Hoi rosemarie: Ja zeker killing! Morgen zou mijn nod moeten zijn gezien mijn cyclus,alhoewel ik die nog niet helemaal ken omdat ik pas kort gestopt ben met de pil...weet dus ook niet of ik morgen moet testen?????? Wat ontzettend leuk dat je het hebt vertelt, hoe waren de reacties? Super natuurlijk! Echt leuk!! Heb je ook al contact opgenomen met je huisarts en de gyn? Of nog niet echt mee bezig? Vind het zo leuk voor jullie! Allemaal lekker shoppen voor je kleine wondertje, leuk hoor! Geniet er maar lekker van samen
zo deze symtomen heb ik nu ook op dit moment . ik ben al 7 maanden bezeig om zwanger te raken en steeds is het niet raak. ik had gister op mijn werk een enorme misselijkheidbui.ben dus op mn bed gaan liggen en voel me nu heel sloom en heb geen zin om iets te doen. ben een zware onder rug en eeen zwaar geveol in mijn onderbuik. had gister een verhoging en heb dus ff weer een ronde kindje maken gedaan. heel misselijk ben ik niet een heel klein beetje mijn eetlust is echt met vlagen soms eet ik niets en soms heb ik constand honger. wat denken jullie zwanger of niet
MEIDEN!!!! Heb vanochtend getest, en guess what: KNALPOSITIEF!!!! Geen dun wazig streepje, maar echt een duidelijke streep al na 2,5 minuut. AAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!! *stuiterdestuiterdestuiter* Ben helemaal hyper! Zit nu op mn werk maar alles gaat langs me heen. Zo raar! Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes meer, behalve dat ik geen melkproducten kan eten zonder dat ik er misselijk van wordt. Dus ik ben nog wel een beetje afwachtend, ga zsm een clearblue digital doen, en dan regelmatig een test overnieuw om zeker te weten.. pfff....maar hij is POSITIEF!! JAAAAAAAAAAAA!!! Doodeng, ook, eigenlijk.. haha! @princess: hoe ist nu bij jou? Hoop zo dat het raak is, aangezien je symptomen echt identiek waren aan de mijne. Hou me op de hoogte he??? @Rosemarie: wat tof dat je het al verteld hebt. Hoe waren de reacties? Ik moet me nu echt inhouden om niet iedereen te bellen, maar ga het echt nog niet doen. Nog te pril vind ik. Gelukkig kan ik het hier kwijt! @Mamamarianka: De kwaaltjes klinken positief, maar je weet het echt nooit zeker. Als je gisteren pas je eisprong had (en gebruikt!!) kun je daar nu nog geen symptomen van hebben , dat duurt wat langer. Hoever zit je nu in je cyclus?
@kawaii: GEFELICITEERD MEID!!! super leuk voor je is dit je 1e of je 2e .. ik zit 2 week nu in mijn cyclus.. we kunnen alleen maar hopen ..
@mamarianka: het is de 1e. Vind het superspannend allemaal! weet echt niet wat ik moet doen nu, behalve even gaan zitten, een kop thee drinken en weer even tot mezelf komen Als je in week 2 van je cyclus zit kun je eigenlijk nog geen zwangerschapskwaaltjes hebben.. je ei is meestal rond dag 14 (ongeveer,plusminus, om en nabij) en dan doet ie er nog een weekje over om in te nestelen.... Ik voelde me halverwege week 3 behoorlijk beroerd, zie eerder dit topic. Nu dus helemaal niet meer, daarom vind ik het nu ook zo eng allemaal. Als ik nou kwaaltjes had... (ook erg, ik mopper dat ik geen klachten heb.. hihi)
@kawaii. leuk voor je dat je je 1e kindje mg krijgen. ik heb al een zoontje van 2 allee bij die zwangberschap heb ik wijnig gevoeld. en daarbij heb ik ook niet op mmijn cyclus gelet. vandaar dat het allemaal voor mij nieuw is dat plannen enzo
Mamarianka, het is ook best wel lastig allemaal, duurde bij mij ook een paar weken voor ik doorhad hoe het in elkaar zat. Afgelopen ronde in week van eisprong en vlak ervoor en erna, heel veel "geklust", zoals ze aanraden om de dag. En ziehier het resultaat
@ kawaii ja mijn cyclus is onregelkmatig en reken nu 2 weken steeds na de 1e dag van mn laatste ongi klopt dat zo?
