Ziek rond innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoezepoes, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Ja hoor, had ik ook allemaal. als je gewoon gevoelig bent voor hormonen kun je al dingen merken vanaf de innesteling!

2. kira1985

kira1985 Niet meer actief

jeetje nu ik dit zo lees begin ik me toch ook af te vragen of er bij mij een innesteling plaats vind.

Ik heb het sinds eergister avondlaat steen en steen koud terwijl mijn vriend zegt dat ik juist warm aanvoel, ook ben ik erg moe kan wel de hele dag slapen zo voel ik me.
    Verder voel ik steekjes en ben sinds vandaag misselijk.
    Wat denken jullie?

3. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hadden de de zwangeren rond de innesteldagen ook z'n last van de darmen? Opgezette buik na iets eten, luidruchtige rommels en krampen?
    Ben hier erg benieuwd naar, heb ik n.l nu een paar dagen gehad. Vandaag is mijn buik wat minder opgezet gelukkig. Veel lage buikpijn gehad. En nu net toen ik een grote boodschap deed, paar druppen bloed in de wc pot. Zit op dag 29 vandaag.

4. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik had echt een grieperig gevoel, beetje bruinverlies, heeeeeeeeel klein beetje roze afscheiding :oops: en savond heb ik ook verhoging!

Gisteravond zelfs 38,3 graden! Ik weet niet wat me temp normaal is maar het is wel heel vaag allemaal.....

Ik kan natuurlijk ook grieperig zijn maar door dat plotselinge bruinverlies ben ik toch gaan twijfelen! En ik wil pas volgende week gaan testen!

Zijn er nog meer meiden die verhoging hebben / hadden?

Oja en eergister liep er opeens een soort doorzichtig vloeibaar spulletje uit! Heel vreemd.... het was gewoon nat :oops: Weet iemand wat dit is?

Liefs!

5. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    ik heb nu last van opgezette klieren.
    dat kan toch ook een teken zijn?

6. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Geen idee, er heerst ook een griepvirus de laatste tijd met opgezette klieren. Maar je weet het maar nooit, wat de ene heeft heeft de ander weer niet en andersom.

7. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    ja daarom
    maar heb voor 2 weken terug seks gehad want bleef bij mn vriend slapen.maar die dag heb ik de pil niet ingenomen.
    en nou heb ik de laatste pil ook niet ingenomen. en ben nog steeds niet ongesteld heb afgelopen zondag de laatste pil geslikt.

8. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    heb je al getest?

9. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Heb je verder nog ergens last van, naast de opgezette klieren?

10. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Mijn temp is weer met 0,3 gezakt, kruis op mijn kaartje is weg... Ik zal waarschijnlijk deze week gewoon ziekjes geweest zijn, zonder meer...
    Verder wachten dus.

11. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    ben een paar keer misselijk geweest
    en net steken in het mijn buik rechter zijkant int midden.zeer hoofd.en zere rug ook in het midden

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ken het ook niet lekker zijn tijdens de innestelling. Kwam ik laatst achter toen ik mijn cyclussen terug ging 'kijken'.

13. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Gisteren zou ik mijn innesteldag hebben. Heb vanaf gisteren gigantisch hoofdpijn, spierpijn, ben erg moe en mijn tandvlees is sinds een paar dagen ontstoken :S Daar heb ik bijna nooit last van! Ook bij mijn verstandskies doet het tandvlees gruwelijk zeer. Ook heb ik rechts een pijnlijke opgezette klier.

VAAAG!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik heb sinds gisteren het welbekende griepvirus wat nu zo ontzettend heerst... Morgen mag ik testen volgens de banner... heeft dat nog invloed op mijn ziek zijn? Had vanacht 39.6 graden koorts:S Ik wilde eigelijk vandaag al testen(heb wel wat lichte kwaaltjes)... maar wacht toch nog even netjes tot morgen... ben zo benieuwd wat de test zegt.. het is bij ons ronde 3 maar heb na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus... maar heb deze maand wel het idee gehad dat mijn ei op dag 14/15 was... vind het wel heel spannend...

Groetjes!

Deel Deze Pagina