@Kawaii: wat ontzettend lief van je mannetje!!! Leuk zo'n vent die vanaf het begin helemaal meeleeft! Lekker samen op de roze wolk meis. @Skaya: wat ontzettend balen dat je ong heeft doorgezet meis!! Even lief voor je zelf zijn en dan vol goede moed naar de volgende ronde. @Princess: hoe gaat het bij jou meis? Denk je dat je nog kunt wachten met testen? Hier nog geen bloed. Ik draag voor de zekerheid al wel een tampon. Er zat een beetje droog bruin aan (hè lekker zo bij de koffie). Misschien dat mijn ong dan pas morgen doorbreekt. Verder geen klachten meer. Niet moe, niet misselijk. Alleen onder de pukkels, suizende oren en pijnlijke borsten. De normale dingen dus. Ik heb echt zoiets van, zet nou maar door!! Dan kan ik de klusweek weer markeren in mijn agenda haha
@princess: Irritante "dingen" zijn die lijven van ons, ik dacht ook even dat mijn lijf me voor de gek hield , toen de kwaaltjes twee dagen voor NOD ineens weg waren.. maar ergens stiekem in mn binnenste wist ik toch dat ik zwanger was. En dat gevoel bleek thank god te kloppen. Ik wens je veel succes met wachten!! En inderdaad, die digitest doet 't m! Maar het wachten op die uitslag. pff dat duurde veel langer dan bij de KVtest! Na 2 minuten ofzo verscheen er "zwanger" en na nog eens 2 minuten pas de "2 tot 3 weken". Dat zijn vier lange minuten! Hahaha! Maar het staat heerlijk definitief, en heb mijn mannetje wakker gemaakt vanochtend door hem die test onder zn neus te duwen. Goedemorrreegeee! Hahah! Ideetjes genoeg voor het vertellen.. waarschijnlijk gaan we een foto maken van de twee testen onder elkaar en die in een lijstje doen. Maar we hebben nog even om daar over na te denken. @Lizzy: ojee, droog bruin betekende bij mij nooit veel goeds, dan kwam meestal de ongi er een paar uur later achteraan. hopelijk toch vals alarm! En anders is een nieuwe klusweek ook altijd leuk toch? Bekijk het positief! en wat betreft mijn mannetje: het is een schatje!
@Kawaii: bij mij zit er vaak nog een dag of 2 tussen. Dus ik heb geen idee. Ik kan nu overigens wel terugrekenen dat als ik pas morgen of overmorgen ongesteld word, we deze maand ook geen kans hebben gemaakt. Dan heeft er te lang gezeten tussen onze laatste vrijpartij en de eisprong. Daar waren we al wat bang voor. Maar toch blijft de teleurstelling evengoed wel..
@Lizzy: aaah.. *knuffel* kan me voorstellen hoe je je voelt nu. Teleurstelling blijft zeker, ook al bekijk je het heel rationeel "volgende ronde beter". Ik blijf toch hopen voor je!!
Ik herken mezelf heel erg in jullie verhalen.. maar.. Ik ben 14 juli ongi geworden na een cyclus van dertig dagen. Wel was ik lichter ongesteld dan normaal en ik verloor ook geen stolsel (Eetse ).. Maar sinds vorige week ben ik misselijk, wispelterug, ik blijf moe.. en er komt heel lichtjes een buikje op zetten.. Ook al een paar keer rommelende darmen gehad en nu een weeig gevoel in mijn onderbuik. Deze voelt ook hard. Mijn verstand zegt.. zeur niet.. je bent gewoon niet helemaal fit en hikt nu tegen je eisprong aan. Mijn hart zegt.. wie weet ben je wel gewoon al zwanger.. WAt is jullie raad?
Over en uit! Vreselijke menstruatiekrampen en vervolgens bloed. Voelt wel heel vertrouwd.. Net als voor de mirena.
