zou ik zwanger kunnen zijn? Als sinds 2 dgn kan ik niks binnenhouden, zelfs wanneer ik water drink ligt het een half uur laten in de wc. Ik had daarnaast gisteren ook wat verhoging 37,9-38,1. (geen paracetemol durven nemen, want je weet maar nooit) en daarnaast voel ik me ook wel beroerd, beetje hoofdpijn. We zijn pas net aan het klussen, dus zou wel erg snel zijn... misselijkheid is niet gerelateerd aan bepaald dagdeel, maar gisterenavond was alles op zijn hevigst. Vanmorgen kon ik zowaar een beschuit eten en tot nu toe is dat nog goed gegaan. Wat denken jullie: toch gewoon een virusje te pakken of misschien wel zwanger... ik kan pas vanaf de 24e (NOD) testen, dus spannend!
Spannend! Kan best dat je zwanger bent. Heb je rond je vruchtbare dagen regelmatig geklust? Nog andere klachten als pijn borsten/onderin je buik etc? Ben benieuwd!
gisteren wat pijnlijke borsten, geen last in onderbuik. Rond eisprong wel extra geklust. Ben ook benieuwd
hoi een paracetemol mag je gewoon nemen in je zwangerschap dat is het eeneste wat je mag hebben in een zwangerschap in ziekenhuizen geven ze je die ook als je zwanger bent gr beertje
Ik denk toch dat ik echt een virusje te pakken heb, hoofdpijn en keelpijn dus ik denk niet dat ik zwanger ben. Heb ook maar paracetemol geslikt omdat het toch wel veilig is en ik een hoofd had dat op klappen stond.