Ik heb zo een vreselijke hekel aan ziek zijn, en dan bedoel ik beroerd! Echt misselijk, dat je er niet van kunt slapen en liggen werkt al helemaal niet want dat voel je alles draaien Ik haat ziek worden echt! Ik kan daar echt van in paniek raken, en dan moet ik het bed uit, en afleiding zoeken! Nou ja, daar zit je dan midden in de nacht op de pc! Ziek te zijn en afleiding te zoeken! Pffff :-& Zo afleiding gevonden! Internet en nu maar hopen dat de misselijkheid weg trekt, al voeld het alsof deze door gaat zetten ale: Moest ik even kwijt :-&
hier nog 1 ben al 3 weken echt strontverkouden.ik kan er niet van slapen. blijf maar slijm ophoesten en mijn neus zit potdicht. en heb over 6 uurtjes mijn pretecho....kan ik helemaal gaar daarnaar toe.
Blegh ik weet precies wat je bedoelt, ik zat vannacht om half 5 klaarwakker op de bank TV te kijken omdat ik me zo beroerd voel !
@ruby: die echo maakt vast een hoop goed hier valt hetnu wel mee weer brakheid werd stuk minder nadat ik weekje vrij en weg was geweest minder verkouden, minder moe.. zou je eigenlijk altijd moetn doen als je je ziek voelt worden.
Vervelend hoor dames, ik mag me gelukkig prijzen dat ik maar 1 x in deze zwangerschap een paar dagen last had van diarree en meer niet. OOH ik lieg! Ben tot 20 weken misselijk geweest pff ale: waarvan maar een paar x gespuugt dus valt nog mee hihi. Beterschap!
Zie dat je over drie kan testen? Ben je dan niet toch zwanger? Hoop echt dat je misselijkheid daar vanaf komt meid! en anders beterschap!
mja met dit weer altijd moeilijk.. misselijk van hormonen of van de griep.. enige verschil is de tijd dat je er last van hebt vrees ik.
Ik en mijn mannetje zijn echt net van de griep af. Misselijk, overgeven, buikkrampen, koorts ppfff echt geen pretje. En nu zit Nynke ermee, zo zielig
Ik denk niet dat ik misselijk ben van zwangerschap, denk dat mijn menstruatie gewoon doorzet, die laat zich niet tegen houden hoor! Afwachten maar he