Hoi, gisteren had ik eerst af en toe kleine steekjes in mijn vagina (sorry ), maar vandaag zijn daar een soort "ongikrampen" bijgekomen. Het zit echt in mijn onderbuik, aan beide kanten maar vooral links. Het komt en het gaat wel, vooral als ik rondloop komt het opzetten. Af en toe had ik echt wel iets van "au", en spurtte ik vervolgens bang naar het toilet omdat ik dacht dat er iets ernstigs aan de hand was, maar totnutoe geen bloed of zo. Weten jullie wat dit kan zijn? Ikzelf dacht dat bandenpijn eerder aanvoelde als doffe steken, maar zo kan ik het toch niet noemen... Alvast bedankt! Sunnyke
Hoi ik had ook steeds van die ongesteldheid achtige buikpijn ook rond 12/13 week heel erg. Het komt door het groeien van je baarmoeder. En kan geen kwaat, maar het voelt wel vervelend. Die steken zijn inderdaad het rekken van je banden. Ik ben nu 14 week en het wordt nu wel minder.
Laat anders even je urine testen want ik had het de laatste dagen ook telkens beetje kramp in mn buik enzo, blijkt dat ik een blaasontsteking heb en heb nu een kuurtje hiervoor dus zou t even laten testen voor de zekrheid!
De VK vertelde mij ook dat je in deze periode wat meer last van pijn in de onderbuik kan hebben door het groter worden van je baarmoeder, maar het kan ook zeker een blaasontsteking zijn... de bandenpijn bij mij voelt niet echt aan als doffe steken hoor, soms als ik opsta sla ik zowat dubbel van de pijn, net of er iets scheurt van binnen... niet bepaald dof dus...! Liefs Nelleke