ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Goeie morgen dames,

Gisteren lekker vrij geweest. Was moe, moe en nog eens moe, kon niet uit mijn bed stappen, dus ben blijven liggen en naar werk gebeld.
    Verder gaat het goed met mij. Heb gisteren zo'n verschrikkelijke meltdown gehad..........heb geschreeuwd en geschreeuwd aan de telefon, volgens mij konden zelf de buren mij horen.
    Maar het intereseert me niet, had het gewoon nodig. Weet alleen dat die stress niet goed is voor de kleine, maar jeetje ik had het nodig.

Daphne, jeeeeeeeh wat een bizar ongeluk.
    Ik zag gelijk dat er een auto op zijn kop lag en hoopte dat jij het niet was geweest, doorlezen dus.
    Soms moeten we inderdaad beter naar ons gevoel luistern.
    Doe het nu vaker dan vroeger.
    Ben ook wijzer.

Emjee, Ik voel de kleine vaak genoeg en als ik hem wil pesten dat ga ik lekker op mijn buik liggen, na een poosje gaat hij lekker schoppen.
    Wij hebben allebei Peugeots, ik een 307 en mijn vriend een 207 (sportief).
    Mijn auto is groot genoeg voor 1 kleine, mischien zelfs voor 2, maar ik denk niet dat een 2de nog gaat gebeuren.

Bumba, wat vakantie betreft in Europa en vooral Frankrijk kan ik je weinig vertellen. Wij zijn tot nu toe altijd ver weggeweest, behalve een paar dagen stedentrips in Europa.
    En moet eerlijk zeggen dat het na de geboorte van de kleine dit niet zal veranderen. 8 uur in de vliegtuig met de kleine moet wel lukken, al is het met een 1/4 slaappil, hahahaha, grapje.
    Ik hoop eigenlijk meer zo'n klein rustig mormeltje te hebben, die heel lief is in de vliegtuig.

Nenna, patat, ja lekkeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr en vooral van de MAC. Soms hoef ik niet eens de broodje, alleen de friet lekker warm.
    Oh volgens mij weet ik al wat mijn avondeten wordt vandaag.

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden ff een update,

Ik heb mijn menstruatie nogsteeedsss niet.. officieel nu 4 maanden geleden, heb besloten om te bluffen bij de dokter en ik mag over een uur terug bellen, ik wil verder onderzocht worden nu! ( begin 15 febr met nieuwe baan en kan ik eerste 3 weken niet weg..)

groetjes

3. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Wendy het duurd nu wel erg lang he.
    Waarom moet je bluffen tegen je arts?
    Wilde hij nu nog niets doen dan?

Jellybean ben benieuwd wie er aan de andere kant van de lijn zat.
    Die zal niet blij geweest zijn.
    Maar soms is het wel eens goed om het eruit te gooien.
    Lucht lekker op.
    Idd is stress niet goed voor je kindje.
    Kun je ondanks alles wel een beetje genieten?
    Knuffel voor jou.

Daphne klinkt goed die symtomen.
    Ik denk dat het raak is voor jou.....
    Wanneer kan je testen?

Hier een mannetje met tandvlees wat een cm omhoog staat aan allebei de kanten.
    Zo zielig.
    Hij krijgt aan beide kanten een kies.
    Heb nu maar paracetamol gegeven.
    Ben daar heel makkelijk in hij hoefd geen pijn te lijden.
    Hoop dat ie nu lekker gaat slapen.
    Wel vroeg maar hij was door de kiezen al om 5.40 wakker.Pfff.
    Ligt nu een beetje zielig te huilen.
    Ach mn mannetje.

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    BUmba, er is maar 1 persoon op deze wereld tegen wie ik helemaal tekeer ga en dat is mijn vriend.
    Maar het is ook zijn schuld, hij veroorzaakt mijn stress, dus dan moet hij het ook aanhoren.
    Ik denk trouwens dat wij het niet gaan redden.
    Mischien ligt het aan mijn hormonen.
    We kunnen gewoon niet communiceren, ik zeg A en hij begrijpt Z.
    En ja, ik geniet als ik alleen ben. Als ik rustig in mijn eentje mijn ding loop te doen.
    Klinkt fucked up, maar het is wel zo.
    Gisteren vroeg hij mij of ik gelukkig was en ik kon niks anders antwoorden dan: met mijn kind wel, met jou niet.