Lizzy, balen meidddd!!!! I know how you feel! WEER een nieuwe ronde...tja wat doen we eraan! We moeten positief blijven! Brotherbear, je kan 2 dingen doen. Of ff een tesje er tegenaan gooien of wacht of je straks weer ongi wordt over 2 weken. Als je zwanger bent zou je test nu zeker dik positief moeten aangeven en weet je waar je aan toe bent. Ben benieuwd wat je beslist!
Aaaah lizzy, wat balen zeg!!! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak! En natuurlijk ook voor jullie skaya! @Brotherbear: ik zou er toch een testje tegenaan gooien,anders blijf je met zo'n twijfelgevoel zitten...good luck! En ben benieuwd wat je gaat doen! Hier nog steeds geen ongi, wel een beetje raar gevoel in mn onderbuik,en hij is een beetje op gezet...hebben jullie dit ook rozemarie en kawaii? ik blijf hopen!
@brotherbear: ooooh spannend! Inderdaad wat Skaya zegt.. twee weken wachten of nu testen.. Als je nu positief test zou het echt een knaller moeten zijn (want al twee weken "overtijd" ondanks licht bloedverlies).. Je weet het toch nooit zeker, behalve met een test. Weet niet wat ik zou doen.... Laat je het weten?? @Lizzy: Getverdegetver... balen! @Princess: Yup, dat heb ik ook. Ik voel mn buik de hele dag, niet pijnlijk ofzo maar gwoon een beetje een vaag gevoel. En opgezet inderdaad.. vriend zei gisteren "huh? ben je nu al dikker" Hou hoop dus. Het is al bijna zondag!! @all: vannacht dubbel gelegen van de buikpijn. Jongens, niet normaal meer, wat deed dat pijn. Ging meteen stressen, bang voor een miskraam.. Maar het leek echt in mn darmen te zitten. Voelde alsof ik een enorme diarree-aaval zou krijgen (sorry voor de details dames...) maar dat gebeurde dus niet. Werd daarna misselijk dus maar een emmer naast mn bed gezet. Na een klein uurtje was het over, en voel me nu weer prima. Vreeeeeeeemd.. maar ga zeker na het weekend nog een testje doen om zeker te weten dat beeb nog op zn plek zit. Toch best eng, zoveel pijn ineens. Maar zolang ik niet bloedt zal het geen miskraam zijn toch?
@kawaii: Oh meid wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad!! Gelukkig gaat het nu weer beter...misschien dat je lichaam 'n beetje moet wennen dat er iets zit wat er normaal niet zit ofzo? Anders ga je vandaag even langs je ha voor je eigen gerustheid... Aaaaahh normaal zou zo'n uitspraak nooit leuk zijn van je vriend,maar nu mag het he! haha... Hier nog steeds niks...wachten duurt nu wel lang hoor!
goodmorning! @ skaya & lizzy. balen meiden van de ongi. balen balen balen, ik duim voor de volgende ronde! @ princess: ja heb ook wel een beetje een raar gevoel in mn buik en voelde me voor nod wel opgeblazen en voelde me dikker. nu gaat het wel weer. @ kawaii: heb gister ook zo'n digitale gedaan ,is toch wel heel leuk en die pijnen horen er miss bij, het oprekken van je baarmoeder?
@Rozemarie, zit die baarmoeder nu zo laag dan? het voelde het als mn darmen, zo heel laag in mn buik. Zou best kunnen hoor! Pijn is nu in elk geval weer helemaal weg en heb geen bloed gezien. Ben wel licht misselijk nog, maar dat vind ik eigenlijk wel prima, haha. Jaaa leuk he, die digitale test? Staat veel leuker dan zo'n streepje. Kwam er bij jou ook eerst "zwanger" in beeld en twee minuten later pas de termijn? @princess, zullen we de tijd even een paar dagen vooruit zetten? jij wilt zondag testen, ik wil er dan ook nog eentje doen, of maandag. Gewoon voor de zekerheid.. hahah!
Toevallig dat jullie dat ook hebben/hadden... Haha nou kawaii...normaal zou ik zeggen: nee,omdat de tijd toch al zo snel gaat! Maar nu zou het toch wel heel goed uitkomen ja...haha manlief heeft zoiets van we zien het wel,af en toe ben ik echt jaloers, hij heeft engelen geduld...grrr!
