Ziek rond innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoezepoes, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wie was er ziek rond de innesteling?

en dan bedoel ik ook echt grieperig, verkouden, keelpijn etc?

Misschien een domme vraag maar ik vraag het me af, omdat ik rond de "mogelijke" innesteling echt grieperig was en zelfs twee dagen op bed lag.... nu een paar dagen later had ik opeens ook wat oud bloed :( Ik dacht nou ik zal wel wat vroeger ongi worden maar nu is het zo goed als weg..... Kan dit dan een innestelings bloeding zijn geweest?

Liefs Snoezepoes

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Yep dat zou goed kunnen!

3. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ja hoor, ik normaal erg duizelig, spugen, keelpijn, verstopte neus. Ik denk altijd eerst dat ik ziek ben :D

4. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow echt waar? En had je ook een bloeding? Ik dacht eerst dat ik gewoon een kou had gevat...ook omdat ik keelpijn had en met deze kou is dat helemaal niet gek natuurlijk.........

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Bloedingen tijdens innesteling heb ik nog nooit gehad dus daar kan ik niet over meepraten. Maar ik ben heel vaak zwanger geweest en altijd weer die griepverschijnselen rond de innesteling, heel apart!

6. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    mmm dat geeft me toch een beetje hoop! Ik had gister dus opeens dat bruinverlies ...... wanneer zou ik dan kunnen testen? en wat wil dat oude bloed eigenlijk zeggen? weet iemand dat miss?

7. Bgw

Bgw Actief lid

5 jan 2009
    101
    0
    0
    Ik was vorige week ook een beetje ziekerig, echt ziek kun je het niet noemen. Wel wat snotterig en vooral 's nachts het idee dat ik geen lucht kreeg en dat mijn strot dichtgeknepen werd ofzo. Verder vooral deze week veel slijmverlies met af en toe wat bruine slierten erin, weet niet wat het is. Heb vanochtend voor het eerst getest (banner klopt niet echt) en zag al vaag/licht een positieve uitslag.

8. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Oud bloed zit gewoon al lang in je baarmoeder en heeft niets te maken met menstruatie. Pas als het helder is dan is het serieus. Soms kan de innesteling ook een bloeding veroorzaken of er kan zelfs een vaatje springen (dat heb ik wel eens gehad met 4 maanden zwangerschap na het vrijen, das ook eng hoor) zolang het niet helder is en je vloeit niet dan is het goed. Testen.. uuh zo'n 7 tot 10 dagen na de innesteling geloof ik.. Ik ga zondag testen, als ik het allemaal goed heb gevoeld ben ik de 5e bevrucht en was zaterdag de innesteling, ik doe dus een poging zondag.

9. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik was super verkouden in die dagen en had ineens op een avond toen ik op de bank lag 5 min enorme steken in mn buik...

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik was ook heel erg verkouden opeens. Het snot liep er uit. En ik had het KOUD KOUD KOUD in het kwadraat. Ik dacht echt dat ik hele hoge koorts had.
    Maar niets van dat alles.
    5 dagen later een positieve test.

Stresskipje vindt dit leuk.
  11. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Toen ik zwanger was ben ik ook 2 dagen 'ziek' geweest (dit was ong. 5 dagen voor nod). Ik was inderdaad grieperig, had het vreselijk koud en voelde me zwakjes.
    Ik dacht totààl niet aan een zwangerschap.
    Innestelingsbloed (een veegje bruin op wc-papier) had ik ook maar dit was ong. 2 dagen vòòr ik ziek werd. Toen had ik een heel kleine beetje vermoeden dat het raak kon zijn.
    Maar het ziek zijn linkte ik helemaal niet aan de innesteling. Maar het was dus wel zo!
    En vlak voor mijn nod had ik nergens meer last van.
    Succes!

Grt Vanilia

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ben deze periode ook ziek geweest rond me innesteling,maar we zullen gauw genoeg weten of dat met ene zwangerschap te maken had bij mij.

liefs

13. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank jullie wel voor de reacties...... ik kan niet wachten tot ik kan testen! Maar ik test pas volgende week hebik met mezelf afgesproken....... anders doe ik het dalijk te vroeg en heb ik weer een teleurstelling! Ben nu echt weer gezond alleen nu opeens heb ik wel gerirriteerd tandvlees bij m,n verstandskiezen hahahahahha

14. Loremie

Loremie Nieuw lid

11 jan 2009
    3
    0
    0
    Dag allemaal!
    Ik ben niet echt ziek geweest maar ik heb de voorbije 4-5 dagen wel ongelooflijke buikpijn gehad. Dacht eerst aan een buikgriep maar de pijn zat veel te laag en ook tijdens de kluswerkjes deed alles zeer. Nu, vandaag doet het geen pijn meer. Zou dat ook wijzen op de innesteling? Of enkel op mijn eike? Ik moet nog anderhalve week wachten met test, pff, duurt veel te lang!

15. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Hey
    ik was maandag echt mottig... vreselijk koud, immens moe, griepgevoel...
    de rest van de week heel moe: vroeg slapen, niet kunnen opstaan... en heel koud.
    Ben nu wel verrast door deze topic te lezen eigenlijk.. zou misschien ook daaraan gelinkt kunnen zijn.
    Maar volgens FF had ik maandag mijn eisprong.
    Kan dit dan ook dat je grieperig bent enzo ?

16. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Nou en of ik beroerd en ziek was rond de innestelling!echt een griepgevoel, heel vreemd, moe, koud, hoofdpijn, misselijk. maar toen ging er bij mij wel een belletje rinkelen ook toen ik was rozig bloed verloor. en nu ben ik zwanger!en nu ik dus echt zwanger ben zijn die klachten verdwenen!alleen de moeheid en de borsten heb ik overgehouden!succes met testen!

jenna

17. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Maar als ik maandag mijn eisprong had, heb ik nu waarschijnlijk nog geen innesteling gehad ?

dus zou dat griepgevoel misschien ook kunnen wijzen op eisprong of enkel op innesteling ?

18. dreami3j

dreami3j Actief lid

14 feb 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Dat had ik ook!

De dag ervoor,op de dag zelf en de dag erna!
    Ik heb ook me eisprong of innestelling gevoeld.
    Ben erg benieuwd...

19. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Het geval is dat er niet echt een innesteldag is, want de innesteling duurt een aantal dagen. dat graaft zich steeds dieper in. dus je kan echt een aantal dagen last hebben van steken etc. en dus ook een ziek gevoel. ik had al vanaf de eisprong steken etc. Toen dacht ik ook al, maar dat kan toch niet. Ik heb tot dag 8 last van gehad. er is natuurlijk veel gaande, die hele weg wat het moet afleggen.

jenna

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoofdpijn, moe, vervelende krampjes in buik, prikkelbaar/emotioneel... en dit een week voor mijn NOD(Bij een cyclus van 28 dagen). Kunnen dit al eerste tekenen zijn van een mogelijke zwangerschap of stel ik me gewoon aan?

frummelke86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina