Dag dames. Ik moet maar weer even een berichtje kwijt hier. Ik zit vandaag weer eens een dag ziek thuis. Ben de hele ochtend al duizelig en aan het overgeven. Ik heb al vaker een dag thuis gezeten en begin me langzaam schuldig tov het werk en nutteloos te voelen. Het liefst wil ik wat doen maarja ik ben gewoon ziek. Ik word er niet echt vrolijk van. Wie herkend dit?
Meid maak je niet druk..Je kan er niks aan doen! Ik had hiervoor een ongeluk gehad...Dus zat ziek thuis..Was weer een week of 2 aan het werk..Verassing Zwanger Dus zit vanaf week 1 van me zwangerschap thuis..ivm overgeven, bi, noem maar op...
knudde he. Ik heb me gisteren ook ziekgemeld omdat ik me beroerd voelde en de wc pot niet kon loslaten. Het is helaas even niet anders. Weet je manager op je werk het wel? Ik heb het vorige week aan mijn manager verteld en ze is heel begripvol gelukkig dus nu vind ik het ook wat minder erg.
meid je bent zeker niet de enige hoor. ik ben eerste 3maanden aan 1 stuk door ziek geweest en zat toen zelfs in mijn proef tijd van nieuw baantje. Je kan hier helemaal niks aan doen helaas. Leg wat crackers(en glas water) op je nachtkastje zodat áls je smorgens moet spugen dat je in ieder geval wat in je maag heb gehad en dus niet 'leeg aan het spugen bent' Succes, hoop dat het snel over gaat, weet hoe erg het is
Voel je niet rotter dan je je al voelt! Ik ben nog geen seconde misselijk geweest van zwangerschap(pen) maar nu toch al een aantal dagen ziek. De griep heerst ook, misschien kom je er met een weekje mee weg. Je zult de enige niet zijn die nu beroerd is toch? Misschien heb je een griep die moeilijk wegtrekt; voordeel daarvan is wel dat het tijdelijk is En als dat het niet is: tja, het is niet anders. Je doet het niet met opzet!
je kan niet meer doen als je best. en als je steeds moet overgeven kan je niks op je werk gaan doen. je niet schuldig voelen hoor. het hoort erbij daar doe je nu eenmaal weinig aan. hopelijk voor jou zakt het snel wat af. sterkte en doe rustig aan.