Moeilijk te zeggen als je een onregelmatige cyclus hebt. Dan weet je het eigenlijk nooit zeker.. Dan is ovulatietesten of tempen de enige manier om het zeker te weten, maar ja dat is ook zo'n gedoe.. daar had ik in elk geval (nog) geen zin in. Ik zou gewoon meteen na je ongesteldheid lekker aan de klus gaan voor een week of twee. Dan benut je je ei wel denk ik.
ja zoiets dacht ik dus ook. iedergeval heb ik nu na mn ongi regelmatig geklust. maar ben zo bang om een test te doen dat het weer negatief is..ik heb me getempt en ik was gister 37.2 en nu heb ik ook weer een verhoging . nu ben ik ook weer zo dat de papa bij defensie zit en ik hem bel iom naar huis te komen om even te klussen hahaha
In elk geval niet testen als je pas in week 2 van je cyclus zit. Dan test je zeker negatief, aangezien het eitje dan nog eigenlijk niet ingenesteld kan zijn. Halverwege week 3 of zelfs begin week 4 is verstandiger. Ik heb op dag 28 getest, dus met precies 4 weken. Hahah een "bootie call" naar je mannetje dus. Zal hij niet erg vinden
hhahah nee hij niet alleen vind de baas het niet echt leuk hahah. want hij moet dan steeds weg. ja ik wacht zowiezo mijn volgende ongi af en dan zie ik het wel. ik vind het alleen zo moeilijk nu dat ik op bed lig omdat ik sloom ben hoofdpijn , onder rug pijn en links bij mijn lies pijn heb. agja ik hoop zo dat het zo is. bij mijn 1e zwangerschap had ik namelijk van niets last . ik werk zelf namelijk ook nog bij defensie en mijn 1e zwangerschap heb ik niets gemerkt dat ik tijdens die 13 twijfel weken op de schietbaan lag te schieten hahah.
Kawaii: Whaaaaaaa super meid! Van harte gefeliciteerd!!!!!! Ben echt blij voor je! Hoe reageerde je mannetje? Hier nu weer beetje last van ongikrampen, af en toe een beetje misselijk,maar wel minder...en mijn borsten doen echt heel pijn,zelfs als ik ze maar lichtjes aanraak,nog nooit gehad zo... Maar ik heb besloten dat mocht ik niet ongi word ik zondag pas ga testen,want ik weet nog niet hoe mijn cyclus precies in elkaar zit...vorige mnd was hij 23 dgn maarja ben natuurlijk nog niet zolang gestopt met de pil,dus wacht het nog even af... Moet je heel de dag werken meid? Je zult er nu wel niet helemaal bij zijn met je gedachten haha..wel super dat je gelijk knalpositief hebt! Geniet er van meid..
Princess: kwaaltjes klinken toch echt precies als de mijne, op die borsten na dan! Blijf hopen!!! Mannetje en ik waren vanochtend in total shock. Drong nog niet helemaal door (nog steeds niet, overigens). Beide gewoon gaan werken en nu naar elkaar aan het smsen hoe onwerkelijk het is en dat we fouten aan het maken zijn op het werk Ja, moet inderdaad hele dag werken, blegh. Thank god dat het rustig is!! Ga morgenavond (koopavond) clearblue digital kopen en daarmee testen. Is veel leuker dan een streep op de KV test!
Hallo meiden! De inmiddels zwangeren, GEFELICITEERDDD!!! Princess, ik heb ongeveer dezelfde klachten die jij beschreef. Knallende hoofdpijn, misselijk met vlagen, nergens trek in en dan weer honger, eten komt ook regelmatig omhoog, moe met savonds rode ogen, rommelende pratende buik en (mentruatie-achtige)krampen. Eergisteren een lichtpositieve test, maar blijkt misschien een ovutest in de verpakking van een zwtest...(zwanger&kids) buitenkant stond zwangerschapstest maar de dipstick was groen zoals bij een ovutest... Gisterochtend negtieve k2v5 en smiddags een digitale cb gehaald maar die deed het niet!! Savodns kreeg ik erge krampen en was ik doodmoe...ben gaan slapen met een maandverband in maar ben nu toch niet ongesteld en bijna klokkie rond geslapen..
@Skaya: oef, dat is spannend! En zwaar frustrerend. Ik zou morgen gewoon nog een keer testen! Succes!!
Hahaha kawaii, wat zul jij blij zijn als je straks klaar bent met werken! En je mannetje ook natuurlijk! ja zo'n digitale is idd leuker: ZWANGER staat toch net wat leuker als zo'n | streepje! De kwaaltjes,ja ik weet het maar toch ook nog steeds telkens het ongi gevoel,maar tot nu nog niks te zien..dus afwachten maar... Skaya: vrij veel dezelfde symptomen idd..ben je al lang gestopt met de pil? En wanneer is jou nod? Oh dat is raar als er op de verpakking zwangerschapstest staat en het uiteindelijk een ovu test in zit... Wnnr ga je opnieuw testen meid? Ik heb die van kv 2 voor 5 in huis..
Ik voel me nu ook alsof in ongi moet worden... Maar dat zal bij mij wel komen door de vele vlinders die in mn buik rond dwarrelen (A) Jouw NOD is vandaag toch? Geen bloed geeft moed, blijf hopen!! Ik durfde eigenlijk niet te testen omdat ik bang was voor een negatieve test, en kijk nu! Ik heb vanochtend ook met de Kruidvat 2V5 getest. Ik ben fan!
Dat is waar meid, maar toch is het vervelend,ik ben niet zo goed in wachten hihi.. Maar ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik zondag pas test,als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk.. Vind het heel raar dat je toch zwanger kunt zijn als je ongipijn hebt haha,maar je hoort dat toch heel veel... Maak je een foto van je digitale,altijd leuk toch!! Pas je wel op dat de vlinders niet teveel fladderen anders wordt je nog misselijk van ze hihi