Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag allemaaaaaaaaal!!! Ik meld me weer! Had de berichtjes wel gelezen, maar lezen was ook echt het enige waar ik de energie voor had... Ben vandaag na een week ziek te zijn geweest weer een paar uurtjes aan het werk, dus ben benieuwd hoe dat gaat... Nog steeds superberoerd. Huisarts doet niks dus zijn we naar de homeopaat geweest en er lijkt een positieve lijn van verbetering in te zitten (durf het bijna niet te zeggen, want dat riep ik twee wk terug ook en toen werd ik meteen teruggevloten richting wc pot ) Pff, meiden, mijn duimen draaien echt overuren voor jullie! Ik wil zo graag samen met jullie allemaal zwangeren!!! Miranda, heel spannend meid, ben erg benieuwd naar morgen! Als ze goeie apparatuur hebben, kun je misschien al wel wat zien, maar bij mij zagen ze de eerste keer nog helemaal niks... Probeer daar dan niet van in de stress te raken (horen wie het zegt, maar het is een goed bedoeld advies ) Daphne, dus toch een pauze voor jullie! Ik hoop echt dat het daarna patsboem raak is meid!!! Ah, Estelle dus ook lekker aan het peuterpuberen!!! Hebben wij met Damiën nou helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen last van Zo klein als ze zijn, maar zoooo eigenwijs.... Moet zeggen dat ik er soms ook wel enorm van kan genieten hoor... Kleine brutaaltjes! Jellybean, wat fijn dat de echo goed was! Echt toppie! Vind het heel erg goed van je dat je voor jezelf en je kleine manneke kiest! Zo zul je zien inderdaad dat je vriend uiteindelijk toch meer de weg terug vindt... Althans, waarschijnlijk... maar dat je DAAR niet mee bezig bent, vind ik erg knap!!! Zo ga gauw weer verder aan 't werk, wil zo meteen ook weer naar huis want er lijkt steeds weer wat omhoog te komen Tot snel!
Miranda (eindelijk goed) ik duim voor je voor morgen. Succes. Daphne leuk he dat puberen. Ik ben benieuwd heb er nu nog geen last van. Vind het ook erg grappig dat estelle zichzelf meisje noemt. Hoop voor je dat de pauze niet meer nodig is. En je vijfde opbergdoos, dan zal ik maar niet zeggen hoeveel ik er heb . Er staan er al 6 klaar voor de mp. Nenna misschien is het deze maand wel raak. Weinig kans en er zelf van uitgaan dat het niet zo is brengt soms toch wel verrassingen met zich mee. Geen bloed geeft moed! Emjee mijn zoon is geboren met 41+1. Maar heeft toch 4 weken maat 44 aangehad. Hij verzoop in maat 50. Hij woog 3050 gram en was 49 cm lang. Heb het net allemaal uitgezocht en dan gaat het toch erg kriebelen hoor. Het lijkt al weer zo lang geleden. Damien ook al last van het puberen. Haha vind het altyd erg leuk om die verhalen te lezen. Ben ik vast een beetj voorbereid. Lekker dat de misselijkheid ook weg is nu. Snapt damien het dat er een baby by komt? Jellybean als je van stoere kleding houd kom je uit bij noppies,name it,soms h&m,little feet e.d Leuke websites zijn: www.ikenmijnkind.nl www.kleerdjes.com www.daffodille.nl Bij iken mijn kind hebben ze ook heel veel aanbiedingen van name it. OOh daphne wilde even zeggen leuk die foto bij je avatar (heet dat zo). Zien we met wie we te maken hebben. Leuk. Hier zijn we op zoek naar een leuke vakantie. Iemand nog tips??? Pfff weet het echt niet.Eerst dacht ik spanje maar dan zit je bij elkaar op de kamer omdat je voor een familiekamer niet in aanmerking komt. Nu zitten we aan frankrijk te denken met de auto en dan iets zoals vacance soleil ofzo. In die hotels is het eten altyd zo laat voor die kleintjes. En aangezien ik een kleintje heb wat echt tussen half 7 en 7 uur naar bed wil gaat dat hem niet worden dus. Dus tips zijn welkom. Fijne avond.
