ziek of zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamagisa, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja echt leuk:) voelde me helemaal zenuwachtig tijdens het bellen hihi.
    ja ze vroeg mn laatste menstruatie dus daar kijken ze dan naar. met de 1e echo kunnen ze het precies zien.
    oja daar ga ik ook even naar kijken, naar kraamzorg.
    ga je minder werken straks als de kleine er is?

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Haha ik zou me ook zenuwachtig voelen hoor, had ik al een beetje tijdens het zoeken op internet.. welke moet ik nu kiezen?? Hahah!
    Oja tuurlijk gaan ze uit van laatste ongi. Dan gaan we misschien niet gelijk op. Want dat eisprong gelijk was, wil niet zeggen dat de laatste ongi ook tegelijkertijd begon.. (30 juni bij mij:D)

Ik zag dat bij mijn verzekering kraamzorg al goed verzekerd is, ook al heb je alleen maar een basisverzekering. Dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken als ik jou was. Ik heb een aanvullende verzekering (ivm een huidziekte die nogal wat medicatie vraagt) dus ben wel benieuwd of dara nog meer kraamzorg door vergoed wordt. Werd ik op internet niet echt wijs uit, dus die zal ik volgende week maar even bellen.

Ik weet nog niet of ik minder ga werken. Zou heeeeel graag minder gaan werken, maar het moet financieel ook te doen zijn. Ik ga nog even uitvogelen wat er gebeurt met mijn salaris als ik terug ga naar 4 dagen.. Vriend en ik hebben allebei leuk werk, maar geen topsalarissen. Gelukkig hebben we een grote familie waar kindje terecht zou kunnen, dus hoeft niet naar KDV. Scheelt ook weer!

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Weet even niet meer wie er naar leeftijden vroeg. Ik ben 26 jaar

mijn nod is 8 augustus. Dus nog dik een week. Ondertussen is het ronde 15 en heb ondertussen wel alles meegemaakt. Word tij dat ik een plakbeebje vind!

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @an,

dat was ik die naar de leeftijden vroeg. Was gewoon nieuwsgierig.
    Ik hoop zo voor je dat je snel een plakbeebje hebt. Voel me nu bijna schuldig dat het bij mij in drie rondes raak lijkt te zijn (als alles goed mag gaan natuurlijk, het is nog zo pril...). Hou je taai meid, ik stuur je een emmer goede wensen en een stapel HCG!

5. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Nooit schuldig voelen! Het is een wonder opzich en duim voor je dat alles goed gaat. Ondertussen lig ik weer grieperig op bed... Bah het zet maar niet door

6. Yesim

Yesim Lid

13 dec 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees al een tijdje met dit topic mee, omdat de klachten die jullie beschrijven bijna identiek zijn met de mijne. Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is geworden!

Ik ben zelf aan de pil, maar ben er per ongeluk 2 pillen vergeten in week 2. Ik heb me er voor de rest niet zo druk om gemaakt, omdat dit wel vaker is voor gekomen. Nu ben ik sinds vorige week niet zo lekker. Ik ben goed verkouden geworden, en daarnaast had ik last van buikpijn. Ik dacht dat het een opkomend buikgriepje was. Maar het zet niet door, en voelt toch anders.

Nu heb ik al 6 dagen last van krampen en steekjes in m'n buik (vooral links onder t.a.v. m'n navel). Daarnaast heb ik last van m'n rug, en heb ik last van veel steken in m'n borsten. Overdag ben ik erg moe, en ga geregeld even liggen om bij te slapen.

Nu had ik vandaag ongesteld moeten worden. Normaal breekt het bij mij altijd 's ochtends door. De krampen waren aanwezig, maar niet de ongesteldheid. Nu check ik al de hele dag of er iets doorbreekt, maar het komt niet.

Nu wacht ik even af tot wat er morgen ga gebeuren. Breekt er weet niets door, dan gooien we d'r even een testje tegenaan. Het is bij ons niet geplaned, maar zeker wel heel erg gewenst.

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @kawaii: heb je de tijdmachine al klaar??? :D
    Net terug van feestje, en weer een dag voorbij,ga zo lekker mijn bed in,des te eerder is het zondag!
    Ben trouwens 25...
    Wat lief dat je vind dat ik "ook zwanger" ben haha,nu nog hopen dat het echt zo is!

@allemaal: wat gezellig, het wordt steeds drukker hier! Ik hoop voor de zwangere meiden onder ons dat ze plakbeebjes hebben,en voor de (nog) niet zwangere onder ons dat het voor jullie ook snel prijs is!

Hier nog steeds geen ongi...loop wel telkens naar de wc om te kijken of ik toch ongi ben geworden,lekker dubbel zo!
    Ik ga zondagavond op vakantie,dus hoop dat ik met een big smile het vliegtuig in kan stappen!

8. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @an:
    hoe is het met je griepje? Hopelijk weer beter!

@Yesim:
    oh spannend zeg! Hou je ons op de hoogte?

