Hé Daphne, jammer dat je vader het niet goed had! goed van je dat je wel door blijft proberen. Je vader zal ook wel balen.......Vaders hebben graag gelijk, toch? hihihi Kop op meid, op naar de volgende ronde Ik wil ook zekerheid en dan door naar de volgende ronde(liever natuurlijk zwanger) ik heb net de gyn gebeld.....of in elk geval de assistente, en zij zou overleggen met de gyn en mij vanmiddag terug bellen. Ik mocht eigenlijk pas woensdag bellen als ik nog niet ongie was geworden maar ik zei dat ik bloednerveus aan het worden was en door al die pijntjes mijn gedachten er ook niet van af kon zetten. ZO....we wachten weer af
@Miranda: hoe gaat het inmiddels? Dat je überhaupt met zwangere vrouwen in gesprek gaat op dit moment, ik was ergens anders gaan staan geloof ik. Maar ja, helemaal ontwijken kan je het ook niet. Hopelijk hoef je geen curretage, maar dat weet je donderdag denk ik pas? Heb je al iets van een vruchtje verloren? @Nenna: groot gelijk dat je de gyn eerder belt! Ben benieuwd wat hij je kan melden, dit wachten is ook maar niks. @Bumba: ooh bah, weer een maandje verder?! Tuurlijk ben je het hartstikke zat! Logisch! Gooi je frustraties er lekker uit hier, misschien lucht dat in elk geval wat op. En verder positief blijven en hoop houden (ik weet hoe moeilijk dat is.....). @Daphne: Okee, vanaf nu dus niet meer geloven wat je vader zegt. Jammer hoor! En dus toch maar geen ronde overslaan? Hihi. Had ik ook niet gedaan hoor, elke kans pakken die je pakken kan. Ben vanochtend voor een check-up bij de vk geweest. Alles keurig volgens het boekje. Begin alleen last te krijgen van mn bekken. Volgens de vk mag ik niet langer dan een half uur achter elkaar zitten Dat wordt nog leuk op mn werk, zit ik normaalgesproken bijna de hele dag op mn gat. Moest ik maar een kookwekkertje meenemen, ja daahaag
Miranda, vind het heel vervelend voor je. Hoop echt dat je binnenkort de antwoorden krijgt die je wilt. Daphne, jammer meid, maar wel leuk dat jullie hebben besloten geen pauze in te lassen. Bumba, waarom denk je dat je weer een ronde hebt overgeslagen? Nenna, je hebt niet gelogen tegen de assistente, ik kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig wordt hiervan en dat je niet tot woensdag kunt wachten. Duim duim duim voor je. Met mij gaat het goed. Hormonen zijn terug naar hun plek, denk ik, hahahahaha. Van het weekend zijn we wezen shoppen. Allemaal kleertjes gekocht, heel erg leuk. Kan eigenlijk niet wachten tot hij er is om het allemaal uit te proberen. Had wel toen ik de kleren aan het kopen was dat ik effe ging twijfelen, stel nou dat het toch een meisje is.........??????? Ze maken toch geen fouten tijdens die echo's. Heel vreemd gevoel was dat, dus heb besloten om het aanstaande donderdag aan de echoscopiste te vragen of ze het alsnog wilt zeggen als ze het ziet.
Emjee, hahahahaha, kookwekkertje? Heeft ze dat echt gezegd? hahahahahaha, leuke vk heb je. Ik krijg juist pijn in mijn lies/bekken als ik veel loop. Schrijf lies/bekken, want moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar precies de pijn vandaan komt, heel erg raar, maar weet wel dat het met het lopen te maken heeft. Ga jij naar de Negen maandenbeurs volgende week?
@Jellybean: ja, dat zei ze echt. Omdat je vaak niet doorhebt hoe lang je met dingen bezig bent. Maar zie je het voor je? Dat 16x per dag op je werkplek een wekkertje afgaat als teken dat je even een stukje moet lopen, ik niet . Ga het wel proberen in de gaten te houden natuurlijk. Als je pijn in je lies hebt, kan dat ook weleens bandenpijn zijn (kunnen echt van die gemene steken zijn). Je bekken loopt van het schaambeen langs beide zijden naar je rug zeg maar. Probeer een plaatje in te voegen, maar dat lukt niet. Nja, moet je zelf maar eens googlen. Bij mij zit de pijn met name aan de achterkant. En ook bij lopen doet het pijn, maar dat is dan dus vaak omdat ik daarvoor te lang gezeten heb. Naar de 9 maanden beurs ga ik niet. Heb toch de meeste spullen al in huis (helaas) en voor mij is het niet echt naast de deur. Ga jij wel?
Ja, wij gaan wel. Voor ons is het niet zover rijden. Lekker effe weg. Het enige wat ik niet hoop is dat je heel veel van die vrouwen tegenkomt met babywagens. Als het druk is en dan heel veel babywagens wordt het alleen maar kraper. Net als op de markt op zaterdag. Als je haast hebt dan kun je het schudden, want je moet geduldig achter de rij babywagens aansluiten. Die vooral gebruikt worden om spullen op te bergen. Mijn pijn zit vooral aan de voorkant bij mijn liezen, dus het zijn waarschijnlijk niet mijn bekken. Maar moet donderdag sowieso naar de verloskundige dan ga ik het vragen voor de zekerheid, want daar kan ik het aanwijzen.
