Ik heb veel met de rugzak op gereisd naar landen waar je geheid altijd nare buikinfecties oploopt, en cola is the answer! Zo slecht als het maar kan, maar het kalmeert je maag, er zit een bak suiker in die je weer een klein beetje energie geeft, en wat cafeine voor de res van de energie. Hou het gewoon lekker even bij platte cola, en misschien later wat thee met suiker, zul je zien dat het morgen weer wat beter gaat. Geen harde buiken gekregen van het ziek zijn?
Ja helaas wel, maar ze zijn niet pijnlijk. Af en toe wel maar volgens de VK komt dat door het spugen.. Ze zei dat ik er op kan vertrouwen dat mocht het hierdoor toch gaan doorzetten, het waarschijnlijk pas echt begint als ik me iets beter voel.. als ze aan blijven houden terwijl het spugen minder word even weer bellen, maar zie daar nog geen reden toe..
Je moet even niet drinken en je maag de rust gunnen. Dan kan je na een aantal uur de cola proberen. Sterkte!
He bah, beterschap! Spugen met dikke buik is al helemaal niks. Het klinkt als een flinke buikgriep, over het algemeen zijn dat 24-uursvirussen. Dus 24 uur goed ziek en daarna knap je gauw op. En ik ben het met mijn voorgangers eens, cola is de truc. Liefs Suzanne
Nou idd zeg.. Wist het wel, dus stom dat ik daar niet aan had gedacht.. In het begin werkte het niet.. Bleef gewoon doorspugen, maar neem nu elke 5 minuten een klein slokje en hou het nu al 3 uur vol.. Ben ook niet misselijk meer dus dat scheelt wel een hoop...