Ons zoontje word over een weekje 6 maanden hy is sinds vandaag ziek hoesten ,flink verkouden neusje dcht zitten en beetje verhoging wat doen julie hier tegen als jullie kindjes ziek zijn ? een paracatamol of zetpil geven ofzo ? ik heb hem ingesmeerd met luuf voor baby,s en zoutoplossing neusspray in zin neusje gedaan
Ik gebruik dan ook babyluuf en neuwspray. En ik snij een ui in stukken en leg die in een bakje onder haar bedje. Meer kun je volgens mij niet doen. Bij koorts boven de 39 graden geef ik soms ook een paracetemol zetpil.
Inderdaad, wat luuf smeren, neusspray. Misschien het hoofdeind van het bedje iets hoger, dat slaapt soms iets beter. Wat extra drinken aanbieden kan misschien ook geen kwaad? Paracetamol grijp ik niet zo snel naar. Alleen bij flinke koorts, of echte pijn (zoals de beentjes na prikjes). Zeker zolang hij niet teveel last heeft van de koorts, of echt pijn heeft, zou ik het niet tesnel pakken..
ik heb hem gisteravond voordat hy naar bed toe ging nog eens goed ingesmeerd met Luuf en hem nog eens neusspray met zoutoplossing gegeven en een ui onder zijn bedje gezet. Hy had een beetje verhoging maar glukkig was dit vanmorgen over .
Tja, een beetje hetzelfde als de rest, neusspray, Luuf baby en bij koorts een paracetamolzetpil en koel gekleed in bed leggen.