ziek of zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamagisa, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    joh, wachten is ook niet leuk. Wachten sucks. Knap als je nu tot zondag kunt wachten!!
    Ik zou ook wachten tot morgenochtend, omdat ik vanochtend nog rijles had eerst. Leek me niet slim om hyper te gaan rijden. Heb ik dus wel gedaan en het ging dus ook voor geen meter. Heb de rij instructeur maar verteld dat ik wat grieperig was.. hihi. Maar ik kon me vanochtend echt niet meer beheersen, ik moest en ik zou testen!

Ja vreemd he, zwanger zijn en ongi krampjes! Het zijn natuurlijk ook geen echte ongikrampjes, het voelt alleen zo:D

Zal een foto maken van de digitale test. Heb van de KV test ook een foto, althans, op mijn vriend zn mobiel. Zal eens vragen of hij die wil doormailen naar mij, dan kan ik die er ook op zetten hier, voor de liefhebbers.

2. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hahahaha trapte de instructeur erin?
    wanneer was jou nod ook weer? Gisteren toch?
    Hier weer een symptoom :S witte afscheiding...mocht ik niet zwanger zijn dan houd mijn lichaam me echt voor de gek hoor! Ja,leuk leuk ik ben nieuwsgierig naar je test,altijd leuk om te zien..
    Heb je trouwens laten pendelen door iemand hier op het forum?

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Die witte afscheiding had (heb!) ik ook. ;) NOD was inderdaad gisteren.

Ja, de instructeur trapte erin, vreemd genoeg. Hij zal het wel raar hebben gevonden dat iemand met griep een dikke grijns op haar hoofd had.. whahaha. Wel geprobeerd om niet al te erg te grijnzen en om af en toe te hoesten.. hihihi.
    Heb vriendlief een sms gestuurd dat ie even die foto moet mailen, zal hij zo wel doen.

Heb me niet laten pendelen. Was het wel van plan, maar kon het zo snel niet vinden op het forum. En nu "hoeft het niet meer" haha. Ben wel altijd erg nieuwsgierig naar zulke dingen. Een tante van vriendlief pendelt ook. Op die manier "voorspelt" ze de geslachten van de ongeboren baby's. Ze heeft best vaak gelijk! Mag ze bij mij ook doen zodra we het bekend hebben gemaakt.
    Wil jij je laten pendelen?

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    hier dan de foto.... :D hij lijkt hier wel bijna minder duidelijk dan in het echie..

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hahaha ja ik zie het beeld helemaal voor me!
    Ik ben een beetje grieperig...:D
    En die vent maar denken "wat zit ze nou te lachen"..hahaha

3 meiden hier hebben voor mij gependeld..
    2x aug meisje
    1x sept jongen

Oww ik zou echt laten pendelen dan ja door die vrouw die je kent!

Wat een mooie test meid! :D super leuk om te zien

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Kawaii: wauw wat een prachtige knaller van een test meid!! Ontzettend gefeliciteerd! Geniet er maar van!

@Princess; hoe ver zit jij nu voor je nod?
    Ik hoop dat er voor jou ook een prachtige positieve test volgt meid!

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hoi lizzy, aangezien ik pas sinds kort gestopt ben met de pil weet ik het nog niet helemaal...
    mijn vorige cyclus was 23 dagen,dus dat zou betekenen dat ik vandaag mocht testen...maar aangezien ik gisteren een negatieve test had heb ik besloten om tot zondag te wachten...mocht in dan nog niet ongi zijn natuurlijk...en jij??

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Morgen is mijn nod maar ik weet al dat ik ongesteld word.
    Ik heb kramp en had vandaag een beetje roze. Dat heb ik altijd een dag voor mijn nod.
    En eerlijk is eerlijk.. maandag een test gedaan die negatief was haha. Maar jij heel veel succes! Dat zou echt super zijn voor je!

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Wat vervelend als je ongi toch komt meid! Ik zie dat je al wat meer rondes hebt doorstaan,mag ik vragen waarom je bepaalde cijfers tussen haakjes hebt staan in je handtekening?
    Zie dat je 3 pendels hebt staan voor augustus...

Hier nog geen ongi,maar nog wel steeds krampen..en mijn borsten pffff,vooral mijn rechter doet nu echt vreselijk pijn!

10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ik wilde naar bed gaan, maar dacht nog ff checken. en kawai gefeliciteerd!!!!:D

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ja toen ik het gisteren doorkreeg heb ik echt een baaldag gehad. Dan ben ik intens verdrietig en vraag ik me af of het ooit goed komt.. Vandaag schijnt de zon al weer gelukkig.
    Dat zijn de rondes waarin we niet echt geklust hebben. Toen we begonnen hebben we nog een tijdje getwijfeld of het niet beter was om nog even te wachten. Vanaf mei zijn we er echt vol voor gegaan.

Ja 3 voor augustus, maar ik had er ook 3 voor juli en 6 voor juni.. Ik zie het als een positieve vibe maar mijn geloof ben ik al wel een beetje kwijt.

Ik vind het heel erg spannend voor je! Hoop op 2 mooie duidelijke strepen :D

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Lizzy, wat balen meid! Er is nog een klein kansje!

Meiden hebben jullie ook een pendel van Hanna? Ik zit in een topic waar zij de meeste goede pendels had.

