ziek of innesteling

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nenna, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Geeft niks, lucht op. Nou ik ben heel benieuwd. Zal voor je duimen!

Laat gauw wat horen.

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hallo allemaal,

Heb meegelezen, maar heb het megadruk op mijn werk.

Reageer op 1 iemand, Bumba, 2 weken vakantie, heerrrrrrrrrrrrrrlijjjjjjjkkkk. Wish it was me.
    Helaas kan ik nu zeker geen vrij nemen.
    Druk druk druk.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest, echo gehad en besproken met verloskundige.
    Kleine ziet er goed uit. Groeit goed en beweegt als een gekkie, maar ja dat wist ik al, want ik voel hem vaak genoeg.
    Nogmaals goed bekeken en het is een Jongen, dus hoef geen twijfels meer te hebben.

Gaan jullie nog wat leuks doen met Valentine??

Wij niet echt, maar de reden daarvoor is wel duidelijk.

Oh Nenna.............en???

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    P.s. Daphne, mooi meisje heb jij.............

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Daphne, op zich lopen de dingen deze dagen rustig tussen ons. Maar ik heb voor zover ik me kan herrineren nooit iets met Valentine gedaan en aangezien we nu in zulks zwaarwind bevinden zullen we ook niks doen, hihihihii.

Lief van Jurgen, een spontane actie van een ander vind ik veel leuker dat het gedwongen gedoe. Dus iets kopen omdat het valentine is of omdat je jarig bent. In jou geval deed hij nooit iets met valentine, dus dan valt dit onder die spontane acties, heel erg leuk.

5. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Bumba, doe je ook geboortekaartjes? zo ja, zou ik op je site mogen kijken, mischien dat ik iets vind wat we leuk vinden.

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Jellybean ik heb geen geboortekaartjes.
    Is pas leuk om te doen als je ze zelf kan bedrukken.
    Geboortekaartjes willen mensen altyd snel hebben (logisch) en als ik ze dan eerst moet bestellen dat duurt te lang.
    Wel slingers en bedankjes.

Fijn dat het nogmaals bevestigd is dat het een knul is.
    Jongetjes zijn zo knuffelig met mamma heerlijk.
    En nu lekker shoppen.

Bij mijn echo stond het als een paal boven water zeg maar hihi.
    Heb zelfs twee echos van het geslacht haha.
    Dus er was geen twijfel mogelijk.
    Is je vriend meegeweest naar de echo?
    Heeft hij wel ook intresse in jou kindje?
    Staat er een beetje raar maar je snapt wel wat ik bedoel.

Daphne toch geen pauze.
    Vind ik ook lekker doorgaan.
    Wel lief van jurgen van die bon, en balen dat hij moet werken.
    En wat een mooi meisje heb je.
    Leuk dekbed ook.

Hier doen we altyd wel een kaartje voor elkaar.
    En ook wij zijn al 13 jaar bij elkaar.
    Ik heb net een hart geknipt en de kleine laten kleuren.
    Er staan wel aardig wat krassen op en een sticker van cars.
    En ook voor bijde oma's en opa's.
    Hij had al snel geen zin meer haha.
    Nog een beetje vroeg denk ik en hij was erg moe.
    Ga zo als hij wakker is even een kaartje kopen voor man lief.

Nenna weet je al wat meer.
    Zit me suf te duimen hier.

7. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Reageer even kort want ik ben net thuis en kan nog net even eten en douchen voordat ik de dansvloer op moet met mn leerlingen. een valentijnsdansavond!!!!
    Ben zelf ook jarig op valentijnsdag.....as zondag.....35 jaar:)

heb van mn leerlingen vooral veel chocolade gekregen en rozen....lief hè

oke, mn zw uitslag was neg.... ze hebben ook bloed geprikt voor de zekerheid en dat kreeg ik vanmiddag ook gelijk te horen...ook negatief:(:(:(

zucht, op naar de volgende ronde.....mag wel gelijk maandag heen voor controle. Dan horen we verder:)

volgende keer meer.....groetjes en heel erg bedankt voor jullie steun

8. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Nenna!!! Nu hopen dat je ongi snel doorzet en op naar de volgende ronde.
    Wat lief dat je zo verwend bent door je leerlingen!

