Neusamandelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moekje, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo Allemaal,

Ik heb wat vraagjes omtrent het verwijderen van Neusamandelen.
    Mijn zoontje is gister geholpen en voelde zich gelijk na de operatie heel goed. Geen traantje gelaten en wat gelijk onwijs vrolijk en gezellig.
    De verpleging was verbaast en stuurde hem bijna gelijk naar huis omdat hij het zo goed deed.
    In het ziekenhuis (toen hij net wakker was) vroeg ik of ik hem een banaan mocht geven. Tuurlijk zijden de verpleegsters, als hij dat lekker vind mag hij hem hebben.
    Later worden we gebeld door de assistente en zij zegt juist weer geen bananen te geven. Wat is jullie ervaring hier mee? En waarom juist geen bananen?
    Daarbij kregen wij ook te horen dat hij tot vrijdag binnen moet blijven.
    Echter is hij gewoon zichzelf en heeft hij nergens last vast, omdat het een best druk mannetje is, is even naar buiten gaan met hem heerlijk (als hij namelijk de hele dag binnen zit word hij alleen maar drukker).
    Waarom mag hij niet even een frisse neus halen buiten? Ik snap heus wel dat het niet verstandig is hem naar het kinderdagverblijf te brengen aangezien hij daar aangestoken kan worden met van alles en nog wat.
    Maar even een rondje lopen kan toch geen kwaad? Het is onwijs lekker weer en windstil. Ik denk dat hij zich alleen maar rotter voelt als hij binnen blijft.
    Zijn hier mensen die toch ook even buiten een luchtje zijn gaan scheppen met de kleine?

Deel Deze Pagina