Dochter 14 maanden nooit uitgerust

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Girlliej, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft sinds ze over is gestapt op de neocate altijd goed geslapen de nachten sliep ze van 19:00 tot 8:00 ongeveer..
    Ze werd met 13 maanden een beetje ziek en toen begon de ellende ze werd tussen 5:00 en 6:30 wakker en wilde njet meer slapen maar was ook ongelukkig heel erg aan t huilen en moeilijk te troosten.

Nu slaapt ze met 14 maanden weer van 19:00 tot 6:30/7:00 uur maar is dan bog steeds heel erg moe haar voor 10 uur in bed leggen betekend dat ze maar een half uur slaapt meestal gaat ze rond 10:30 naar bed en slaapt ze 1 tot1.5 uur daarna word ze weer huilend wakker en is even niet te genieten wil alleen getild worden en ik moet lopen zitten is niet goed. Dan gaat ze in de middag nog naar bed rond 13:30/14:00 uur en slaapt ze weer 1 tot 2 uur daarna is ze weer ongelukkig wakker..

Ik snap er niets van als we weg gaan om het even te rekken is ze niet te genieten als ik haar in bed leg is ze na haar slaapje ook niet te genieten..

Wie weet wat t kan zijn?

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Heeft ze altijd zoveel geslapen? Want als ik die uren bij elkaar optel, vind ik het echt heel erg veel, dus zou ik zeggen dat het geen slaaptekort kan zijn. Maar ja, elk kindje is weer anders in slaapbehoefte, dus dat maakt het lastig.

Hoe zit ze qua ontwikkeling? Mijn dochter was nogal langzaam en was rond die leeftijd met pozen best gefrustreerd omdat ze nog niet zoveel kon. Nu ze losloopt (ruim anderhalf), merk ik best verschil.
    Misschien is het een "sprongetje" en geen slaaptekort?

3. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ze sliep nooit overdag ook altijd kort dat is sinds ze is gaan lopen langer geworden ze loopt sinds haar eerste verjaardag dus nu 2 maanden ik denk ook niet aan een Slaap tekort maar snap niet dat ze na bijna 12 uur slaap achter elkaar zo moe wakker kan worden.. en wat ik eraan kan doen om t te doorbreken

4. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vandaag eens proberen om haar op 1 slaapje te krijgen al zal dat erg lastig worden aangezien ze 6:30 uur wakker was en nu alweer moe en aan t hangen..

5. Elsje54

Elsje54 Actief lid

14 mei 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    ik heb een tweeling van 13 maanden en worden sinds kort ook altijd chagrijnig wakker....ook al hebben ze goed geslapen...misschien ook een faaaaaase? ;)

6. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Ik heb dat met mijn zoontje ook gehad, echt heel vervelend.
    Denk dat het een fase is.
    Dat heeft zeker 3 weken geduurd, we gingen toen ook over van soms 2 naar 1 slaapje, hij kon zich optrekken maar niet zelfstandig weer gaan zitten etc.
    Nu kan hij dit allemaal wel en ook zelfstandig los staan.
    Ook zijn we sinds deze week over naar 1 slaapje en ik merk dat hij daardoor veel meer rust heeft.
    Hij gaat nu ook eerder naar bed zo ongeveer 19:15 en slaapt hij tot 8:00.

Hij slaapt de ene middag 1.5 uur en de andere dag 3 uurtjes.

en als je misschien wat leuke dingen met haar onderneemt en het even van je afschuift dat ze elke keer moe is, maar juist iets met haar gaat doen.
    Wandelen ofzo, dat ze lekker moe is en lekker kan slapen? Ik zeg ook maar wat.
    Hier doe ik dat ook. Hij is dan vaak erg moe, maar slaapt dan wel erg goed.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hmmm moeilijk..
    Ik moet zeggen, dochter heeft ook lang zo een periode gehad dat ze nooit uitgerust leek te zijn.. Altijd maar in oogjes vegen van moeheid, zeuren, ...

Maar dit is gebeterd met ouder worden, nu is ze niet meer moe te krijgen :D

8. Girlliej

Girlliej Bekend lid

7 dec 2013
    945
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan ga ik ervan uit dat dit ook gewoon een fase is Haha! Vbedankt meiden ik hoop dat t met de lente beter gaat😂

Deel Deze Pagina