Nenna en??? Weet je al wat meer? Daphne au spierpijn. Haha niet dat ik weet wat het is hoor. Ik sport ook niet. Wel lekker dat je weer geweest bent. Jellybean leuk de 9 maanden beurs. Maar neem wel je portomonnee mee hihi. De wagens vallen wel mee. Het is er groot en je moet je tyd dat je gaat een beetje uitkienen. Als je van te voren je kaartjes koopt is het goedkoper en dan kan je die lange rij voor de kassa overslaan. Veel plezier. Gaat je vriend ook mee? Emjee zou het wel een beetje in de gaten houden. Bi schijnt erg pijnlijk te zijn. Dus toch even aan de wandel hoe rot ook. Effe kletsen met een collega. Mijn kleine man begint wakker te worden. Ben goed bezig geweest vandaag. Auto naar de garage gebracht en daarna mijn huis gesopt en was weggestreken. Beetje jammer dat de volgende droger alweer aanstaat....en dan beginnen we weer opnieuw. Morgen carnaval op het babyzwemmen. Heb er helemaal zin in om er met mijn bijtje heen te gaan.
Bumba: ik moet wachten tot en met donderdag. als ik dan nog niet ongie ben moet ik vrijdagochtend naar de gyn om een zwangerschapstest te doen. Is die negatief dan krijg ik weer medicatie om de ongie op te wekken......... weer wachten
Nenna dat bedoel ik dus. Snapt zo'n gyn het dan echt niet? Moet je weer wachten bahh. Succes meid. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt.
@Jellybean: het is vast bandenpijn wat jij hebt, maar idd gewoon eens navragen bij de vk. Als je nog leuke hippe dingen tegenkomt op de beurs moet je hier even melden hè?! Ben je al naar yoga geweest? Ik heb hier geïnformeerd naar zwangerschapszwemmen, is het alleen op maandagmiddag Dat is toch geen tijd? @Daphne: handig zo'n programmaatje op je pc! Is dat te downloaden? Lijkt me beter dan een kookwekker Squashen is leuk ja! Ik heb het ook al veel te lang niet gedaan, je kan er echt megaspierpijn van krijgen inderdaad! Ach, dan weet je dat je iets hebt gedaan, hihi. @Bumba: drukke dag achter de rug dus! Wat voor website heb je gemaakt trouwens? Je kleine man wordt een bijtje? Schattig! Hier wordt geen carnaval gevierd, krijg er eigenlijk nooit wat van mee. Die verklede kindjes vind ik wel superschattig! Ooh ja, en ik ga mn bekkenklachten zeker wel serieus nemen hoor. Doe er hier wel een beetje lacherig over, maar ik heb natuurlijk echt geen zin om straks aan huis gekluisterd te zitten. Bij mn zoontje had ik er ook wel wat last van, maar toen begon dat veel later. Dus beetje voorzichtig doen. @Nenna: arme Nenna...wachten, wachten, wachten.....zul je zien dat door de stress de ongi nog langer op zich laat wachten. Ik leef met je mee. En we hopen stiekem dat je vrijdag alsnog goed nieuws krijgt.
Emjee heb een klein bedrijfje in trouw en geboortbedankjes. En taarttoppers,receptieboeken e.d Erg leuk om te doen.
Hallohoooo, wat een rust hier vandaag. @Bumba: wat leuk dat jij je eigen bedrijfje hebt! Loopt het een beetje of zit je nog echt in de opstartfase? @Daphne: dank je voor de link, ik zal het eens bekijken. Je kan bij ons niet zomaar alles op de pc zetten dus even zien of het kan. En dan geef ik de link ook aan de vk door, kan ze dat aan mensen vertellen ipv de kookwekker hahaha. OOh ja en heel herkenbaar dat chaotische gevoel. Een collega van mij is langdurig ziek, waardoor ik het echt superdruk heb. Alleen de echt heel noodzakelijke dingen lopen door waardoor ik het overzicht over wat er allemaal nog ligt volledig kwijt ben... gelukkig krijgen we eind deze week vervanging. Vanochtend wilde zoontje ineens niet naar het kdv. Hij roept dat wel vaker, maar tegen de tijd dat we er dan zijn is het altijd wel goed. Zit ook een beetje in de fase dat hij zogenaamd niks wil wat ik wil. Maar vanochtend moest 'ie echt heel hard huilen. Bah ik ging echt rottig weg, toen ik op het werk was maar even gebeld. Ja hoor, had meneer alweer dikke lol en vermaakte zich uitstekend. Kleine acteur
Hello ladies, Emjee dat lijkt me idd rot om weg te gaan dan. Maar meestal hebben de mammas er meer last van dan de kindjes. Maar het is geen leuk begin van de dag. Daphne ik ben geen vegatarier maar ahhhhh. Ga je het dan zelf snijden of is dat wel al gedaan en is het net of het van de slager komt. Wel lekker lamsvlees. Mijn bedrijfje heb ik erbij. Het is een uit de hand gelopen hobby. Maar het gaat goed. Zoals het nu is kan het nog iets meer opdrachten maar meer niet. Tenminste niet voor mij alleen. Op dit moment worden er veel taarttoppers besteld. Dus daar heb ik niet zo veel werk van. Het zijn bepaalde maanden waarin het erg druk is. De "trouwmaanden". Het is wel erg leuk om te doen je hebt alleen maar te maken met blije mensen. Het is allemaal begonnen met mn eigen trouwbedankje en geboortebedankje bij de geboorte van mn zoon. Weet niet hoe ik een foto kan plaatsen. Zal het proberen bij mn avatar.
