ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Zwaai, Zwaai....

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
  3. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Miranda! Dat is toch wel een heel duidelijke streep hoor!
    De combinatie met dat bloedverlies vind ik wel een beetje raar :( Misschien toch de innesteling geweest dan? Ik ga je alvast voorzichtig feliciteren: Proficiat!!!

Hoop zo voor je dat alles goed mag gaan deze keer!!!! *Knuffel*

4. Stimpy79

Stimpy79 Lid

26 jan 2010
    97
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd Miranda.

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank jullie wel...
    Ik kan t nog niet bevatten om eerlijk te zijn....
    Ik ga maandag dan ook direct de vk hier op t dorp bellen (zij is n hele goede kennis van me) en ook gelijk de gyn. Kijken wat hij gaat doen nu! Misschien kan ik wel gelijk komen om misschien te kunnen kijken waar t aan ligt en of er daadwerkelijk wel n vruchtje in zit. Als t goed is moeten ze t nu kunnen zien want mn LAATSTE menstruatie was op 24 december. Want die van 17 januari dat kan nog niet! Dus dan zou ik nu 5 weken en 2 dagen moeten zijn. Dat is wel al verder dan ik de laatste zwangerschappen had. En dan zou de vk ook al iets kunnen zien. Ze zegt dat ze dat met 5 weken al kan zien. Ik hoop dat ze maandag even de tijd wil nemen voor me!

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Miranda GEFELICITEERD !!!!
    Vind de testen allebei heel duidelijk hoor.

Daphne heb jij een keizersnee gahad bij estelle?
    Is wel pittig of niet?

Emjee dat is wel heel weinig slaap.
    Kan me voorstellen dat dat heftig was en dat je helemaal brak bent.
    Is wel weer wennen nachtvoeding maar daar ga je ook wel weer zo in mee.( denk ik, hoop ik )

Nog even en iedereen is hier zwanger.
    Alleen daphne, nenna en veronique nog toch?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank jullie wel....

Ik weet t echt niet dames, kan er nog niet van genieten. Ik wacht evn af of ik bij de gyn mag komen of bij de vk. Hopelijk kan 1 van hun mij meteen gerust stellen.

8. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Stiekem al een beetje gefeliciteerd hoor miranda!! maar ik snap je terughoudendheid.
    hoop dat de gyn of VK je snel kunnen helpen, laat het maar even horen.

ik wil oooooook.......
    heb sinds vandaag wat bruine afscheiding en denk dat de ongie gaat komen.
    kan ik eindelijk weer aan de volgende ronde beginnen.....14e:(ronde
    ben de laatste dagen erg druk geweest en erg moe. zal binnenkort weer wat meer reageren hoor:)

groetjes en een digiknuf aan allemaal :)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank je Nenna... het voelt zo dubbel... wil wel geloven maar heb nog geen bevestiging dat t goed zit.
    God... wat baal ik hier van zeg! Waarom kan ik niet even n luikje open maken en kijken of t zich wel echt genesteld heeft in mn warme liefdevolle baarmoeder!

10. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    ik ga mn duimen blauw voor je draaien dat het goed zit meis:)
    zal zo mooi zijn:):):):):)

11. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miranda: kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, je bent al zo vaak teleurgesteld! Maar zonder positieve test ben je sowieso niet zwanger, dus zie het maar als het eerste stapje in de goede richting! Hoop echt dat je ons maandag goed nieuws kan vertellen!

@Daphne: toen ik hoogzwanger was, leek een keizersnee mij ook wel wat, lekker makkelijk :D...... Totdat ik de verhalen hoorde over het (soms) moeilijke en lange herstel ervan. Achteraf blij dat het bij mij via de natuurlijke weg is gekomen. Ondanks dat dit ook niet helemaal vanzelf ging, vacuum, inknippen etc. Oei, ik moet er nog even niet teveel over nadenken.

@Bumba: ik denk inderdaad ook dat die nachtvoedingen wel weer gewoonte worden, ja kan ook gewoon niet anders haha. Hoe gaat het met jou op het moment?

