Haj meiden! Ik ben inmiddels bijna 16 weken zwanger. En heb mij de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap prima gevoeld. Niet ziek niet misselijk niet spugen. Allen een beetje moe. Nou ben ik die 3 maanden voorbij en lijkt wel als het allemaal nu begint. Ineens heel misselijk en hartekloppingen en dan opeens spugen. Gister ook In eens ziek misselijk niet normaal nu ben ik net weer wakker en ben weer zo misselijk is dit normaal ik moet morgen ook gewoon weer werken maar als ik me elke x zo misselijk voel? Wie kan me helpen? Dankje
Kan het niet zijn dat je nu "gewoon"een buikgriepje hebt opgelopen? Bij ons op het werk heerst het wel weer.
Ja dat dacht mijn dokter 3 weken geleden ook. Maar na dat iej dat gezegt had voelde ik me wel weer oke. Maar ik kan idd tog nog even een afspraak maken bij de dokter. Dankje wel. Dus jij denk dat het niets met je zwangerschap te maken heeft.
Een buikgriepje van 3 weken lijkt me wel erg lang hoor. Ik zou sowieso nog even naar de huisarts gaan. Als je blijft overgeven kan je mss daar medicijnen tegen krijgen.
Ja idd ik zal morgen even de huisarts bellen. Maar ik heb net een vrouwtje gesproken. Want mijn placenta licht voor in me buik in plaats van achter en die had dat ook gehad en die zij omdat het kindje nu veder naar achter licht kan het kindje makelijk tegen je ingewanden schopen en zo doende dat ik elke x ineens misselijk ben kan dat?
Mijn placenta ligt ook aan de buikzijde en ik ben vanaf dag 1 tot halverwege de zwangerschap erg misselijk geweest. Maar ze schoppen nog niet zo hard in het begin. Ik zou het eigenlijk niet weten of het er iets mee te maken heeft. (Ze kunnen ook gewoon tegen de placenta aanschoppen maar dat voel je dan minder.)