Daphne: klinkt wel zielig hoor....het vlees van één lammetje heb trouwens nog nooit lamsvlees gehad emjee: zielig hè dat je zo'n kleintje dan brullend achter moet laten..... gelukkig is het allemaal maar theater van zo'n ventje leuke uit de hand gelopen hobby heb je Bumba hier werd ik vanmorgen wakker met enorme steken/buikkrampen, en dan niet mn darmen maar echt onderaan in het midden?????? kon niet recht overeind gaan staan. Kramp in mn darmen ken ik wel want ik heb een spastische darm en dat was het niet nu is het nog wat gevoelig maar ik heb dit al vaker gehad en ben nu in mijn agenda aan het pluizen wanneer en waar ik het aan kan koppelen. Iemand ervaring mee?
Daphne zeker lekker zo'n dagje. Lekker met je kind naar buiten in de sneeuw. Mijn mannetje was zijn bed uit en zag wit buiten en ging zijn laarsjes pakken. Hoe bedoel je ik kan niet praten maar maakt wel even duidelijk wat hij wil. Lekker hoor lamsvlees. Ben niet zon vleesklant maar lamsvlees mmm En wentelteefjes ook erg lekker. Nenna hoe is het met jou? Heb je nog getest? Zag dat je al 7 dagen overtijd was. Pfff dan maar ongesteld weet je iig waar je aan toe bent. Ik hoop dat je ander nieuws krijgt natuurlijk. Hoe is het met alle andere meiden minke12,veronique,miranda,wendy,christy,mis ik dan nog iemand?? Hier.heb ik heerlijk twee weken vakantie. Onverwachts maar erg lekker. Even de tijd om dingen te doen waar ik normaal niet aan toe kom. Klinkt raar als je maar twee dagen werk maar sommige dingen blijven ook hier liggen helaas. En een hoop administratie zakelijk dus ik verveel me niet. En zp natuurlijk.
@Bumba: heerlijk zeg, 2 weekjes onverwachts vrij! Ben er ook wel aan toe eigenlijk, maar het zit er voorlopig niet in. We hebben wel 2 weekendjes weg gepland in april en mei, dus dan heb ik lekker lange weekenden. ik heb trouwens vaak dat als ik wat meer vrij ben, dat er juist helemaal niks komt van klusjes in huis. Je kan het maar beter druk hebben, dan komt er meer uit je handen. Tenminste bij mij @Daphne: lekker wentelteefjes! Heb het echt in tijden niet meer gehad, maar je brengt me op een idee! Het is echt koud buiten hè. Heb vanochtend de oprit hier even sneeuwgeschoven (wat achteraf niet zo handig bleek met bekkenpijn maar ja ik zat in elk geval niet op een stoel ) en zoonlief hielp me mee met zijn schepje. Hij had het echter snel bekeken en wilde na 5 minuutjes weer naar binnen, toen was ik nog lang niet klaar. Lekker hoor @Nenna: je ongi nog doorgezet? Of nog steeds rare steken? Verder heb ik weinig te melden, vandaag vrije dag, morgen nog werken en 's avonds uit eten met wat collega's. Gezelligheid.
Emjee sneeuwschuiven. Ik hoop voor je dat je niet zon grote oprit hebt. Het is vandaag echt koud buiten door de wind brrrr. Lekker rustig dagje voor je vandaag heerlijk toch? Lekker hoor weekendje weg ik ga zo ook maar eens kijken. Hier vandaag ook relax. Heb genoeg te doen maar geen zin. Vanmorgen dus lekker koffie gedronken bij mijn moeder en vanmiddag afgesproken met de buuf. En die strijk ....tja vanavond???(als ik zin heb en anders morgen hihi).
GGGGGRRRRRRR.....kloten vergadering gehad, je denkt iets nuttigs te zeggen, maar er wordt niet geluisterd, je denkt inbreng te hebben, maar eigenlijk is alles al beslist...... (verkorte versie van de vergadering) voel me ****** sorry hier nog niet ongie, moet morgen voor een zw test naar het ziekenhuis. ga vroeg heen. denk dat ik dan ook 's middags wel uitslag heb..... geen krampen meer, wel wat gekneusd gevoel.... verder, moe, moe, leeggetrokken door zo'n *** vergadering sorry voor mijn bui volgende keer vrolijker hoor