onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door britt2009, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Zouden jullie even naar de foto van mijn zwangerschapstest willen kijken? Ik voel me er zo onzeker over. Ik vind de test streep ten opzichte van de controle streep niet heel duidelijk.
    Ik zou nu volgens de vermoedelijke eisprong 4,4 week zwanger moeten zijn. Moet de streep dan niet veel duidelijker zijn?

Heb voor de rest niet veel symptomen op wat moeheid, wat stemmingsgevoelig, wat menstruatieachtige krampen/steken en niet veel eetlust. Maar dat kan natuurlijk ook andere reden hebben.....

Ik heb wel een beetje roze verlies (met een spoortje rood) gehad rond mijn NOD.
    Ws een innestelingsbloeding.
    Wat denken jullie kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben of moet ik over een weekje nog eens testen? Vorige week vrijdag testen ik nog negatief en afgelopen dinsdag echt een licht streepje.
    Alvast bedankt!

Groetjes, Britt

2. pappa

pappa Lid

31 jul 2011
    34
    0
    0
    Er zijn er genoeg die jaloers zouden zijn op zo'n duidelijk positieve test. :)

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!! Zo begon het bij mij ook met dezelfde soort test :D

4. annie83

annie83 Lid

6 jul 2010
    72
    0
    0
    NULL
    Gld.
    Deze test is hartstikke positief. Als je geen HCG in je urine hebt zitten kan een test nooit zo overduidelijk een streepje geven. Om jezelf gerust te stellen kun je over een paar dagen nog een test doen of contact opnemen met je HA en aangeven dat je onzeker bent over de uitslag van de test. Waarschijnlijk geeft de dokter jou dan ook een test. In ieder geval, voorzichtig gefeliciteerd en veel succes....

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    een lichte streep blijft toch een streep...gefeliciteerd, je bent zwanger!

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik zie echt wel een duidelijke streep :D
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

7. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reacties!
    Ik ben weer wat gerustgesteld. Fijn dat meer van jullie de wat lichtere streep herkennen.
    Ik ga na het weekend nog een test doen. Als de streep dan niet donkerder is geworden neem ik toch even contact op met de huisarts.

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou die is overduidelijk hoor!!!!!

9. jazz

jazz Niet meer actief

Gefeliciteerd...booooo hoooo zo'n test wil ik ook..Veel plezier en als die duidelijker is weer plaatsen hoor...Van dit soort testjes worden we blij:p

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    overduidelijk zwanger hoor! gefeliciteerd!
    Ik mag hopen dat ik volgende week zo'n test mag hebben..

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik had ook eerst op vrijdag getest en die was negatief en vervolgens ook weer op dinsdag getest en die zag er net uit als deze test dus mij lijkt het niet anders dan dat je echt zwanger bent. Mijn zwangerschap is trouwens afgelopen woensdag bevestigd door de gyn dus het was ook echt zo.

Gefeliciteerd met je zwangerschap hoor meid!!

Geniet ervan :D

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Niet onzeker zijn, dat is een harstikke mooie test! Die van mij was toen veeeeel lichter, hihi :)

13. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Doe mij ook maar zo een ;)

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    das een streep hoor! gewoon over een paar dagen nog een testje doen en dan zal de streep vast een stuk donkerder zijn. gefeliciteerd meid!

15. Catoo

Catoo Niet meer actief

Gefeliciteerd hoor, hij is hartstikke duidelijk :).

Hoe voel je je verder?

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou meid daar hoef je niet aan te twijfelen hoor. je bent echt wel zwanger. gefeliciteerd

17. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Ik ga er nu zelf ook een beetje in geloven. Maar de onzekerheid blijft toch ook nog een beetje knagen. Ga dan twijfelen of de test nog zo onduidelijk kan zijn, omdat er vroegtijdig iets is misgegaan.
    Hopelijk na het weekend een knaltest! En kan ik er echt van genieten en wat minder zorgen.
    Ik had mezelf nog wel zo voorgenomen van te voren als ik een positieve test in handen zou hebben dan niet onzeker te zijn en te genieten. Een streep is inderdaad een streep. Maar in de praktijk toch iets lastiger.....

Catoo: Wel wat zw verschijnselen oa moe, wat wisselvallig gestemd en wat pijntjes in mijn onderbuik. Voor de rest niet zoveel.
    Misschien voel ik me daarom ook nog niet zo zwanger.

18. britt2009

britt2009 Actief lid

10 dec 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden vanmorgen weer een testje gedaan en deze is zeker donkerder geworden!! :)
    Wat ben ik blij! En nou kan ik gaan genieten.
    Ga me vandaag meteen opgeven voor Moeders voor Moeders.

Groetjes, Britt

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Zie je wel :D Gefeliciteerd hoor! Geniet ervan!
    Enne, de onzekerheid is ook normaal hoor. Ik heb 3 hele duidelijke testen gehad (de teststreep was dikker en donkerder dan de controlestreep, de clearblue test sloeg zowat op hol én ik heb alle symptomen die je kunt hebben met een zwangerschap en nóg kan ik het niet geloven! Komt wel met de eerste echo denk ik...ik moet er nog 10 dagen op wachten!)

20. ja hoor die is duidelijk positief, gefeli,
    dat had ik ook bij mn 1e test mijn 2e streepie was nog veel lichter die zag je echt nauwelijks

Deel Deze Pagina