Daphne: ik heb een diesel, maar ik hoor het nauwelijks, heb de auto nu al meer dan 1 jaar en het draait super goed. Effe: knocked on wood: nauwelijks kosten met deze auto gehad.

Wendy wat heb je tegen de dokter gezegd.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    De dokter gaat me bloed testen op PCO, mocht ik dit niet hebben krijg ik een oproep om naar de gyn te gaan...

lies

6. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    jellybean: you go girl!!! zeg hem maar waar het op staat. wel een vervelende situatie zeg.

He Bumba, nog een eitje geklutst...hihihihi....gisteravond!!
    Vind trouwens de mac ook erg lekker....kipnuggets, big mac, franse friet enz....hmmmmm
    zielig he die kleintjes die pijn hebben....kunnen ze zo zielig jengelen:(

dapne: een zetpil werkt veel sneller en je hebt geen gedoe met slikken.
    de pijnstillende stof hoeft niet eerst door de maag maar wordt gelijk in het bloed opgenomen waardoor het veel sneller werkt.

wendy:ik hoop dat je nu wat wijzer wordt, succes, denk aan je

bij mij is het nog steeds niet doorgebroken....zoals daphne zegt .....fiebels...(oud bloed, draderig, weinig) ik denk tenminste dat je dat bedoeld toch?
    ik weet niet of dit nu door de cyste is gekomen of zou het dan toch....ik maak mezelf gek.
    na het weekend als er niks doorbreekt, testen denk ik

lekker weekend voor iedereen:):):):):):):):)

7. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne mm is dat een nieuw woord fliebels haha.
    Ik snap hem hoor.
    Al die dingen die jij opnoemt heeft hij gelukkig geen last van.
    En normaal verder ook niet.
    Toen hij nog geen tanden had hoorde ik op zwemmen dat mensen drie nachten met hun kind in de weer waren vanwege een tand.
    Toen dacht ik mijn god dat ga ik nog krijgen.
    Maar dit is voor het eerst dat hij zo huilde maar na de paracetamol heb ik hem niet meer gehoord.
    Ik heb trouwens ook de zetpil.Supermakkelijk.

Eng he als mensen dat zeggen.
    Vind ik ook altijd met pendels.
    Heb er een voor deze maand dat ik nu zwanger zou worden.
    Ben je er toch wel meer mee bezig zeg maar.
    Maar het klinkt hoopvol voor je.
    Ik zal voor je duimen.

Jellybean dat dacht ik al dat het je vriend was.
    Hij heeft de stres veroorzaakt.
    Volgens mij ben je ook wel een pittige dame (hou ik van).
    Heb zelf ook geen blad voor de mond en soms lucht het op.
    Je zegt dat jullie het waarschijnlijk niet gaan redden.
    Het is raar ik ken je niet persoonlijk maar toch dacht ik dat al.
    Het is al erg als iemand vreemd gaat maar dit heeft wel levenslange gevolgen voor iedereen.
    Blijf je het proberen of gaan jullie voor de bevalling je eigen weg?
    Als je geen antwoord wil geven snap ik hoor.

Wendy eindelijk ACTIE !!!!

Nenna ook al last van fliebels.haha
    Mijn duimen draaien ook voor jou (krijg het druk dit weekend)
    Balen he die onzekerheid.

Ik wil best antwoord geven hoor .
    Ik heb mijn ei nog niet benut.
    Was nog wel wat vroeg maar moet vanavond maar eens aan de bak.
    Mannetje was gisteren na het werk even gaan klussen bij mijn ouders die zijn verhuisd en was laat thuis dus die was in slaap gevallen.
    Dacht laat hem maar lekker slapen kan morgen ook nog wel.

Ben helemaal blij.
    Heb net mijn website vernieuwd en gepubliceerd.
    Wat maanden niet lukten wegens een technisch probleem.

Fijne avond.

8. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daphne: oeoeoeoeoeh, ik ben zenuwachtig voor je. Het is toch wel heel bijzonder als je vader zoiets zegt, helemaal als hij het de vorige keer juist had! Spannend. Mn vriend durft ook geen zetpil te geven, nou ja, hij probeert het wel, maar doet hem niet diep genoeg waardoor hij er steeds uitvliegt. Ons zoontje vindt het alleen HEEL verschrikkelijk. Als ik hem er pas een gegeven heb, begint hij al te gillen als ik het laatje open waar de zetpillen liggen. Aaah zielig...maar volgens mij kan het toch geen pijn doen, hij vindt het gewoon geen fijn gevoel denk ik. Maar die zetpillen werken wel als een speer vind ik.

