Hi Dames, Zouden jullie even naar de foto van mijn zwangerschapstest willen kijken? Ik voel me er zo onzeker over. Ik vind de test streep ten opzichte van de controle streep niet heel duidelijk. Ik zou nu volgens de vermoedelijke eisprong 4,4 week zwanger moeten zijn. Moet de streep dan niet veel duidelijker zijn? Heb voor de rest niet veel symptomen op wat moeheid, wat stemmingsgevoelig, wat menstruatieachtige krampen/steken en niet veel eetlust. Maar dat kan natuurlijk ook andere reden hebben..... Ik heb wel een beetje roze verlies (met een spoortje rood) gehad rond mijn NOD. Ws een innestelingsbloeding. Wat denken jullie kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben of moet ik over een weekje nog eens testen? Vorige week vrijdag testen ik nog negatief en afgelopen dinsdag echt een licht streepje. Alvast bedankt! Groetjes, Britt
Deze test is hartstikke positief. Als je geen HCG in je urine hebt zitten kan een test nooit zo overduidelijk een streepje geven. Om jezelf gerust te stellen kun je over een paar dagen nog een test doen of contact opnemen met je HA en aangeven dat je onzeker bent over de uitslag van de test. Waarschijnlijk geeft de dokter jou dan ook een test. In ieder geval, voorzichtig gefeliciteerd en veel succes....
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ben weer wat gerustgesteld. Fijn dat meer van jullie de wat lichtere streep herkennen. Ik ga na het weekend nog een test doen. Als de streep dan niet donkerder is geworden neem ik toch even contact op met de huisarts.
Gefeliciteerd...booooo hoooo zo'n test wil ik ook..Veel plezier en als die duidelijker is weer plaatsen hoor...Van dit soort testjes worden we blij
Ik had ook eerst op vrijdag getest en die was negatief en vervolgens ook weer op dinsdag getest en die zag er net uit als deze test dus mij lijkt het niet anders dan dat je echt zwanger bent. Mijn zwangerschap is trouwens afgelopen woensdag bevestigd door de gyn dus het was ook echt zo. Gefeliciteerd met je zwangerschap hoor meid!! Geniet ervan
das een streep hoor! gewoon over een paar dagen nog een testje doen en dan zal de streep vast een stuk donkerder zijn. gefeliciteerd meid!
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Ik ga er nu zelf ook een beetje in geloven. Maar de onzekerheid blijft toch ook nog een beetje knagen. Ga dan twijfelen of de test nog zo onduidelijk kan zijn, omdat er vroegtijdig iets is misgegaan. Hopelijk na het weekend een knaltest! En kan ik er echt van genieten en wat minder zorgen. Ik had mezelf nog wel zo voorgenomen van te voren als ik een positieve test in handen zou hebben dan niet onzeker te zijn en te genieten. Een streep is inderdaad een streep. Maar in de praktijk toch iets lastiger..... Catoo: Wel wat zw verschijnselen oa moe, wat wisselvallig gestemd en wat pijntjes in mijn onderbuik. Voor de rest niet zoveel. Misschien voel ik me daarom ook nog niet zo zwanger.
Nou meiden vanmorgen weer een testje gedaan en deze is zeker donkerder geworden!! Wat ben ik blij! En nou kan ik gaan genieten. Ga me vandaag meteen opgeven voor Moeders voor Moeders. Groetjes, Britt
Zie je wel Gefeliciteerd hoor! Geniet ervan! Enne, de onzekerheid is ook normaal hoor. Ik heb 3 hele duidelijke testen gehad (de teststreep was dikker en donkerder dan de controlestreep, de clearblue test sloeg zowat op hol én ik heb alle symptomen die je kunt hebben met een zwangerschap en nóg kan ik het niet geloven! Komt wel met de eerste echo denk ik...ik moet er nog 10 dagen op wachten!)
ja hoor die is duidelijk positief, gefeli, dat had ik ook bij mn 1e test mijn 2e streepie was nog veel lichter die zag je echt nauwelijks