Heel gek idd dat je ongikrampen kan hebben en toch zwanger kan zijn?! Heb nu ook weer volop krampen en heb t idee dat het zo los gaat barsten....en anders morgen testen.
    Ben trouwens in januari gestopt met de pil en mijn nod was gisteren of eergisteren...niet helemaal zeker welke dag precies mn ei is gesprongen ;)

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Skaya: ja zij had mei gependeld maar helaas.
    Die ongikrampen zijn tijdens een zwangerschap het oprekken van je baarmoeder. Bij je menstruatie maakt je baarmoeder een soort van knijp beweging zodat alles vloeit.
    Tijdens je zwangerschap zet je baarmoeder uit, vandaar dat het op elkaar lijkt.
    Ik ben heel benieuwd voor je meis! Hoop op goed nieuws!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Waarom kan dat oprekken niet heel anders voelen, zou makkelijker en duidelijker zijn. En dat voelt echt zo precies hetzelfde?? Ben erg benieuwd! Hoop het zo! Maar lijkt alsof ik de knijpbewegingen voel...:p

Zwangere meiden, voelen jullie de krampen nu ook nog welles?

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Wat is er gezellig veel gekletst gisterenavond hier:D

@Lizzy en Rosemarie:
    jullie ook bedankt voor de felicitaties!

Heb vanochtend een clearblue digital test gedaan. Die gaf aan "zwanger 2-3 weken"! Begin het nu langzaamaan te geloven. Toen ik gisteren thuiskwam van mijn werk had mijn vriend een hele grote bos bloemen voor me gekocht die stond te pronken op tafel. De schat! Tijdens het boodschappen doen kwam ie steeds met gezonde dingen aan, fruit, vis enzo. "schat je moet nu goed eten hoor!!!" hahah. Ik kan geen yoghurt eten nu, daar wordt ik echt akelig van. Dus "hm, moet je dan misschien yoghi pakken, of vruchtenyoghurt ofzo.. je moet wel calcium hebben nu!" Hij leeft zo erg mee! Kreeg gisteren al een kus op mn buik van hem :)

@Princess:
    Weet je al meer? Mijn eerste cyclus was 24, de tweede ook 3 dagen langer met 27 dagen. Dus zo vreemd is dat op zich niet... maar ik hoop natuurlijk dat het gewoon raak is!

@Skaya:
    ik heb die krampjes nu wel. Vannacht lag ik er zelfs even dubbel van, au wat deed dat pijn zeg.. brrr. Best wel eng. Maar het hoort erbij blijkbaar.. Ga wel na het weekend nog een testje doen, just to be sure dat beeb nog op zijn (of haar) plek zit...

@Lizzy:
    Hoop dat je toch niet ongesteld wordt, ook al voel je het al aankomen.. ik duim voor je!
    Wij hebben de eerste twee rondes ook niet "echt" geklust. De derde ronde zijn we er echt voor gegaan door rond de eisprong om de dag te klussen. En zie hier het resultaat!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden, gisteravond laat toch ongi doorgebroken. Slecht geslapen door de pijn in me buik. Als ik mn buik aanraakte deed die zeer, als ik me bewoog en als ik ga zitten voel ik nog alsof het helemaal doortrilt in mn binnenste...dit hebk nog nooit gehad! Weer naar volgende ronde helaas...duurt zo lang met die lange cyclussen van mij!

17. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Skaya, wat rot! :x
    Zeker omdat je dan weer zo lang moet wachten... ik leef met je mee hoor! Hou je taai!

18. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @kawaii:

Aaaaahh wat ontzettend lief van je mannetje!! Lief dat ie zo met je mee denkt en doet...maar aanstaande mama's mogen zich ook flink laten verwennen natuurlijk! Ga je het iemand vertellen binnenkort?
    Hier nog steeds geen ongi..gisteravond in bed niet kunnen slapen van misselijkheid!
    Dankje,ik hoop het ook!

@lizzy:
    Meid wat ontzettend jammer dat je ongi toch door heeft gezet! Ik hoop voor je dat het bij jullie ook snel raak mag zijn, en dat je een hele mooie positieve test mag hebben!

19. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @Princess:
    mijn berichtjes worden nu wel eentonig, maar ik vind het hoopvol klinken toch nog steeds!! Ik zou de moed nog niet opgeven! Wel irritant dat je niet goed kon slapen...

We proberen het nog even geheim te houden hier, tot 8 weken ongeveer. Dus nog een maand.. pff gaat moeilijk worden! Zijn nu leuke manieren aan het bedenken om het te vertellen aan (schoon)ouders..
    Komend weekend een paar feestjes. Waar ik uiteraard geen alcohol ga drinken. Benieuwd of dat op gaat vallen, anders grijp ik even naar de "good old" antibiotica smoes.:D

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Kawaii: daarom dat bedoel ik...als ik van deze symptomen niet uit kan gaan,dan is mn eigen lichaam niet meer te vertrouwen haha..maar we wachten gewoon af tot zondag...

Ja snap ik dat jullie nog even willen wachten,maar dat is wel heel erg moeilijk denk ik! Ohja allemaal manieren bedenken,superleuk natuurlijk!! Soms zie ik in de winkel spulletjes liggen en dan denk ik: dat is leuk om dat aan opa & oma te geven om het te vertellen...hebben jullie al idee'tjes?
    Die digitale test doet het 'm wel he! Dan denk je: ja het is echt zo! Staat wat definitiever :D

Deel Deze Pagina