Paar uur geleden wakker geworden met super veel kramp in mijn onderbuik. In de eerste instantie dacht ik niet dat er een frequentie of piek in zat maar na een tijdje toch een piek kunnen ontdekken. Ik vind het nog best wel vroeg voor weeen en het is mijn eerste kindje dus schrok me een ongeluk. Herkend iemand dit? Beste omschrijving is alsof je heel veel darm kramp hebt maar dan in je hele buik. Kan ook niet meer slapen, en kleine is ook erg onrustig nu.
Is her niet alleen bij 'echte' weeen dat je er een begin, piek en einde in herkent? Ik dacht ook dat indalingsweeen wel oprettig aanvoelde, maar meer als een drukkende gevoel op je bekkenbodem. Ik had gisteren ook wat stekende pijn langs zij en vervolgens een drukkend gevoel op mijn bekkenbodem... Ik zou de VK toch even bellen als ik jou was... Als het wel echte weeen zijn, dan is het nog veel te vroeg en zul je aan de remmers moeten....
Ik had pijnlijke steken in mijn vagina tijdens het indalen. Dat voelde niet als echte weeen of als kramp. Kan natuurlijk voor iedereen anders zijn en bij jou wel zo maar het indalen zijn. Maar kramp in je hele buik lijkt mij reden voor een belletje naar VK. Geen paniek, maar beter een keertje voor niets laten checken toch?
Net maar even gebeld, en de verloskundige komt zo even kijken. Hopen maar dat alles oke is! Bedankt in ieder geval!
Ik ben wel benieuwd wat het was.. Ik had het vannacht namelijk ook en de kleine was heel druk. Nu is het weg en er zat geen regelmaat in.. Ben benieuwd!
Verloskundige is net geweest, bij mij voelde de baarmoeder goed en soepel, ik had geen ontsluiting en mijn baarmoederhals was niet verkort. Wel een hele gevoelige baarmoederhals, eerder deze week had ik wat bloedachtige afscheiding dus die is ook gelijk verklaard (bloed nu weer maar dat is dus omdat de Verloskundige heeft gevoeld). Mijn lieve dochter zit echter wel al vrij diep in mijn bekken met haar hoofdje, het waren dus naar alle waarschijnlijkheid echt indalingsweeen. Voor nu is het advies: Plat op bed/bank en niks meer doen vandaag. Als er weer wat gebeurd gewoon weer bellen! @Kiwi gewoon even bellen! Daar zijn ze voor en je kan maar beter zeker weten dat alles in orde is! Ik ben nu goed gerust gesteld! Bedankt voor jullie interesse en medeleven!
Ik heb ook heel erg last gehad deze keer van het indalen, dit was ook al zo rond de 31ste week. Na een weekje ofzo was het wel weg, dus hopelijk als de kleine zijn plekje heeft gevonden heb je weer wat minder last! Fijn dat de vk verder concludeerde dat alles goed was.
Ik herken je indalingsweeën, heb ze nl ook precies gehad alsof ik kramp/buikgriep had. Fijn dat alles goed is. Sterkte!