Ziek van de bmr prik of wat anders?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Imona, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Koorts is een teken dat er iets niet lekker gaat in t lijf. De zetpil kan net dat zetje gegeven hebben dat hij zich beter voelde. En tsja aan ziek zijn zit geen tijd gebonden. Afleiding geeft dus afleiding van t net lekker voelen. Op zon moment gaat ‘ hij moet snachts gewoon slapen’ gewoon niet op..
    Meegaan in de behoefte van he kind is dan je taak als ouder.
    Hopelijk gaat t vanavond wat beter

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hij ligt nu net weer op.bed voor middagslaapje. Is meteen gaan slapen.

KleineLai vindt dit leuk.
  3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier heeft dochter een paar lastige weken achter de rug qua slapen. Waren bij mijn ouders (i.v.m. verbouwing bij ons) en ze slaapt gewoon voor geen meter in een ander bed.
    Thuis ook nog een paar dagen problemen met slapen, overdag eigenlijk niet, maar 's avonds wel.
    Toen ze kleiner was wiegden we haar in slaap, gewoon rondjes lopen over de bovenverdieping tot ze sliep.
    Maar nu is ze inmiddels 13 maanden en bijna 12kg, dus geen doen meer en daarbij gaat ze ook alleen maar lopen keten en gek doen.
    Met haar in bed gaan liggen betekent ook, circus geopend en zeker niet slapen.
    Wat wij dus een paar avonden gedaan hebben is naast haar bed zitten, maar wel op zo'n afstand dat ze niet bij ons of aan ons kon zitten. Ze ging namelijk in m'n neus prikken, haar vingers in m'n mond stoppen enz.
    Het was voor haar voldoende als ze ons maar zag zitten, dan was ze stil. Zodra we de kamer uitliepen was het krijsen.
    Ze heeft wel een dag koorts gehad een keer tussendoor, maar geen inentingen en drama met slapen was ervoor en erna ook, dus daar had het in dit geval geen verband mee.
    Maar van woensdag t/m zondagavond heb ik naast d'r bed/ in de deuropening gezeten (kleine kamer), duurde in het begin een uur, de laatste avond ruim een half uur. En sinds maandagavond valt ze op eens weer zelf in slaap.

Mijn man zei, ja ik ga toch geen uur naast dat bed zitten. Maar goed, steeds uit bed en allerlei trucjes uithalen kost je ook veel tijd, misschien wel meer dan een uur, dus uiteindelijk gewoon hiervoor gekozen omdat dit uiteindelijk wel resultaat had.

Imona vindt dit leuk.
  4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat zou ik ook nog kunnen proberen volgende keer.

Vanmiddag heeft hij 3 uur geslapen. En vanavond ging hij zonder problemen slapen. Hoop dat hij zoals gewoonlijk de nacht doortrekt. Dat dit maar eenmalig was.

Hij is normaal echt wel een goede slaper.

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier werd zoon rond de 10 dagen erna ook ziek, maar achteraf had hij hand voet en mond ziekte opgelopen.

Wou ook.niet eten en drinken, alleen maar bij mij zijn. Ruim 39 graden koorts. Enkele dagen erna ontdekte ik een paar vlekjes maar werd weggewuifd door iedereen.
    Toen ik dagen erna halfdoodziek werd en ontdekte wat ik had wist ik dat hij dat ook had gehad.

Dus misschien wel iets heel anders dan bmr of tandjes??

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gaat al beter gelukkig. Vam macht 1x er uitgeweest even.
    Verder geslapen van 8 tot 8

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.242
    28.249
    113
    fijn! :)
    Hier ook een zielig jongetje. Hij is verkouden en hij krijgt kiezen. Zijn slaapjes gisteren zijn op een half uurtje na niet doorgegaan maar dan wel pas om 22u naar bed :rolleyes: Vanmorgen om 6u alweer wakker. Poeh! Hopelijk vandaag een betere dag voor hem en mijzelf, haha.

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja echt vervelend soms. Als ik de dag er na niet hoef te werken ga ik zelf na zo'n nacht ook nog even slapen smiddags als de kleine slaapt. Even bijtanken.

Deel Deze Pagina