Er is hier weer een enorme lading sneeuw gevallen!!!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Nenna ik duim me ook suf voor je.
    Je hebt genoeg ellende meegemaakt aan zwangerschappen.
    Maar idd wat emjee zegt een pos zwangerschapstest is een goed begin.
    Duim duim duim.

Daphne ik ben blij dat ik normaal bevallen ben.
    Eerlijk gezegd vond ik het een peuleschilletje .(of hoe schrijf je dat)
    Mensen zeiden tegen me als je denkt dat je haast dood gaat ben je er bijna.En verhalen dat ze 1,5 jaar niet normaal konden poepen enzo.
    Dus je begrijpt ik was uitgegaan van wurst case senario (niet goed geschreven denk ik).
    Vond het echt makkelijk.
    Maar nu ben ik bang want dat betekend dat het bij een tweede alleen maar kan tegenvallen.

Emjee bijna 15 weken alweer.
    Wat gaat het snel he?
    Voel je je niet meer zo misselijk?
    Ennuh heb je al een buikje?

Haha hier heb ik mannetje op de vitaminepillen gezet met zink.
    En hij neemt ze braaf in.
    Verder ben ik lekker aan de opruim.
    Mijn mannetjes kleding uitgezocht vanaf maat 44 (klein hoor) tot maat 80.
    Gaat lekket op mp anders heb ik nog een huis erbij nodig.
    We gaan alweer naar maat 86 pff wat gaat het snel.

Nou meiden ik ga aan de koffie.
    Doeg.

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Nu doe ik het weer...
    nenna en miranda door elkaar halen.
    Sorry.

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    beetje in de bonen.....Bumba...hihi.....geeft niks hoor:D:D:D:D

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

was jullie een tijdje kwijt... zal weer gezellig meepraten! :)

Ben ondertussen alweer maand verder maar nogsteeds niet ongi.. heb tot eind febr om ongi te worden dan moet ik naar de gyn..

Vorige week wel ineens paar dagen echt last van mijn tepels, extreem gevoelig..kon bh s avonds niet meer hebben en had ook wat kleine steekjes in mijn onderbuik gehad.... geen idee wat dat kon zijn!

liefs

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Daphne: alle roze/bruine afscheiding is weer gestopt:(:(:( ik ga er van uit dat ik toch ongie ga worden want een follikelcyste had volgens de gyn weinig kans.
    maar ja weinig......ik hou me dan altijd vast aan dat kleine beetje kans. misschien hoop ik wel te veel;)
    verder geen klachten behalve gisteren en vandaag de hele dag weeïg misselijk gevoel en al dagen moe.
    maar dat kan net zo goed wat griep zijn. hopen op een wonder....toch?

welkom terug Wendy:)

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Heb gebeld naar de vk en daar kan ik morgen om half 11 al terecht!!! Bij de gyn kan ik pas 12 februari om 14.10 uur terecht!
    Ik hoop dat ze mij morgen heel gelukkig kan maken. Heb er deze ronde n veel beter gevoel over. Wel blijf ik iedere keer aan mn boobs voelen of ze nog zeer doen en continu naar de wc of ik toch niet ongi ga worden.
    Is dat gek???

Ik ga even naar n vriendin lekker op de koffie!!! of thee hahahaha

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Miranda: NU alvast een voorzichtige felicitatie, alhowel ik 2 hele duidelijke testen zie. Volgens mij is het meer dan duidelijk.
    Bruinig verlies terwijl je zwanger bent is niet onbekend. Sommige vrouwen houden dat de hele zwangerschap. Ik zou er niet aan willen denken.
    En twijfel is heel normaal. Dat heb ik nu nog steeds, af en toe ga ik naar de wc en dan denk ik: stel nou dat ik bloed heb bij het afvegen, wat dan? Het is een verschrikkelijke gedachte, maar op de een of ander manier na bijna 24 weken, kan ik het toch niet loslaten, dit is echt de bijwerking van een mk.

