ziek, of intolerantie of gewoon pech?

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by Tweety31, Oct 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Hoi Ilja,
    Mijn dochtertje van 12 weken, drinkt vanaf het begin Friso.
    5 voedingen per dag, ze drinkt ongeveer 140 cc per fles op.
    Sinds vorige week drinkt ze aanzienlijk anders/minder, soms zelfs maar de helft, en de andere keer weer het uiterste en drinkt ze hem helemaal leeg.
    Sinds gister spuugt ze veel..een dikke krachtige straal komt eruit, Vanmorgen zelfs al tijden het drinken :( Ze had toen nog maar 20 cc op en hoppa...volgens mij was er nog melk bij van gisteravond laatste fles.(toen dronk ze maar 50 cc overigens)
    Ik heb haar even bij laten komen in wipstoeltje, ze lacht wel flink, lijkt er weinig van te hebben...
    Na een half uurtje weer fles aangeboden, ze dronk toen 110 cc op, zonder te sputtelen. Weer even'uitgebuikt' in de wipstoel.
    daarna spelen in de box. totdat ik weer gespuug hoorde, nou werkelijk alles zat onder...
    wat kan dit zijn?
    Wanneer kunnen kinderen een intolerantie krijgen voor de voeding? of kan dat niet, had ze dat dan al eerder moeten hebben?
    Hoe snel moet je overgaan op friso comfort?

Ik hoop dat je me snel kunt beantwoorden... (ze heeft geen koorts)
    Groetjes Diana

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als ze geen koorts heeft, zich niet ziek gedrragt is dat het niet lijkt me.
    Wanneer ze intollerant kunnen worden dat kan ik je niet zeggen. Miscchien dat je het even aan kunt kijken. Je kan altijd nog voeding voor spugerige baby's nemen.

Ilja

Share This Page