Daar ben ik weer, Heb meerdere keren wat geschreven hier op de pagina. We zijn nu wat verder. Na de eerste keer clomid te gebruiken en ik zes eitjes had, heb ik een lagere dosis gekregen. Dit resultaten in 1 keer 2 eitjes en 1 keer 3 eitjes. Helaas zonder resultaat. Het zaad van vriendlief is geen peil op te trekken de cijfers zijn elke keer anders. Ze wilde dat ik doorging naar ivf. Dit is pas is nov/dec. Ik wilde dus graag nog een behandeling met hormoonspuiten om a, deze behandeling ook te proberen en b, de tijd te overbruggen. Spuiten was even spannend maar als je weet hoe het gaat is het prima te doen. Ik moest op dag 10 terug komen. Er waren 3 eitjes en me baarmoederslijmvlies was 11 mm. Zag er goed uit en mag twee dagen later dus inseminatie. Dit was 6-10. Hierna weer wachten. De dagen erna heb ik elke dag hoofdpijn gehad. Niet zo dat ik iets in moest nemen maar wel dat je het voelde. Moet nog even navragen of dit erbij hoort. Nu is het zo dat je dan 14 dagen later je menstruatie kan krijgen. Woensdag 19-10 had ik een beetje lichtbruin verlies. Dus ja ik dacht morgen komt hij doorzetten. Had die woensdag ook last van me borsten. Donderdag kwam er geen menstruatie me tepels voelde branderig aan toen ik savonds me bh uitdeed. Vrijdag dan..dacht ik. Maar ook niets. Nu is het zaterdag maar er is nog niets, ook niet echt veel afscheiding. Nu denk ik zelf dat ik dan morgen een test kan gaan doe. Maar graag kees ik verhalen over mensen die ook Iui hebben gehad met natuurlijke hormonen. Misschien is het wel normaal dat je menstruatie wat later komt. Of zo.. Zie graag jullie reacties
Spannend! als je nu al na je NOD zit kun je ook zonder ochtendurine wel testen hoor! dan weet je het zeker. ik werd na elke iui keurig binnen 13-14 dagen ongesteld.
Ik had op 1x na binnen de 14 dagen mijn menstruatie. Ik zou als ik jou was echt een testje wagen. Je mag al twee weken na de inseminatie testen.
Ik heb nog niet getest. Merk dat ik het voor me uit schuif. Einde van de middag heb ok nu met me vent afgesproken. Als er dan nog niets is. Heb wel al meerdere dag last van soort krampen, die ik nog niet heb gehad. mayaatje: hoeveel dagen was je toen later ongesteld?
Twee dagen na NOD werd ik alsnog ongesteld. Hopelijk heb je vanmiddag zekerheid! Toen ik deze poging twee dagen voor NOD testte was de test negatief. Diezelfde dag pijn in mijn onderrug en ongi krampen. Bij mij is toen altijd de volgende dag mijn ongi doorgebroken. Dit keer niet. Het bleef uit. Dus die krampen zeggen ook echt niks meis... enige zekerheid krijg je als je test