Hai allemaal, Ik ben nu 31 weken zwanger en werk in bioscoop Catharijne in Utrecht (daar gaat mijn anonimiteit 8)). Maar ik wilde heel graag iets leuks organiseren voor zwangere vrouwen. (ook een beetje eigen belang dus). Een leuke middag waar zwangere meiden elkaar kunnen ontmoeten, maar ook leuke spulletjes kunnen kopen en krijgen natuurlijk. Daarom is er zaterdagmiddag vanaf 15.00 uur de pregnant ladies matinee. Met een lekkere film, stands waar je kunt rondsnuffelen en een loterij. Ook is er een verloskundige aanwezig. Ik zou het heel leuk vinden als jullie allemaal komen! Check voor meer info Wolff cinema groep.
heeeeey, kei leuk idee zeg,ik woon alleen een beetje ver weg. is met de trein erg goed te doen hoor,alleen ben ik nu 38 weken,en durf niet meer zo goed een eind van huis te gaan,anders was ik gekomen,meteen een middagje shoppen erbij in hoog catherijne.... veel succes ermee,hopen dat je een mooie aanloop hebt. groetjes petra
Haha, daar hebben wij geen bioscoop. Maar je bent er zo met de trein. Maak je er een leuk dagje Utrecht van.
of in roosendaal of antwerpen! waarom zijn al die leuke dingen toch altijd een eind van huis te doen?
Leuk initiatief. Ben alleen niet zwanger . Zo kom je gelijk bij de info (moest zelf ook even zoeken namelijk) PREGNANT LADIES MATINEE Veel plezier!
Klinkt heel erg leuk! Alleen ben ik 39weken zwanger en ga ook ik niet meer zo ver weg van huis... anders was ik zeker gekomen!! Hoop dat je veel aanmeldingen krijgt! Groetjes Sas
Oh, shit... net te vroeg naar Limburg verhuids!!!!!!!!! Geweldig idee! Laat even weten hoe het was, misschien een idee om hier in Limburg te organiseren door anderen. Succes en groetjes Claire
werken helaas, anders zeker gekomen. Had anders verjaardag gehad in utrecht als ik niet had hoeven werken...
wow wat een leuk idee zeg! Helaas nog niet zwanger, maar anders had ik zeker gekomen... ik wil die film ook heel graag zien!
Jaaa leuk kwam gisteren idd de site tegen! Het is de 12de toch??? niet dit weekend?? Voor mij is het heel dichtbij.. dus erg leuk! Helaas een afspraak voor een rondleiding in het ziekenhuis, maar zit er aan te denken of ik die kan verplaatsen..
Wat leuk al die enthousiaste reacties! Ik heb er echt super veel zin in. Ook veel bedrijven vonden het een heel leuk idee en hebben allerlei super prijzen opgestuurd, zoals een echobon en draagdoeken. Ik zou ze zo zelf willen houden , maar doe ik niet hoor. Ik ben hier de laatse weken heel veel mee bezig geweest en heb echt genoten van de voorbereidingen. Kon ik lekker toch op het werk met zwanger zijn bezig zijn. Maar nu wel allemaal komen hoor. Zeg die afspraken af en kom gewoon lekker een dagje naar Utrecht. En er is een verloskundige aanwezig, dus mocht je bevalling onverwacht beginnen . Dus laat mij daar niet zielig alleen staan met al mijn hormonen hoor!
Hahaha Isje... Goed reclame maken hier op t forum iig! Afspraak is hier al afgezegt haha... Alleen nu kon de vriendin die ik er voor in gedachte had niet Dus nog even rondkijken wie er mee wil...
Oh wat leuk!!! Ik ga mn beste vriendinnetje ook inseinen (ook zwanger), komen we als twee zwangere dozen rondsnuffelen!!!!! Leuk!