Ziek op vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 21 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik zou ziek of niet ziek, niet blij zijn als mijn man zo is zoals jij hem omschrijft.
    Hij doet het liefst de hele dag niks? Alleen tv kijken, kids vergeten eten of drinken te geven? Of in ieder geval niet voldoende.
    Lijkt me sowieso tijd voor een gesprek om dit te verbeteren.

Beterschap hopelijk voel je je morgen beter.

Zara75 vindt dit leuk.
  2. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Nou er is roet in het eten gegooid .
    Omdat ik zieker werd, spierpijn, rugpijn terug heb ik h.a.post gebeld voor advies. En die gaf aan sowieso bloed te gaan laten prikken. Dus ik ga zo meteen mn eigen h.a. bellen. En hoop om 8 uur meteen kan prikken.. En bedenk me dan wat ik doe.

Wat is dit ellendig zeg. :(

3. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Wat zul jij je ellendig voelen zeg. Hoe laat zouden jullie eigenlijk weg moeten? Sterkte!!

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Was je nou al met die ab begonnen?

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ze zit al aan de antibiotica schrijft ze in haar op.

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113

Jeetje wat ontzettend naar zeg. Hoe snel krijg je de uitslag?

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jeetjemina zeg! Wat ellendig!

Is later vertrekken, bv over paar dagen, nog een optie?

Beterschap!

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje wat een ellende allemaal en wat raar dat je niet opknapt met de antibiotica, hopelijk weet je snel iets en ga je opknappen

9. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je?
    Heb je al besloten of je gaat?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ben je niet zwanger?
    Ben benieuwd hoe het was bij de huisarts

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Getsie wat vervelend. Is inmiddels al meer bekend?
    Hoewel ik denk dat het sowieso tijd is voor een goed gesprek, is het nu waarschijnlijk niet het juiste moment. Spaar je krachten om beter te worden. Ziek is ziek. Zet die was aan en laat de rest voor wat het is. Je man mag zichzelf en de kinderen een keer doen!

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Veel beterschap... Weet wat het is, afgelopen week ook ziek geworden op vakantie en nu eindelijk begin ik me weer wat fitter te voelen.
    Het is ontzettend balen, maar bedenk wel dat je man er ook niets aan kan doen, en probeer (ondanks dat je ziek bent) het toch leuk te hebben met je gezin.

Ik ben ook al snel aangebrand als ik ziek ben. Maar het is ook niet eerlijk om het af te reageren op de rest van het gezin.
    Al is een beetje hulp wel te verwachten van je man.

Hopelijk voel je je snel weer wat beter en hebben jullie toch een fijne vakantie.

Tip; Bij mij heeft ibuprofen en paracetamol goed geholpen....

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Oh sorry lees net dat je al aan de AB zit... Ik hoop dat jullie toch gewoon met vakantie kunnen.. en anders paar dagen uitstel? Wel heel rot inderdaad

14. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Hoi, even een update.
    Ik ben eerst naar de huisarts gegaan. Gelijk om 8 uur. Heb haar laten controleren of mn oren schoon waren.. Dit was gelukkig zo.

Ik maakte me vooral zorgen om mijn hoofdpijn omdat ik al meerdere malen hele nare dingen meegemaakt heb in het vliegtuig. Dit wil ik zeker mijn kinderen niet aan doen.
    Zij gaf aan om daartegen heel veel paracetamol en preventief veel neusspray te gebruiken. Ook heb ik die earplanes. En een extra deotje met haha.
    Mijn man was heel behulpzaam alleen wat ongeduldig. Hij was bang de vlucht te missen.

Ondanks de vieze, zweterige koortsaanvallen voelde ik me oke.

Mijn man zat met de jongste voorin het vliegtuig en dat heeft iedereen goed gedaan. Het was een perfectie vlucht. Eenmaal aangekomen heb ik geslapen in de taxi.

S avonds werd het mij een beetje te veel omdat toch alles weer op mij neerkwam. Ik wilde om 8 uur gaan slapen maar dit was een regelrechte oorlogsverklaring volgens mijn man. Om dat ik hier voor niemand zin in had, ben ik toch nog mee gaan eten, de kinderen geprobeerd op bed te leggen. Uiteindelijk met de jongste om 10 uur in slaap gevallen.

Voordeel van de giga hitte is dat ik van de koorts nu minder merk.

Ik heb me voorgenomen om zo alvast tegen mijn man te zeggen dat ik vandaag echt even voor mezelf kies en ik vanmiddag even paar uur ga slapen.

De reis is me echt meegevallen gelukkig. En ik ga nu MIJN tijd nemen om op te knappen.

Thnx voor alle berichten.

Bailey07 vindt dit leuk.
  15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Beterschap. Groot gelijk heb je

16. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Beterschap, en je weet wat je te doen staat als je man eens ziek wordt..
    o_O

Zara75, Salentein en Lexie74 vinden dit leuk.
  17. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Beterschap! Gelukkig viel de reis mee. Nu nog snel opknappen.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn dat de reis enigszins mee is gevallen. En hopelijk word je vandaag in de gelegenheid gesteld om je rust te pakken.

Maar wat is dat met je man joh? Je schrijft dat 's avonds alles op jouw schouders kwam en dat toen het teveel werd en je naar bed wilde dit een oorlogsverklaring volgens je man was.
    Je mag binnen een relatie toch wel meer steun verwachten van je partner wanneer je ziek bent.

Jessi79, Zara75, Salentein en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik hoop dat je heel snel weer beter bent en nog wat van de vakantie kunt genieten. Heel verstandig dat je een dag voor jezelf gaat nemen, ziek goed uit!

Vind je man echt ontzettend onredelijk en egoïstisch. In plaats van overal zo'n heisa over te maken zou hij voor je moeten zorgen en de taken overnemen die voor jou nu even teveel zijn. Als jij aangeeft dat je het niet meer trekt en wilt slapen ipv eten, dan had hij je dat moeten gunnen en lekker laten slapen ipv de oorlog verklaren. Dit zou mijn vriend echt niet moeten doen.. o_O

Zara75 vindt dit leuk.
  20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik hoop dat je vakantie een beetje leuk zal worden. Mijn man is ook niet heel tactisch maar dit zou die nooit doen. Vindt het echt niet kunnen. Hoop dat je snel zal opknappen

Deel Deze Pagina