hij huilt zodra ik hem neerleg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moniek1979, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    mijn zoon huil bijna de hele dag door als ik hem neerleg. zodra ik hem oppak is hij weer stil. soms speelt hij wel even in de box en als ik hem voor me leg en meteen met hem ga spelen is het ook wel goed, maar anders echt niet. het is mijn derde kindje dus ik weet wel dat hij probeert om bij mij te zijn, maar zo erg hebben de anderen het nooit gehad(gelukkig) ik kan moeilijk de hele dag met hem rondlopen. wie herkent dit en heeft tips?

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik legde haaro ok al vroeg in een wipstoeltje.. deze zetten ik dan in de huiskamer,kon ze me mooi zien.
    hooplijk werkt het ook bij jou.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,
    Ik neem mijn zoontje ook altijd in zijn wipstoeltje mee als ik even wat wil gaan doen in de keuken of als ik de was ga opruimen, zodat hij mij gewoon kan zien.
    Groetjes Saskia

4. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    helaas is een wipstoeltje voor mij geen optie. dat is mij sterk afgeraden door de fysiotherapie....maar dan nog is het niet goed, alleen als hij in mijn armen is... heel lief, maar erg vermoeiend... hopen dat het maar weer een fase is..

5. littlestar

littlestar Actief lid

6 dec 2007
    116
    14
    18
    leg je hem op zijn rug of op zijn buik? kan zijn dat hij 1 van de 2 niet prettig vind. mijn zoontje wil niet op zijn buik,en heeft vooral `s avonds dat hij aanhankelijk is... kan hij zich wel goed vermaken in de box? ik heb van fisher price het jungle speelkleed gekocht (past ook in de box) en dat vind hij supergaaf,wil nix meer van me weten als hij daar op ligt :rolleyes:
    en misschien is het een sprongetje,of heeft hij dit altijd al gehad?

nog een optie,doe hem in de draagzak,met zijn gezicht bv naar voren zodat hij van alles kan zien... (baby bjorn)

6. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Heeft hij dit al die tijd al gehad?

Het zou namelijk ook oorontsteking kunnen zijn, dan huilen kindjes ook als ze worden neergelegd. Maar dan moet je ukkie ook koorts hebben of naar de oortjes grijpen.

Een draagzak zou misschien uitkomst kunnen bieden. Denk dat het gewoon een fase is, heel vervelend maar komt goed!

Sterkte!

Groetjes Six

7. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Kan inderdaad een oorontsteking zijn, maar ook een sprongetje, die is er weer rond deze tijd. Duurt een week of 2 en dan is het weer over. Het is even doorbijten...pfff erg vermoeiend.

Een draagzak/doek zou een optie zijn..... heb je zelf je handen vrij om iets te doen en je kindje is altijd dichtbij je ....

8. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Of een sprongetje misschien?

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    Jesper heeft dat ook altijd al gehad. Kan zich nauwwelijks een kwartiertje vermaken zonder iemand om zich heen. OOk op de creche heeft hij er last van. Van de fysio mag hij ook niet in een wipstoeltje. Wat ik nu wel eens doe een half uurtje ofzo is hem in de kinderwagen leggen, op die manier kan hij me ook zien. (wel de buggyinzet op ligstand)

10. Evy heeft dit ook gehad met 3 maanden . Erg vermoeiend maar het is weer zo'n sprongetje. Zodra ik haar neerlegde was het brullen .

Sterkte

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Even een vraagje, maar waarom mogen jullie kindjes niet in een wipstoeltje van de Fysio?

12. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    Hier heeft rachelle het vorige maand ook een tijdje gehad, ze wilde niet alleen spelen, alleen op de arm.
    soms best vermoeiend, maar het gaat ook weer over.
    nu is ze blijkbaar over die fase heen, en speelt ze soms weer vrolijk alleen.

13. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    mijn zoontje heeft een scheefgroei van het hoofdje. hij moet nu zo veel mogelijk op zijn zij liggen en in het wipstoeltje hangt hij scheef. dit is heel slecht voor zijn groei

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.188
    113
    @sassie: hier eigenlijk hetzelfde. Jesper is assymetrisch en heeft een voorkeurshouding. In de wipstoel zakt hij die kant wel op. Ze heeft liever dan nog dat we hem even in de maxi cosi leggen, want daarin kan hij niet een kant op zakken.

Deel Deze Pagina