@ kawaii: ik heb geen idee eigenljk, ik deed maar een gok maar het zal er wel bij horen. toch? ja bij die test kwam er idd eerst zwanger en daarna de termijn idd. we lopen precies tegelijk trouwens ik heb denk ik de 10e of 11e eisprong gehad. @ princess, ben zo benieuwd!!
@princess: dan ga ik nu een tijdmachine bouwen! woehahaha! @rosemarie: ik heb een beetje gegokt met mn banner eerlijk gezegd.. Denk dat ik nu "ergens tussen de 4 en 5 weken" zit. Had mn eisprong denk ik de 12e, dus zoveel scheelt het inderdaad niet hahaha. Best handig, dan zullen onze kwaaltjes ook ongeveer gelijk op gaan zou je zeggen. Na de eerste afspraak bij VK en evt termijnbepaling weten we natuurlijk pas precies hoe ver we zijn... Heb jij trouwens al de VK en huisarts gebeld of doe je dat later? @beiden: zag dat jullie me hebben toegevoegd als vriendje! Lief zeg! Maareh.. wat kunnen we daar eigenlijk mee? (sorry, ben er niet heel erg in thuis)
haha hoi vriendjes ehm goeie vraag, foto's in en elkaars album bekijken. verder niet zoveel volgens mij ik heb net de verloskundige gebeld 22 aug heb ik mn eerste afspraak. ze dacht dat ik nu ongeveer 5 weken ben. dan ben ik rond de 8. kunnen we waarschijnlijk het hartje nog niet horen, maar dan word er een afspraak gemaakt voor een echo. huisarts krijgt volgens mij automatisch bericht.
Hi dames. Ik lees nu al 2 dagen mee en vind t toch erg spannend allemaal voor jullie hoor! Zelf zit ik weer eens af te wachten of het weer raak is deze ronde. Laten we het hopen! Ik kom ook uit Brabant en voel me al heel de week licht grieperig.... Woon nu wel niet in Brabant maar wie weet hahaha
@Rosemarie, Ooh wat spannend! De 1e afspraak staat! ik ben nu flink aan het rondneuzen, op zoek naar een goede verloskundige in de buurt, uitpluizen hoeveel uur kraamzorg ik vergoed krijg, enz enz enz. En dat allemaal in de baas zn tijd. Whahaha! Ga de verloskundige en huisarts maandag even bellen denk ik, dat maar niet in de baas zn tijd.. als er net een klant binnenkomt als ik aan de lijn ben.. ook zo lullig! Als jij nu 5 weken bent, ben ik dat dus ook ongeveer. Klopt wel ongeveer met de schattingen toch? @An1985 Welkom hier!! Leuk dat je mee komt kletsen! We hopen dat je ook gezellig met ons (vind dat Princess ook gewoon zwanger is hoor.. die heeft dezelfde kwaaltjes als ik had) samen zwanger bent. Of anders tijdens de volgende ronde met Lizzy en Skaya samen ofzo... haha! Gezellig met zn allen! Wanneer is je NOD?? edit. zie net je banner. Sukkel dat ik ben. Over 11 dagen dus.. haha! Poeh je bent al wel lang bezig zeg... laten we hopen dat het nu snel raak is voor je. Ik stuur in elk geval een lading positieve energie en HCG naar je toe!
Wat ik me net even afvroeg: hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? Heb soms het idee dat ik bijna de oudste ben op dit hele forum, met mn 28 lentes Hahahaha!
hoi meiden, even een reactie op jullie adviezen. Heb wel meegelezen maar nu even niet heel veel tijd om uitgebreid te reageren Ik heb met vl afgesproken dat ik niet ga testen en wacht tot 18 augustus. Dat is mijn nieuwe nod obv mn langste cyclus.. Als dan blijkt dat ik zwanger ben is het of 4 weken of 9 weken en dan zien we wel weer verder.. tot snel!! xx