Naar aanleiding van mijn topic in alleen en zwanger... Mijn leven ligt momenteel overhoop omdat ik de deur uit gezet ben en morgen 37 weken zwanger. Nu wil de vader evengoed bij de bevalling zijn maar ik denk dat ik me niet meer op mijn gemak kan voelen bij hem na wat hij mij geflikt heeft. Is hier iemand die met iemand anders is bevallen dan de vader? Of alleen met verloskundige/ kraamhulp? Of hier adviezen heeft?
Ik was tijdens mijn bevalling alleenstaand, mijn moeder en mijn zus zijn bij de bevalling geweest. Helemaal alleen zou ik persoonlijk echt niet willen..
Ik ben niet alleen bevallen, maar ik ben er wel bijgeweest bij een goede vriendin. Het is wel fijn om er iemand bij te hebben, je moeder, een zus? Vriendin? Ik zou de vader van de baby niet doen in dit geval
Ik heb eigenlijk niemand nu waar ik me prettig bij denk te voelen tijdens de bevalling, ook wilde ik graag thuis bevallen en nu is dat niet meer mogelijk 😐 zoveel omschakelen
Bij je ouders thuis is natuurlijk heel anders dan wat er in jouw planning zat. Je kunt natuurlijk kiezen voor zo'n bevalhotel of hoe dat ook weer heten mag. Anders in het ziekenhuis? Ik vond dat erg prettig en je hebt de eerste uurtjes even wat meer zorg om je heen. Sterke joh. Rot situatie! Ook al ga je het zwaar krijgen, je hebt je kleintje bijna in je armen. Het belangrijkste in jouw leven. Hopelijk verzacht dat de pijn
Ik hoop het, ik hou onvoorwaardelijk van de kleine onafhankelijk van de situatie. Ik weet eigenlijk niet of hier een kraam hotel is ga ik even opzoeken!
Ik zou dit ook zeker bij de verloskundige voorleggen, want die kan kijken wat je aan extra zorg nodig hebt na de bevalling. Is toch anders dan in een gezin/relatie. Sterkte!
De kosten van een doula - Zwanger zijn - 21 weken | Ouders van Nu Ik schrok nogal van de kosten . Maar is er echt niemand een vriendin, je ouders, een zus of een nicht die er bij zou kunnen zijn? Zelf lijkt het mij fijner om er sowieso iemand bij de hebben die ik ken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Er is wel iemand die erbij kan zijn maar ik twijfel of ik me daar gemakkelijk bij voel, de kosten van een doula vond ik ook schrikwekkend haha, er zijn grenzen
Je moet je inderdaad wel fijn voelen met diegene zo dichtbij. Anders misschien even een goed gesprek met je verloskundige erover, misschien heeft die nog wel tips voor je.
Anders degene over wie je twijfelt op standby houden? Dat je het eerst zelf probeert en zo nodig diegene kan bellen als je er toch iemand bij wilt hebben? Ik wil je in iedere geval heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel
Of een bekende erbij tijdens de weeën alleen? En vragen of ze met de uitdrijving de kamer willen verlaten?
Ik raadt je aan echt iemand bij je te nemen die je vertrouwt. Ik had niemand bij me...ik ben dan niet in NL bevallen en had een keizersnede. Niemand werd toegelaten in de operatiekamer...nou ik zat me daar een partij te huilen en geen een verpleegkundige of arts stelde me even gerust. Lekker, lig je daar. Geloof me, natuurlijk of keizersnede, je wil echt wel iemand bij je hebben op zon moment hoor. Al zei ik zelf van tevoren ook dat ik daar ook niet zon behoefte aan had...je kan altijd idd zelf bepalen wanneer je iemand wegstuurt ja of nee Succes en sterkte hoor!
Ik had m'n 2 beste vriendinnen erbij. Vader van zo liet het lastminute afweten dus was blij dat ik Back-up had. Ik heb een hele goede snelle bevalling gehad en was achteraf blij dat ik het zo gedaan heb. Alleen is echt niet leuk. En je kan ook vragen of diegene naast je wil zitten en niet naar beneden wil kijken.
Erg last minute allemaal nu.. Bedankt voor de lieve berichtjes Ik hoop dat ik nog even de tijd heb om erover na te denken het is natuurlijk niet zomaar iets