ziek of zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamagisa, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Heb sinds een half uur krampen. En het lijkt verdacht veel op menstruatiekrampen... :x:x:x
    Nog niet zeker natuurlijk. "geen bloed geeft moed" zoals ze zo mooi zeggen. Maar ben ineens een stuk minder optimistisch...

2. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Nou kawaii, we lijken wel een tweeling kwa gevoel haha, ook ik heb menstruatiekrampen...maar het wil nog niks zeggen toch?
    We wachten maar af,meer kunnen we niet doen... :(

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Haha dat meen je niet! Ben je niet stiekem mijn tweelingzus?:D

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hoop dat jullie niet ongesteld worden! nog ff afwachten maar dat is zo lastig!

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hahaa het begint er wel een beetje op te lijken he... :D
    Pfff ben ook weer ontzettend moe,dus lekker met een dekentje op de bank een filmpje kijken.

Aaah rosemarie,dat hoop ik ook!
    Ik ben benieuwd naar jou test, heb je geen foto? Duim je ook voor ons?

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hahaa het begint er wel een beetje op te lijken he... :D
    Pfff ben ook weer ontzettend moe,dus lekker met een dekentje op de bank een filmpje kijken.

Aaah rosemarie,dat hoop ik ook!
    Ik ben benieuwd naar jou test, heb je geen foto? Duim je ook voor ons?

Ik heb vanochtend even getwijfeld of ik zou gaan testen,maarrr... Ik heb me in kunnen houden, durfde het uiteindelijk toch maar niet,bang voor een teleurstelling...dus wacht het toch maar even af.

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Klein foutje...stukje van mijn bericht dubbel geplaatst,te snel op verstuur bericht geklikt! :D

8. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @rosemarie:
    bedankt, hopen wij ook niet, hahaha! Hoe gaat het met jou nu? In de 7e hemel?

@princess:
    hahaha prima manier om pagina's te vullen toch?:cool: Hier ook een avondje bankhangen. Heb eigenlijk een verjaardag maar ik sla over vanavond. Moe en best wel last van mn huid ook. Heb eczeem en dat speelt ineens erg op. Hormonen? Of gewoon stress? Who will tell. In elk geval lekker rustig aan doen vandaag.
    Kan me tot nu toe nog inhouden met testen. Heb met vriendlief besproken dat we dat eventueel woendagochtend samen gaan doen.

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ojee dat is ook vervelend van je eczeem! Maar misschien is het idd een signaal..hoop het voor je!
    Knap hoor dat je je tot nu toe in kunt houden...ik weet niet of het me lukt tot woensdag,maar ga wel mijn best doen!
    Heb je verder nog symptomen?
    Ik ben af en toe nog misselijk,moe en mijn tepels zijn heel gevoelig,maarja dat kan ook betekenen dat mijn menstruatie eraan komt...
    Rosemarie zit denk ik op een roze wolk,hihi..geniet er lekker van meid!

10. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Princess,
    kwaaltjes.. tja...ben nog steeds moe, hoewel wel ietsje minder als de afgelopen dagen. Heb vandaag voor het eerst sinds dinsdag overdag niet geslapen, haha. Ben al wel heel de dag licht misselijk, en vooral tijdens het koken. Werd bijna onpasselijk van de geur van de pastasaus.. hmm dat is nieuw. Mn huid dan, maar ja dat heb ik vaker en ben toch echt nog nooit zwanger geweest hahaha.
    Tepels heb ik geen last van, borsten zelf ook niet. Vind ik bijna jammer, want "dat hoort erbij" zeggen ze... vanmiddag die krampen, die nu weer even weg zijn.
    Het is vooral het gevoel, denk ik..

vanmiddag hele middag met mn vriend samen op de bank gezeten, achter de laptop. Babykamers, kinderwagens, boxen enzo bekeken. Samen in de toekomstige kinderkamer gestaan met een meetlint om te kijken waar het bedje het best zou passen. Oh we willen het zo graag! Probeer me nog steeds voor te houden dat het misschien niet raak is, maar joh, wat zal het een teleurstelling zijn....

11. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ben heel blij, maar het dringt ook nog niet helemaal door hoor.
    net ons 1e rompertje gekregen zo leuk:)

hierbij ook de foto, vind het streepje toch niet zo duidelijk, maar ik test morgen nog een keer. en haal nog ff zo'n cb digitaal.

12. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @kawaii:
    Haha nou ik denk dat je mocht je straks al de kwaaltjes wel hebt denkt van oooo ik wil bij die groep horen die toch zwanger zijn,en al die kwaaltjes niet hebben hahaha..maar ik snap wat je bedoeld hoor meid, dan voel je je wat zekerder,zo van: zou ik dan toch......
    Wat leuk dat jullie al zo actief zijn met de babykamer en alle spulletjes! De voorpret is natuurlijk ook erg leuk!

@rosemarie:
    Zooooo nu al je eerste kado'tje gekregen! Heb je het al mensen verteld?
    Nou ik zie de streep wel hoor! Hij is idd nog wat lichtjes,maar hcg verdubbeld met de dag geloof ik,dus die zal vast nog donkerder worden de komende dagen...echt super voor jullie!

13. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @rosemarie:
    ik zie'm ook duidelijk. HCG verdubbelt idd dagelijks om om de dag ofzo, dus die is binnen een paar dagen veel duidelijker! En hebben jullie het al verteld, zo vroeg? Snap ik wel hoor, haha! Het is ook zo leuk! :D:D

@princess:
    Tja, de voorpret is zeker leuk. maar ben nu wel bang voor de teleurstelling als het toch niet raak is. Oei oei maak het mezelf wel moeilijk op deze manier!

14. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Waauw Rosemarie je bent zwanger!!! :D:D:D:D:D
    Hoef gaaf meid!! Gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat je je voornamelijk goed blijft voelen en lekker van je zwangerschap kunt genieten.

Ik ben afgelopen zaterdag 1 dag hondsberoerd geweest. Echt vanuit het niets snotterig, koortsig en hangerig. Gisteren was het weer over. Verder heb ik alles wat ik normaal gesproken ook heb, gevoelige borsten, lage rugpijn, rommelende darmen. Het enige wat ik nu misschien anders is, is dat ik af en toe steekjes heb.
    Eerst dacht ik aan een late eisprong maar ik heb het gisteren berekend en ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus. Dat lijkt me wat laat voor een eisprong. Nu dus maar afwachten tot aankomend weekend.
    Ik wacht dus gespannen met jullie mee ;)

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Rosemarie hoe was je test vandaag? Had je al een wat duidelijker streepje?

Ik kon me niet bedwingen en heb vanochtend getest...ik zag vrijwel niets,ja misschien een heel vaag streepje,maar ik denk dat ik het me in beeld omdat ik die zo graag wil zien! Ik word op het moment gek van al die onzekerheid! Ik weet dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn,maar het lukt me niet,pfff...
    Heb nog steeds met vlagen menstruatiepijn,en ben soms misselijk,buikpijn,moe,en heb heel erg gevoelige borsten,de afgelopen dagen waren alleen mijn tepels erg gevoelig,maar vandaag heel mijn borsten,en ze voelen wat hard aan...maar dat kan ook betekenen dat mijn menstruatie eraan zit te komen...ik wacht nu tot mijn nod,en ga dan weer opnieuw testen...

Hier nog iemand getest? En jij kawaii?

16. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @princess:
    zo, ik snap zo goed dat je je niet meer kon inhouden!! Wat jammer dat het toch tegenviel.. hoop van harte dat je wel echt positief test op of na je NOD. Je kwaaltjes klinken toch wel hoopgevend vind ik!

Hier nog niet getest, maar denk er toch wel heel hard over om het morgenochtend te gaan doen. Heb namelijk een rekenfoutje gemaakt. Vorige cyclus was 27 dagen, en dag 27 is... juist... morgen! En niet woensdag. Maar misschien test ik toch maar woensdag.. stel dat ik morgenMIDDAG ongesteld wordt, dan zou ik me morgenochtend met een nega test eigenlijk onnodig verdrietig voelen. Kortom, ik weet het nog niet helemaal zeker. Vind het erg moeilijk!
    Kwaaltjes lijken iets verminderd hier. Was niet meer zo moe. Geen krampjes meer, dus ook geen ongikrampjes (yay!). Wel de hele dag, en gisterenavond en nacht ook eigenlijk, licht misselijk. Niet tot aan overgeven toe, maar gewoon een licht ongemakkelijk gevoel. Had ook weinig zin in eten, had nergens echt trek in. Moest mezelf dwingen om toch iets te eten. Maar als ik nerveus ben heb ik ook een soortgelijk gevoel, dat lichte misselijke. Mn borsten en tepels zijn normaal, niet groter, gevoeliger, of wat dan ook.
    Het kan dus echt nog alle kanten op. vind het erg hoopgevend dat ik nog geen bruinverlies heb, of ongikrampjes. Vorige cyclus had ik op de ochtend van dag 26 al licht bruinverlies, en op ochtend van dag 27 zette het echt door. Nu is er nog niks te zien en ook niet te voelen, behalve die lichte misselijkheid.
    Pfff.. moeilijk hoor, dit...

17. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Kawaii, zenuwslopend he!
    Je weet op een gegeven moment niet meer of je nu wel of niet moet testen vind ik...
    Volgens mij zit mijn menstruatie er nu echt aan te komen :( baal er enorm van! Dacht door alle symptomen echt dat het raak was, maar zo zie je maar dat je lichaam je echt voor de gek kan houden...ik weet wel dat ik voortaan echt afwacht tot mijn nod,wat een teleurstelling zeg!
    Ik hoop voor jou dat je een positieve test mag hebben meid,hou je me op de hoogte?
    Succes!

18. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Dag is half om. Nog geen ongi te bekennen, ook geen krampen.. hoop, hoop, hoop!

@princess, ik vind het zo k*t voor je! Lullig als je lijf je zo voor de gek houdt. Ik ga me precies hetzelfde voelen als ik ongesteld zou worden. Maar... geen bloed geeft moed meid. Zolang je nog geen bloed ziet kan het nog steeds raak zijn!! Je hebt niet voor niks al die klachtjes gehad toch?

19. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Oh meid,ik hoop het zo voor je! Wanneer ga je testen? Vind het knap hoor dat je zo lang kunt wachten...
    Hier ook nog geen ongi te bekennen, krampen zijn ook weer weg...ben wel ontzettend misselijk en heb nergens puf voor,het liefst zou ik mn bed weer in kruipen...
    Blegh,ik wil iets weten.. Ga zondag op vakantie,dus ik hoop dat mijn ongi uit blijft of als ik niet zwanger ben dat mijn ongi snel komt dan ben ik er rond mijn vakantie weer vanaf...
    Ik ben benieuwd naar jou test!

@rosemarie: heb jij nog getest meid?

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    dankje lizzy:) hoop voor jou ook snel meid:)

oh spannend meiden, en het is idd killing dat afwachten!

ik heb gister nog wel getest maar was maar ietsiepietsie donkerder. en had gister roze met afvegen dus schrok wel ff. maar ff gegoogled en meer mensen hadden dat en de zwangerschap is daarbij wel goed verlopen.
    ik haal van de week nog zo'n cb digitale, nog geen tijd voor gehad.

Deel Deze Pagina