Jason wat lief dat je even hebt laten weten hoe het met Annemarie gaat. Wel fijn dat ze haar in het ziekenhuis nu goed gaan onderzoeken, want ze was goed ziek zo te horen. Ik weet dat ze Hellp heeft gehad (net als ik) en kan me voorstellen dat jullie daar bang voor waren, maar volgens mij is ze daar idd te pril zwanger voor omdat hellp vaak onstaat na de 24e week wanneer de placenta extra bloed aan gaat maken, maar ja het is wel iets wat meteen door je hoofd schiet. Ik hoop dat Annemarie zich snel beter gaat voelen. Wens haar maar beterschap van me en jij veel sterkte met het draaiende houden van jullie gezin.
Hoi,mvjanelle ik heb geen last van misselijkheid,maar in de eerste 3 dagen heb ik flink geleden,en ik had toen nog koorts 40,nierenproblemen,5dagen in ziekenhuis gelegen... Toen ik misselijk was heb ik gewoon mineraalwater met gas gedronken,bruisend water,maar niet veel in het begin,he,ooo wat heb ik geleden meid,ik begrijp jou 100%.....En ik heb ook aan mijn huisarts iets tegen misselijkheid gevraagd,hij heeft me primperan siroop voorgeschreven,het hielp aardig,maar het belangrijkste is niet gaan liggen,he,je kunt natuurlijk gaan liggen maar niet laag,probeer halfzittend te slapen en vooral na het eten of drinken ga nooit direct liggen...en ja ik heb 2nachten en 2dagen op mijn stoel geslapen,heeft me heeeeeeeeeeeeel goed geholpen,mijn mannetje die heeft al die nachten met me geleden,laat jou mannetje jou ook eens helpen....Weet je,nog een tip...ik heb ook zo geslapen...ga op een stoel zitten die ietsje lager is dan je bed leg je armen kruisend op bed en leg je hoofd op de handen,je weet wel hoe,we doen zo wanneer we moe zijn en probeer zo te blijven,als het helpt dan is het goed als niet,dan weet niet ik niet wat jou aan te raden.. Veel liefs en hoop dat jou misselijkheid snel voorbij is en dat mijn tips jou helpen.. p.s.bruisend water moet heel koud zijn en aardig veel gas bevatten..... en ja als je toch gaat overgeven,geef niet op,maar probeer toch beter met water overgeven,dan is het tenminste minder pijnlijk dan gewoon boven wc hangen en proberen iets uit te braken
Oeps,heb niet gezien dat ze opgenomen is,tis beter yo voor haar,ze wordt in de gaten gehouden Veel sterkte
Annemarie ligt nog steeds in het ziekenhuis en gaat niet vooruit maar gelukkig ook niet achteruit! Er word toch aan hellp gedacht maar wel zodanig dat het eigenlijk rustig op gang kwam en er voor Annemarie nog geen gevaar was maar in de komende maanden dus wel zou kunnnen komen! Wij moeten dus een beslissing nemen over de kleine wat geen makkelijke opgave is! Meer weet ik niet en kan ik dus ook nog niet vermelden groetjes de papa van Janelle & Juliën
Jason, hartelijk bedankt dat je ons op de hoogte houdt. Heel veel beterschap en ik hoop dat er nog een goed berichtje terug komt..... Sterkte en succes...
Ik kan niet meer zeggen dan heel veel sterkte aan komende tijd. Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Jason en Annemarie, Ik zit dit echt met kippevel te lezen. Want dit is zoooo moeilijk voor jullie, wat jullie ook moeten beslissen, en of het wel of geen hellp is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie allemaal! Daphne
Ondertussen gaat het iets beter maar we kunnen verwachten dat Annemarie de hele zwangerschap zo te pas blijft, omdat ze niet verder achteruit gaat is ze vandaag thuis gekomen maar moet in bed blijven en word 3 keer daags door een dokter bezocht! Annemarie zegt dat ze het voor een goed doel doet en dat we over 7 maand ouders van een kindje zullen zijn, ik vind het erg moeilijk om mijn vrouw zo te zien liggen en hoop maar dat het niet zoals bij Janelle uit de hand loopt! Zelf zegt ze het gaat prima ik houd alweer een slokje thee binnen! Groeten Jason, Annemarie, Janelle & Juliën Oja ze heeft een laptop en wil vanaf volgende week toch zo nu en dan is proberen een berichtje te plaatsen.
Nou ik kan niet anders zeggen dat ik het heel moedig vind, en wens jullie heel veel sterkte want het zal niet echt makkelijk zijn met twee kleine kids erbij. Dikke knuf voor jullie allebei.
Heel veel sterkte vooral omdat je nog twee kids hebt om voor te zorgen. Maar je hebt een lief mannetje die je er wel door heen sleept. Dikke knuffel en kus Fennita