@Princess:
    Heb het geprobeerd, maar de tijdmachine bleef niet aan elkaar zitten met prittstift. Had geen spijkers in huis :p
    Dat zou een super begin zijn van de vakantie, als je morgen positief test!! Laat je het nog even weten voor je op het vliegtuig stapt? :) Ik duim nog steeds voor je hoor!!

@all,
    vannacht weer van die gekke buikpijn als vorige nacht, alleen wel minder heftig gelukkig. Blijft vreemd. Voel me vandaag helemaal prima, echt geen klachten. Zelfs geen vaag gevoel in mn buik. Op zich goed, maar ik vind het toch fijner als ik wel iets voel. Ga vast nog wat testjes doen om zeker te weten dat ik nog steeds zwanger ben. Tja je bent een zenuwpees of niet.. haha!

Goh, tot nu toe ben ik dus echt "de oudste" met mn 28:D

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @kawaii:
    Neeeeee joh! Je moet ook pattex lijm hebben, die is pas goed! ;)

Ahhh wat vervelend meid dat je 's nachts telkens zo'n pijn hebt! Heb je al een warme kruik geprobeerd,misschien geeft het wat verlichting...hoe is je test gegaan?

Hier nog steeds niets...ja ik laat het jullie natuurlijk weten... Heb wel echt heel erge pijn aan de onder- en zijkant van mijn borsten, hebben hier meer van jullie last van?

10. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @Princess:
    en? en? en? Heb je getest?? (nieuwsgierig? ikke? nee joh!!) Hoop het zo voor je!

Die pijnlijke borsten heb ik niet echt, tenminste niet in die mate als jij. Sinds gisteren zijn ze iets gevoeliger als normaal, maar niets extreems.. Wel vervelend voor je..

11. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend getest,maar geen streepje helaas! :(

12. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    balen princess! maar je wist je cyclus niet zo goed toch? want je bent ook nog niet ongesteld. nog ff afwachten dan..
    ik had eerst ook negatief en 2 dagen later positief. wil gewoon dat jij ook zwanger bent:D

13. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    aaah balen princess :(:(
    Net als Rosemarie wil ik ook gewoon dat je zwanger bent! Maar weer afwachten, zolang je niet ongesteld wordt is er nog hoop. Kop op meid!!! Hou ja taai! En geniet sowieso van je vakantie straks!! *knuf*

14. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oja fijne vakantie! waar ga je naar toe?

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Aaahhh dankjullie wel! :D ik hoop het alsnog, en anders op naar de volgende ronde klusplezier..

Nee weet mn cyclus ook nog niet zo goed, ben in juni gestopt met mijn pil...
    Wij gaan naar lara in turkije, lekker ultra all inclusive en lekker warm,dus genieten gaan we zeker doen!

Hoe gaat het nu met jullie? Voelen jullie je goed?
    Geniet van jullie zwangerschap meiden!

Tot snel, x

16. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @princess,

weet niet of je dit nog leest, maar nogmaals GENIET VAN JE VAKANTIE! En als er daar ergens een internetcafeetje is, laat af en toe eens iets van je horen!

Voel me goed vandaag. Geen klachtjes maar ook geen symptomen. Zal wel komen als ik wat verder ben in de zwangerschap... hoop ik!

17. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ja fijne vakantie princess, maar ik denk dat ze al weg is;)

ik voel me ook goed, wel moe, net ff middagslaapje gedaan;)
    mijn moeder was bij haar zwangerschappen helemaal geen last van misselijkheid, hoop dat dat bij mij ook zo gaat:cool:

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Princess, balen! Weten we nog niks!!

Zwangere meiden, fijn dat jullie je goed voelen! Hoop dat het hele misselijke jullie bespaard zal blijven!

19. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hoi meiden,

Neeeeee ben nog niet weg...rijden zo naar schiphol haha...
    Genieten gaan we doen, en als ik daar even tijd zie om op internet te gaan kom ik jullie even gedag zeggen! Zal de peptalk en de gesprekken met jullie wel missen,haha :D

ik duim voor jullie meiden, tot snel!

Liefs

20. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Princess, we gaan jou ook missen hoor, haha!

Vanochtend nog een testje gedaan, kon het niet laten. Nou, positiever dan dat kan ie niet worden. Binnen 15 seconden al twee knalstrepen. haha ik maak me echt zorgen om niks.

Borsten worden steeds iets gevoeliger en ook iets steviger. Benieuwd hoe lang ik nog in mn bh's pas.. Verder licht misselijk weer vanochtend, had een bakje yoghurt gegeten, geen geniaal plan dus. Morgenochtend maar weer "gewoon" een boterham:D
    Bedenk me net dat ik vanochtend wel ben vergeten mijn PuurMama van VSM vitaminepil te slikken.. oei. Vanavond gauw nog even doen, moet wel mn foliumzuur binnenkrijgen natuurlijk!!

Deel Deze Pagina