Daphne en waar ligt die plaats dan in frankrijk. We willen niet te ver frankrijk in. Mijn man is niet zo voor om in buitenland met de auto te rijden. Maar verder heeft het voor ons veel voordelen. Leuk hoor dat meisje zeggen. Lijkt me ook zo leuk als je van die gesprekjes al kan voeren. En anonimiteit is zeker belangrijk. Maar ik snap je wel. Heb er ook vaak naar geneigd om een foto van mijn mannetje te plaatsen hier . Vind het van een ander altyd leuk om te zien dus dat zal iemand anders ook wel hebben. Die kleerdjes zijn echt heel bizar. Daar zitten niet eens schoenen enzo bij. Dan heb ik ook nog 5 dozen die ik wel wil bewaren voor als er een tweede mocht komen. Moet dan maar wel net een jongetje zijn anders kan alles weg en kan ik shoppen!!! Maar ja eerst maar eens zwanger worden. All @ waar gaan jullie allemaal heen op vakantie???
Hee, nog geen berichtje van Miranda? Ben benieuwd hoe het is gegaan meis! @Bumba: Jeetje 4 weken in maat 44?! Ons zoontje was ook niet echt groot (3200 gr) maar die moest echt wel maat 56 hebben. Verschilt ook wel heel erg per merk vind ik. Damien is trouwens de zoon van iemand anders, Christy volgens mij?? Ik ben heel voorzichtig met persoonlijke info, je weet maar nooit wie er hier meeleest. Wij hebben trouwens de afgelopen 2 jaar via Vacance soleil een vakantie geboekt. Beviel heel goed! Op de website kan je makkelijk op regio zoeken. Wij kozen er altijd wel voor iets verder te rijden, de kans op mooi weer is dan veel groter. Tussenstop in simpel overnachtingshotel en dan is het heel goed te doen. @Daphne: ook weleens lekker een avondje kindloos! Inderdaad even nergens rekening mee hoeven houden. Ik vind het ook heel leuk je foto te zien, maar vind je dat geen eng idee dat mensen je kunnen herkennen? We schrijven toch met zn allen behoorlijke persoonlijke dingen op, ik zou er niet aan moeten denken dat bijv. een collega ofzo dat van mij zou lezen. Je weet maar nooit op welke manier er misbruik gemaakt kan worden van bepaalde info. Maar goed, sommige mensen maakt dat niks uit, daar hoor jij dan waarschijnlijk bij Vandaag een vreselijk hectische dag op het werk, dus ik plof zo op de bank om een paar uur later m'n bed in te rollen denk ik. Fijne avond!
Goedenavodn... Ben bij de vk geweest. Ze heeft via de buik n echo gemaakt! Niks inwendigs! En ze zag overduidelijk n baarmoeder met DAARIN n vruchtzakje!!!! Ze zei: gefeliciteerd meis, er is bij jullie iets geland! Ik heb n foto van die echo gekregen en daarop was duidelijk t vruchtzakje te zien. Ik zei tegen haar: er zit geen bloed in de buurt? Nee zei ze... ik zie alleen n mooie baarmoeder met n mooi klein vruchtzakje! Nergens bloed te bekennen! Ook drukte ze me nog op de hart dat ik positief moest blijven denken en dat t allemaal wel goed komt. Volgende week donderdag (11 februari) krijg ik n inwendige echo dan kan ze kijken of ze t hartje ziet. Ze zei ook: ik zie nu wel n vruchtzakje maar dat is nog geen garantie dat t allemaal goed zit he?! Ik zeg: als ik dat hartje zie dan ben ik zeker van mn zaak. Nu ben ik 85% zeker van mn zaak! Zo heb ik t nog niet gezien in die echo van mn curretage! Dus ik heb er meer vertrouwen in!
Jippie Miranda!!! Wat een goed nieuws! Het goede begin is er! Inderdaad positief blijven nu, hoe moeilijk ook!
Emjee... t is idd moeilijk hoor maar ik heb zoveel zwangerschapskwaaltjes die ik bij die zwangerschap van die curretage ook niet had dus... ik geloof dat ik t nu langzamerhand toch wel mag geloven of niet? Oooooooooooh was t maar al volgende week dinsdag ipv nog zo ver weg!
