Haha! Bij mij was dat Brabantse virus gewoon zwangerschap. Dus ik hoop van harte dat het bij jou ook zo is!! (en bij Princess ook natuurlijk!) Hm, misschien moeten we maar gewoon allemaal leuke dingen ophangen op de muur in het toilet. Leuker om naar te kijken, als we daar toch zoveel tijd doorbrengen En ja, het waren wel mooie tekstjes, maar ik zou ze echt niet allemaal op mn kaartje willen. Veel mooie engelse tekstjes, maar wij gaan toch echt voor nederlands. Mijn favoriet op dit moment: "Eén keer in de zoveel tijd komen dromen uit". Janken!! en heb ook wat traantjes gelaten bij "somewhere over the rainbow, skys are blue. And the dreams that you dare to dream, really do come true" Och ja, nog tijd genoeg zullen we maar zeggen!
Haha nou ik ben nog niet zwanger dan maar snap helemaal dat dat een tranentrekket is! Ben nu weer klaar met werken gelukkig is onze wc thuis toch wat vrolijker haha
Onze wc is betegeld met knaloranje mozaiek tegeltjes.. tja.. vrolijk is het wel Erfenisje van de vorige bewoner. Erg mooi is het niet, maar het is de wc maar vonden wij
Haha onze wc heeft ook mozaïek en allemaal kleine steentjes voor de rest ook niet echt spectaculair. Hangt nu een kalender in met allemaal gekke foto's van me vriend en mij ( cadeautje van me broer) dus zit nu maar foto's te kijken haha Iets heel anders.. Weet niet of mensen temperaturen maar heb begrepen dat je temp stijgt na eisprong. Nu heb ik 2 dagen terug knal positieve ovu test gehad eer gisteren was tie nog positief maar minder en gisteren negatief. Nu dacht ik vanochtend zal een tempen maar was maar 36,3 als ik zo op internet neus heeft iedereen het over 37 graden na ei? Nu ga ik dus twijfelen...
Ik heb geen idee... heb me nooit met tempen bezig gehouden. We wilden het eerst even een half jaartje "gewoon" proberen. Maar je kunt hier op het forum vast wel wat info vinden! Succes!
Heb al gezocht maar heb maar 1 dag getempt morgen ochtend ook maar.. Zou innestelingsdip kunnen zijn. Had me cyclus verkeerd ingevuld heb een cyclus van 27 dagen.. Vermoedelijk is me eisprong dus de 30ste geweest.. Had gisteren erge ongi krampjes en symptoom van innesteling is dat.. Ga nu gewoon niet meer zoeken en gewoon wachten tot ik mag testen anders ga ik me straks nog dingen inbeelden.... Ben benieuwd hoe peinzers t heeft en of ze al een posi test heeft!!!
Met 1 dag tempen valt er natuurlijk ook niet heel veel over te zeggen denk ik. heb je weinig vergelijkingsmateriaal... Is makkelijker gezegd dan gedaan, dat "afwachten" haha. Ik vond het verschrikkelijk. En nu nog steeds. Ben dan wel zwanger, maar moet nu twee weken wachten op intake bij VK, en daarna waarschijnlijk nog een MAAND! op 1e echo.. pff.. wachten sucks! hoop dat jij het beter volhoudt! Peinzers? Hahaha! Princess heet ze althans, neem aan dat je haar bedoelt.
Haha ik bedoelde inderdaad princess.. Handig zo'n woordenboek op telefoon hahahaha Ja afwachten is echt .... Grrr haha maar meer kunnen we helaas niet doen! Ja volgens mij als je eenmaal weet dat je zwanger bent je zo snel mogelijk een echo wilt ook om te weten of alles goed gaat!! Maar voor je het weet is het zo ver...!!!
ben sinds gister avond plots verkouden, lek neus, zere keel en futloos. Vanochtend d8 ik dus dat mijn temp hoog zou zijn, niet dus was juist erg laag. over 5 dagen is mijn nod. Snap ook totaal niet waar de verkoudheid vandaan komt.
