ik denk gewoon dat het weer een meerjarenplan gaat worden.
    En daar baal ik van.

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Bumba: je mag altijd klagen hier wij zijn er om je te steunen :) Mag ik vragen hoelang jullie dan over jullie zoontje hebben gedaan?
    Ik blijf duimen voor juliie!

@Daphne: Ik denk dat je zelfs gelijk gaat krijgen wat een broertje betreft. Heb met een medium gesproken (veel zelfs) en die zei dingen waar ik niet eens om vraagde maar waar hij het wel verdomd goed bij had en bijna niemand weet ervan :$ maar hij vertelde zeker te weten dat ik een zoontje ga krijgen die zelfs een belangrijke boodschap heeft over te brengen/te zeggen ik ben benieuwd wat dat is hij mocht het absoluut niet zeggen moest het geduldig afwachtten ;) ben in ieder geval nieuwsgierig naar dit kindje net zoals ik bij joshuah was :D

Waar is Nenna en Cristie (weet ff niet meer hoe je haar naam schrijft) gebleven? Vooral met Christie is je zoontje al geboren?

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Veronique 2,5 jaar!

En de waarzegster vind je dat niet eng.
    Ik heb altyd een grote waffel maar dat soort dingen vind ik aan de ene kant interessant en aan de andere kant vind ik het eng.
    En toch denk ik dat er 'iets' is.
    En als je een goede hebt ook vaak waar.
    Heb je een hele sessie gehad?

ik ben ook benieuwd of ze al bevallen is.
    Dus daar gaan we weer.....

Christy en jellybean meldplichttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Bumba: nee meid meen je niet :$ aaahhh ik gun je van harte dat jullie snel weer een kleintje mogen ontvangen!!
    Nee vind het niet eng wel spannend wat er altijd uitkomt!
    Ik ga altijd op mijn gevoel af hier in limburg zit een vrouw die heel goed is maar afgelopen keer heb ik gemaild met iemand die deed het gratis (je mag daar 1 x per half jaar gratis laten doen) hij doet ook foto's lezen. Ik had alleen een vraag over de zwangerschap maar kreeg eerst hele andere dingen te horen die hij van mij wist zonder dat hij dat van mij kon weten :$ daarom geloof ik hem en hij vertelde zeker te weten dat het een jongen word er is een reden waarom ik hem krijg. Er staat letterlijk: (ff een klein stukje)

Je zal heel erg blij zijn met dit geschenk. Ik zeg dit niet zomaar, iets in dit kind, je nog ongeboren zoontje zal je iets gaan vertellen wat je niet zal gaan geloven. Of je gaat het merken op een gegeven moment. Ik vind het prachtig om te zien, mag er alleen echt niks verder over zeggen. Zit gewoon met kippenvel.

Nu ben ik nieuwsgierig geworden natuurlijk haha maar hij is echt goed hij kon zo zeggen dat mijn broertje bij een ongeval om het leven is gekomen terwijl ik alleen maar over de zwangerschap iets vroeg! en nog een aantal dingen. Ook dat deze zwangerschap heel goed gaat verlopen ben benieuwd :)

Als je het ook een keer wilt proberen bij hem wil ik je wel zijn gegevens sturen moet je me even pb-en. ;)

Deel Deze Pagina