ziek of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elle, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Eerst maar eens kijken of ik dan niet ongi ben he... ;)

2. Niet meer actief

o ja sorry...

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Elle en SandraK

Heel veel succes de komende dagen!
    Ik duim voor jullie, spannend!

4. elle

elle Actief lid

Dank jullie wel meiden voor alle steun!
    Dat voelt heel goed.
    Ik zit nu in een dip want de duivels komen er aan.
    Had net bruine afscheiding!!!!
    Echt klote..dit keer meende ik echt dat het zover was. Maar ja, op naar ronde 11 dan maar.
    Wie had dat gedacht...
    Ik ben van plan de komende maand in de vakantie alles los te laten en gaan banner bij te houden.
    Misschien helpt dat een beetje? En anders in september maar beginnen met temperaturen.
    te zijner tijd zal ik jullie hilp dan wel even vragen, want ik heb geen idee hoe en wat.
    En daarna zal ik een bezoekje brengen aan de dokter, het is toch vreemd: elke maand voel ik de eisprong en doen we helemaal ons best met klussen en toch elke keer weer ongi!

ZO dat lucht een beetje op.. sorry meiden dat ik zo van de toren blaas, maar mijn vriendinnen snappen het niet altijd en komen aan met:
    je bent nog jong..
    ach komt vanzelf..
    je moet het loslaten...

Natuurlijk hebben ze gelijk maar ik ben van binnen wel elke keer verdrietig!

Dag lieve meiden, thanx..

5. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Heel veel sterkte.
    Fijne vakantie en succes met klussen in de volgende ronde ;)
    Liefs,
    Bibi

6. Niet meer actief

tuurlijk ben je iedere keer verdrietig! Je wordt gewoon onzeker over je eigen lichaam. Vertrouwd de boel als het ware niet meer! Ik snap precies wat je bedoelt!

Fijne vakantie meis, probeer dr maar niet teveel aan te denken... (makkelijk gezegd he...)

En een geruststelling, mijn vriendinnen zeggen, waarom ben je nog niet zwanger, ik was het in 1 keer of ik hoorde van die en die dat ze in 1 keer zwanger was. Dat is ook zo heerlijk opbeurend...

Deel Deze Pagina