Ik ben ruim 4 maanden geleden bevallen en sindsdien weer een keer of 3 ongesteld geweest. Ik slik geen pil op dit moment, maar ik ga vandaag er weer mee beginnen want de menstruatie is zo verschrikkelijk heftig. Voel me ziekjes, bloed vreselijk veel en voel me opgejaagd van binnen, kan ook slecht slapen hierdoor. Voorheen had ik hier nooit last van, maar klinkt dit bekend bij jullie dat je je zo beroerd kan voelen door een heftige menstruatie?
Ja herkenbaar, na de bevalling had ik veel meer pijn dan voor de zwangerschap, werd er duizelig en opgejaagd van.. Uiteindelijk is het wel weer overgegaan, maar ik heb geen idee meer hoe lang daarna dat was, sorry..
Ik heb nu geen last van buikkrampen of rugpijn, maar echt zo`n beroerd gevoel...ook de eisprong voel ik ineens heel heftig, had ik hiervoor nooit.
Had ik ook. Kon niet eens fatsoenlijk op mn werk komen. Echt niet leuk meer. Denk er aan om straks aan een mirena spiraal te gaan. Ik hoor vaak dat de menstruatie dan echt niet meer zo zwaar is. Is tuurlijk wel persoonsafhankelijk.
Herkenbaar. Ik ben bij een natuurgeneeskundige geweest en zij vertelde dat vrouwen in de zwangerschap veel magnesium verbruiken en dat een aanvulling nodig is. Ik slik nu 900 mg magnesium en het opgejaagde gevoel en heftige bloedingen is totaal verdwenen. Ze adviseerde mij ook omega 3,6,9 te gebruiken, dat helpt de bijnier die hormonen aanmaakt. Ik heb het na elke bevalling gehad, maar nu met de magnesium niet meer.
Gelukkig om te lezen dat ik niet de enige ben die zich beroerd voelt door de menstruatie. Ik heb nu de eerste menstruatie na de bevalling maar fijn is anders. Dolce: neem je dat magnesium dagelijks?
Ja, heel herkenbaar. Ik ben ivm borstvoeding niet aan de pil gegaan, maar de consequentie was wel dat het elke maand een paar dagen doffe ellende was, jemig... Vorig jaar begonnen aan de pil, wat een verademing...
Helaas herkenbaar,buikpijn,kramp, voel me echt beroerd of je griep krijgt alleen dan elke maand.uk is net 1 jaar en het is nu minder heftig.helaas nog niet over.