Ja hoor, had ik ook allemaal. als je gewoon gevoelig bent voor hormonen kun je al dingen merken vanaf de innesteling!
jeetje nu ik dit zo lees begin ik me toch ook af te vragen of er bij mij een innesteling plaats vind. Ik heb het sinds eergister avondlaat steen en steen koud terwijl mijn vriend zegt dat ik juist warm aanvoel, ook ben ik erg moe kan wel de hele dag slapen zo voel ik me. Verder voel ik steekjes en ben sinds vandaag misselijk. Wat denken jullie?
Hadden de de zwangeren rond de innesteldagen ook z'n last van de darmen? Opgezette buik na iets eten, luidruchtige rommels en krampen? Ben hier erg benieuwd naar, heb ik n.l nu een paar dagen gehad. Vandaag is mijn buik wat minder opgezet gelukkig. Veel lage buikpijn gehad. En nu net toen ik een grote boodschap deed, paar druppen bloed in de wc pot. Zit op dag 29 vandaag.
Ja ik had echt een grieperig gevoel, beetje bruinverlies, heeeeeeeeel klein beetje roze afscheiding en savond heb ik ook verhoging! Gisteravond zelfs 38,3 graden! Ik weet niet wat me temp normaal is maar het is wel heel vaag allemaal..... Ik kan natuurlijk ook grieperig zijn maar door dat plotselinge bruinverlies ben ik toch gaan twijfelen! En ik wil pas volgende week gaan testen! Zijn er nog meer meiden die verhoging hebben / hadden? Oja en eergister liep er opeens een soort doorzichtig vloeibaar spulletje uit! Heel vreemd.... het was gewoon nat Weet iemand wat dit is? Liefs!
Geen idee, er heerst ook een griepvirus de laatste tijd met opgezette klieren. Maar je weet het maar nooit, wat de ene heeft heeft de ander weer niet en andersom.
ja daarom maar heb voor 2 weken terug seks gehad want bleef bij mn vriend slapen.maar die dag heb ik de pil niet ingenomen. en nou heb ik de laatste pil ook niet ingenomen. en ben nog steeds niet ongesteld heb afgelopen zondag de laatste pil geslikt.
Mijn temp is weer met 0,3 gezakt, kruis op mijn kaartje is weg... Ik zal waarschijnlijk deze week gewoon ziekjes geweest zijn, zonder meer... Verder wachten dus.
ben een paar keer misselijk geweest en net steken in het mijn buik rechter zijkant int midden.zeer hoofd.en zere rug ook in het midden
Ik ken het ook niet lekker zijn tijdens de innestelling. Kwam ik laatst achter toen ik mijn cyclussen terug ging 'kijken'.
Gisteren zou ik mijn innesteldag hebben. Heb vanaf gisteren gigantisch hoofdpijn, spierpijn, ben erg moe en mijn tandvlees is sinds een paar dagen ontstoken :S Daar heb ik bijna nooit last van! Ook bij mijn verstandskies doet het tandvlees gruwelijk zeer. Ook heb ik rechts een pijnlijke opgezette klier. VAAAG!
Hallo dames, Ik heb sinds gisteren het welbekende griepvirus wat nu zo ontzettend heerst... Morgen mag ik testen volgens de banner... heeft dat nog invloed op mijn ziek zijn? Had vanacht 39.6 graden koorts:S Ik wilde eigelijk vandaag al testen(heb wel wat lichte kwaaltjes)... maar wacht toch nog even netjes tot morgen... ben zo benieuwd wat de test zegt.. het is bij ons ronde 3 maar heb na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus... maar heb deze maand wel het idee gehad dat mijn ei op dag 14/15 was... vind het wel heel spannend... Groetjes!