Bumba: romantisch hoor! Die grote cadeaus vind ik ook echt belachelijk. En al 13 jaar bijelkaar! Ik zat net even te rekenen en wij zijn ook alweer 12 jaar bijelkaar sinds afgelopen 1 februari. Jeetje wat gaat de tijd snel.

Daphne: handig dat Jurgen een selectie maakt uit kaartjes die jij ook nog eens mooi vind. Ik had een hele stapel boeken thuis liggen bij de zwangerschap van zoonlief en wij vonden allebei niks allebei leuk.... helemaal niks. Toen zijn we zelf maar aan de slag gegaan om iets te ontwerpen, is goed gelukt. Ik vind de kaartjes van Ellabellaboem echt super, maar ik krijg dat er hier niet doorheen, vindt vriendlief veeeeeeeel te zoetsappig :x Nog tips voor een overtuigingstruck???

@Jellybean: echt een jongen dus! Altijd fijn als het nog even bevestigd wordt. Waarom kreeg je eigenlijk nog een echo? Wij hebben 9 maart de 20 weken echo en ik ben er nog steeds niet uit of ik het wil weten. Maar ik neig naar het praktische, het is gewoon zo handig om het van te voren te weten.

Ben vanochtend maar eens begonnen met het opruimen van de zolder. Van de toekomstige babykamer zal heel veel naar de zolder moeten en laat die nu hartstikke vol staan! Straks even een televisie op MP zetten en heb al heel veel oude zooi weggegooid. Soms vraag je je af waarom je dingen zo lang bewaard. Had een hele grote doos met versleten handdoeken staan ;) dacht destijds dat het misschien nog eens van pas kon komen. Na 3 jaar op zolder nu maar eens in de container geflikkerd, hahaha.

9. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    krijg morgen ouders enz op visite, volgende week vier ik het groter:)
    heb een heerlijke kwark/yoghurt taart gemaakt (bosvruchten) niet helemaal zelf hoor.....met een pakje er bij:D

ik moet maandag laten kijken hoe het met mijn cyclus staat. Volgens mij zit ik al weer tegen een eisprong aan.....krijg weer van allerlei seintjes. tot nu toe als er een controle was had ik het aardig goed!!
    Ik hoop dan dat mijn BMslijmvlies wel goed opgebouwd is deze keer:)

vanavond ook al een feestje....:) ik voel mn batterij groeien;)

10. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne handige man heb jij met geboortekaartjes.
    Wij waren er zo uit.
    Maar ik weet altyd erg goed wat ik wil.
    Leuk dat het kdv foto's maakt van de kindjes en dat je die dan ook mee krijgt.

Haha en op de echo met de benen over elkaar.
    Waren wij ook bang voor maar iedere keer keken we er zo tegenaan.
    Zo erg dat de echoscopist allerlij grapjes erover maakte.
    OOh en als hij ernaast zat zou hij ander werk gaan doen (zo zeker was hij ervan).

Emjee volgens mij is iedere zolder zo.
    Ik ben ook druk bezig met de zolder opruimen.
    Net alle kleerdjes uitgezocht per maat in kratten gedaan wat weg kon.
    Had het op mp gezet binnen een uur stond het op pagina 20.
    Heb je dus ook niets aan.

Vind het ook altyd erg leuk en practisch om te weten wat het wordt.
    Alleen de voorpret van het kopen al heerlijk.
    Heb jij veel weggedaan van je kleerdjes enzo?
    En hoe is het met de misselijkheid?

Nenna dat is balen.
    Zeker omdat je ook niet ongie wordt.
    Dan kan het beter komen dan die onzekerheid.
    Gaan ze het nu opwekken??
    En alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
    Leuke dag om jarig te zijn.

Jellybean ook ik ben erg benieuwd of jullie al uit de naam zijn?
    En ben je al bezig met het kamertje?

All wat doen jullie aan valentynsdag???

Wij gaan morgen met de kleine naar ballorig.
    Heb er nu al zin in.
    Was erg lekker vandaag met zn drieen thuis te zijn op zaterdag.
    Normaal werk ik op die dag.

Heel verhaal weer.
    Ik ga aan de koffie.

doei doei.

11. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen lekker weekend aan het vieren?

@Bumba: mijn misselijkheid is zo goed als over! Heerlijk! Soms 's ochtends nog heel even, maar dat is niet zo erg.
    Jij ook lekker aan het opruimen. Goed zeg. Kleertjes heb ik allemaal nog bewaard, behalve die stuk of al heel erg verwassen waren die heb ik meteen weggedaan. Als we weten wat het is, zal ik het eens allemaal gaan uitzoeken. Heb al van meer mensen gehoord dat MP niet echt wil met kleertjes. Veel te veel aanbod.

Ik heb een oude tv en bureaustoel op MP gezet. We zullen zien, en anders brengen we het naar de Kringloop ofzo.

@Nenna: Leuk feestjje gehad?

12. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    net terug van de gyn....cyste is weer groter geworden:x hij was teruggegaan naar 2,6 cm en is nu weer 4cm...
    deze maand is dus weer niks, moet weer aan de provera en daarna krijg ik een baarmoederfoto:(
    als dat verder goed is moet ik puregon spuiten en met mijn mannetje overleggen of hij ook voor IUI wil gaan. (denk het niet)
    anders krijg ik 3 kansen met puregon zonder iui en dan is het einde oefening:x
    kan wel blijven huilen en ben ook bang voor die baarmoederfoto
    SHITSHIT

reageer een andere keer weer op jullie...sorry

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne haha mannen !!!
    Lekker besluiteloos dus.
    En een goeie tijming ook.
    Leuk dat je vrienden ook zo enthousiast zijn.
    Of hebben die ook kinderen?
    Meestal mensen zonder kinderen kijk ik altyd een beetje uit wat ik zeg.
    Voor je het weet denken ze oohh komt ze weer met die verhalen haha.

Emjee fijn dat je misselijkheid weg is.
    En sochtends nog een beetje dat hoort erbij.
    Iig bevestiging dat je zwanger bent toch.
    En kleerdjes verkopen op mp pfff.
    Ik sta geloof ik al op pagina 150 en er is bij sommige 1 keer gekeken en bij andere helemaal niet.
    Schiet niet op dus.

Waar zijn alle andere meiden??
    JOEHOE MELDPLICHT !!!!!

Hier ik weet niet wat ik heb maar heb al de hele week een raar gevoel.
    Geen pijn maar wel zeurderig en aanwezig bij mijn eierstok en baarmoeder.Bahh.
    Zou je van de ene cyclus meer last kunnen hebben dan van de andere?

14. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey daar ben ik weer.................

Nenna: vind het heel vervelend voor je, wens je veel geduld en sterkte, hopelijk hoeft er geen IUI van pas te komen.

Emjee: ik krijg om de 3 a 4 weken een echo in verband met mijn suikerziekte. 4 maart moet ik weer.
    Heb naar die kaarten gekeken die jij noemde, maar het zijn niet echt mijn ding. Die ene van Daphne is meer iets voor mij.

Daphne: mannen kunnen ook heel vergeetachtig zijn of doen alsof, hihihihhihihi

Bumba: volgens mij verkoopt de schoondochter van mijn baas de kleding van de kinderen op een andere site, zal nog eens vragen welke het is, mischien dan je daar meer succes hebt.

Ik ben moe vandaag, heb slecht geslapen. Lag om 11uur in bed, was moe maar kon niet in slaap vallen. Dan om 2uur wakker met een hypo, weer naar beneden gelopen om wat te eten.
    Na 10 minuten weer een poosje naar de plafond liggen kijken, pfffffffffffffff en nu moe, heel erg moe, mijn ogen vallen bijna dicht.