Miranda gefeliciteerd. Goed nieuws. Daphne is wel een eind rijden hoor. Ik ga nu geloof ik maar naar noord frankrijk (400 km ) Is de eerste keer dat wij met de auto gaan en met een kleintje. Normaal zijn wij van de caribean. De kleerdjes zijn zelf gekocht en als cadeau gekregen. Alles is nieuw gekocht. Ik ben niet van de tweede hands kleerdjes. Ik hou daar niet zo van. Tenzij het van mijn zus is maar die heeft twee meiden dus dat doen we maar niet haha. Lekker met je moeder op vakantie. Leuk zuid spanje ben dr ook geweest. I.i.g lekker warm weer. Emjee sorry. Ik haal iedereen door de war hier geloof ik. Dat heb je he als je het uit het blote hoofd doet. Wordt een dagje ouder geloof ik hihi. Jij zegt altijd je mannetje net als ik.
Goeie morgen dames, Heb gisteren meegelezen, maar kon helaas niet reageren, heb het super druk op mijn werk. Miranda: dat is geweldig nieuws. Ga de dagen samen met je aftellen tot 11 februari, dan heb ik toevallig ook een echo, maar ik weet hoe spannend het is om te wachten. Intussen hartelijk gefeliciteerd. Wat heeft je mannetjes gezegd van het goed nieuws?? Bumba: wij hebben ook nog geen vakantie besproken, maar dat is wel logisch denk ik. Eerst kijken hoe het met de kleine gaat. Maar ik heb in principe ook voorkeur voor de carribean en af en toe een paar dagen naar een stad hier in europa. Heb nu de websites bekeken die je had gegeven, ben helemaal gek van www.kleertjes.com. Ze hebben hele mooie merk kleding voor een redelijk prijs. Dus was zeker een goeie aanrader. Heb nu wel een paar dingen bij Sears besteld, die worden dan bij mijn broer in Miami geleverd en deze stuurt ze op voor me. Wat bedoel je met kledingdozen klaarstaan voor de mp?? Daphne: ik zou er niet aan moeten denken om een hele week met mijn moeder op vakantie te gaan. Alleen zij en ik. De eerste 2 dagen zou het goed gaan, maar daarna barst er ruzie.........dat is zeker bij ons. We hebben nooit te lang of te veel bij elkaar kunnen zijn. Christy: Hopelijk zet de positieve lijn zich door. Hoe voel jij je? Hoe is het met de kleine? Emjee: volgens mij is 3200 gram een normaal kindje. Mijn vriend de kind was/is echt super klein. Blijkbaar staat maat 50 hem te groot. Hoe voel jij je? Al wat van beweging in je buikje gemerkt. Dames kan ik ervan uit gaan dat de kleine ongeveer maat 56 zal dragen als hij is geboren. Waarschijnlijk staat het hem te groot, maar ik wil niet al te veel van 50 kopen. Wat ik van Sears heb besteld is van 0-3 maanden. Daar gebruiken ze een soort gemiddelde voor de kids.
Trouwens Daphne, bij deze ook mijn complimenten voor de mooie foto. En ik vind die Estelle met haar "meisje" zo leuk, dat ik het zelfs aan mijn vriend heb verteld. Kon het niet laten. Hij vind het gelukkig niet raar dat ik met vreemden klets. Vooral omdat ik af en toe hele goeie tips van jullie krijg, die ik ook met hem deel.
Eventjes snel een berichtje van hieruit Hier gaat alles goed alleen druk druk!! Lees wel zo af en toe mee om het allemaal te volgen. @ Bumba: hier ook erg veel dozen met kleertjes meer zelfs dan van mij en mijn vriend samen maar scheelt wel weer als je vanalles op MP zet @Miranda: Jaaaaahhhhh! Gefeliciteerd! Geniet ervan meid ik kan me zeker voorstellen hoe je je nu voelt is vooral de eerste 12 weken daarna word dat wat minder.