@Bumba: Ooh ja, kiezen....pijnlijk! Had die van ons ook erg last van. Ik heb ook nooit moeilijk over gedaan over een zetpil, het doet toch hartstikke zeer en als ze daar lekker op slapen is iedereen de volgende dag gelukkig. Je ei flink benut???

@Jellybean: Oei, het gaat niet zo lekker dus op het moment tussen jou en je vriend.... Hou er inderdaad wel rekening mee dat hormonen een rol spelen. Vriendin van mij heeft in haar zwangerschap heel vaak dikke ruzie gehad met haar vriend, hoewel ze dat anders echt nooit hebben. Maar ja, bij jou speelt er wel heel veel nu hĆØ. Hopelijk heeft een dagje thuis je goed gedaan en kan je er weer even tegen. Niet fijn hoor jouw situatie. Maar je slaat je er wel doorheen! Wij zijn ook al een beetje aan het kijken naar een peugeot 308 sw, ik vind het mooie auto's.

@Wendy: ik vroeg me ook even af waarom je moest bluffen, maar ik denk dat je huisarts je anders nog langer wilde laten afwachten? Fijn dat je bloed nu in elk geval onderzocht gaat worden. Want zo kruipt de tijd natuurlijk voorbij.

@Nenna: laat je niet gek makuh! :D Potjandikkie, spannend meid! Laat die gyn maar eens even van verbazing met z'n ogen knipperen :)

Vanavond kennis maken met de nieuwe buren, hopelijk komen we beetje op tijd weg, ik ben moe en heb eigenlijk zin om nu al mn bedje in te kruipen :) Fijn weekend allemaal!

9. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BUmba: sorry onze berichten kruisen elkaar, je gaat je ei nog benutten dus: Zet hem op!

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Mm geen nieuwe berichtjes.
    Dacht ga even bijlezen maar ik ben gauw klaar.

Doei

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bumba... ik zal wel even nieuw berichtje plaatsen...

Ben al n paar dagen niet meer hier langs geweest omdat ik donderdag 4 februari n miskraam heb gekregen. Ik was 6 weken zwanger. Ik baalde hier gigantisch van en heb t er de afgelopen 2 dagen erg moeilijk mee gehad. Vandaag ging t iets beter met me... er rest me nog maar 1 vraag: Hoe kan t nou dat ik steeds die miskramen krijg?
    Ik heb 3 prachtkids op de wereld gezet.. zonder problemen!... mijn partner heeft 2 kinders... ook zonder problemen (oke die ene zoon is zwaar autistisch, voor de rest kerngezond!... hoe kan t nou dat t bij ons samen NIET wil lukken????? In n halfjaar tijd 3 miskramen! Het heeft er deze miskraam zwaar ingehakt bij mij. Ik kan nu alleen nog zeggen: ik wacht nog op mn bloedonderzoek en op mn kijkoperatie... als er NIKS uitkomt dan ga ik terug aan de pil en dan is het gedaan met zwanger worden! Komt er hier wel iets aan uit dan ga ik t proberen op te lossen en ga ik toch nog vechten voor 1 kindje. De beslissing heb ik nu genomen alhoewel ik er nog niet helemaal achter sta. Kan t nog niet helemaal loslaten! Mijn wens/wil is te groot!
    Ben er wel kapot van!!!!

12. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miranda: Ooh meis, was vreselijk jammer voor jullie dat het weer mis is gegaan!!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al niet zo'n goed teken vond dat je al rood/bruinverlies had, maar met zo'n knalpositieve test en goede echo krijg je toch goede hoop hĆØ.