Daphne: hier hebben ze al gezegd dat een ks 50-50 kans is. Dus dat ik me daarvoor moet voorbereiden. Weet niet welke verhalen ik erger vind, die van normale bevallingen of van ks.

Bumba: heel goed van je, zet hem aan de pillen..........alles wat helpt is welcome.

Emjee: ja jij zult het toch wat zwaarder hebben als ik, zoals je zegt, als de mijne slaapt, zal ik ook meeslapen, vooral in het begin.

Dames waar kopen jullie kleren voor de kleintjes? Weet nog dat er ooit een site werd genoemd, waar er leuke kleren te vinden waren, maar weet niet meer welke dat was.

19. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: heej, welkom terug! Nog steeds geen ongi te bekennen dus bij jou..... Hopelijk kan de gyn meer duidelijkheid geven eind februari dan!

@Miranda: mooi dat je morgen al terecht kan bij de vk. Wat Jellybean ook al zegt, na een mk blijf je onzeker. Ooh wat was ik elke keer dat ik naar de wc ging bang in de eerste weken! En nu nog steeds af en toe ben ik bang. Ik merk ook dat ik deze zwangerschap nog steeds niet helemaal werkelijk vind. Net of ik het nog steeds niet helemaal kan geloven. Ik wilde bijv. luiers in een heel klein maatje weggeven aan een vriendin die net een baby heeft. Toen zei ze: maar waarom bewaar je die niet voor jezelf? Ooh ja, verrek dacht ik, wij hebben die straks ook weer nodig :) Maar hoe verder ik kom hoe meer waarheid het wordt en hoe meer vertrouwen. Nou ja, lang verhaal, maar wat ik zeggen wil dat ik je twijfels en onzekerheid helemaal begrijp! Heel veel succes morgen en je laat het ons weten hè!

@Jellybean: hoezo heb jij 50% kans op een ks? En tsja...bevallen (op welke manier dan ook) is nu eenmaal niet de leukste activiteit die je kan bedenken ;). Gelukkig maakt je kindje alles de moeite waard (nou ja....bijna...hahha). Kleertjes kopen doe ik vooral bij Hema, H&M en als ze opruiming hebben bij kleertjes.com. Als ze zo klein zijn hebben ze de dingen maar zo kort aan, zonde om daar veel geld aan te besteden vind ik.

@Bumba: heerlijk dat je zo'n "makkelijke" bevalling had! Ach joh, wie weet heb je straks gewoon weer een makkie! Was je zoontje trouwens te vroeg geboren ofzo? Omdat je het over maat 44 (!) hebt?!

@Daphne: Oei dat is wel schrikken een bloedneus! Tip tegen het malen: Dingen opschrijven. En als ik aan iets denk wat ik op mn werk niet moet vergeten, stuur ik mezelf vaak even een mailtje. Dan is het tenminste uit mn hoofd. Ik ga hier binnenkort ook de zolder op om door de kleding voorraad te gaan. Eigenlijk zou nog een jongetje wel heel makkelijk zijn :D Zal het gaan uitsplitsen op "jongen" en "kan allebei" kijken wat er over blijft.

Hier gaat alles goed, alleen weer een nieuwe verkoudheid te pakken :x Het was net over en toen begon het weer, deze keer zitten mn holtes niet zo vol, maar zit het meer in mn keel en longen. Nja, we overleven het wel weer. Werken lukt nog steeds gelukkig.
    Buikje begint nu een beetje te komen, jippie! Misselijkheid is zo goed als over. Volgende week maandag alweer de 2e controle vk, het gaat snel!!!

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Emjee... tuurlijk laat ik t weten. Ik hoop zo!!! Ik merk wel dat ik kortademiger ben en dat ik meer dizzy in mn hoofd ben. Mn hart bonkt bijna van zn plek af. Zo'n raar gevoel ik mn lichaam!!!
    Ook herkenbaar?

Deel Deze Pagina