miranda....gefeliciteerd hoor meid 11februari draaien mijn duimen weer voor je hoor oei als je even niet mee leest gaat het heel snel wij gingen ook niet ver weg toen onze kids nog heel klein waren, maar na hun tweede jaar gingen we wel helemaal naar Normandië in de auto, dat ging best. Naar Disneyland rijden zal vanuit het hoge noorden ook wel een uurtje of 8 rijden zijn denk ik......heb wel zin in Disneyland heb vandaag het zwemfeestje van mijn dochter haar verjaardag nog gehad......er hingen steeds 2 a 3 kids van 9 en 10 jaar aan me.....en dan die chloorlucht.....ben bekaf. Maar het was erg leuk. Ze begonnen al achter de jongens aan te lopen grappig om te zien hoor!!! had toen ik thuis kwam roze afscheiding en wat buikpijn....zal wel ongie worden denk ik.....volgende ronde digiknuf voor alle meiden
@Jellybean: volgens mij zit je met maat 50/56 altijd wel goed. Zou dan eerder voor 56 gaan dan voor 50. Ik voel geloof ik nog niets, nou ja...soms denk ik wel: dit zou het kunnen zijn. Wil het natuurlijk ook zo graag. Maar nee, volgens mij heb ik nog geen beweging gevoeld. Ik ga maandag de vk eens vragen of ze op echo heeft kunnen zien waar de placenta zit, want dat maakt ook wel veel uit voor hoe snel je het kan voelen. @Daphne & Bumba: Ooh nee, ik wilde ook nooit een dvd speler in de auto, maar het is me toch een uitkomst! Heerlijk rustig op de achterbank Echt een aanrader. Wij zijn trouwens op zoek naar een andere auto, willen weer een station. Wat vinden jullie een fijne kindvriendelijke auto (in de zin van genoeg ruimte voor zitjes, wandelwagen etc.)? @Nenna:ja een middag zwemmen is zeker vermoeiend! Heb je dan ook altijd zo'n zin in patat??? Wel balen dat je ongi er waarschijnlijk aankomt Ga lekker voor de tv hangen...doe doei fijne avond!
Daphne pff nee hoor ik moet er niet aan denken om zo lang met een kleintje in het vliegtuig te zitten. We zitten nu al 4 weken te dubben wat we gaan doen met de vakantie. Dat was voor de kindertijd. Is er bij jou nog leuk nieuws? Nog geen oud bloed verlies? Jellybean ik bedoel daarmee de dozen die klaar staan om op marktplaats te gaan. Anders heb ik een tweede huis nodig. Hoe is het met jou verder? En met jou en je vriend en de kleine. Heb je hem al gezien? Leuk hoor lekker shoppen in america. Emjee ik ben helemaal weg van een mazda 5. Maar dan met zo'n schuifdeur geweldig. Kunnen 7 personen in. Maar ik heb een mazda 2 en daar kunnen 3 kinderstoelen op de achterbank. Kan ik weg met mijn zus en de twee kids. Binnenkort zal je je beeb weg gaan voelen. Ooh dat mis ik zo vond dat super om te voelen. Nenna hoe is normandie? Wij zijn daar ook voor aan het kijken of picardie. En je dochter al achter de jongens aan? Wanneer ga je naar eurodisney?Leuk. Heeft de ongie doorgezet? Veronique hoe is het met jou? En met zwanger worden. Heb jij nou ook een stop? Hier nog steeds aan het kijken voor een vakantie. En nog steeds aan het ruimen in huis. Vandaag hele dag gewerkt (en dan is het mooi weer) Mijn eisprong komt er ook weer aan, ik voel het aan mijn lichaam. Dus ga die man van mij maar eens even pesten . Slaap lekker.
