sintversiering, wie denkt even mee??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb een vraagje voor de creatieven onder ons.

Ik heb in mn vensterbank 2 konische vazen staan. Die staan er altijd en in elk thema/feest verzin ik iets anders. Met kerst had ik er water in zitten met drijvende kerstballen, met pasen paastakken met eitjes, met carnaval helemaal vol met confetti en serpetines, met de zomer strand zand met schelpen en nu in de herfst van die gedraaide takken met pompoenen.

maar nu, ik heb ze vorig jaar met 5 december gehad en weet eigenlijk nog niet, wat ik er nu in moet doen. Helemaal vol met pepernoten gaat mij weer iets te ver, want dat zijn er nogal wat en die zijn ook zo taai.
    Wie helpt mij aan een origineel idee??? Ik heb voor verder in de vensterbank een slinger en van die knuffels van sint, piet en paard die je vorig jaar bij de ah kon kopen.

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Kleine doosjes inpakken als cadeautje :) of van papier sinterklaasjes en pietjes maken. Daarnaast hebben wij bij de blokker sinterklaasvlaggentjes á 0,25 ct per stuk gekocht en erin gestopt.

3. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Allereerst, wat jij doet in het groot, heb ik in het klein, ik heb een kaarsen"bak" op tafel staan die ik kan vullen en ik doe ook elke keer een ander thema. Nu zit er nog herfst deco in. Maar dat van mij is niet supergroot, en gaan er dus wel pepernoten e.d. in.

Misschien is het leuk om er sinterklaas en zwarte piet vingerpoppetjes in te doen? Deze vullen toch iets meer. Wie weet als bodem toch wat peper of kruidnootjes, gemengd met chocolade muntjes?

4. fafje

fafje Niet meer actief

mensen die roken, (of jullie zelf)...en dan de lege pakjes sigaretten laten bewaren en verzamelen, inpakken als cadeautjes...en dan de vazen vullen, mss wel met wat pepernootjes erdoor als "deco"...mss passe er nog kleine schoentjes in :pidd ivngerpoppetjes van sint en piet

5. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Of met waterverf zwarte handafdrukken op je vazen maken...

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hmm, mijn ideetje is al opgenoemd..

:$ Dat mag hier echt niet! :D Nouja mag wel.. Maar liever niet.. :)
    Wel een leuk idee..

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    van die zwarte pietenveren op de bodem leggen tussen de takken.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Kale takken met een maan ertussen? (Zie de maan schijnt door de bomen) en dan Zwarte Pieten poppetje aan de takken hangen?

9. tulip

tulip Niet meer actief

oooooo wat leuk zeg. Dat vind ik echt super!!

Iedereen heel erg bedankt alvast, ik vind er hele leuke ideeen tussen zitten, van die pakjes en die zwarte handen, ik denk dat ik mijn dochter er ook heel veel plezier mee doe.;)

10. koala28

koala28 Niet meer actief

Een laddertje maken en daarop van vilt Pietjes er aan vast maken of een touwtje met daaraan pietjes en onderin een sinterklaasje + paardje die staan te wachten.

11. tulip

tulip Niet meer actief

dat is ook leuk zeg!

12. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Oei, dit vind ik een leuk idee! Ga ik onthouden :)

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Takken met kleine mijters (makkelijk zelf te maken) en kadootjes.

Deel Deze Pagina