Ziek, verkouden tijdens innesteling??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Women, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook verkouden verstopte neus, hoesten, niezen en een bloedneus gehad. Over 4 dagen is mijn nod, dus ben erg benieuwd!!!

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Bij mij was het een goed teken. Giga griep gehad, 5 dagen koorts en vandaag gebeld door het ziekenhuis dat ik zwanger ben :D

3. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo dames ik zit ook even mee te lezen en ik ben hier 14 dagen voor nod en echt zo ineens super verkouden echt alles zit dicht maar niet echt koud ofzo dus wie weet hahaha

4. Yasmin1989

21 feb 2014
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik was ook ziek maandag tot donderdag
    Griep verkouden warm aanvoelen bleek uitzien
    Vrijdag ochtend test gedaan bleek positief.
    Heb nog op internet gekeken of dat symptomen
    Zijn van een innesteling maar niks gevonden
    Hoop het voor je
    Xx

5. Misj

Misj Actief lid

10 mrt 2014
    107
    0
    0
    Ik had 's woensdags opeens keelpijn, dat duurde een dag.
    Vrijdags heel erg verkouden, snotteren..

en 's maandags positief getest :)

6. Geertjetog

10 dec 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Heb even mee gelezen! Miss dat jullie me verder kunnen helpen! 6 maar spiraal verwijderd,, 7-12 maart bloed verlies gehad,, normaal gesproken cyclus van 28 dagen,, en zou mn menstruatie gister moeten zijn begonnen,, alleen is er nog geen vuiltje aan de lucht,, alleen nu sins gisteren erg laat van keelpijn,, vermoeidheid en hoofdpijn,, iemand een idee?? Zou ik zwanger kunnen zijn ?

7. Pregnantmommy2b

16 mrt 2014
    8
    0
    0
    Fulltime Mama
    Den haag
    Ik weet net sinds 5 dagen dat ik zwanger ben. 6 dagen voor NOD 15 testen positief!!

Ik zou dan nu 4 weken moeten zijn.

Zelf ben ik tot vorige week vrijdag dat ik testte ook grieperig geweest. Tranende ogen, loop neus, moe, hoesten etc...

Grappig dat ik meer vrouwen hierover hoor.

8. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ik was de dag na mijn nod ook ziek, keelpijn, en heel verkouden. Zo snel al een verminderde weerstand, gek hoor

9. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

hoi meiden, ik zit in ronde 3..

ik ben verkouden, koud gevoel, warm lichaam en moe en weinig eetlust en buik/ongi krampen en misselijkheid maar niet spuigen.

mijn nod is rond 3 april.. maar heb ultra gevoelige testen gekocht en die ga ik maandag dus even uitvoeren!

Vorige week woensdag op donderdag eisprong gehad dus nu maar afwachten :)

10. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Hoi dames,

Ook hier hetzelfde... Vorige week dinsdag ziek geworden, koorts gehad, spierpijn, hoofdpijn, misselijk, hoesten, snotneus, hoofdpijn... Momenteel nog veel hoesten, keelpijn en voel wat raar in mijn buik.

Huisarts heeft vorige dinsdag (op dag 32) een zwangerschapstestje gedaan, maar die was negatief.

Ik ben nu op dag 39 in ronde 3. Mijn eerste cyclus was 41 dagen en de tweede ronde was 32 dagen.

Ik twijfel heel erg, want het zou toch maar kunnen dat de dokter te vroeg getest had... Daarbij was het avond en had net geplast voor ik naar de dokter ging, dus ik moest echt moeite doen om er nog iets uit te krijgen... Dus wat mij betreft niet 100% betrouwbaar!

Ik heb thuis testjes liggen, maar durf gewoon niet! Mijn redenering is nu "als ik niet zwanger ben, is het gewoon wachten op de duiveltjes, maar als ik wél zwanger ben, zal ik waarschijnlijk nog banger worden dan nu omdat ik dan schrik heb dat het op een miskraam zal uitdraaien", dus is het misschien beter als ik pas laat weet dat ik zwanger ben :D

11. boeddhha

boeddhha Lid

27 apr 2014
    7
    0
    0
    Ik ben ook erg benieuwd. 15 de me ei gehad. Nu ook erg verkouden en moe. Dit is ronde 3. Zou mooi zijn als het raak is. Ik ga woensdag testen als ik nog niet ongi ben. Spannendddddd ben ook wat huilerig om rare dingen is dat ook een teken? Succes allemaal:)

12. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik kreeg rond de innesteling ineens lichte griep met keelpijn en alles terwijl ik nooit ziek ben, en ik bleek zwanger :)

13. boeddhha

boeddhha Lid

27 apr 2014
    7
    0
    0
    Oooooo nu vind ik het helemaal spannend!.
    Ik ben ook nooit ziek eigenlijk. En het begon bij mij ook met keelpijn en nog steeds witte afscheiding. Ik hoop dat het raak is. :)

14. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kan een goed teken zijn dan! Hoop het voor je! :)

15. boeddhha

boeddhha Lid

27 apr 2014
    7
    0
    0
    Ik zal het laten weten ;)
    Thnxx voor je reactie.

16. California1

5 jan 2014
    52
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ben benieuwd!

17. boeddhha

boeddhha Lid

27 apr 2014
    7
    0
    0
    Net getest!! Ik ben hartstikke zwanger!!!!
    Wauwwww

18. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik was ook 'verkouden' of ziekig en bleek uiteindelijk na 2 weken zwanger! :) ik hoor het vaker, maar weet niet of er echt een verband is...

Gefeliciteerd Boeddha!

19. boeddhha

boeddhha Lid

27 apr 2014
    7
    0
    0
    Dankjewel :-D jij ook haha

20. California1

5 jan 2014
    52
    0