Emjee: hihihi, dat heb ik nou ook altijd.....zin in patat na het zwemmen. ik het ook in dierentuinen...ik stap binnen en denk...straks een patatje gelukkig zat de patat bij de prijs in van het zwemfeestje! en een FRIKADEL....hmmmmmm Bumba:de westkant/onderkant is warmer dan boven in normandië. dit komt door een warme golfstroom. Picardie weet ik niks van! Wij gaan 23feb. naar disney voor vier dagen. wat betreft mijn ongie, ik ben nog maar net wakker en er is nog niks....de dag is nog lang ga mn kids even aanmoedigen om zich verder klaar te maken voor school....doei
@Bumba: een mazda 7... ik heb even gegoogeld op afbeelding, maar die lijkt me veeeeel te groot (en te duur....) Ben niet zo'n ster in parkeren, laat staan met zo'n grote bak Maar een Mazda 2 is ook leuk zeg! Ik rij nu zelf in een Ford Ka, maar straks met 2 kindjes wil ik de grote auto mee Mn vriend is het daar mee eens hoor, maar daardoor moeten we wel onze Focus station diesel inruilen voor een benzine en mijn Ka voor een kleine diesel. Snap je het nog? Ik rij veel minder en dan kan een diesel niet uit. Succes met het verleiden van je man! Go Bumba! @Daphne: mn ouders hebben ook een Scenic gehad. De gewone zou ik groot genoeg vinden. Misschien is dat ook wel wat voor ons, vind het alleen wel een beetje een 50+ auto, maar dat komt misschien omdat ik een aantal 50+ers ken die er in rijden, hahaaha. We hebben toevallig dit weekend gekeken bij een renault megane station, maar we vonden hem erg krap zitten. We zijn beide vrij lang en mn vriend zat bijna met zn kop tegen het plafond. Je maakt het wel weer spannend zo rond je nod! Hopen dat dat bloedverlies door iets anders kwam, een innesteling??? @Nenna: in de dierentuin had ik dat nog niet, maar ik denk dat de eerste keer dat ik er weer kom, ik aan jou verhaal moet denken, hihihi. Wat nou dieren, ik wil een patatje, hahaha. Ik heb sinds een paar dagen pijn onder in mn rug, net boven mn billen in dat gewricht. Het doet pijn als ik op mn rechterbeen sta. Herkent iemand dit? Ben zo bang dat dit het begin van bekkenpijn kan zijn, als ik dat nu heb beloofd dat niet veel goeds....
Jee, wat een bizar ongeluk zeg! Gelukkig dat je er niet in zat inderdaad. Ja, ik ben ook superblij met mn autootje, rijdt inderdaad erg fijn. Heb hem nu denk ik 3 jaar en (afkloppen) nog nooit gekke dingen mee gehad. Maar inderdaad met kids die achterin moeten is het niet echt handig. Succes met broekloeren vandaag
Zo daphne die foto. Zijn er geen gewonden gevallen? Hoop dat het niet doorzet. Maar in jou geval zegt het ook niet zo veel. Bij estelle had je toch ook wat bloed dat je dacht ongesteld te worden. Emjee ben je er al uit. Mazda 5 is wel een grote auto maar ook super ruim en rijd heel erg lekker. Ik was al weg van die auto en toen kreeg ik een leenauto omdat die van ons naar de garage moest. Stond er een 5 klaar. Mijn auto duurde toen langer (geeft niks hoor) dus kon er een week in rijden. Maar ja toen moest hij of terug of aardig wat bij leggen. Ze zijn wel erg duur ook tweede hands. En met twee kids heb je straks wel ruimte nodig. loopt je zoon veel of zit hij in de buggy? Nenna patat hoort ook bij de dierentuin. Zo vind ik de mac zo lekker. Heeft het bij jou nog doorgezet? Ik heb net een uur op de anwb staan wachten (over autos gesproken). Kachelradiateur kapot. Gaat weer veel kosten...blegh!!!!
Daphne bizar zeg. Ja soms is dat vrouwelijk instinct echt goed. Maar stond jou auto gewoon geparkeerd dan? Ik bedoel jij zat er niet in? Bij jou kan het alle kanten op ja. Dus wie weet heb je nog kans. Ennuh ik weet dat je ze negeerd maar zijn er nog andere symtomen? Zal duimen voor je. En mijn auto ging de temparatuurmeter naar het hoogste punt. Ik moest even naar de garage omdat mijn blower het niet goed deed. Maar er kwam ineens stoom uit mijn blazers zeg maar.(weet niet hoe je die dingen noemt) En een heel raar luchtje. Het enige wat ik dacht was stoppen en mn zoon eruit halen. dat heb ik gedaan en wachten op de anwb. Gaat aardig wat kosten in het slechtste geval moet mijn hele dashboard eruit. Dus nu maar hopen dat het meevalt. Ik ga vanavond mijn ei maar eens benutten hihi. De laatste maanden niet echt kans gehad door alles dus ik hoop nu wel. Meiden waar zijn jullie allemaal?