kawaii hou op met die teksten, ik moet er ook van huilen!! ik ben ook erg emo. de ene keer ben ik huilerig, dan lacherig en dan boos etc. mijn vriendje zegt er weinig van! Hij wil bijvoorbeeld wel zijn ouders en de mijne ook op een speciale manier verassen en als ik (volgens hem) te hard praat zegt hij ssssttt dadelijk hoort iemand ons. niemand mag het nog weten! dat is wel erg grappig! ik heb volgende week donderdag eerste echo spannend! oja kawaii je bent niet raar bezig hoor! ik heb ook al gekeken naar: namen, geboortekaartjes, kinderwagens, kinderkamers etc haha het is toch veel te leuk allemaal
@An: GEFELICITEERD!!!!!!!! wat leuk!!!! @Room: gelukkig, ben ik niet de enige hahahaha. Gekke wezens eigenlijk, zwangere vrouwen
@an Gefeliciteerd!!! Hoe gaat het met de rest? Hier rustig aan het afwachten heb vandaag echt wel heel veel witte, dunne afscheiding. Normaal wel een beetje last van maar nu schrok ik er gewoon van! Me vriend voor het op het eiwit lijken van een eitje dat niet lang genoeg gekookt had ofzo hahaha herkent iemand dit? Nog een week dan is NOD dus ja wachten maar weer rustig verder!
Hier nog 1 die zich afvraagt: ziek of zwanger misselijk, continu moe, hoofdpijn (maar wel voorhoofdholteontsteking erbij dus kan ook daarvan komen) , buikpijn en soort opvliegers.... as donderdag hopelijk meer duidelijkheid. spannend, duim voor jullie!
Heeeee meiden, Ik ben weer terug in koud regenachtig nederland,brrrr wat een kou! We hebben 'n hele leuke vakantie gehad,lekker genoten...alleen de laatste dag waarschijnlijk een voedselvergiftiging opgelopen op het vliegveld dus ben echt heel erg ziek! Diarree,overgeven en darmkrampen (ze doen zo pijn) heb vanochtend de dokter gebeld omdat het vannacht echt heel erg was,heb echt krom gelegen van de pijn...moet het afwachten,en veel drinken bouillion en aqaurius om uitdroging te voorkomen..ben iig blij dat ik het thuis heb en niet op mijn vakantie... Ik ga als ik me wat beter voel al jullie berichtjes lezen,want zie dat er lekker veel gekletst is... Hoop dat alles goed gaat met jullie meiden,ik laat snel wat van me horen! Groetjes Btw, toch mijn menstruatie gekregen, op vakantie natuurlijk! Wel 'n nette cyclus dus gehad van 28 dgn,dus op naar de volgende ronde
JAAAAAAAH PRINCESS IS TERUG! Gezellig! Wel een belabberde timing nu met dit pokkeweer zeg! Waardeloos, die voedselvergiftiging. Doe maar lekker even rustig aan, laat je ventje je lekker vertroetelen en neem de tijd om uit te zieken! Pff vind het maar vreemd dat je ongesteld bent geworden hoor.. je kwaaltjes waren precies als die van mij! Op naar de volgende ronde, lekker aan de klus zodra je je voedselvergiftiging hebt weggejaagd! Hier alles ok, denk ik. Heb te weinig kwaaltjes naar mn zin nu. Zou bijna willen dat ik met mn kop boven de plee zou hangen, als bevestiging dat ik echt zwanger ben. Voel er nu vrij weinig van. Borsten waren een beetje gevoelig maar dat is vandaag ook weer over. Bleh. Heb dinsdag intake bij de VK, ga dan vragen om een snelle echo. Beetje bevestiging zou fijn zijn, vind dit maar niks zo. Erg he, klagen omdat ik geen klachten heb
jeej welkom back princess! balen dat je ziek bent:S hoop dat je snel weer opknapt! en jammer dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde dan maar. @ kawaii: ik heb ook niet zoveel kwaaltjes hoor. wel moe en soms gevoelige borsten. miss komt het allemaal nog
Hee meiden, Ben ik weer,het gaat gelukkig weer wat beter,maar ohhh wat ben ik ziek geweest pfff... Ben blij om te lezen dat het goed gaat met jullie! En kawaii, ik snap wat je bedoeld,maar er zijn ook heel veel meiden die zouden willen een zwangerschap te hebben zonder al die kwaaltjes..en wie weet krijg je straks zoveel kwaaltjes dat je denkt: "oeps,iets te hard geroepen"... Hebben er hier verder nog meiden getest? Gisteren heb ik licht roze bloedverlies gehad, wat denken jullie, zou dit mijn eisprong al kunnen zijn? Mijn laatste menstruatie was 1 augustus...ik hoop dat ik dan een mei mama mag worden