Weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag. Ik had gister ook een berichtje over foliumzuur geplaatst... Mijn zoontje is nu 14 maanden en al kort na zijn bevalling droomde ik al weer over een 2e. Mijn man is er nu ook klaar voor en we hebben dus besloten om ervoor te gaan. Maar sinds een dag of 2 voel ik me zo angstig. Ik weet echt zeker dat ik het wil, ik verheug me er ZOOO onwijs op en ik zat eigenlijk op een roze wolk, maar ik ben nu gewoon misselijk en kortademig, samengeknepen buik en keel. Overvallen door angst. Ik bedenk me echt 1000 dingen, praat erover met mn man, maar het gevoel ebt nog niet weg helaas. Moet wel bekennen dat ik een control freak ben. Heb volgende week mn eisprong en hoop dat het dan echt over is, want dit is niet bepaald relaxed 'ervoor gaan'. Ik baal er zo van dat dit gevoel er nu opeens is! Was bij de eerste niet zo... Komt het iemand bekend voor? En hoe gingen jullie daar toen mee om? Ik wil het niet uitstellen eigenlijk... Ik wil mn vlinders terug
Hier ook wel angstig, het is toch anders omdat je er al een hebt rondlopen 100000 vragen spoken er Door mijn hoofd maar probeer dit zoveel mogelijk los te laten ookalweer is dat soms knap lastig
Ik ken het gevoel... ik had paar dagen terug een positieve zwangerschapstest in handen voor ons 2de kindje... eerst super blij en toen opeens de "oh jee" gedachte. .. zullen de hormonen wel zijn
Ik heb dat ook heel erg, willen heel graag een 2e kindje maar ook af en toe momenten dat ik echt angstig kan zijn van hoe moet dat dan een 2e hoe gaat dat zijn etc etc! Maar die momenten duren maar kort gelukkig