Naam, nou, wat zal ik zeggen...............de naam zal zeer afhankelijk zijn van de achternaam.
    Bij mijn vriend eindigen alle jongensnamen, beginnend bij zijn vader met ton als laatste 3 letters. Zelfs zijn pasgeboren kind heeft dat.
    Aangezien wij niet weten of mijn kind zijn achternaam gaat dragen, heb ik nog niet besloten hoe de kleine gaat heten.
    Ik zeg ik, want ik ben van mening dat als de kleine mijn achternaam draagt dat ik degene ben die bepaalt hoe mijn kind gaat heten en dan vind ik het ook niet echt belangrijk dat zijn voornaam met de ton eindigd.
    Krijgt de kleine zijn achternaam, dan is het een gezamenlijke beslissing en dan mag de kleine wat mij betreft de ton-boom volgen.

15. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Daphne: heb wel een aantal namen waar mijn voorkeur opvallen, die staan gewoon vast.
    We zullen zien aan de hand van de achternaam welke naam het wordt.

16. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Daphne ik sla deze maand idd over.(of er moet een goeie tussendoor geglipt zijn hahaha).
    Ik lach nu maar het is erg frustrerend.
    Ja als je gaat googlen voor iets kom je eerst de rotdingen tegen.
    Die kan je beter overslaan.

Jellybean waar ga je die beslissing op baseren?
    Of jullie bij elkaar blijven of niet?
    Als je het er niet over wil hebben snap ik het hoor.
    Zo he en een hypo dat is niet goed toch?
    Is je suiker toch veeeeel te hoog of heb ik het verkeerd.
    Weet er niet zo veel van.
    En ook ik snap dat je slecht slaapt.
    Schiet het op met je kamertje of moet je nog beginnen.

Nenna sorry heb vanmiddag helemaal niet op je gereageerd.
    Wat erg voor jullie.
    Heb je inmiddels al met je man gesproken?
    Ik neem aan dat hij jou dit niet allemaal voor niets laat ondergaan.
    Wie a zegt....!

17. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Meiden nog effe een vraagje.

Slikken jullie allemaal foliumzuur nu jullie bezig zijn met zwanger worden??
    Ik ben bij mijn zoontje ruim 2 jaar bezig geweest en slik nu dus niets omdat ik denk " het zal wel weer een eeuwigheid duren".
    Wat doen jullie?
    Of ga je slikken na je eisprong??

18. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey Bumba, beslissing over achternaam ligt bij hem.
    Hij heeft aangegeven twijfels te hebben over het geven van zijn achternaam. Hij geeft als reden aan dat als ik boos ben dan zeg ik hele gemene dingen, waardoor hij denkt dat als wij ooit uit elkaar gaan dat ik de achternaam gebeuren tegen hem zal gebruiken (met alimentatie enz).
    Volgens een vriendin van mij is dat niet zijn reden, volgens haar heeft hij moeite met het feit dat de andere niet zijn achternaam heeft (keuze van de moeder) en dat hij dan de onze niet wilt voortrekken door zijn achternaam te geven.
    Wat zijn reden ook mag zijn is eerlijk gezegd niet meer mijn probleem.
    Ik heb besloten dat als hij niet bereid is om zijn eigen kind te erkennen, dat ik ook niet verder ga met hem, zie de nut er niet in om zogenaamd een familie te zijn, mijns inziens vormen we dan geen gezin.
    Hij is dan ook niet welkom bij de geboorte van mijn kind, want mijnsinziens vind hij niet dat het zijn kind is (mischien delen jullie niet mijn mening, maar zo zie ik het).
    Dus hoeft mijn kind ook niet de generatienaam te volgen, want hij hoort niet bij zijn familie.

Meiden mischien zie ik nu een hoop zwart / wit, maar ik ben zo opgevoed. Kind krijgt achternaam van de vader, ik woon samen met de vader, ik weet wie de vader is, dus ik zou geen reden kunnen verzinnen om het kind dit te ontnemen.
    Het is niet zo dat ik heel jong ben en zomaar een kind hebt verwekt met een vriendje.
    Als ik 10 jaar terug een kind had gewild dan had ik die verwekt met wie dan ook en mijn achternaam gegeven. Ik heb al die jaren bewust gekozen om een kind in een familie sfeer te verwekken. Een gezin te vormen. Papa, mama en kind.
    Als mijn kind mijn achternaam krijgt, dan is het mama en kind, dan speelt papa geen rol in mijn gezin.

