Veel puistjes en dan ineens bijna geen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marjolein33, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolein33

Marjolein33 Actief lid

26 jan 2014
    112
    0
    0
    Verzorgende (ouderenzorg)
    #1 Marjolein33, 2 mei 2014
    Laatst bewerkt: 2 mei 2014
    Hallo allemaal!,

Hoop dat er meiden zijn die mijn verhaal herkennen?

Ik ben inmiddels bijna 8 weken zwanger. Bijna geen klachten alleen sinds een week of 3 veel last van puistjes in mijn gezicht, wel een stuk of 15.
    Ik kreeg er ongeveer iedere dag 2 bij.
    Nu heb ik sinds een weekje bijna geen puistjes meer! Ik vind dit zo vreemd! En omdat ik verder ook bijna geen zwangerschapsklachtjes heb voel ik me vreselijk onzeker!

Is er iets mis? Of is het normaal om niet constant een puistenkop te hebben? ;):)

Groetjes Marjolein

2. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    ik heb er (helaas) zowiso altijd wel beetje last van maar idd nu tijdens de zwangerschap meer, het lijkt bij mij welk of het mijn cyclus aanhoud want als ik ongesteld moest worden had ik er meer last van. nu lijkt het bij mij om de 3 weken weer wat erger te worden zoals eerst! ik zou niet ongerust zijn, je hele hormonenhuishouding is momenteel in de weer.

3. Marjolein33

Marjolein33 Actief lid

26 jan 2014
    112
    0
    0
    Verzorgende (ouderenzorg)
    Hoi Nina, dank je voor je reactie!
    Ik had er ook last van sinds ik een jaar geleden met de pil gestopt ben. Dan was het steeds na de eisprong.
    Deze keer dus niet omdat ik toen zwanger bleek te zijn. :)

Maar bij 4,5 week zwangerschap ineens flink veel puisten weer. En nu ineens bijna niets. Rare dingen die hormonen! ;)
    Wel blij dat ik over een week of 2 eindelijk de 1e echo heb!

4. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik heb altijd best wat puistjes gehad op m'n kin. Totdat ik al even zwanger was en de puistjes allemaal wegtrokken. De puistjes zijn nu nog steeds niet terug :)

Ik zou me er geen zorgen om maken hoor. Er vinden op dit moment zoveel veranderingen plaats in je lichaam dat het normaal is dat er constant veranderingen zijn.

Deel Deze Pagina