Het leven kan zo oneerlijk zijn, je gunt iedereen die het graag wil dat zijn/haar kinderwens wordt vervuld. Tuurlijk ben je daar kapot van en boos en teleurgesteld en dat moet je ook gewoon allemaal zijn. Voordat ik zelf een miskraam had gehad heb ik nooit beseft hoe zoiets erin kan hakken en jij hebt er al meerdere meegemaakt. Het is echt heel heftig. Ik wens jullie heel veel sterkte! *knuffel*

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Emjee... dat rode bloedverlies was de ochtend nadat chris en ik gevreeƫn hadden. Dus denk dat dat daardoor kwam! Ik had gewoon bruinsig en niet veel hoor zomaar gewoon n veeg met afvegen. Ik was zelfs erg optimistisch na mn echo! Ze zei dat er geen bloed te vinden was in de buurt van de baarmoeder dus dat was voor mij al n super goed teken! Hoe kan t in 1 dag zo weder gekeert zijn???? Die vraag blijf ik ook steeds stellen... hoe kan dat in 1 dag tijd... zonder enige aanleg... zonder dat de vk ook maar iets gezien heeft wat bloed betreft.
    Hopelijk krijg ik daar deze maand meer helderheid in! Ik heb voor 5 maart die kijkoperatie nog staan en dat ga ik ook doen!
    En wachten op mn bloedonderzoek... ik hoop zo dat ze iets kunnen vinden!

14. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Wat vreselijk balen voor je miranda, ik hoop voor je dat je duidelijkheid krijgt door de kijkoperatie:)
    heel veel sterkte meid en een dikke digiknuffel van mij!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nenna... mn bloeden is alweer gestopt! Ik had t donderdag heel heftig (5 maandverbandjes gebruikt, niet helemaal vol maar gewoon half en dan weer ververst), vrijdag maar 2 over heel de dag (ook maar halve maandverbandjes) en gisteren was t alweer heel donker bruinbloed. Vandaag niks meer!!!
    Donderdag naar de vk... misschien kan zij nog iets zien of er nog iets zit of dat alles weg is!
    Ben ook niet meer zo down als donderdag en vrijdag! Het gaat wel weer. Tuurlijk, gisteren stond er n vrouwtje van voetbal langs mij en die had n dikke buik... ik vroeg hoelang ze nog moest... nog maar 5 weekjes!!! Kijk dan doet t vreselijk pijn ja!

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Miranda: kan ik me heel goed voorstellen, dan word je wel even weer met je neus op de feiten gedrukt....kop op meid:) hoop wel dat de boel schoon is voor je.

nou, hier loop ik ook weer vreselijk te balen! zit op dag 36 en geen spatje bloed te bekennen, wel rugpijn en af en toe steken in mijn buik aan de zijkanten. Net een negatieve test in handen van het KV... :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x laat het dan aub gaan bloeden...zucht :(:(

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nenna... dat heb ik ook altijd. Als mijn cyclus n maand langer duurt dan anders dan heb ik ook liever dat snel die ongi komt of gewoon n vetpositieve test!
    Misschien toch nog te vroeg omdat je ei misschien later is geweest?!! GEEN BLOED GEEFT MOED zeggen ze altijd.

18. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    tja, het was wel een follikekcyste en ik weet niet of ik daar zwanger van kan worden......kan niks zinnigs op het internet vinden:(
    mijn temp schiet ook van hoog naar laag.....36,54 naar 36,67 weer omlaag en weer omhoog:(:(:( zo al 5 dagen
    ervaring mee?

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Miranda wat erg!
    Raar dat er op je echo niets te zien was.
    Je had toch een vriendin die vk was?
    Kan zij niet even tyd voor je vrij maken om te kijken.
    Krijg je nu onderzoeken voor de miskramen?
    Hou er wel rekening mee dat daar meestal niets uitkomt en dat ze het dan gooien "op domme pech".
    Ik weet dat je daar nu niet op zit te wachten.
    Heel veel sterkte.
    Knuffel.

Nenna heb je zelf een gevoel?

Nou volgens mij sla ik weer een maandje over.
    Bahhh!! Ben het soms zo zat.
    Waarom kan iedereen niet gewoon zwanger worden zoals gewenst!!
    En moet het bij sommige mensen zo moeizaam gaan.

20. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Bumba: ik durf niks meer te denken, mijn temp was vanmorgen al weer gestegen naar 36,75
    het lijkt er niet op dat ik dan ongie ga worden. dit gebeurde de vorige keren dat ik tempte pas toen het twee dagen 36.54/36,56 was.
    nu wel steeds rechts of links buik of rug pijn en gister was het tijdens klussen ook gevoelig/pijnlijk af en toe........sorry voor details:)

mijn kaartje hieronder,....als het gelukt is

http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2010-02-01

Deel Deze Pagina