Met al dit geschrijf weet ik niet of mijn verhaal wel duidelijk is.
    Sorry voor de echo bericht.

Hoop dat iedereen hier goed en gezond is. Krijg deze dagen alleen maar minder nieuws van overal.
    De ene is opgenomen, de andere de kind is met 6 maanden geboren, de andere de tweeling is ook veels te vroeg geboren.
    Van die tweeling is inmiddels eentje overleden en de andere ligt in de coveuse, pas geopereerd aan de darmpjes want deze waren niet volledig ontwikkeld en zal hierdoor zeker nog 6 maanden in het ziekenhuis liggen (ze is 1500 gram).
    En ga zo maar door met de nieuwtjes.

Echt dames, sorry voor de echo verhaal..
    Maar aangezien ik al 2 dagen niet tegen mijn vriend heb gesproken moet ik mijn frustraties ergens uiten.

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Jellybean je mag hier je hart luchten hoor.
    Daar is een forum voor om lekker anoniem je hart te luchten.
    Vind het ook klote in welke situatie je zit.
    En neem mijn petje voor je af.
    Ik ga ook niet oordelen over je beslissing.
    Dit omdat ik je niet ken en het hele verhaal niet weet.
    Maar heb wel respect voor mensen die duidelijk weten wat ze willen.
    En neem aan dat jou kindje voor jou op de eerste plaats komt.
    Iedere moeder doet neem ik aan wat het beste is voor haar kind.
    Hoe denkt je vriend er verder over dan?
    Want zo'n gedachte is ook niet echt goed van als we niet meer samen zijn.

En wat een rotnieuws allemaal om je heen.
    Meid heel veel sterkte.

Knuffel.

20. Emjee

Emjee Actief lid

23 jul 2009
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nenna: ooh balen meis! Snap dat je helemaal van de kaart bent! Waarom denk je dat je man niet voor IUI wil gaan? Spannend die baarmoederfoto, wat denken ze daar op te kunnen zien?

@Daphne: dat klinkt ook als een leuk kaartje ;) Mn vriend houdt meer van kaartjes zonder figuurtjes (dus geen plaatjes van kindjes of dieren) het kan mij eerlijkgezegd niet zoet genoeg. Dus dat wordt weer een leuke strijd. Misschien probeer ik het compromis: jij het kaartje, ik de naam :) Of zoiets.
    Zere borsten had ik ook steeds voor mn ongi. Bij mij zei dat dus helemaal niks over wel of niet zwanger, heeft idd te maken met hormonen die ook bij je menstruatie vrijkomen. Wanneer is je nod?

@Jellybean: vind het inderdaad ook wel een beetje vreemd dat je vriend het kindje niet wil erkennen. Kan me heel goed voorstellen dat het dan voor jou over is. Je wilt toch met zn allen een gezinnetje zijn en als hij geen vader voor dit kind wil zijn, wordt dat wel lastig natuurlijk. Vader zijn is niet iets vrijblijvends in mijn ogen. Maar ik heb met je doen, het is niet leuk om je over dit soort dingen druk te maken in deze fase van je leven. Ik hoop dat het lukt de keuze te maken die voor jullie allemaal het beste is en vooral voor je kindje. Ooh en nare verhalen in je omgeving! Bah! Helemaal als je zwanger bent, wil je dat niet horen.

@Bumba: de foliumzuur was ik in het begin heel trouw mee, maar het verwaterd toch een beetje als het wat langer duurt. Maar toen ik 1 periode helemaal niet had geslikt, voelde ik me toch wel heel schuldig. Als ik nu zwanger ben dan heb ik het niet geslikt..... Dat bleek toen echter niet het geval. Daarna toch maar weer trouw genomen. Ik vond het zelf toch een fijner idee.

Ik ga zo lekker vroeg mn bedje in. Had vandaag de vk willen bellen, ik denk dat ik zwangerschapsischias heb (pijn achter in je bekken met uitstraling naar 1 been). Maar het was vanochtend zo druk op het werk, dat ik er niet meer aan gedacht heb. Blijkbaar doet het nog niet pijn genoeg ;) Morgen een nieuwe poging.

Deel Deze Pagina